miercuri, 21 aprilie 2021

POZE ȘI FILMĂRI PLUS SUNET ȘI LOCALIZARE FĂRĂ ACCEPT?

BA DA, CU ACCEPT INCONȘTIENT. ȘI PE BANII VOȘTRI BRE...!!! E DEJA APLICAT GLOBAL.

Eu am mai scris cu foarte mulți ani înainte că un difuzor se poate comporta ca un microfon și că orice receptor poate deveni și un emițător. E o simplă redirecționare de semnal dar tehnic nu se accepta a devoala varianta până nu am făcut ... experimentul cu difuzorul pe post de microfon, banal. Acum se fac și fotografii cu ... microfonul sau se poate și filma. Iar e interzisă devoalarea? E deja publică, la fel ca toată tehnica securității după decembrie 1989 încât și vânzătoarea de covrigi sau locatarii canalelor știu de ele. Telefonia pe circuitele de înaltă tensiune sau pe sistemele de comenzi feroviare era încă de atunci ceva banal, ca și microfoanele pe rețeaua de curent casnic, ”Emir”, sau cele cu microunde (cuptorul bruiază). Azi e halucinantă tehnica de interceptare și transcriere/traducere instantanee a discuțiilor ambientale. E normal că suntem în ERA digitală și ”degetele” 😄 fac REGIA filmului S.F. și înregistrarea... capodoperei, SÎC.

Apoi am spus că orice TV (televizor) poate deveni și o cameră video, mai ales cele digitale. SIMPLU, NU? E nevoie doar de un pixel, ”pixelul albastru”!? Și am demonstrat ceva ce era vizibil oricui. Am luat un ceas digital cu melodii și am transformat semnalul procesorului într-o sonerie muzicală cu 12 melodii. Și acum mi se pare copilăresc să nu se priceapă simplitatea unor adaptări mai ales când SE VREA o interceptare S.F. de calitate cu DIFUZOARE CAPACITIVE (vezi Philips). Urmează HOLOGRAMELE doar așa, ca amor tehnic? Da lasă că sunt deja frecvențele subliminale de dirijare ”Zombi” și poți să-ți ei LICENȚA de regizor, cu liceul la fără frecvență.

Iată că acum vă prezint și un clip https://www.youtube.com/watch?v=dx3Xu3SLlrw&t=15s unde reversibilitatea monitorizării este de la sine proiectată. Viitorul e G6 - chinezesc, cu viteze de peste 1Tb/s și bandă largă de canale. Monitorizarea devine la nivel Terestru prin rețelele de sateliți și telefoane inteligente cu implanturile MULTIPLE, ca și tehnologie, care vor fi acceptate ca și ”libertatea” chinezească, neo-comunistă. G5 e chiar din lansare deja arhaică TEHNOLOGIA dar BANII investiți trebuie să mai curgă, nu? Ca la vaccin bre... TOTUL e cu sprijin #rezist și de neo-jandarmii garantați, vaccinați și vizibil CIP-ați. Nu credeți? Mai studiați dar în curând veți fi și voi ”vaccinațiobligatoriu ca să fie amortizat PAȘAPORTUL spionului nu? LIBERTATEA DE MIȘCARE ȘI DISTRACȚIE NEO... Eu ies din cadrul de filmare că am MASCĂ, magică bre... și devin IVIZIBIL și INDIVIZIBIL... SÎC. ”Succesuri”. La mulți ani fericiți cu sănătate și iubire celor ce deja sunt ... Gheorghe 💓 Știți bancul? 👂

Semnează,

Moș Teacă

 

2 comentarii:

Gheorghe Cîrnu spunea...

La mulţi ani ! Mintea omului este atât de aglomerată astăzi încât multe din aceste realizări tehnice sunt greu de înţeles,sau mai precis,sunt greu de evitat!

Ioan CEPALIGA spunea...

Așa a fost dintotdeauna. Tehnica a luat-o înaintea omului comun dar IUBIREA lui Hristos l-a ferit de colapsul tehnic. Azi NOM a găsit soluția de a TRIA omul și tehnica după bunul plac. BANUL e regula.