luni, 12 octombrie 2020

EXPLOZIA !!!

 Toata media vorbeste de o EXPLOZIE cum nu a mai fost pana acum.

Am ramas blocat, UNDE si CARE EXPLOZIE? Lumea e siderata de asemenea stiri alarmiste. Unde sunt si ce fac antiteroristii? Sau s-au blocat dupa numirea TERORISTULUI SEF cu diploma de BAC falsa si restul vietii sale, FALSIFICATE?

Am iesit pe balcon si de doua zile urmaresc sa prind EXPLOZIA.

Am fixat aparatul foto si l-am pregatit pentru o imagine de ansamblu ca sa prind ceva din explozie, mai ales ca am avut privilegiul sa fotografiez si o explozie de la Babadag, cu experientele astea secrete, scuze, TOP secrete.

Asa ca sunt gata sa vad EXPLOZIA

Si am prins-o bre populime. Chiar la RASARIT. E o explozie de LUMINA DIFUZA din cauza acestei pandemii de ceata difuza cu o concentratiei de GER_meni, scuze, “man(s)=om(barbati)” lideri de KKO cum nu s-a mai vazut. Poza exploda din secunda in secunda cu o intensitate LUMINOASA extraORDINARA bre. La CO-VID poti privi dar la EXPLOZIA asta decizionala nu. Voi ati putut privi? La Iasi e de groaza bre...

Asa ca va anunt cu respect: AM PRINS EXPLOZIA. Voi ati prins-o la vreun vecin? Acum pot sa sun la telefonul reclamantului/paraciosului si sa dau in gat petrecerea PRIVATA de la RASARIT. Nu am identificat “inculpatul” de la EST dar sigur este finantat de rusi ca ei sunt nominalizati expres si in RISCURILE de securitate recent oficializate.

Daca ati vazut si voi, printre VECINI, de la E de la V, de la S sau de la N ca EXPLODEAZA EXPLOZIA PRIVATA sunati urgent la telefonul delatorului ca e pericol de INFECTIE, subversiva, trebuie trimisa urgent VIDANJA ca se unple PRIVATA.

Si iata cum si eu am devenit delatorul de serviciu, mai ales ca de regula, la rasarit, vad TOATE exploziile de invidie si nesomn.

SUCCESURI bre…

URAAAA... am aflat cine-i infractorul. CHINEZII bre, ca ei sunt martieni. Au adus Marte aproape de Terra si s-a aliniat cu Pamantul AZI fiind la cea mai apropiata distanta. Dupa 35 de ani se va repeta si PANDEMIA bre, cu alt virus martian. De aia EXPLOZIA asta, nu-i din cauza PNL si a alegerilor, ci din cauza chinezilor

Virusul a simtit ca e aproape planeta Marte si danseaza de bucurie ca-si simte ORIGINEA in preajma.

Sunati repede la GUVERN sa-i aresteze pe martieni ca petrec neautorizat bre... fara PNL..,  fara PNL.., fara PNL.., ati priciripit?

Mos Teaca

Un comentariu:

Ioan CEPALIGA spunea...

GLOBALIZAREA FORTATA
https://www.facebook.com/ioan.cepaliga/posts/3658341624196460