marți, 16 februarie 2021

CINE MI-A FURAT TOMBERONUL?


Ăla de GUNOI bre... unde-i?

Interesat de istoria obiectelor utilizate zilnic de OM, am scris, pe blogul meu, ”CINE A INVENTAT OPAIȚUL?

Dar, după foarte puțin timp am sesizat că CINEVA face afaceri cu OPAIȚUL nostru. O fi numai Electrica?

Românul oare unde o fi?

De aceea am scris ”CINE-I BANDITUL CU OPAITUL? ALADIN sau ALA ... DIN ...?https://icepaliga.blogspot.com/2020/10/cine-i-banditul-cu-opaitul-aladin-sau.html

Așa cum era de așteptat NIMENI, oficial, nu a putut răspunde la aceste ÎNTREBĂRI Shakespeariene – O FI SAU NU O FI CINEVA, DIN ROMÂNIA?

Păi A FI CINEVA este DEJA un brand consacrat, și nu doar la noi, ci la nivel GLOBAL, CORPORATIST. Dar nu ELITĂ bre...

Problema e cu … LICENȚA, ca la ”Cine a inventat opaițul” bre… fiindcă ”Fie afacerea cât de rea TOT ți-o FURĂ CINEVA”, să nu-i faci concurență cu … vă amintiți? ”mormanele de fier vechi” scuze, cu OPAIȚUL nostru.

Azi însă am ajuns să mă întreb serios ”CINE-MI FURĂ TOMBERONUL?” că gunoaiele noastre NU MAI AU LOC ÎN TOMBEROANE nici în capitală, dar … culmea, la noi vin GUNOAIELE cu coloanele de TIR-uri sau TRENURI, că flota a fost vândută bre…

Stau și mă întreb, CINE FURĂ TOMBEROANELE că și mările și oceanele au devenit un TOMBERON, prea mic și, ai noștri samsari, cumpără GUNOAIE bre … ca și în SUPER-marketuri sau … SPITALE dar mi-e greu să scriu LISTA cu GUNOAIE, că PUTE bre, PUTE TARE, așa că zic PASS ca la POKER-ul politic bre...

Asta că … poate-poate-poate JUSTIȚIA GUNOAIELOR, scuze, n-am găsit altă rimă – cum zicea un îndrăgit EURO-par-lament-abil actor. CINE O FI

Răspunde CINEVA la această ÎNTREBARE Shakespe-AERIANĂO FI SAU A NUE CINEVA, DIN ROMÂNIA? Ghici ciupercă CINE-I?

Ei cum nu pricepeți? Acela bre care a furat TOMBERONUL, GLOBAL bre Toma, necredinciosu-le.

CONCLUZIE

CINE A FURAT TOMBERONUL, ALADIN … sau ACELA DIN partidul ĂLA… care ”Garbage IN, garbage OUT” dar uite că avem MINUNEA bre … ”Garbage enters (IN), GOOOLD in Parliament comes OUT”.

E FORMIDABILUL 7, nu? CINE-I? Ghici ciupercă CINE-I?

Eu bre, Moș Teacă, v-am furat SI(N)GUR tomberonul ca să adun măști, de vânzare bre…că-s la mare căutare, până SUS la ”amigos con derechos” … deasupra nasului că altfel iei amendă…

Semnează, 

#tot-io bre…


Niciun comentariu: