marți, 9 martie 2021

ROMÂNIA E LEGATĂ STRÂNS, LA ATI ȘI PSIHIATRIE

MORI UȘOR bre... 

Suntem în situația DISPERATĂ de COMĂ a sistemului, azi medical și POLITIC. ALEGE..., nu glumesc. Nimic nu ne/vă mai poate scăpa de sistemul Auschwitz-Birkenau fiindcă pandemia TIP medic Josef Mengele ... e în floare, pe țeavă. ATENȚIE, ochii mari... vor fi ”EXPLOZII” ale patrioților lumii.
Cruzimea ATACURILOR asupra ființei umane, și a românilor, depășește imaginația Mengele Arafat Mâțu-Cîțu etc. toți fără Dumnezeu. GROAZNIC.

Nici un TRIBUNAL tip Nürnberg (https://icepaliga.blogspot.com/2021/02/se-pregateste-al-doilea-tribunal.html) nu mai are nici un efect, deocamdată, fiindcă cel din Germania e iată deja INACTIV din cauza BANILOR rulați de corporatiști. E un RĂZBOI CUMPLIT, imposibil, dar vom învinge, Dumnezeu e cu voi.

Singura SOLUȚIE,  mai multe puști cu lunetă și câte o NUCLEARĂ pentru fiecare din cele TREI PUTORI, da putooori ... și trădătooori. Acolo unde sunt FOCARE de VID, CO-VID, vid mintal, propun utilizarea muniției cu vaccum că e CURATĂ, sterilizată  și ... RAPIDĂ. Apoi pentru ceilalți doar Dumnezeu cu mila fiindcă până și în TOP-ul DEMOCRAȚIEI, SUA, JAFUL electoral și NEBUNIA NOM, globalistă, este în RĂZBOI PROFUND cu americanii patrioți, mulți. Trump e pe val. La noi Șoșoacă e doar o PĂPUȘĂ EXTREM DE CURAJOASĂ care tot nu este ÎNCĂ ajutată de patrioții noștri cu palinca în nas. TREZIȚI-VĂ din alcoolemie și prostie... Vineee...

Azi, paradoxal, este ZIUA BĂRBATULUI și mă întreb, UNDE ne sunt BĂRBAȚII DACI? CEI 40 DE MUCENICI DE ASTĂZI dragii moșului?! Veniți acasă, vă dărâmă și casa... Biserica și tot ce vă este drag... copilăria furată. La mine și locul de veci bre... mi l-au FURAT. Nici o problemă ... HRISTOS A ÎNVIAT !!!

https://icepaliga.blogspot.com/2021/03/mos-teaca-derutant.html

#Șiio fac doar joc de glezne și haz de necaz fiindcă BĂRBĂȚIA mea a expirat fiind ATACATĂ și eu invalidat (gradul 2 definitiv) în timpul și din cauza serviciului militar, fain și ... țintit bre... Și iată că nici LOC DE VECI, legal și regulamentar, clamat cu EMFAZĂ, nu mi se poate asigura. TOT s-a furat... JAF ASTRONOMIC dar, trebuie să înceteze, definitiv. Vă somez, io bre, da io!!! https://icepaliga.blogspot.com/2021/01/jaful-astronomic-continua.html

Dar ce-mi mai pasă mie CINE și CUM mă îngroapă?  Mort aștept să mă văd și ... să vezi ce le fac eu atunci bre… Am o pușcă cu lunetă, digitală că-i la modă, cu Robot extra și când dau semnalul ETER ea/el știe, după poză, și ADN/ARNm, pe CINE să priponească iar eu primesc doar confirmarea cuantică, cu hologramă, ca să-i șterg de pe listă. Așadar așteptați CLIPUL/CLIPA HOLO-cuantic/ă să vă distrați cum cer și ei iertare, acești Mengele nebuni. Va fi horrrrorr că io nu-i sedez ca la ATI ci le dau adenocrom să fie VII și mai SIMȚITORI cum n-au fost niciodată. SÎC. Fiți pregătiți, cu provizii, că a venit PRIMĂVARA și curățenia e în firea omului, CURAT LA SUFLET. Vine (UNU) 1 MAI bun bre... de PAȘTI.

Semnează,

Moș Teacă, sau Babă Teacă? Nooo... UNIC Teacă bre. Sau mai clar AMBI Teacă. Adică două TECI și pe față și pe dos?! Și trag și după colț bre…

2 comentarii:

Unknown spunea...

Ce Dumnezeu,dupa ce unii au asteptat atatia ani americanii,aproape degeaba,credeti ca mai este dispusa lumea sa astepte "PATRIOTII" ?! de fapt, CARE PATRIOTI ?!
In mod sigur majoritatea gandesc ceva de genul..."Nu vom murii noi romanii mai mult decat altii!!!" Darsigur nu isi dau seama ca esre suficient sa moriO SINGURA DATA si gata se rupe filmul....
Sa avem sarbatori fericite in PRIMAVARA !

Ioan CEPALIGA spunea...

Cu siguranță voi putea spune ”HRISTOS A ÎNVIAT!”
1 MAI bun, 2021, a venit fiindcă cei 40 de Mucenici PATRIOȚI, tineri frumoși, români, au venit ACASĂ dragul meu postac ANONIM.