vineri, 22 mai 2020

SUNT SIDERAT DE CRIMA CU SCANAT!!!

https://youtu.be/jkPpbiBUT44
DEMENTA ARESTARII UNUI PENSIONAR CARE NU A VRUT SA FIE SCANAT SI TERMOMETRIZAT.
Actiunea politiei cu TRANTIREA la pamant si violentarea sotiei unui pensionar fiindca batranul nu a vrut sa fie scanat sa i se ia temperatura este HALUCINANTA.
Si asta astazi de ziua Sfintilor imparati Constantin si Elena.
CINE SE CREDE IMPARATUL IMPARATILOR?
Ce fac daca eu am FRECVENT temperatura peste 37,5 din varii motive medicale? Sunt, in loc de eutanasiere, UCIS prin UMILIRE publica si ABUZ DE PUTERE?
Ma simt profund DISCRIMINAT sa nu am acces la procurarea HRANEI fiind evaluat de un "portar" sau un "paznic" care, cu tot respectul nu are dreptul sa-mi interzica accesul in magazin in baza unei LEGI si Ordin tampite, MAFIOTE.
Am 73 de ani, cu numeroase antecedente medicale care mi-au distrus viata si acum vine Parlamentul sa legifereze o LEGE profund INUMANA si cu niste AMENZI halucinante din cauza "scheletelor" LOR sau SANTAJULUI dictatorial care ar putea sa le strice afacerile.
Am fost toata viata un ferm legist si principial dar sa ajung sa suport DICTATURA actuala fara sa fiu REAL ajutat in nici un fel, pe verificate, desi am cerut ajutorul, sa mi se incalce DREPTUL LA VIATA pe paliere vitale, extreme, nu le mai pot suporta.
Solicit AJUTOR, cu siguranta si acum in van, de la cei ce pot corecta ABUZUL, inclusiv abuzul politistilor care fiindca li s-a marit solda fac EXCES DE PUTERE fiind gadilati de placerea TORTURII unui batran ca sa-si arata PUBLIC "puterea" prostiei lor de slugi oribile.
Le dau dreptate clanurilor asa zis mafiote fiindca au curajul si forta de a se opune idioteniei statale. Ele (CLANURILE) iata ca stiu sa supravietuiasca iar noi batranii devenim VICTIME publice exemplare. Pe incapabili isi arata de regula PUBLIC jegul lor de placere a TORTURII "infractorului" prins, un batranel sau o batrana, un copil sau un handicapat.
Liderii Mandolina si KWI au sarit calul si faptul ca nu am avut acces NICI la tratament, in toata periada de urgenta, hazliu nu, URGENTA, pentru maladiile mele cronice, este un GENOCID vizibil, mai ales daca asociez si acest caz groaznic. Nici bolnavii de CANCER nu au avut acces la tratament fiindca s-a dat ORDIN, SCRIS, ca nu mai pot fi consultati si tratati bolnavii cronici.
E CRIMINAL !!!
Eu cu siguranta faceam al treilea infarct si muream "LA DATORIE" pentru a ma hrani sub DICTATURA lui Mandolina. daca eram in locul batranelului AGRESAT de tortionari.
Semneaza cu scarba,
Mos Teaca
UPDATE. 
Sunt ingrozit sa aud cum se JUSTIFICA LA TV interventia in forta asupra unui BATRAN si o femeie. Restul artificiului cu MISA nu ma intereseaza, sunt iritante insinuarile asociative care nu justifica AGRESIUNEA.
Eu am simtit pe pielea mea niste nedreptati uluitoare, cu atentate la VIATA mea, probate cu acte si fapte.
Restul e circ si JEG politic.
Ei (politistii) cand au venit nu erau in masina  cu masca, legal, unde trebuiau sa aiba si ei  MASTI. Cand s-au urcat in masina nu erau mai multe persoane? E nebunia cretinilor.
Noi avem OBLIGATII si ei au DATORIA de sluga pentru a primi NOI drepturi financiare. OMUL nu conteaza. TORTURA E SPECTACULOASA si stapanul conteaza.
Ganditi, baremi pentru voi bre politailor, daca nu puteati fi ... CIVILIZATI.
Voi pe CINE aparati? Sindicalistii vostri CRED ca va apara dar in fapt fac CRIME democratice. Ufff... mor... voi CE ATI JURAT sau doar ati dat aldamasul?
VOI CU CE MA AJUTATI? CU AMENDA? CUI FOLOSESTE DACA MA UMILITI SI UCIDETI?
Acum am vazut TOT filmul, inclusiv de pe camerele de la Kaufland.
E GROTESC ce am vazut, CRIMINAL.
CRIMA E ARMA MAFIOTILOR !!!

Niciun comentariu: