vineri, 20 noiembrie 2020

AHOOO AHO ... PLĂVANILOR

Scuze dragilor ... infectați, pulitic bre.... Vă compătimesc, sincer. M-am sculat bine dispus. GUVID-zii erau morti bre... si i-a mâncat porumbeii. Așa câ am plicat in călătorie....

– Anul trecut, de Crăciun, i-am pus soției mele cadoul sub brad.

– Și? 

– Și acum îl caută. Pădurea e la mare… defrișari și am tilifonat ca m-o timis să-l cat #siio

„Dragă Marie, am ajuns cu bine! După ce sâ ridicâ ceaţa, am să-ţi spun şi undi.” SIC. Păi nu?

Niciodată nu dorm îndeajuns. Ori nopțile-s prea scurte, ori dorm eu prea repede! Cică o sută de mili-litri de palincă înainte de culcare, mi-o zâs bunul meu PRETEN și COLEG Relu, ajută. Ieri seară m-am culcat de 7 ori. Azi dimineata eram bine dispus și mă gândeam ce mi-a spus veșina cand o între, băi:

– Așe de tristă ești în ultimul timp, tu, Rozy! Care-i baiu?

– Mă înșeală Gheo, tu! Șâ io sufăr și slăghesc, și tăt slăghesc…

– Păi de ce nu te desparți di el?

– Nooo, păi mai am încă cinci kile de dat jos, și după aia… dar, uite că vin iar șei trei Moși. Moș Andrei, Moș Nicolae și pi urmî și Moș Crășilă. Așa că bre Ioane nu mă invita de Sf. Ioan ca dija m-am îngrășat iar... cu Moșii ăștia bre... Noroc cu Mandolină și Arafată că ne vor cu mascâ. Păi nu-i nebuni? Cum sâ slăghesc io DOAR cu mască cu Moșii ăștia bre? Dacă ni dau și porcul de Crăciun la pensie?













Așadar drajii Moșului io cum să nu hiu vesel cu pălinca lu Relu, ăla Breazu bre, a lu Oradea, ardeleanu, care mi-o zâs așe: Cerșetătorii ardileni or stabilit că un păhărel de pălincă pi zi nu îi numa’ sănătos, dar îi și ... puțin.

Semnează Moșu bre.... Da care-i Moș Niciole la Sâghii?

Cu atâția Moși cum mai slăbește vecinica mea ca vrea să divorțeze bre....

Hai la tata dimi-neațo că acuși tre să mă culc iar... când o apărea pi sticlâ Ioha. Îmi stricâ pălinca... bre și-mi bagâ un șnaps cu apâ chioarâ de la ricomanDĂRILI lu profisioniști bre....

Ahooo. aho bre plăvanilor, lăsați Moșii să-și facâ treaba, că GUVID-ul l-au mâncat prorumbeii mei...






La anu și la MULȘI plăvani, hai nu fiți GOLANI, lăsați masca la intrari că ți-o calcâ în pișere niști domnișoari cu pantaloni vărgați, plini de rahați, di frica lu Mandolină ca e tare la porcină. PSD i iar divinâ?

UPDATE !!! ATENȚIE bre po_pulime ... HA, ha, haCENZURĂ la Moșu. Feedback de la administrator

Feedback despre POSTAREA RESPINSĂ de Grupul de Comunicare Strategică ATENȚIE !!! Moșii sunt cu RISC ... de iubire bre...

Vei putea vedea aceste detalii până pe 4 dec. 2020. (Deci Moș Nicolae și Moș Crăcilă SCAPA de izolarea cu GUVID?) URA i pulitica

Ioan Cepaliga  - Grupul celor pasionați de fotografie, nu de GOVID-zi

Ioan Cepaliga a Distribuit pentru: Public

”AHOOO AHO... Scuze dragilor ... infectati, pulitic bre.... Vă compătimesc, sincer.  https://icepaliga.blogspot.com/2020/11/ahooo-aho.html

PSD i iar divinâ?” Păi clar, e PSD bre... Moșu are haina ROȘIE Regulile grupului care au fost încălcate bre Moșule

1- Posteaza o singura fotografie pe zi pe grup

2- Ripiet: Posteaza O SINGURA FOTOGTAFIE PE ZI (nu pi noapti)  pe grup E CLAR? (Urmatoarele vor fi sterse de catre un admin s… Vezi mai mult)

3- Și cu Echipamentul complet (interzis ROȘU) in descriere, obligatoriu. Posteaza doar cu specificatiile echipamentului folosit (cojoc, căsulă, etc.), in descriere, si, preferabil, o in… Vezi mai mult

4- Se postează doar munca proprie. Nu și a Moșului, Hi, hi, hi bre… 


#Tot io Moșu

Niciun comentariu: