luni, 6 iulie 2020

MOARTE ASASINILOR ECONOMICI !!!

MAFIOTULE !
Cine POATE sa-mi dea o pusca cu luneta, fiindca atata timp cat mai pot tine o ARMA in mana, va voi vana pana la finele vietii mele. TREZITI-VA ROMANI !!! Eu nu mai suport !
Bre Mandolina si voi cei ce va plangeti de CCR si deciziile JUSTITIEI, atunci cand LEGEA iti pune bete in roate inseamna ca esti MAFIOT, mai ales cand REFUZI cooperarea loiala cu Parlamentul si faci tu LEGEA PNL, a ASASINILOR ECONOMICI dupa cum iti convine.
Voi PARLAMENTUL suntreti AGATATI in JAFUL SISTEMIC, dovada mea sunt cele 1699 miliarde euro CALCULATI, sau 1000 vagoane a 50 tone fiecare cu echivalentul in AUR PUR JEFUITE. ATENTIE !!! Cele TREI PUTORI au sprijinit JAFUL. CIA recunoaste DOAR cei 400 miliarde dolari, interesul lor.
ACUM de ce bai MAFIOTULE ai mai inaintat noua lege, daca nu o fi si ea o VOMA a imbecilitatii arogantei si incapatanarii tale mafiote?
Esti de o incompetenta si o TOXICITATE greu de acceptat. Grupul tau de management si cei AGATATI in grupul MAFIOT trebuie impuscat atata timp cat CONTINUI cu aberatiile de management.
Da, VIATA e mai presus de managementul MAFIOT si, pentru VIATA si UMANISM te condamn la MOARTE prin impuscare, pe tine si grupul tau de mafioti.
Toata viata mea am fost un LEGIST convins dar astazi vad ca MAFIOTII fac LEGEA JAFULUI DEMOCRATIC.
CURATENIA este absolut necesara, chiar daca va platesc entitati ale ASASINILOR ECONOMICI nu veti scapa de vanatoarea mea. Prea mult m-ati TORTURAT, zilnic, cu deciziile voastre idioate si GENOCID. Desi am cerut OFICIAL ajutor, nu am primit absolut NIMIC. Din contra, tortura a continuat.
JUSTITIA a fost si ea INERTA, in cazul meu, si trebuie sa PLATITI.
Dupa 30 de ani ati reluat CRIMA si ASASINATUL ocult.
Vedeti dragii mosului CRIMELE de la Ceausescu si pana AZI.
Dumnezeu sa va jundece bre CRIMINALILOR dar eu nu va iert.
MOARTE ASASINILOR ECONOMICI !!!
Semneaza,
Mos Teaca.

Un comentariu:

Ioan CEPALIGA spunea...

MOARTE ASASINILOR ECONOMICI !!!