duminică, 29 martie 2020

Doamne Dumnezeule Drag, Te rog, Te implor,

E timpul CURATENIEI TALE, ca de prea multa vreme, din cele mai vechi timpuri de altfel, de dupa POTOP, lumea iar s-a STRICAT si produce MARI SUFERINTE semenilor sai, SUFERINTE tot mai halucinante, distrugatoare, GLOBALIZATE.
Opreste Doamne SUFERINTELE noastre nesfarsite de la SCLAVIE la RAZBOI, FOAMETE, INCHIZITIE, DICTATURA, HOLOCAUST, PANDEMII, FALSA DEMOCRATIE, POLITICAL CORRECTNESS, IMPUNEREA cu FORTA a SCHIZOFRENIEI BANULUI, RESCLAVAGIZAREA OMENIRII prin FORTA NOULUI IMPERIALISM asupra RESURSELOR TERREI, A RAZBOIULUI COMPLEX, MULTIMODAL cu vizibila SCHIMBARE A CREATIEI TALE DIVINE in MINOUTAURI, CONTROLATI DICTATORIAL cu A.I. si CYBORGI prin SISTEMELE CUANTICE, un CONTROL PLANETAR, TOTAL, SCHIZOFRENIC.
Doamne Drag, OCROTESTE-I PE TOTI CEI CU INIMA SI SUFLETUL CURATE si JUDECA-MA si pe mine pentru TOATE PACATELE si deviatiile mele de VIATA, neinvatand la timp DRAGOSTEA lui HRISTOS.
Am obosit, ia-ma Doamne din aceasta lume schizofrenica, dar CURATA aceasta LUME NEBUNA, nebuna de legat, care se bucura pandemic de SUFERINTELE semenilor sai si TRIMITE UN NOU GEN DE POTOP, fiindca eu cel putin, o merit pentru PASIVITATEA MEA in a corecta CU VIATA MEA, nedreptatile lumii, asa cum am JURAT tarii mele, Gradinii Maicii Tale.
IARTA-MA daca se poate ca am fost mult prea STRAIN si PASIV la suferintele LUMII si nu am fost unealta Ta de DRAGOSTE si IUBIRE asa cum Tu ai dat pe Singurul Tau Fiu pentru MANTUIREA NOASTRA.
IARTA-MA! Sunt gata pentru JUDECATA TA. Am obosit.
AMIN!
Tot io,
Mos Teaca

Niciun comentariu: