joi, 10 iunie 2021

ÎNĂLȚAREA DOMNULUI ȘI ZIUA EROILOR

Domnul meu drag și SFÂNT, această zi pentru mine este una extrem de TRISTĂ.

Și asta fiindcă te înalți la CERURI și ne lași SINGURI aici pe Pământ după ce de mii de ani ne-ai tot îndemnat să înțelegem IMENSA TA JERTFĂ cu care te-a trimis TATĂL CERESC. Omul în loc să învețe IUBIREA TA NEȚĂRMURITĂ s-a tot înrăit și este gata să te mai RĂSTIGNEASCĂ odată. Greu se mai fac oamenii OAMENI!!!

De aceea știu (oare ȘTIU?) că ești SUPĂRAT pe noi fiindcă OMUL a devenit SLUGA diavolului care este gata să SACRIFICE și TOȚI COPII LUMII doar pentru a schimba CREAȚIA TA într-o GLOATĂ DE SCLAVI MODIFICAȚI GENETIC.

Încă de dimineață nu pot să-mi opresc LACRIMILE fiindcă rămân ”SINGUR PRINTRE DUȘMANI”.

Tu ai tot dreptul să fii SUPĂRAT și să-ți iei, ACUM, 1000 de ani de VACANȚĂ și PACE, acea PACE din Biblie, de 1000 de ani, de care noi PĂCĂTOȘII nu am mai avut parte niciodată, fiindcă RĂZBOAIELE și DICTATURA s-au perpetuat CONTINUU, de mii de ani, ca PEDEAPSĂ pentru că nu te-am ascultat.

Doamne Dumnezeule DRAG și SFÂNT azi noi PĂCĂTOȘII credem că e și ZIUA EROILOR dar, UITĂM de SFINȚII de printre noi. Care EROI? Cei ce au fost OBLIGAȚI fiind chiar prinși cu arcanul să meargă la RĂZBOI, UNII devenind ”eroi” în răz-boi, sau cei morți, plecați pe BANI, ca să satisfacă IMPERIALISMUL ajuns azi la stadiul de DICTATRĂ GLOBALĂ, NOM și CABALA financiară a ”Spiralei Morții” care ne-a secătuit și ne JEFUIEȘTE chiar și ultima LACRIMĂ și SUSPIN a SUFLETULUI familiilor noastre, blajine? Fără tine Dumnezeule DRAG și SFÂNT suntem pe cale de a fi OBLIGAȚI să acceptăm "Mudana Religio Adunata" sau "Noua Religie Planetară" ca și „Green Deal” și alte asemenea scenarii cu PROGRAME detaliate de ”RESETARE” și sclavagizare.

Eu Doamne nu cred că ne vei LĂSA pradă satanismului. Din păcate eu ”mi-am trăit traiul și mi-am mâncat mălaiul” cum prorocesc argații sataniștilor. Nu mai am putere să văd ZILNIC aceste ATACURI tembele asupra oamenilor, a copiilor, a mamelorfemeilor și a bătrânilor și handicapaților, ca mine, neputincioși. Dar, și asupra întregii tale creații de la unicelulare la mamifere în tot lanțul trofic. LACRIMILE îmi curg ZILNIC la utrenie și vecernie și te rog NU NE PĂRĂSI.

AZI este IADUL pe Pământ și nu mai am putere să LUPT, ca-n tinerețe, când eram însă doar un păcătos de ATEU.

Te rog Doamne ia-mă cu tine odată cu ÎNĂLȚAREA ta și NU MĂ LĂSA PE CRUCE. Te rog Doamne ia-mă să simt PACEA de 1000 de ani la care am sperat TOATĂ VIAȚA. Nu mă mai ține NIMENI și NIMIC aici, pe Pământ, printre CRIMINALII și CĂLĂII NOM.

Și te rog din tot sufletul, cu lacrimi fierbinți, nu-i lăsa pe cei cu SUFLET BUN și PLĂCUT ție. Să nu-i părăsești și să-i URCI și pe ei la CER, în PACEA veșnică.

FACĂ-SE însă VOIA TA Doamne că eu PUT de păcate și NEȘTIINȚĂ. Greșesc cu siguranță și acum. IARTĂ-I DOAMNE CĂ CEI MAI MULȚI NU ȘTIU CE FAC. TREZIREA LOR ESTE ÎN MÂINILE TALE. OCROTEȘTEI PE COPII FIINDCĂ SUNT SUPUȘI CELOR MAI PERVERSE METODE DE ÎNGROZIRE PENTRU A EXTRAGE ADRENOCROMUL.

SFINȚEȘTE-I PE CEI CARE MAI POT LUPTA ÎN ARMATA TA PENTRU MÂNTUIREA NOASTRĂ.

Amin!

Semnează,

Moș Teacă păcătosul

 

2 comentarii:

EDVANTITA spunea...

Moș Teaca,nu mai fi atât de pesimist și îndurerat pentru că tot ce scri face sa vibreze și să se bucure sufletele unor oameni care se simțeau tot singuri in mâhnirea lor lăuntrică.Te rog bucură-ne cu informațiile tale,sarcasmul tău fin și bineînțeles cu unicitatea felului tău de a scrie.

Ioan CEPALIGA spunea...

Mulțumesc. Sufletul meu e PREA PLIN DE IUBIRE. Foarte puțini pricep vibrația din sufletul omului. Tu cred că mi te asemeni dar ... la fel ca mine nu poți fi EROU pentru ticăloși. Abia aștept să PLEC și să scap de ceea ce nu mai pot AJUTA, nici prin scris, și asta îmi ucide și speranța. Peste tot e doar TEATRU ABSURD dar un teatru și macabru, nu emană deloc PACE și IUBIRE. Dumnezeu fie cu voi cei buni și drepți.
AMIN!