vineri, 22 ianuarie 2021

QSF cere și o muiere, e o plăcere.

”Moneda” QSF cere și o muiere, e o plăcere. Așa că FURĂ ea hârtia de AUR AUR a intrat în PAR, la MENTă. GATAAABidem a deschis larg GRANIȚELE. A dat liber la JAF.

Noroc cu Trump că a ascuns VALIZA NUCLEARĂ https://icepaliga.blogspot.com/2021/01/s-pierdut-valiza-nucleara.html că am văzut pe acolo și un DRAPEL ... GĂURIT. Oare DOAR rătăcit? GAURA a rămas însă la noi și e una MAAAREEE… de peste 1600 miliarde euro bre… și s-a pus DEJA de un nou JAF. Acum vor să fure toată America nu numai SUA. S-au dus ca experți în JAFUL fără jefuitori bre… ascunși și de FBI și de CIA Biden semează și tot semnează până vine ... TAXIUL. A dispărut cu Trump și Air Force One și elicopterele, și Biden numără DRAPELELE. Două la primărie, două la prefectură, două la NOUA școală de fete Coane Fănică, scuze Coane Biden. Copii mulți la graniță, renumerare mică Coane Fănică și ajutoarele sociale nu ajung pentru CHEIA MERGE-DES fiindcă Merkel a plecat, și ia cu ea cheia nucleară, franceză. Acum să vezi TRAI NINEACĂ de la Miami la Cotroceni c-au venit sindicaliștii la poartă cu COCENI bre… de import, de la americanii mexicani, că acolo primesc GRATIS dolari nu COVID românesc cu drapel găurit PUTRZIT. PSD a negociat pentru cel evreiesc și o resuscitează pe Dăncilă să scrie PROGRAMUL pentru cotroceni, cu coceni-Ierusalem de la REZERVA DE STAT cu aurul delapidat și la Londra topit pentru SIGILIUL de QSF Sistemul Finaciar Quantic, englezesc, că uite așa românii o mierlesc și cu aurul dat cadou de Isărescu și camarila pulitică găurită. Dragii Moșului, Băsescu v-a zis să plecați așa că VALEEEAAA rapid la Biden că va curge lapte și miere. Ceaușescu e invidios și a zis că pe 26 face INVENTARUL AVUȚIEI NAȚIONALE, dacă mai găsește ceva, PE LA GHENCEA. Hai noroc și să trăiești ca în SUA să chefuiești din ce te îmbogățești. Fuga fuga bre că se dau tigăi la promoție, pline cu rahat turcesc că vin musulmanii cu baclava și halviță de viță NOBILĂ, a lui Sulă Man Pașa. Cred că n-am greșit că io numele le cam betejesc când mă gândesc la ... pensia mea. Pa și adu și mie o HÂRTIE de AUR sau un BIT coi, dacă se poate doi, să-mi pun în pungă pentru un loc de ... veci că nu se mai scoală. ASTA e MORALĂ Bre. Fuga la Miami sau în Caraibe că s-au strâns acolo miliardarii și pun de o LOVITURĂ la Biden în bătătură, că la noi a rămas doar Bulă șef la ANAF unde a făcut totul praf. Vă salut cu respect de bitcoi n da aduceți și voi câteva hârtii de AUR QSF să vedem cum le multiplicăm bre…că românul se descurcă. Moș Teacă vă așteaptă și cu o SAPĂ ASTUPĂM GAURA din drapel că face prea mult curent la DSP, cu vaccinele bre… PS Moș Teacă iar se joacă?! Azi, cei care au IDEI, năstrușnice, se cheamă IDIOȚI?

5 comentarii:

Mariana Ristea spunea...

cu mult drag,sa traiesti...ca ne trebuiesti...Mai merge LUPA,totul are CLAR DE LUNA...MULTUMIM !!!

Unknown spunea...

Un articol super fainMi ai facut ziua frumoasa .Sa traiti si sa va bucurati de tot ce va place

Ioan CEPALIGA spunea...

Mulțumesc bre ... BULĂ, da fii și tu The Gentlemen - Gangster cu stil și adu-mi și mie doi BITcoi n de la QSF-ul american. Poate așa ajung #Siio în Caraibe bre pe in-SULA miliardarilor. Că mulți mă caută pe IN-TER-NET bre, să mă CITESCĂ, da io vorbesc PĂSĂRICEASCĂ cu porumbeii mei.
În REST mult-țumesc și-ți doresc ani mulți cu fericire și iubire de americani că iată vin acum ei cu BANII Mărăcine.
To io, Moș Teacă

Mariana Ristea spunea...

noaptea e DI VINA...La prima citire,eram in extaz...INTELIGENT,pamfletar,supermos...maiMAI SA MA INDRAGOSTESC in prag de apocalipsa.Ai spart oglinda cu "BITcoii"tai...TI-e foame? Pasariceasca e internationala dar se pare doar sf Francisc o practica...[daruia ,nu cerea] Suflet frumos si tarnosit,apreciez scrierea ta sub DICTARE,ESTI MAI MULT DE ATAT... Masca tu ai pus-o DE MULT,BENEVOL . Transmiti bucurie in acest CARNAVAL lumesc,in care curcubeul apare "pe invers. MINTEA TA ESTE QSF ROMANESC de cand te-ai nascut.DITO!

Ioan CEPALIGA spunea...

BITcoi n a ajuns la 35800 $ bre, UNU. Mamă ce tari sunt ouăle astea față de QSF, Cu două ouă ajung în Caraibe. E greu de înțeles când ai ”Toate pânzele sus”, să se vadă ,,, ce s-a dus.
Eu însă mulțumesc pentru comentarii fiindcă înseamnă că mi-am atins ȚINTA, 8, sau ținta VACĂ după cum e cunoscută în armată.
Punct ochit punct lovit cu ”Toate pânzele sus” dar io port ochelari și sunt moș bre. S-a dus BITcoins-ul meu bre.
În concluzie nu mă deranjează visele tale că eu doar scriu, ce visez... io.
Moș Teacă