duminică, 4 aprilie 2021

MI-AU MURIT LĂUDĂTORII, CA ȘI LOCUL DE VECI !?

 ANALIZAȚI VOI !!! POATE CITIȚI, UNII, CĂ MI-AU MURIT LĂUDĂTORII, CA ȘI LOCUL DE VECI ! CINE MI-A FURAT TOMBERONUL BRE?

Azi am avut surpriza plăcută, ca 12 (douăsprezece) din articole mele de pe Academia.edu  să fie, TOATE, pe primul loc, ca și accesare, de cei interesați. Citiți și analizați și pozele.

- ”Dear Ioan, Your paper (12) just got its first reader on Academia.” (149 de persoane din Academia v- au citit lucrările. Vizualizați 53 de cititori foarte implicați și 149 de cititori, în total, în TOP - toate pe LOCUL UNU, ca interes, pe acest SIT, folosit de academicieni din 16.962 de Universități din ÎNTREAGA LUME) Wawwww... ❤❤❤🤣 
Chiar că mă bucur bre po_pulime ȘI de pe ”facebuci”. DOAR M-AM JUCAT. CE ERA DACĂ DOREAM EU LOCUL UNU? SERIOS... sunt doar niște crochiuri de articole, majoritatea.
DGIA ar trebui să verifice dacă nu mi-au furat, UNII, și banii mei, de înmormântare că cei de PENSIONARE i-au făcut  PRAF ...
Mulțumesc DGIA pentru șmenul, de general, acoperit bre... 
ONOAREA e ONOARE și ARMATA e clar ARMATĂ că știe să lupte bre, cu escrocii, ca mine, care DIVULGĂ daunele asupra po_pulimii, căruia i-am jurat credință, VEȘNICĂ. Dar fără loc de veci că nu se știe de unde bate VÂNT de JAF
Mulțumesc din inimă partidului, jefuitorilor..., scuze AFACERIȘTILOR    ...

Semnează pentru conformitate,

VEȘNICUL Moș Teacă

Niciun comentariu: