joi, 3 iunie 2021

DISCREPANȚE UIMITOARE

EȘANTIONUL de posibilă SELECȚIE e SUB 50% din NIVELUL UNU KARDASHEV

E groaznic, e inacceptabil, e CRIMĂ CONȘTIENTĂ a LIDERILOR, a celor cu studii, a celor privilegiați, ca mine, oarecum, ACUM, care nu facem … NIMIC.

Este doar UNA din ANALIZELE ce sunt fie NEȘTIUTE, de lideri, fie sunt EVITATE, criminal, fiindcă le strică ȚINTELE JAFULUI programat.

Po_pulimea din spectrul negativ HABAR NU ARE de aceste REALITĂȚI și-și ACCEPTĂ CONDIȚIA DE SCLAV.

Acum am copia, la acest moment: populația globului este de 7.870.060.139 indivizi. Crește cam cu 200000 pe zi...

Dacă aveți propria casă, măncati mese complete zilnic, beti apă curată, aveți un telefon mobil, aveti acces la internet și ati absolvit o facultate, atunci vă aflati intr-un MINUSCUL lot PRIVILEGIAT de sub 7% din populația pământului. OARE? Familie nu am? bolnav nu sunt, mașină nu am nevoie etc. etc.? Așadar e DOAR un eșantion schiop.

SUNTEȚI însă în eșantionul de SELECȚIE a viitoarei CIVILIZAȚII. SÎC. Asta dacă sunteți AVARI, motivați #rezist, și mai ales ”CUMINȚI”. Da dragi copi-lași, da lași... inconștient...

Dar mă adresez VOUĂ cei 7% universitari, credeți că sunteți generoși, empatici, sunteți plăcuți și lui Dumnezeu sau sunteți în TOP RECHINI care programați tehnicile de JEFUIRE a celor 93% din omenire și chiar cei 1% din miliardarii lumii?

Cum ar fi o societate cu TOȚI OAMENII conștienți de privilegiile lor DIVINE și care LUPTĂ pentru ca și COPII lor să fie PRIVILEGIAȚI dar, alături de geniile pierdute din cei 93% ai omenirii?

ESTE O TEMĂ DE CONSTIINȚĂ PENTRU FIECARE DIN LOCUITORII TERREI!

Fie că sunteți în cei 1% din cei ce sunt miliardarii lumii și dețineți 99% din AVUȚIA GLOBALĂ, fie sunteți din cei 7% sau 93% spuneți-vă SINGURI, pentru VOI, vă simțiți BINE93% din semeni sunt la EXTREMA NEGATIVĂ A MARGINII SOCIALE EXISTENȚIALE? Ce ați făcut VOI pentru ca omenirea sau mai direct, vecinii, cei din comunitatea voastră să poată accede la o viață puțin mai bună? De ce sunteți LUPI RĂI pentru semenii voștri și nu AJUTORUL lor (ne)sperat?

Bisericile care au o mare parte a filantropiei lumii credeți că ați făcut SUFICIENT? Vă întreabă nu un creștin oarecare, arogant și indiferent la semenii săi ci un OM care a trecut prin TOATE aceste meandre ale structurii omenirii și am ajuns să fiu nu numai EMPATIC ci și extrem de îndurerart fiindcă am ajuns la vârsta și puterea unui HANDICAPAT complex și văd că sunt departe de cerințele lui Hristos. VREAU, am voință dar nu și PUTINȚĂ.

Doresc să pot face BINE și REGRET că am fost unul din CRIMINALII INSTRUIȚI ai lumii, specializat în UCIDEREA în MASĂ ca și ARTIST, certificat în TOP, în ARTA RĂZBOIULUI și foarte târziu am cunoscut VIAȚA CIVILĂ care are atât de multe probleme existențiale. Am făcut lucruri, peste cele omenește posibile, chiar de eram inapt serviciu militar cu scoaterea din evidență la pace și război, invalid cu handicap gradul 2 ireversibil și care NU AM BENEFICIAT de nici un leu pentru invalidarea mea de la ARMATA română. Din contră, am fost LOVIT irațional ca să nu-mi termin cea de a treia facultate înainte de ieșirea la pensie. Urât și criminal GEST camaraderesc.

Vă spun aceste fapte nu ca să mă laud ci ca să știți că și VOI cei din cei 7% oricând puteți intra în grupa celor 16% ai lumii care sunt subnutriți deși sunteți între cei 7% care au studii universitare. Și dacă mai credeți că mi-a oferit ARMATA acces la studii vă înșelați? NUUUU… fiindcă mereu am fost blocat chiar de ”camarazii” mei, între ghilimele camarazi ci doar CRIMINALI din grupul de ȘOC și FORȚĂ. Iartă-mă Doamne că nu-i pot ierta, definitiv.

Cine a simțit ca mine sunt prea puțini, fiindcă ÎNDOCTRINAREA ca la acei #REZIST este bine articulată cu oferte mincinoase date unui SCLAV SUB JURĂMÂNT crezând că acel contract este sinalagmatic. DREPTURI egale? Da ce ești tâmpit? Eu te împușcregulamentar” dacă nu-mi execuți ordinul. Ai înțeles? Hai lustruește-mi cizmele...

Și în timpul lui Ceaușescu și mai ales ACUM am simțit și simt GROAZNICELE MINCIUNI și promisiuni deșarte ale LIDERILOR MAFIOȚI. În timpul lui Ceaușescu pot spune însă că am văzut, totuși, PATRIOTISMUL său pe care nu l-am întâlnit la NIMENI din liderii vremii. AZI patriotismul a devenit INFRACȚIUNE iar faptele bune ale lui CEAUȘESCU, motiv de sofisme grețoase doar pentru a diminua EFORTUL POPORULUI care a pus în operă ȚINTELE invidiate pentru România. Nu găsiți și nu veți găsi în TOATĂ istoria lumii o CIVILIZAȚIE mai bună decăt ... cele hulite. TOȚI au avut CRIMINALII lor de FORȚĂ, ASASINII ÎNDOCTRINAȚI în PLĂCEREA CRIMEI și … restul sunt cei JEFUIȚI.

Analizați voi, dacă aveți CAPACITATEA  de analiză a datelor statistice, următoarele, și faceți-vă VOUĂ concluziile ca oameni sau criminali.

Situația globală în timp REAL, probabilă, o găsiți aici: https://www.worldometers.info/ro/ iar datele scrise mai jos sunt ale cuiva ce a avut răbdarea să le concluzioneze din datele globale accesate.

Nu știu câți veți avea DORINȚA să le înțelegeți dar asta ține de LOCUL VOSTRU în erarhia statistică. Poate veți fi mai BUNI, dar eu sunt sceptic fiindcă EXPLOZIA satanismului global tinde către REDUCEREA POPULAȚIE GLOBULUI și nu către AMELIORAREA ei și SALTUL spre plăcerea lui Dumnezeu.

DIN TOTALUL POPULAȚIEI PĂMÂNTULUI:

11% trăiesc în Europa,  5% trăiesc în America de Nord,  9% trăiesc în America de Sud,  15% trăiesc în Africa,  60% trăiesc în Asia. Atenție! Vedeți ce poate însemna EurAsia după ce cei 5% au fost JANDARMII lumii și miliardari decidenți? Ferească Dumnezeu de ”libertatea” chinezească.

49% locuiesc în mediul rural,  51% locuiesc în orașe, - probabil

12% vorbesc chineză,  5% vorbesc spaniolă,  5% vorbesc engleză,  3% vorbesc arabă,  3% vorbesc hindi,  3% vorbesc bengaleza,  3% vorbesc portugheza,  2% vorbesc rusă,  2% vorbesc japoneză. Româna lipsește dar țigăneasca se asimilează la hindi (o parte). Doar 62% vorbesc propria lor limbă, un amestec de ”cartier/grup/păsărească”. Nu confundați cu materna care se asimilează ca și cei din ”Akademio de Esperanto”.

77% au propriile case,  23% nu au unde să locuiască plus ... boschetarii?

21% sunt supra-hrăniti,  63% pot mânca normal (oare ce e normal - coșul zilnic gol?),  16% sunt subnutriți (la noi câți copii se culcă flămânzi bre politrucilor ce furați și alocația sau ajutorul de handicap?)

Costul zilnic al vieții pentru 48% din populatie este mai mic de 2 USD. Restul Dumnezeu cu mila excluzând miliardarii AVARI decidenți?

87% au apă potabilă curată,  13% fie nu au apă potabilă curată, fie au acces la o sursă de apă poluată (Vezi chiar și Bucureștiul și NicușorBAN” de capitală).

75% au telefoane mobile,  30% au acces la internet dar câți nu au acces la educație?

7% au studii universitare,  93% nu au urmat facultatea minus analfabeții?

Doar 83% pot citi și  17% sunt ANALFABEȚI cerți. România are mai mulți, dar și analfabeții funcționali fiindcă FUNCȚIILE liderilor sunt gestionate de ...  ANALFABEȚI.

 33% sunt creștini (include și ortodocșii),  22% sunt musulmani,  14% sunt hinduși,  7% sunt budiști,  12% sunt alte religii,  12% nu au credințe religioase (sunt ATEI). Vine deja "Mudana Religio Adunata" = "Noua Religie Planetară"

Ia vedeți câți ajung la PENSIE?  

26% trăiesc mai puțin de 14 ani,  66% mor între 15 si 64 de ani,  8% traiesc peste 65 de ani. PESTE nu s-a făcut că e SECRET DE STAT ca să poată fi JEFUIT orice FOND DE PENSIE. Pensionarii sunt pasivi.

Și puteți vedea pe SITUL https://www.worldometers.info/ro/ informații, care de sunt analizate, vă pot da și alte informații prețioase dar vedeți și bazele de date ale Băncii Mondiale, FMI, ONU, EUROSTAT etc. etc. funcție de INTERESUL dumneavoastră. Mai trebuie să aveți și cunoștințele statistice de COMPARARE  a informațiilor care, funcție de conținut, sunt MEREU ASCUNSE, și puteți doar estima datele.

Eu m-am chinuit să fac o însumare statistică a JAFULUI  de după 1989 și am ajuns la o cifră estimată cu o eroare de peste 5-10% minus, că plus nu se aplică, de 1000 vagoane a 50 tone fiecare cu AUR PUR și detalii amănunțite găsiți pe blogul meu.

Doamne, ocrotește-i pe români și România și dă-le MINTE. pri-ceapă cu brânză!

Semnează,

Moș Teacă

Niciun comentariu: