duminică, 8 martie 2020

TEST ADMITERE LA HARVARD DE ACUM 151 ANI

Cadou de ziua MAMEI !!!
Mami DRAGA, de ziua ta si eu AM REUSIT testul!!!
E arhaic bre, din 1869

Mi-a placut la nebunie ...
Hei voi, #rezist si populime inganfata, credeti ca meritati VIITORUL acestei tari numita "Gradina Maicii Domnului"?
Sa va vad ce ziceti VOI despre VOI, nu ce zic eu, incercati acest test ARHAIC, de aum 151 de ani.
Eu nu stiu greaca, nici o iota, latina mea e ca la gradinita ca am facut-o demult, in Liceul Militar. Dar restul chiar e "floare la ureche". Oare?
Admiterea la Harvard, "floare la ureche"? Pentru nivelul actual de pregătire al majorităţii tinerilor 😍❤️🤣, cu siguranţă e o "floare la ureche", scrie si  Historia preluand TESTUL publicat de "The New York". Iata-l.
In 1869, renumita universitatea americană Harvard, a dat un anunţ în ziar pentru a arage CÂT MAI MULŢI STUDENŢI.
ATENTIE !!!
Din 210 de candidaţi, DOAR 🤣 185 au trecut testul de admitere. Astazi cum o fi oare? Ia ziceti voi, absolventilor de Harvard, de la distanta, sau cu truda parintilor bogati.
VOI bre #rezist si populime din cluburi de fite, sau voi dragi copilasi silitori puteti lua testul? Fara greaca si latina, DOAR cu romana si engleza.
Uite aici TESTIUL de sunteti interesati de VIITORUL vostru CUANTIC, in viitoarele civilizatii KARDASHEV.
Sau inca nu stiti ce va asteapta?
https://www.historia.ro/sectiune/actualitate/articol/iata-testul-de-admitere-la-harvard-din-1869?
Multumesc colegule drag, Nicu Voicu, pentru emailul cu testul.
Semneaza,
Mos Teaca

Niciun comentariu: