miercuri, 30 iunie 2021

FACEBUCI CONTINUĂ CENZURA FĂRĂ EXPLICAȚII

Am încercat să CONTACTEZ FACEBUCI” dar este precum acul în carul cu fân. În carul pentru proști, după el.

CENZURA FURIBUNDĂ TREBUIUE SĂ MOARĂ.

Fiecare are DREPTUL la exprimare LIBERĂ, gândire proprie, analize ale utilității. Fiecare e liber să citească sau nu, după interes.

Eu am utilizat mereu comunicarea SURSEI și am comparat-o cu alte publicații. Observ că TOT ce nu convine LIDERILOR este furibund CENZURAT.

De exemplu articolele cu QFS care distruge moneda FIAT și tranzacțiile SWIFT și introduce prin ALIANȚA GLOBALĂ QSF un sistem quantic de stocare și VALIDARE a tranzacțiilor pentru ELIMINAREA FARSURILOR DE MONEDĂ ca și a Obligațiunilor falsificate funcționează deja de peste DOI ANI  de zile.

Detalii pe blocul meu dar și pe blogul MARCH 8, 2021 OMUL DIN NORDDispariția sistemului SWIFT, Computerul Cuantic (QC) ce stă la baza noului Sistem Financiar Cuantic (QFS). https://omuldinnordforever.wordpress.com/blog/  Aici găsiți și acțiuni penale.

”Facebuci”, RESPECTIV MARK ZUCKERBERG, FIIND DIRECT afectat de falsuri și corupție este ÎNNEBUNIT de consecințele faptelor sale și a trecut FURIBUND la o nouă rundă de CENZURI ABUZIVE. Cresc PROBELE de abuz pentru procurorii militari. Puteți scrie aici că se adună PROBE https://www.45office.com/?fbclid=IwAR3BptWVjhcwqH8cuRneY4Gi87t-_jhGI6G6dvYELWrXU7upoIu451e9ths

Scadența a venit și pentru el.

Semnează,Moș Teacă

2 comentarii:

EDVANTITA spunea...

Eu m-am resemnat,pe lângă cenzura ordinară despre care vorbești, eu m-am lovit și de "prostia românilor".Am scris despre ce ii așteaptă pe români după digitalizarea instituțiilor publice fără a înființa înainte centre de consiliere pentru populație în vederea înlocuirii banalelor cereri cu formulare tip așa cum implica digitalizarea.Accesul la instituțiile publice va fi limitat sau blocat de "necunoaștere" după digitalizarea instituțiilor.Romanii nu pricep ce ii așteaptă atunci când va fi necesar să solicite beneficii legale de la o instituție publică.Ce sa fac ?Asta e nivelul de înțelegere al po-pulimii!

Ioan CEPALIGA spunea...

E într-adevăr dureros. MOARE un sistem și se naște ALTUL. Cu siguranță va fi mai DICTATORIAL fiindcă se vede și acum ce e în SUA sau UE. TUPEISMUL și BANUL fac oriunde LEGEA. Pe 4 IULIE 2021 este ULTIMA REDUTĂ și pentru Trump deși ANUNȚĂ peste tot SURPRIZE MAJORE. În FAPT JUSTIȚIA și democrații împreună cu MILIARDARII gen MARK ZUCKERBERG sau SOROS anunță un RĂZBOI CIVIL având FBI, CIA, PENTAGONUL și NSA plus majoritatea în Congres. Oricare contestare a JAFULUI electoral, gen Sectorul 1 București este urmat de ARESTĂRI cu sheriffii din statul de domiciliu. E RĂZBOIUL TUPEIȘTILOR CARE PE CARE. Cine suferă? Terra fiindcă NOM e în instalare furibundă ca să domine înaintea Chinei.