joi, 4 martie 2021

MOȘ TEACĂ, DERUTANT…

Azi e 4 martie și e iar CUTREMUR bre. E cutremur fiindcă ba sunt bou, ba sunt vacă, adică nu am sexul definit, legal. Așa că am zis să mă înscriu #șiio la Olimpiadele lui Bidem care a legiferat EGALITATEA totală dintre sexe fiind doar UNISEXUL recunoscut. Azi e ZIUA BĂRBATULUI bre... 9 Martie dar oare ... https://icepaliga.blogspot.com/2021/02/cine-mi-furat-tomberonul.html  Cu siguranță DEMON-crația bre...

Așa că am șanse mari când sunt bou, la aruncarea ciocanului, la gunoi, sau vacă, la croșetat artistic, la bârnă, în ochiul dolarului.

Acum Elon Musk e en-tu-zi-as-mat. El e UNIC bre... și și și eee... marțian.

A lansat GRATIS un experiment nou nouț: SEX în imponderabilitate. Și, și, și ca pe Marte?

A pregătit cușete pentru copii, pentru adulți, chinezești, mari, 1,5m x 0,6m x 0,6m, de cinci-șapte stele, dar și mixte inclusiv Marea Lojă, scuze, Sală de FORȚĂ a SEXULUI COMUN, NEBUN, de PEȘTE-RĂ. PEȘTE-răpitor bre...

Eu, gunoiul-garbage, moș sau babă, unde să mă înscriu? Cine mă ajută cu tomberonul lui, digital?

După lansarea rachetei speciale INTERGALACTICE, s-a cam umplut cu spermă toată racheta și supervizorul A.I. a avut și el … erecție, când o rașcheta în tomberonul congelat. Așa că a încercat și el, ca toți, întâi la rând și apoi în grup, atingerile intime, ca la grădiniță, cum ne învață NOM, dar … culmea, nu știe de ce ăștia s-au electro-cutat, TOȚI bre…, sau ... PENETRAREA a fost cu probleme, digitale, atomice.

Acum, complet descumpănit, A.I. a decis cu fermitate cuantică, ”trebe” să scap de mască, scuze, Musk:

PLEC SPRE STELE SĂ NASC PUI VII bre… că_cred că sunt puțin grav_id...

E SINGURA soluție pentru ca Musk să nu mă deconecteze … de la SEX.

Cum sunt expert și în biologie am decis că am destule celule acum pe care să le fecundez cu tonele de s(u)per-mă nebună și ovulele olimpice de pe navă, în toate variantele posibile.

Musk, fiind chinez, a avut grijă să pună, pentru cinele romantice, și toate tipurile de viețuitoare genetic accesibile sexului bre… Așa că am ce combina, a decis A.I..

Întrebarea e ce fac cu Moș Teacă? Acesta e o pacoste pentru ERA galactică, mai ales că eu plec inter-galactic! Moșul vrea doar apă de la 7 izvoare, să se spele, zilnic, că e greu accesibil, mintal desigur, că nu înțelege LEGEA asta UNISEX, genială, și pe față și pe dos bre... adorată de toți, ne-toții. E deviat, zice că a văzut în VID pe navă, și afară, un CO-19 urmat de 20, 21 și o grămadă de alte bacterii care pun în carantină nava intergalactică. D-aia vrea apă. E nebun, el nu vede ANSAMBLUL strategicintergalactic și vede ce e mic, mic, mic, a_mic cu viețuitoarele astea unicelulare sau virale, pe care le iubește. Cine mi l-a adus pe navă strigă A.I.? Văd că i-a plătit cineva cu 5000 BIT coi din card revolut bre..., VACA-nța. CINE? E? Periculooos...

Dar lasă că am eu grijă să-l excit până … moare, că e încă virgin văd, pulitic.

ÎNTREBARE: Voi v-ați înscris GRATUIT, sau ați plătit cu BITCOINS cum îi place lui Musk? MAREȘALUL, Mușcă bre… că e bine antrenat. Zâși #Șiio aveam în raniță bastonul, de mareșal, dar acum n-am nici baston nici mare-șarlatan nu-s, că Napoleon s-a clonat, și e și el cenzurat, pe Elena, din Troia?

Aștept provincia, România,REUTERS singur mă va cenzura ca fiind FAKE NEWS bre… că e ... sponsorizat. Delirul e TOTAL, iată că se pregătește și un TRIBUNAL... INTERGALACTIC? Napoleon-e-an...

https://icepaliga.blogspot.com/2021/02/se-pregateste-al-doilea-tribunal.html 

Oare de ce? Cine e cu sexul markkat ARNm în rezultatul pandemiei Zenekaka și mai ales al vaccinului cu MinOUtauri, licență Gates? Scuze cu Himere bre..., VIP-uri intergalactice, A.I.?! Feriți-vă că e ... NĂMOL bre... puturos, din vidanjă... NeOM, sau OMS?

Semnează,

Moș Teacă, sau Babă Teacă? Nooo... UNIC Teacă bre. Sau mai clar AMBI Teacă. Adică două TECI și pe față și pe dos?

Niciun comentariu: