miercuri, 1 aprilie 2020

VIITORUL E APROAPE, EVITATI EXTINCTIA VOASTRA DE LA SCHIZOFRENICI.

Va scriam futurist despre VIITORUL ce se CONSTRUIESTE pentru voi dragi tineri.
Am fost de fiecare data EXTREM de DUR in a va prezenta TARELE TRECUTULUI pentru a nu va pierde timpul cu recomandarile INEPTE ale politrucilor lideri, de regula, unii, CRIMINALI din nastere.
Va spuneam ca primesc informatii de TOATE tipurile si CONSTAT ca OMENIREA are inca GENII extrem de vivace dar care trebuie sa se fereasca de GUNOI. Si profesorii au invatat o multime de lucruri despre predarea prin internet!!! Dar ce facem cu cei saraci din catunele izolate?
"Garbagi IN garbage OUT" este LEGEA PROGRAMARII INFORMATICE.
VOI, populimea tanara veti corecta NEBUNIA ACTUALA, GLOBALIZATA si va veti SAVURA VIITORUL PROGRAMAT, UMAN sau DISTRUCTIV.
Iata cateva CONCLUZII dintr-un astfel de material primit spre CUNOASTERE la apusul vietii mele.
Pacat ca nu mai am putere sa lupt SINGUR cu impostura. Era placerea mea, dupa … JURAMANT
SURSA: www.horx.com si www.zukunftsinstitut.de
Numim acest exercițiu RE-Gnose. Spre deosebire de exercițiul PRO-Gnose, nu folosim aceasta tehnologie pentru a privi “în viitor”, CI DIN VIITOR ÎNAPOI către ziua de azi. Suna nebunesc?
In programarea cuantica e chiar o PROVOCARE de necontestat.
Hai sa facem o încercare de a ne posta in VIITOR, post "POTOP"-ul actual.
Amabilitatea sociala, care se dezintegreaza vertiginos, a sporit, dar, DESI chiar eu am fost persiflat ca dece nu stau sa mor acasa si vin, ca zombie, la cumparaturi in timpul ORDONAT, 11:00 la 13:00. Fateta RAULUI se va stinge ca dupa RAZBOI, cand OMENIREA a trecut la RECONSTRUIREA SOCIALA, cand dorea sa traiasca la AER nu in buncare, la SOARE, in LIBERTATE si DRAGOSTE.
Ba mai mult, VA DOVEDESC acum si RAUTATEA RAZBOIULUI dintre noi.
Disciplinat, ca OFITER sub JURAMANT, am sunat pe 15-03-2020 la telefonul de contact, de serviciu, al Prefecturii Galati. Am dat TOATE date mele de identificare, domnisoarei Plesca Miruna si am precizat ca daca se INTERZICE iesirea mea din casa, eu, cel care nu am PE NIMENI care sa ma ajute, voi avea nevoie de AJUTOR si am precizat ca sunt operat pe 03-02-2020 si am si doua infarcturi, confirmate EKG, pe care le pot prezenta.
OK. Dupa DOUA ZILE, pe 17-03-2020 sun din nou fiindca NIMENI nu m-a contactat si am nevoie de MANCARE si APA. Foarte dezinvolta, domnisoara Miruna imi spune ca a dat situatia mea la PRIMARIA municipiului Galati dar … ei asa sunt, comozi.
A doua zi, pe 18-03-2020 se da Ordonanta Militara Nr.1 unde se precizeaza DOAR orele 11-13, pentru cei peste 65 de ani, sa poata iesi din casa pentru nevoi personale dar, e mai bine sa asteptam ajutorul primariilor.
Azi este 1-Aprilie-2020, ziua Sfintei Cuvioase Maria Egipteanca. Zic ca nu era PACALEALA bre, caci, sau “CACI ... fara hartie”, nici pana azi, NIMENI nu m-a contactat. FAIN, NU?
Eu, deja mort in casa, de infarct, voi fi dat de “DOMNUL/DOAMNA  DATA VIITOARE” ca AM DECEDAT din cauza COVID-19, ca doar e la MODA sa se laude, TOTI, cu MASURILE LOR "EFICIENTE" luate DE GUVERNUL Mandolina si KWI bre. jomgland si cu testele de la morti date apoi amantelor.
Fain, nu? VOTATI CA V-AU MITUIT BRE CU IMPOSTURA.
Potrivit SURSEI citate, VOM FI SURPRINSI de faptul ca sacrificiile pe care a trebuit sa le facem, la nivel social, nu ne-au IZOLAT unii de altii, nu ne-au INRAIT, ca pe lideri.
Din contra. Dupa socul major suferit în faza inițiala, multi dintre noi s-au UȘURAȚ chiar pe faptul de a mai VEDEA IMPOSTURA, MINCIUNA si CRIMA la nivel de STAT, dar si pe numeroasele întreceri (gen OLIMPIADA), discursuri si comunicari s-au TALK SHOW-urile politrucilor care s-au oprit BRUSC pentru a ne USURA pe ei.
Criza generata de Corona ne-a ajutat sa intelegem ca cei care DORESC SA INCITE OAMENII IMPOTRIVA ALTOR OAMENI NU-SI POT ADUCE NICIO CONTRIBUTIE LA GASIREA ADEVARATELOR RASPUNSURI LEGATE DE VIITOR.
SUNT INEPTI DE INEPTI, MINCINOSII MINCINOSILOR.
Asta e REALITATEA FAPTICA. Incompetentii au JEFUIT  stocurile de REZERVA dar si mai grav si cele INTANGIBILE, IN-TAN-GI-BI-LE. Dar cine sa stie ce-i aia bre populime?
Cand lucrurile devin SERIOASE, aspectul DISTRUCTIV care se afla in spatele POPULISMULUI devine evident si populimii MASIVE bre.
Virologii (virusologii) și epidemiologii au devenit DEODATA vedete social media, dar si filosofii, „futuristii”, sociologii, psihologii, antropologii, care au fost anterior la limita dezbaterilor CONTRADICTORII, și-au recapatat vocea și valoarea. EI DAU TONUL CAUTARILOR CORECTE.
Chiar si categoria “FAKE NEWS” si-a pierdut rapid priza la public.
MINCIUNA DEVINE EVIDENTA asa cum UE sau oricare alta alianta s-a devoalat ca DISTRUCTIVA.
FIECARE PENTRU EL si mai ales PRODUCTIA NATIONALA devine vizibil STRATEGICA si pupincuristilor.
Dar ce facem cu RESURSELE INSTRAINATE de criminalii natiunii noastre?!! Valoarea a 1000 de vagoane de 50 tone fiecare cu AUR PUR!
Pana si teoriile politrucilor ca si cele ale conspiratiei par deodata a fi COMERCIALE, chiar daca sunt puse pe tava ca niste DELICATESURI pentru populimea inepta.
Exista, ASTAZI, un SALT CATRE O ALTA FAZA IN SISTEMELE SOCIO-ECONOMICE.
Acest lucru poate face Omenirea mai COMPLEXA, dar in acelasi timp mai STABILA, fiindca IMPOSTORII, singuri,  s-au devoalat IREMEDIABIL.
Acest PROCES numit “COMPLEXATION” (cand elemente cu incarcatura diferita se unesc pentru a obtine o solutie)  – a nu se confunda cu “COMPLICATION=COMPLICARE”, poate fi de asemenea conceput în mod conștient de OAMENII de valoare REALA.
Cei care pot face asta, cei care vorbesc limba complexitatii VIITORULUI (vezi ce zicea si Alvin Toffler), VOR FI,
REPET, vor fi liderii de maine, purtatorii de SPERANTA  care au apărut și vor mai apare in curand, gen Raed Arafat,  Adrian Streinu Cercel, etc.etc.etc.. ATENTIE la SINGULARITATEA A.I. cuantica.
Ne vom ADAPTA intreaga atitudine in fata VIETII – in sensul existentei noastre ca FIINTE VII in mijlocul ALTOR forme de VIATA” – afirma si Slavo Zizek (filosof din Slovenia, aflat in top 100 ganditori la nivel global) la mijlocul lunii, atentie, martie 2020, in plina criza Corona.
Civilizatia umana a devenit prea OBTUZA, prea GRABITA, prea INCINSA, FALSA intr-un cuvant STRICATA si care cere ACUT un nou fel de POTOP pentru a se CURATA.
LUMEA GONESTE PREA MULT INTR-O DIRECTIE IN CARE NU EXISTA NICIUN VIITOR POZITIV.
Dar, se poate REINVENTA pe sine.
"Garbagi IN, garbage OUT" devine LEGE A DEZVOLTARII cuantice la fel ca si cea digitala. VIITORUL are fatete multiple dupa cum acceptam sau nu GUNOIUL SCHIZOFRENICILOR
SISTEMUL se poate RESETA.
Relaxati-va! Lasati MUZICA data de Dumnezeu OMULUI ca sa RASUNE in balcoane (precum in ITALIA etc.etc.etc.)!
ASA FUNCTIONEAZA VIITORUL, POZITIV doar daca vom CURATA GUNOIUL ACUMULAT. "Garbagi IN, garbage OUT" devine LEGE A DEZVOLTARII  actuale, CUANTICE.
CONSTRUITI-L DRAGII MEI DRAGI, DE TREI ORI DRAGI bre, pentru voi, ca eu sunt fara valoare de intrebuintare.
VIITORUL va apartine bre populime de GENII.
Tot io, mosulica
Mos Teaca

Niciun comentariu: