luni, 23 martie 2020

CONTRADICTIE PANDEMICA


Eu va scriu de Harvard, cercetare exploziva privind perfectiunea fiintei umane, hibrizii OM-ANIMAL, CYBORGII, RAZBOIUL BIOLOGIC, SISTEMELE CUANTICE, A.I. (inteligenta artificiala) corelate cu CIVILIZATIILE de tip Kardashev dar Romania e A-NAL-FA-BE-TA.
Contradictia asta devine si ea PANDEMICA.
Ati incercat vreodata sa vedeti DECALAJUL ce va ameninta cu ocazia unei absente sa zicem pe caz de boala, de o luna de la scala? Sau sa vreti dupa cativa ani de munca sa reluati admiterea la o facultate? Eu le-am experimentat pe pielea mea, pe toate, si MOR cand vad cu cata usurinta sunt ABANDONATI COPII DIN FAMILII NEVOIASE exact acum cand au cea mai mare nevoie sa fie ajutati.
DECALAJUL intre cei EXCELENTI si analfabeti se va accentua in format exponential.
Nu s-a facut nimic pentru a impune invatamantul la distant si cel digital exact cu acesti copii vitregiti de SARACIE, care se culca seara FLAMANZI. Si eu am experimentat FOAMEA si chiar in Liceul Militar cand m-am umflat de HRISCA servita dimineata la pranz si seara. Da, aveam TREI mese pe zi. Ma culcam cu burta plina de hrisca si ma sculam cu greata de hrisca fiindca graul a fost dat rusilor din cauza obligatiei de “ajutor” SOVROM.
Nu inghetati anul scolar FIINDCA Turcanca asta-i debila. Copii de la sate sau cei defavorizati NU VOR MAI FI NICIODATA apti in raport cu cei care au laptopuri, internet si telefoane fitoase.
Dar nici nu trebuie sa renuntati la CURSURILE ONLINE si PRIN TELEVIZIUNE. E clar un pas bun fata de INGHETAREA ANULUI SCOLAR.
Cine nu pricepe ca suntem IN RAZBOI GLOBAL pentru o triere SPARTANA, va disparea, CATEGORIC, din panoplia fortei de munca a NOII CIVILIZATII, INEVITABILE.
Cine a auzit sa decida in favoarea copiilor defavorizati si sa faca si GRUPAREA GENIILOR in sisteme de accesare a NOII CIVILIZATII tip Kardashev, de syborgi, cu minOUtauri cu CIP pe creier conectati la sisteme cuantice.
Dar… cu siguranta iar vorbesc SINGUR fiindca GOVID-zii decidenti sunt vizibil inepti.
Dragii mei romani si copii, FIECARE E PENTRU EL, restul e politica MINCIUNII.
Ati mai auzit ceva de AURUL NOSTRU de la Londra? Si nici nu veti mai auzi. Isarescu si KWI+Mandolina au dat aurul corporatiilor mai ales ACUM la pandemie. Noi nici masti si manusi nu am primit dar CUM CREDETI CA VOM REPATRIA AURUL?
JAF CORPORATIST PROTEJAT DE INEPTII DECIDENTI.
Invatati, invatati, invatati ca Lenin aici nu mintea.
ADEVARUL ESTE AZI, = cu MINCIUNA.
“Garbagi IN garbagi OUT” sau "O minciuna repetata de o mie de ori ramane o miciuna, dar o minciuna repetata de un milion de ori devine adevar", cum spunea Goebbels, au devenit POLITICA DE STAT, unde MINCIUNA este VIRTUTE.
Tot io,
Mos Teaca

Niciun comentariu: