vineri, 20 martie 2020

S-A REZOLVAT !!!

SUNT BLOCAT SI INTERZIS PE FACEBOOK 😂 PANA LUNI 23-03-2020 ORA 15:45
AM INCALCAT STANDARDUL FACEBOOK CU ACEASTA POSTARE
TREBUIE SA FIM PESIMISTI, CU FRICA IN VINE SI SA NU MAI GLUMIM?! 
Sau e ORDIN sa fie zilnic un numar de interzisi ca JANDARM, ca exemplu de DICTATURA?
S-A REZOLVAT !!!
Se cauta URGENT o GOVID-a,
mare, de mare, care sa inghita toti COVID-zii cu card REVOLUT, plin de criptomonede.
Se ofera RECOMPENSA EXPERTILOR cotizanti, veniti din vest, cei care sunt CONFIRMATI in comertul cu GOVIDE.
Ei asta-i CRIMA MEA pe FACEBOOK bre. Fain nu? Am deranjat GUVIZILE... Eu, un biet pensionar, care nu vrea sa moara si le face zile fripte. SIC bre!
Dumnezeu sa va ajute dragi romani. Restul e MEGA MINCIUNA, triere spartana.
BANUL le-a luat mintile, BANCILE se tem de FALIMENTUL ce-l puteti crea. Corporatiile fac LEGEA si guvernele au ACTIUNI care-i obliga. Ati mai auzit ceva de AURUL NOSTRU de la Londra? Si nici nu veti mai auzi. Isarescu si KWI+Mandolina au dat aurul corporatiilor mai ales ACUM la pandemie. Noi nici masti si manusi nu am primit dar CUM CREDETI CA VOM REPATRIA AURUL?
JAF CORPORATIST PROTEJAT DE INEPTII DECIDENTI.
Dar si bursele cad. "Spirala MORTII" e la final.
NIMIC DIN CE A FOST NU VA MAI FI, NICIODATA.
https://icepaliga.blogspot.com/2020/03/nimic-din-ce-fost-nu-va-mai-fi-niciodata.html
Tot io,
Mos Teaca

Niciun comentariu: