vineri, 23 octombrie 2020

DE MIC COPIL AM SIMTIT CE INSEAMNA ANTISEMITISMUL + XENOFOBIA

 

Dupa reamintirea Acatistul Sfintei Cuvioase Parascheva veti citi INFRICOSATOARELE UMILINTE ale xenofobiei si antisemitismului practicat chiar in ARMATA. Nu cetatenia, nu calitatea muncii, nu DRAGOSTEA de tara stunt valorile eterne ale virtutilor aparatorilor Patriei ci DICTATURA decidentului LIDER care ne RAPESTE si sufletul crestin si chiar PATRIOTISMUL virtute ce a transformat-o in infractinune astazi cand corporatismul domina.

SFANTA CUVIOASA PARASCHEVA – MULT FOLOSITOARE este si pentru PACATOSUL de mine Sfanta mult folositoare. Rugati-va la dansa oameni buni. Bucură-te, ÎNȚELEAPTĂ FECIOARĂ multfolositoare.

INVATA PACATOSULE SA COMBATI RASISMUL, XENOFOBIA SI ANTISEMITISMUL EXTINS.  Va supun atentiei, spre INVATARE si OCROTIRE a TUTUROR CRESTINILOR, A TUTUROR NEAMURILOR, cum spune Hristos, UMILINTELE pe care de prea mult timp le practica UNII din acest popor blajin si credincios!!! 

Marea evlavie faţă de Cuvioasa se explică tocmai prin convingerea şi constatarea că ea este MULT FOLOSITOARE prin rugăciunile ei înaintea lui DUMNEZEU, dăruind fiecăruia ajutorul de care are nevoie. Acatistul închinat sfintei o numeşte „IZVORÂTOARE A MILOSTIVIRII“ şi „OCROTITOARE NEOBOSITĂ“, iar minunile consemnate de-a lungul timpului dovedesc cu prisosinţă adevărul acestor cuvinte. Altfel spus, SFÂNTA PARASCHEVA ESTE CEA MAI POPULARĂ DINTRE TOŢI SFINŢII ALE CĂROR MOAŞTE SE AFLĂ PE TERITORIUL ROMÂNIEI, dovadă grăitoare în acest sens fiind mulţimea de pelerini care se închină mereu moaştelor sale la Catedrala Mitropolitană din IaşiMai mult, sute de biserici de parohie din România sunt închinate ei pentru a le ocroti, iar în nordul GRECIEI, BULGARIA şi SERBIA credincioşii ortodocşi o cinstesc, de asemenea, cu multă evlavie. În Bucureşti există optsprezece biserici cu hramul Sfânta Cuvioasă Parascheva, iar mai recent (din anul 2008) chiar Paraclisul vechi din Reşedinţa Patriarhală a primit şi hramul Sfânta Cuvioasă Parascheva. Sfânta Cuvioasă Parascheva adună, prin sfinţenia, bunătatea şi rugăciunile ei făcătoare de minuni, credincioşi ortodocşi din popoare diferite ca: români, greci, bulgari, sârbi, ş.a. SFINŢII NU APARŢIN NUMAI NEAMULUI LOR, CI EI SUNT AI LUI DUMNEZEU ŞI AI ÎNTREGII UMANITĂŢI; ei ajută pe toţi oamenii, fiindcă DUMNEZEU IUBEŞTE pe TOŢI OAMENII  nu numai  POPORUL ALES ci si TOATE NEAMURILEBucură-te, Sfântă Parascheva, MULT FOLOSITOARE!!! Sfânta condamnă cu fermitate XENOFOBIA, RASISMUL, INTOLERANTA si oricare NEDREPTATE.

ATENTIE !!!  Va supun voua, spre INVATARE, INVATARE, INVATARE si OCROTIRE a TUTUROR CRESTINILOR, A TUTUROR NEAMURILOR, cum spune Hristos, UMILINTELE pe care de prea mult timp le practica UNII din acest popor blajin si credincios. Evitati oricare indemn la URA.

SI ACUM FAPTELE SI UMILINTELE TRAITE:

De mic copil am simtit ce inseamna ANTISEMITISMUL + XENOFOBIA si am inteles din frageda pruncie HOLOCAUSTUL, culmea, de TOATE categoriile entice. Am condamnat IMEDIAT aceste deviztii comportamentale fapt ce m-a facut sa vad mai ACUT, pe pielea mea, reactia decidentilor inepti care au instaurat XENOFOBIA chiar si in ARMATA. 

Scoala elementara am facut-o la Salom Alehem, o scoala dominata de evrei, unde am simtit pentru prima data URA ce o are nativ OMUL in zestrea sa genetica cu XENOFOBIA.

Profund nemultumit de tratamentul, poate nefiresc, al distribuirii CREVATEI ROSII de pionier, un fost coleg, Sanpetru, (copilul lui Petru), un roman get beget, care nu a primit cravata odata cu acei evrei silitori, a desenat pe table o ZVASTICA cu vadita rautate de a se razbuna pe evrei, scriind si JIDANILOR.

Nici eu nu am primit in acea serie cravata rosie de pionier (am lipsit mai bine de o luna de la cursuri fiind internat in spital cu hepatita epidemica) si am simtit o frustrare fiindca eu eram silitor si mai ales am fost folosit ca exemplu in explicatiile directorului. Dar nu am avut sentimentul de URA de ANTISEMITISM declansat de acea ZVASTICA cu apelativul JIDANI. Si nici explicarea termenului de ANTISEMIT, respectiv acea atitudine, concepție reacționară, rasistă, de ură contra evreilor pe care a descries-o direcvtorul Solomon al scolii Salom Alehem nu am inteles-o. Eram in clasa a treia elementara si NU INTELEGEAM NOTIUNILE. De altfel, curios din fire, participam sporadic, fiindca nu eram obligat ca un evreu, si la lectiile de invatare a limbii IDIȘ fiind invitat de viitoarea mea sotie, Ana, cu care am fost coleg de clasa din clasa a treia pana in clasa a saptea. Dumnezeu sa o ierte si sa o odihneasca in pace, presedinta de unitate a pionierilor, inca de pe atunci fiind exceptionala la invatat. Si culmea, la propunerea ei am ajuns si eu presedinte de detasament (de clasa). Asa s-a nascut intre noi o atractie copilareasca fireasca.

Dar si eu am avut parte de asemenea reactii de intoleranta, cu copiii de pe strada mea, Mihail Eminescu din Galati, fiindca eram elev la jidani (repartizat de “inspectoratul scolar” la acea scoala).

Mama mea era basarabeanca, din Ismail, si ramanand orfana de la varsta de 9 ani a ajuns ucenica la Galati la o bacanie. Despre dorinta ei extraordinara de a invata am scris in prima parte a cartii mele, FERESTRE DESCHISE (vezi pe blogul meu).

Tata era si el basarabean si eu fiind Ioan, copiii imi spuneau Ivan, spunand “tata rus, mara rus, iar Ivan Moldovan” si ma comparau cu Ivan Turbinca. Am vazut la mama mea de multe ori supararea ca era uneori numita de vecine RUSOAICO. La fel si pe tata il numeau RUS. Am scris tot aici in cartea mea inceputa si neterminata cum l-a salvat de la moarte limba rusa, lipoveneasca, dupa ce a fost luat prizonier si a trait ani buni TEROAREA in LAGARUL rusesc.

In concluzie, eu IVAN eram un “rus corcit” desi ma nascusem la Galati si imi mai ziceau si “lipovene”. Aceste apelative jignitoare desi erau copilarii rautacioase s-au depus pe creier odata cu antisemitismul cu care m-am confruntat si mai tarziu, culmea, in ARMATA unde am JURAT cu VIATA mea si unde am fost EXPLOATAT UNILATERAL fara a respecta contractul sinalagmatic, CONSTITUTIONAL. Vedeti cum si AZI CONATITUTIA este doar un MOFT al UNOR politicieni, iar pentru "baietii destepti" e INCALCATA fara nici o teama. Au ajuns sa CONDAMNE chiar CCR-ul fiindca nu le accepta INEPTIILE juridice

Orice ati zice VOI cei care si astazi practicati xenofobia si antisemitismul, ca si holocaustul fata si de alte etnii, nu veti putea NICIODATA sa-mi schimbati SUFERINTELE prin care am trecut datorita URII unora dintre decidenti ce au RAUL in AND-ul lor.

Daca stiti sau va amintiti, în iunie 1967, Israelul a declanşat un atac fulgerător asupra Egiptului şi Siriei, obţinând o victorie zdrobitoare în doar şase zile. Convocaţi la Kremlin de Leonid Brejnev, liderii comunişti din Europa de Est au decis ruperea relaţiilor cu Israelul în semn de protest. Cu excepţia lui CeauşescuUniunea Sovietică l-a sprijinit pe Nasser încă din vremea lui Hruşciov, sperând să-l folosească împotriva americanilor şi să-l atragă de partea Moscovei, consolidând astfel poziţia sovietică în cadrul lumii a treia. Eram in Scoala Militara de la Sibiu si am vazut atunci o uimitoare simpatie fata de evrei in descrierea ARTEI razboiului declansat, un nou tip de Blitzkrieg. Eu corespondam cu Ana, viitoarea mea sotie si in vacanta din acel an, 1967, practic m-am indragostit de viitoarea mea "jumatate" iar mama care initial s-a opus noua a fost si ea bucuroasa de politica publica a "Nealiniatilor" fata de Moscova. Am zis ca vreau sa ma insor cu Ana dar mama a zis ca nu se poate ca noi suntem ortodocsi. Of, dragostea... Eu am plecat la Sibiu trist si in urma mea mama a intrebat preotul ce sa faca. Dansul i-a spus ca se poate daca se converteste la ortodoxism. Viitoarea sotie ma iubea patimas fiindca eu eram un suflet fara URA fata de nici o etnie si ea cunostea profund PRIGOANA suferita de parintii ei chiar si destul de recentZis si facut, Ana s-a convertit si mi-a scris ca ne putem casatori. Of, dragostea... Eu am fost SOCAT de veste fiindca TOTUL era extrem de contradictoriu, RASIAL, nu numai in Romania dar … o iubeam si eu foarte mult. In August 1968, cand am facut nunta si cununia religioasa (in secret ca era interzisa religia. alta nebunie), s-a mai petrecut un eveniment EXCEPTIONAL. In noaptea de 20/21/august 1968 Rusia a ocupat Cehoslovacia. In dimineata de 21 cand m-a sculat foarte speriat tatal meu, s-a dat ALARMA DE LUPTA de catre Ceausescu si armata a trecut in dispozitiv de lupta. Ajuns inapoi la Scoala Militara, am fost si noi trimisi la unitati (scuza fiind stagiu si practica militara). Eu speram sa revin in Galati dupa terminarea Scolii Militare. Dar am fost repartizat, in stagiu, la regimentul din Topraisar aflat in dispozitiv de lupta. Aici era STARE de RAZBOI, vizibila ca si in TOATE actiunile militare din tara. Pe 25 Octombrie, de ziua armatei, sotia a venit la Topraisar si starea emotionala complexa, bulversanta, a facut sa ne dorim a proiecta un copil indiferent de ce ar mai urma sa se intample. Asa, dupa un an, s-a nascut Ana-Magdalena, prima mea fata profund dorita de amandoi. ATENTIE !!! calitatea de EVREU se dobandeste dupa MAMA, tatal nu poate genera EVREI. Este un amanunt foarte important pentru a intelege ca NIMENI nu-i putea lua cetatenia de roman obtinuta prin nastere si nu-i putea ANULA calitatea de EVREU. Am aflat-o mult prea tarziu ANTISEMITISMUL institutional, cand cele doua fete ROMANCE din nastere, s-au refugiat din Israel, ACASA la parintidin cauza noului RAZBOI. Fuga din cauza de RAZBOI nu a contat nici cat o ceapa degerata la noi in Romania. E o intreaga maxima UMILINTA la care au fost supuse fetele mele dar si eu, in noua asazisa DEMOCRATIE. E o poveste LUNGA si incredibila. Una din fete, cu doi copii, atunci, s-a intors in Israel fiindca nu a suportat UMILINTELE. Acolo, in Israel,  a primit IMEDIAT ca evrei ajutor financiar, loc de munca si locuinta NOUA cu cinci camere, masina pentru deplasarea la spital si o empatie colectiva incredibila. Era in ... ALTA GALAXIE. Era evreica lor, nu ROMANCA prin nastere torturata la noi, cu doi copii torturati si ei ca fiind evrei desi aveau si cetatenia de romani pentru care nu au primit NICI UN AJUTOR. Dupa ce au plecat din nou in Israel, am primit eu un telefon ca uite li s-a aprobat alocatia pentru copii (am refuzat banii). Dupa sase luni de zile, dupa ce au plecat!!!, cand au stat fara nici un leu, fara adapost, fara servici si culmea, nici diplomele nu-i erau recunoscute. Actele, desi a fugit din cauza de RAZBOI nu aveau apostila si o trimeteau inapoi, in Israel, sa vina cu apostila, inclusiv certificatele de nastere ale copiilor. Un birocratism excesiv si intolerabil pentru refigiatii de razaboi, romani. Eu eram singurul lor ajutor si ca OFITER eram umilit si eu intolerabil. Cine m-a pus sa ma insor cu o evreica?! Asta era concluzia. Cine a trimis-o in Israel? Aceiasi situatie era si in Galati si in Braila la cea de a doua fata care s-a stabilit la fosta mea sotie, mama lor, Ana. Alergam ca un nebun de la Galati la Braila sa pot solutiona primirea lor ca REFUGIATI de RAZBOI inapoi in tara ... patrie prin nastere. Era o UMILINTA extrema. Ana era profesoara in Braila si NIMENI nu accepta sa vorbeasca cu ea. Eu eram recalcitrantul "revolutionar" care intram ca in branza peste autoritati fiind gata sa fac plangere penala internationala impotriva ABUZULUI autoritatilor statale romanesti. Ei, ce ziceti? Cum e sa fii umilit de STATUL roman caruia i-ai JURAT credinta cu VIATA ta? GROAZNIC!!!

Sotia, Ana, a terminat Universitatea cu media ZECE fiind prima nu doar pe Universitate ci si pe TARA. Avea voie sa aleaga postul de profesoara in cadrul Universitatii dar saraca ma iubea imens si a zis ca poate primi ORICE post fiindca va cere TRANSFERUL, la Constanta, unde credeam eu ca voi fi repartizat dupa cum se zvonea. Am fost insa repartizat in Braila, la Divizia nou infiintata odata cu GARZILE PATRIOTICE si aveau nevoie de forte tinere pentru Batalionul de Transmisiuni unde am fost repartizat.

Aici m-am izbit din primele zile de o opozitie extrema in a nu-mi permite finalizarea examenelor la Facultatea de electronic si telecominicatii, sectia radiotehnica la care aveam VERBAL echivalarea la terminarea Scolii Militare urmand a primi si "Diploma". Asa s-a decis ATENTIE !!! ca echivalarile noastre sa nu mai fie date fiindca ei aveau nevoie de palmasi nu de ingineri. MINCIUNILE si umilirea au curs vertiginos. Sotia nu a mai putut sa primeasca TRANSFERUL in Braila si a fost, ca si mine mintita sa vina, ca transferul ... va urma. Si-a pierdut si titulatura din Cudalbi unde a acceptat repartitia. Cand mai era putin timp sa nasca, eu stiind ca urma sa intram intr-o aplicatie cu durata mai lunga, incepand de luni, sambata, dupa program, am incercat sa ajung la Cudalbi si sa o opresc sa mai vina la Galati fiindca telefon nu aveam sa pot comunica. Am ajuns la Galati cu gandul sa comunic soferului ce mergea la Cudalbi sa-i comunice sa nu mai vina (la Galati) dar … rata deja plecase. Am reusit sa iau o ocazie care mergea spre Umbraresti si de acolo sa merg pe jos pana la Cudalbi. Stiam ca mai era o cursa din Cudalbi la Galati si timpul ma presa fiindu-mi teama sa nu apuc sa o opresc. Am trecut asadar la o cursa de ... militar. Eram insa cu cizme si tinuta de oras si am inceput sa alerg de la Umbraresti spre Cudalbi, pe un drum de tara cu mult praf. La jumatatea drumului era o fantana de la care m-am stropit si am baut apa si am continuat sa fug pe cei 16 Km.

Cand am ajuns la Cudalbi am aflat ca doctorita i-a interzis sa mai circule cu rata si ia recomandat sa-si ia concediu medical. Ea nu a vrut insa sa lase copii fara profesoara si a ramas in Cudalbi, si de aia nu a luat rata care please spre Galati. Dumnezeu a facut sa se intample toate astea. Eu insa eram agitat ca trebuia sa ma si intorc si sa-mi pregatesc plotonul si ranita de alarma. Asa ca am plecat spre Galati cu alta ocazie, Dumnezeu o pregatise.

La unitate insa s-a dat DEJA alarma ca sa existe timp de verificare pentru aplicatie. Eu … eram pe drum.

Cand am ajuns la unitate SCANDAL mare ca plutonul meu nu avea COMANDANT si Mr. Ungureanu, seful de stat major era foc si para. Cand m-a vazut din start m-a trimis la arest. Nu m-a lasat sa deschid deloc gura sa explic de ce am intarziat, era deja dimineata devreme spre DUMINICA, singura zi libera. Am plecat la arest si de aici l-am sunat, ca membru de partid, pe secretarul Consiliului Politic Col Lupea venit si el la alarma. Cu o rabdare ce m-a surprins, m-a asculta cu atentie si la final mi-a zis sa plec imediat de la arestul soldatilor (nu era arest pentru ofiteri). I-am cerut sa-i confirme ofiterului de serviciu (un subofiter) ca eu nu pot sa plec fara aprobarea lui, fiind deja inscris in registrul de arestati. L-a cerut l-a telefon si asa am iesit imediat de la arsetul imbecil de zece zile. Soldatii mei stiau deja ca sunt la arest fiindca Ungureanu striga in gara mare sa plec la arest imediat. iar soldatii erau uimiti, In acest timp l-a chemat/sunat pe Mr. Ungureanu care, cand am ajuns la unitate sa merg in aplicatie era TOT lapte si miere cu mine. Nu stiu ce discutie au avut. De atunci a inceput zvonul ca sunt pila lui Lupea. De aia eu am capatat curaj sa spun exact ce ma doare si ce nu este DREPT (dupa simturile mele) devenind un aprig “revolutionar”. Am condamnat vehement MINCIUNA cu transferul desi am fost si la Inspectorat si am vorbit si cu inspectorul sef cum m-a trimis Lupea. Si a ramas … suplinitoare, aruncata prin satele Brailei, cu un copil proaspat nascut si noi trei FARA NICI O LOCUINTA (dormeam in cazarma). Prima mea revolta a fost intr-o adunare (bilantul diviziei) unde eu, ca UTC-ist si membru de partid (din 1965 (octombrie)) am ridicat problema tinerilor cadre afectate de lipsa de LOCUINTE. Primul secretar al judetului, Balan a fost socat auzind si de MINCIUNA cu transferul si de sefia de promotie pe TARA a sotiei si in pauza Balan m-a chemat la el si m-a intrebat ca de ce nu am venit sa-i spun lui. BALAN, ULTERIOR A FOST ARESTAT PENTRU O AFACERE CU OILE SI MASINA DE LUX CUMPARATA DIN BANII DE LA GOSPODARIA DE PARTID. Iata deci cine ma chema sa ma "mulga".

Lupea era Secretar al Comsiliului Politic al diviziei si a dat ordin sa fiu verificat de C.I. el intrebandu-ma ce functie as dori sa am in cariera. Interesant, nu? Un ARESTAT e intrebat ce functie vreau. Eu am spus imediat ca visez sa ajung atasat militar (influenta geomilitara globala). A spus ca el ma vede la C.I. (smecher) ca sa acopere verificarea la care ma chemase deja C.I.-stul eu fiind membru de partid si doar Lupea putea da aprobarea de verificare si eventual recrutare dupa cazul abia derulat cu arestul. Culmea e ca Mr. Ungureanu, de nervi, mi-a scris in dosarul personal ca m-a pedepsit atentrie!!! cu 3 (trei) zile de arest fiindca am lipsit la alarma. Se poate verifica. Nu a vrut sa anuleze pedeapsa si de aia era lapte si miere ca sa nu-mi vad eu dosarulDin pacte eu am insistat la C.I.-st ca am fost mintit si cu aprobarea cu terminarea Facultatii (mai erau cateva examene dar in fapt am aflat ca mai multe examene nu au fost echivalate ca sa ramanem palmasi) si dezastrul cu ingrijirea fetitei mele proaspat nascuta. Am socat si eu cu vehementa mea.  Am spus ca inca de la venirea mea stiam ca am dreptul sa merg fara examen, la Academia Tehnica Militara si ca de aia nu s-au dat diplomele de echivalare ce sunt trimise la Academie. Alta mega minciuna. Era deja POLIOTICA DE STAT sa ramanem palmasi. Col. Lupea mi-a zis, ca sa dreaga busuiocul, ca e mai bine, la oricare ambasada, sa fiu din partea partidului si sa fac Stefan Gheorghiu, cu o sectie speciala de diplomati. Am si fost chemet asadar de Cpt. Schuler sa-mi pregateasca dosarul pentru Stefan Gheorghiu. Aici aflu ca sotia fiind evreica voi avea multe restrictii in cariera. Atunci si eu, capos, am refuzat sa mai vreau sa merg la Stefan Gheorghiu si ca vreau partea LEGALA cu Academia Tehnica. Din pacate Col. Lupea a fost mutat la Bucuresti fiind cu cancer la colon si in scurt timp a decedat. Asa s-a dus si PILA mea ocazionala. A fost numit Col. Dinu care ma avea, fara sa stiu, in evidenta, dupa verificarea de C.I. ca dornic nebun de studiu, dar la Academie. Mr. Mosor care era secretarul de partid la batalionul de transmisiuni m-a chemat si mi-a confirmat aceeasi "recomandare". Respectiv sa fiu pregatit ca voi avea multe restrictii in cariera. I-am reprosat ca e xenofobie etc. etc. dar dansul mi-a spus ca REALITATEA e in fapt xenofoba orice s-ar spune altfel POLITIC. Chiar si azi este la fel dar chiar MAI ACUT.

Urmarea povestii mele o gasiti pe https://icepaliga.blogspot.com/2020/10/dom-profesor.html

Iata asadar ADEVARUL despre xenofobia romanilor, a unora, antisemitismul extins, fals incriminat din pacate de indivizii pe functii decizionale foarte mari. Genocidul sau holocaustul extins este deja vizibil in TOATA Romania si asmutirea la violente e vizibila. Am suferit iar, mai ales AZI acest GENOCID institutional.

Dragii mosului, v-am scris aceste randuri ca sa fiti pregatiti inclusiv pentru generalizata DICTATURA ce urmeaza.

Nimic nu este DREPT si UMAN. Totul depinde de OMUL care decide si ... numara voturile. Hotii si borfasii sunt la butoane, ca si sclavi ai corporatistilor sau serviciilor straine.

Am extrem de multe exemple, pe pielea mea, REALE, probabile cu acte si martori, care contrazic declaratiile publice. Un fapt cauzal al nesupunerii mele este si prima mea confruntare cu pedeapsa cu 10 zile de arest, niciodata executata, in fals inscrisa si in dosar unde mi-a scris 3 zile si a refuzat sa o stearga/anuleze dupa dispozitia Col. Lupea si punerea cazului meu in discutia adunarii organizatiei de baza de partid. Aici ar fi fost acuzat Mr. Ungureanu ca si abuz de comanda dupa cum mi-a spus Mosor, secretarul B.O.B. Partid. Si el era un razvratit nativ dar, el stia ca deja Ungureanu a consemnat (in fals) in dosarul meu pedeapsa si devenea exploziv cazul meu. Asa ca l-a lasat ca TIMPUL sa dovedeasca contrariul. Aiurea, era musamalizare vizibila.

Dar si curajul capatat de mine de a INCRIMINA public MINCIUNA si IPOCRIZIA decidentilor s-a inradacinat adanc in caracterul meu dificil pentru oricare neavenit.

De aia scriu mereu: Invatati, invatati, invatati si fiti VOI INSIVA nu sclavii guvernantilor si politrucilor inepti. Romanul este prea blajin si indobitocit de sute de ani.

Doamne apara-i pe romani si Romania. Sfanta Cuvioasa Parascheva roaga-te pentru noi pacatosii.

Semneaza,

Mos Teaca


Un comentariu:

Ioan CEPALIGA spunea...

CITITI si poate INVATATI cum sa stopati UMILINTELE acestea, demonice. Pana si CREDINTA in Dumnezeu ne este FURATA prin abuz de putere