vineri, 10 iulie 2020

CAMERA DEPUTATILOR si SENATUL ROMANIEI - AJUTOOOOR….

AJUTOOOOR… Scrisoare deschisa adresata azi 10-iulie-2020 Senatului Romaniei si Camerei Deputatilor referitor la NOUA LEGE a carantinei si izolarii. AM TRIMIS SI LA CSM, PROCURORUL GENERAL. AVOCATUL POPORULUI SI PRESA, DAR SI LA LIDERII LUMII CIVILIZATE, INCLUSIV UE. SA VEDEM REZULTATUL !!! DICTATURA SAU INCONSTIENTA DE MANAGEMENT?

Este ABERANT ca o LEGE sa cuprinda DOAR elementele de interes a institutiilor de forta si guvernului.
Consider ca este NECONSTITUTIONAL sa se impuna RESTRICTII, atentie, FARA sa fie AJUTATE persoanele respevtive sa-si pastreze UMANITATEA si sa nu i se diminueze SUFERINTA.
Degeaba sunt explicate si definite carantina si izolarea daca nu sunt incluse si COMPENSATIILE pentru diminuarea DREPTURILOR constitutionale. Cu SANCTIUNI doar pentru “inculpatii” bolnavi si FARA sanctiuni pentru institutiile ce aplica legea discretionar, abuziv si inuman? E aberant!
Practic LEGIFERATI DICTATURA!!!
IATA CE SE PETRECE IN SUA SI NU NUMAI
"„Ești rasist” e acuzația favorită a anarhiștilor la adresa persoanelor albe în aceste zile. Anarhiștii din Seattle nu mai cer doar „reformarea” forțelor de ordine, ci „abolirea” în totalitate a forțelor de ordine, reeducarea în masă a tuturor angajaților de stat, a învățătorilor și a profesorilor universitari, pentru a elimina din ei „rasismul”. Cer o amnistie generală pentru toți infractorii și închiderea închisorilor. Cer „dreptate rasială” ca principiu suprem după care să fie reconfigurată întreaga societate americană." Atentie Romania, DICTATURA E IN FLOARE!!! E chiar posibil să fi pășit deja din era post-COVID 19 în ERA ANARHIEI GLOBALE..
Sa ma explic cu situatia de TERORISM si GENOCID suferite chiar de subsemnatul.
La declararea starii de URGENTA, noi, pensionarii peste 65 de ani am fost inclusi in GENOCIDUL institutional fiindca nu aveam voie sa iesim DELOC din casa. O aberatie greu de justificat chiar in spiritul UMAN. Am sunat imediat la Prefectura Galati unde o domnisoara m-a interogat asupra motivului sunarii mele. Dupa ce am obosit tot explicand CAUZELE solicitarii AJUTORULUI lor institutional pentru a supravietui MEDICAL din cauza deciziei de IZOLARE TOTALA fara nici un fel de sprijin, adica “ARESTAREA de tip NAZIST” fara a avea puterea de APARARE legala fata de CRIMA de GENOCID.
Saraca fatuca imi spune ca deocamdata nu stie ce se va face dar mi-a notat TOATE solicitarile, recunoaste ca e aberrant sa nu pot a ma aparta ca sa traiesc si-mi comunica garantarea ca LISTA cu solicitarile mele si ale celorlalti va fi atent analizata.
Dupa doua zile, desi am spus ca nu mai am NIMIC de mancare si am nevoie de medicamente, sun din nou si fatuca imi spune ca lista a fost trimisa la primaria Galati. Sun si SURPRIZA, nu raspunde nimeni. Dupa “cautarea” listei la al “n”-lea apel eu nu apar pe nici o lista de AJUTOR. Adica pot sa ma spanzur ca oricum mor de foame sau medical, in chinurile torturii institutionale.
Apare insa, intre timp, programul 11:00-13:00 de permitere a iesirii din domiciliu. In doua ore, cu mersul meu de mos handicapat si cu cozile si obligarea de a sta la rand cu ceilalti am reusit abia sa-mi iau medicamente dar masti sau manusi imposibil de gasit imi spune farmacista. Mancare insa nu.am mai putut sa iau. As fi stat peste timpul alocat dar EU nu mai puteam sta in picioare. Asa ca am continuat foamea.
Situatia s-a repetat pe durata starii de urgenta cu GENOCID programat decisional. Am incercat sa-mi iau de la Sp[italul Militar Galati medicatia prescrisa, spital aflat la mare distant fata de domiciliul meu, dar am reusit sa gasesc un taxi. La spital NU SE PUTEA INTRA. Sa fac solicitarea telefonic dar medicul de familie nu raspundea si nici medicul curant dupa proaspata mea operare de pe 03-februarie-2020. Am tot repetat cautarea la spital a dreptului de acces si consultatie dar am aflat ca medical de familie si-a dat demisia (Dr. Carmen Grajdan) insa dansa figura in continuare pe situl spitalului ca medicul meu de familie. Abia acum apare ca si-a dat demisia dar pe 01-04-2020 si suntem transferati la alt medic.
Abia dupa 14-mai-2020, la declararea starii de ALERTA reusesc sa intru in spital, sa aflu ca am ALT medic de familie si sa aflu la farmacia spitalului ce ACTE imi mai trebuie pentru decontarea retetei pentru HTA gradul III cu doua infarcturi confirmate EKG pe care la ambitia fostei medic de familia a trebuit sa o caut la farmaciile ce lucreaza cu casa OPSNAJ, in plina stare de URGENTA si nu a vrut sa-mi prescrie medicatia existenta in spital sau sa ma programeze sa primesc aici la farmacie medicamentele cand vor veni.
Cu medicul curant nu m-am mai vazut de dupa operatie, la externarea din cauze reorganizare COVID, pe 06-februarie-2020.
Cred ca ajunge. Mai mentionez DOAR un exemplu total aberant.
Salvarea de la 112 nu a venit la mine desi am spus ca sunt cu urgenta chirurgicala, cod ROSU si ca cele 8 pastile de quarelin nu mi-au diminuat DELOC durerile, la “Blocaj renal cu megavezica blocata” cauza pentru care am si fost clasat inapt serviciu militar.
Am sunat de doua ori fiindca NU A VERNIT NIMENI si a doua oara mi-a spus clar ca ei nu lucreaza cu armata ca procedura ARAFAT le interzice deplasarea la spitalul militar. Am luat un TAXI pe post de salvare si medic – SOFERUL, ca vedeti azi clar ca se practica chiar manageri de spital sa fie cu meserii aberante, si m-am internat la CPU (Compartimentul de Primiri Urgente), cu taxiul.
Va pot detalia mult mai multe, cu PROBE, fiindca am facut si plangere penala dar … rezolvarea a venit dupa un an si ceva cand un politest de la parchet mi-a luat, la domiciliu, declaratia ca eu de acum RENUNT la a umbla prin anchete si tribunale eu fiind deja de un an de zile invalidat si cu o cistostoma permanenta si afectat si cu inima (primul infarct). Am solicitat sa continue ei, fara mine, investigatiile si sa CORECTEZE cele reclamate. Adio si nu am cuvinte, s-a clasat dosarul.
ASTAZI vine aceasta LEGE din nou fara nici o stare SINALAGMATICA a obligatiilor si sanctiunilor. VERIFICATI.
Din nou, la vointa unui individ agresiv pot fi ARESTAT la domiciliu sau trimis in “lagarul cu halate albe”, nu exagerez, cunosc situatia pe pielea mea. Si asta fara sa pot replica, daca nu merg in INSTANTA, invalid, sa-mi caut dreptatea. Ce ziceti e sau nu GENOCID deja legalizat JURIDIC daca eu abia ma misc si acasa?
Faceti dragii mosului o LEGE UMANA ca e vorba de SANATATEA TUTUROR si nu o LEGE ABUZIVA, de DICTATURA. Faceti-o SINALAGMATICA.
Pentru conformitate semneaza, azi 10-iulie-2020, Galati
Mos Teaca sau, in clar,
Lt.col. retragere, licentiat in Stiinte militare, comanda si stat major
Ioan CEPALIGA
Inginer, Project-Manager systems integrator, atestat de Ministerul Culturii - consilier edituri carte tehnica stiintifica si informatica, economist licentiat in management-marketing la REI, ASE Bucuresti, simultan curs 9 luni de expertiza in Comert exterior cu PERCOMEX etc. etc.

2 comentarii:

BUNESCU AUREL spunea...

ACESTI CRIMINALI TREBUIESC PEDEPSITI !!!!! LA ALEGERE: 7,62,FRINGHIE SAU LAPIDARE !!!!

Ioan CEPALIGA spunea...

Exact colegule Bunescu (Torasian) Chiar am subliniat in articolul CAMARAZI TREZITI-VA !!!