vineri, 31 iulie 2020

ATENTIE !!!

#MoreOnionsPorFavor: Onionize your website and take back the internet
MANAGEMENTUL ROMANIEI ESTE EXECRABIL!!!
De as fi mai TANAR as intra si eu in configurarea #MoreOnionsPorFavor si as apela la serviciile web-ului adanc (deep-web) configurand situl blogului meu pe ONION (ceapa), dar ... e tarziu, ca si pusca cu luneta bre sau PULITICA.
Multumesc pentru APRECIERE si oferta TOR.
Oferta publicata pe 31.07.2020 si in emailul meu, avand un BLOG de interes DEEP-WEB in domeniul serviciilor ONION.
217 First Avenue South #4903
Seattle, WA 98194
United States
https://www.nbcnews.com/tech/tech-news/how-three-conspiracy-theorists-took-q-sparked-qanon-n900531 
Generatia Q (LA NOI ESTE Q MAGAZINE) Fain, nu? 
CU SIGURANTA FOARTE MULTI NICI NU STIU CE ESTE ALA MANAGEMENT, MAI ALES CE CUPRINDE CEL PERFORMANT. Dar tineretul nostru e GENIAL si va putea cu siguranta AVANSA viitorul web.
Eu raman ca mucea pe suprafata, pe prima coaja de ceapa bre.
Ma bucur ca am cunoscut si web-ul ADANC si web-ul NEGRU dar viitorul e al vostru dragii mosului.
Mos Teaca va poate consilia ca doar azi am avut MUSAFIRI interesanti (vezi poza)
VEDETI CUM CRESTE INTERESUL SI E IN DOAR CATEVA ZILE (doar3) DE LA PUBLICARE.
Asta inseamna ca monitorizarea este ATENT studiata.
 Ei ce ziceti bre po-pulime si pasaricime tanara, sunteti capabili sa LUPTATI si sa va aparati TARA? Puteti CURATA ograda de asasinii econimici si de deviatii lumii?
Aici este FRONTUL luptatorilor dar si al criminalilor. Voi ce vreti sa fiti?
LUPTATI ca al vostru este viitorul, chiar INTERGALACTIC.
Dumnezeu sa va ajute si sa apere Romania si pe voi VIITORII GENIALI romani, cei care sa aparati GRADINA MAICII DOMNULUI!

Niciun comentariu: