duminică, 18 aprilie 2021

NU E DE GLUMIT. FACEȚI CE VREȚI CU VIAȚA VOASTRĂ!

Păcălirea și minciuna voită sunt instrumente ale formării pieței BANILOR, din specularea pandemiei special create. TREZIȚI-VĂ!!! Și ca să fiu și mai EXACT iată un update: Arșinel și soția sa deși au fost vaccinați amândoi inclusiv cu rapelul în luna FEBRUARIE 2021, acum, sunt ambii infectați cu SARS-Cov2. Nici două luni de GARANȚIE a vaccinării cu Pfizer ARNm  Trageți voi CONCLUZIILE bre, po_pulime vaccinată, vizavi de RISCURILE cu himerism sau sindromul AUTOIMUN. https://www.mediafax.ro/life-entertaiment/alexandru-arsinel-are-covid-19-desi-este-vaccinat-cu-pfizer-20048820

Citiți dragii Moșului de vreți să cunoașteți adevărul. OMS + miliardarii lumii și statele agățate de sponsorizările țintite au INVADAT intimitatea lumii pentru a crea PIAȚA ce deschide robinetul BANILOR și pentru corporațiile farmaceutice și ”dictatura halatelor albe” #rezist.

Departe de mine gândul să vă înșel fiindcă nu am nici un interes perfid. Și eu aștept clipa FINALĂ și nu mă mai tem de realitatea războiului biologic. Este RĂZBOI, pentru bani, și ca oricare război OMOARĂ omenirea țintă.

Deci eu nu vă spun că nu există COVID ci că este, atenție, ”MA-NI-PULA-T”, cu CRIME fluide, ca să existe o PIAȚĂ certă, COLOSALĂ, pentru miliardarii lumii care se tot îmbogățesc nestăvilit, din peșteri. Să fie sănătoși și să trăiască fericiți pentru a consuma miliardele lor dar … NU ÎMPOTRIVA MEA. Aici ajungem să ne confruntăm, CÂT POT, și să devoalez hoția și CRIMA lor. Capisci?

Detalii pe blogul meu unde explic și ingineria genetică, extrasă din tomuri de biologie și chimie celulară dar și revistele de specialitate. CITIȚI și încercați să pricepeți. Nu e greu, vă asigur, am scris sintetic, ca să pricepeți.

https://icepaliga.blogspot.com/2021/04/forta-cincea-fundamentala.html

Și veți găsi aici, pe blog, tot ce vă interesează, cred. ”Succesuri”!

Semnează,

Moș Teacă

Niciun comentariu: