vineri, 27 martie 2020

Dragii mei romanasi, unii lasi, lasi, lasi si infractori,

Sunt siderat de lipsa totala de umanitate la conferinta de presa de azi, a lui Mandolina cu noul “ministru” al “SANATATI”, cu ghilimelele special puse ca suntem si in stare de PANDEMIE.
Am aflat cu stupoare de batrana de 71 de ani de la Suceava, in paralel cu Flutur, si doar flutur, ca-si flutura aripile sa se vada “pictura” sa de politician de pe creier, scuze, aripi, si deodata, FURIA cauzata de sesizarea INCOMPETENTEI CRASE, la nivelul cel mai inalt decizional, mi-a ridicat iar tensiunea, desi am medicatia specifica, dupa doua infarcturi confirmate pe EKG.
Am 73 de ani si foarte greu ma descurc in DOAR doua ore de iesire la cumparaturi, carate de un mos cu HTA de gradul 3, cu infarcturi si, pe 3 februarie 2020 si operat.
Lumea este CA O HAITA DE LUPI, fara nici o empatie si primesc fel de fel de jigniri precum "de ce nu stau sa mor acasa" ca si ei au interdictii.
Dragii mei, si eu vreau sa mor ACASA nu in “LAGARUL groazei” AUZIND MAI ALES ca initiativa Dr. Cercel si Primarului general Firea de testare STA-TIS-TI-CA, stiintifica, pentru gestionarea corecta a crizei este respinsa cu persiflare de “DOCTORUL STIE TOT, MANDOLINA” iar “MINISTRUL” PROASPAT SOSIT de la Suceava a tacut ca MELCUL.
Dumnezeu sa-i usureze femeii de 71 de ani suferinta ca SIGUR nu se mai teme de moarte, ca si mine.
VREAU insa sa va dau o expresie de MAXIMA inteligenta, a fostului meu patron, la MAIRON, unde eram consilier. Veti vedea ca este o SINTEZA EXCEPTIONALA  de MANAGEMENT a unui fost marinar, un lup de mare incredibil, cu un fler nativ de afaceri, care m-a lasat MUT prin eficienta practica a afirmatiei sale.
“Lasa mai CAUZELE, ACUM e mai important sa vedem CUM IESIM EXTREM DE REPEDE din RAHATUL asta si vom avea timp sa analizam si CAUZELE.”
Vezi Peter Ferdinand Drucker: 'Managementul exista pentru ORGANIZATIE. Este servitorul organizatiei. Orice management care uita acest lucru va provoca doar daune organizatiei.'
Se aplica precum MANUSILE LIPSA LA PANDEMIA aceasta.
RETINE-O bre Mandolina si voi CIVILILOR cu ORDONANTELE MILITARE ca pe mine m-a socat si mi-a schimbat TOTAL gandirea in consiliere.
Invatati BRE POPULIME de la declaratiile celor aflati in SUFERINTA care isi STIGA DISPERAREA.
HAI SA DAM SPERANTE CELOR AFLATI IN STREA CRITICA si va veni cu siguranata si timpul ANALIZEI CAUZELOR SI CORECTIILOR DE MANAGEMENT.
Si ca sa nu uitati de JAFUL CRONIC in caz de catastrofa CITITI CE AM SCRIS SI EU AICI.
E si rolul vostru bre populime de “APARATORI” ai legii.
https://icepaliga.blogspot.com/2020/03/feriti-va-dragii-mei-cititi-ce-s.html
Nu stati IZOLATI, LUCRATI, CA SI ISTORICII, PENTRU GENERATIILE VIITOARE DACA SE LANSEAZA CIVILIZATIA UNU DE TIP KARDASHEV.
Voi ati JURAT bre populime de forta. 
ATI JURAT FALS?
Tot io,
Mos Teaca

Niciun comentariu: