PETER F. DRUCKER atrage atentia ca:
“MANAGEMENTUL
exista pentru “organizatie”. Este SERVITORUL “organizatiei”. Orice MANAGEMENT care
uita acest lucru va provoca doar DAUNE “organizatiei”.
Sa
traduc:
Cand
confunzi organizatia cu PARTIDUL si INTERESUL lui, MANAGEMENTUL devine TOXIC.
Deci:
“MANAGEMENTUL guvernamental exista pentru ELECTORAT. Este SERVITORUL ELECTORATULUI.
Orice MANAGEMENT care UITA acest lucru va provoca doar DAUNE tarii.” – Ioan
CEPALIGA
AFACEREA
(PLANUL) are DOAR două funcţii – MARKETING-ul şi INOVAŢIA. - Peter Drucker
Fara
INOVATIE (profesionism) risti sa fii JEFUIT de cei cu copy-paste care-ti
copiaza PRODUSUL si-l vind ieftin (vezi China si restul lumii).
Atentie!!!
TU
CONDUCI AFACEREA, N-O LĂSA PE EA SĂ TE CONDUCĂ! - RUN YOUR BUSINESS, DON’T LET
IT RUN YOU! https://actsipoliton.ro/ebook/clay-mathile-tu-conduci-afacerea-ebook-gratuit.pdf
Asadar :
“Nu visa VISE MĂRUNTE, căci acestea nu au MAGIA prin care mișcă SUFLETELE oamenilor”.
MARKETINGUL
de la Philip Kotler spune foarte CLAR –
“Companiile
BUNE vor satisface nevoi, companiile EXTRAORDINARE vor crea piețe noi, ele
DEZVOLTA afacerea”.
RECLAMA
este sufletul COMERTULUI iar AMBALAJUL e ca fardul pentru femeile frumoase –
Ioan CEPALIGA.
Sistarea
RECLAMELOR pentru a economisi BANI este ca și cum ai opri CEASUL, pentru a
economisi TIMP. - Henry Ford, sau femeia sa fie frumoasa si atractiva.
Astazi
desi avem si o LEGE de combatere a reclamelor MINCINOASE, vedem ca RECLAMELE inseala ABUZIV
clientii in scop fraudulos. De ce?
CEAUŞESCU nu a fost chiar atât de rău. Pur și simplu nu a avut în spate o ECHIPĂ performantă de MARKETING. - Gabriel Petru Băeţan
Dar acolo unde au fost create ECHIPE s-au realizat obiective ce au uimit lumea si dainue si azi, restul s-au distrus ca sa nu existe concurenta.
Si
asta fiindca repartitia BUGETULUI are o regula simpla:
“Dacă
toţi banii mei ar fi 20 de dolari, de 2 dolari aş cumpăra creioane şi de 18
DOLARI aş face PUBLICITATE la ele”. - Henry Ford Deci de 2 lei iau mancare si de 18 lei ma fac FRUMOASA bre. Frumusete mincinoasa, siliconata, tencuit fardata etc.
Iata
deci cat de usor POȚI să îți dai seama de IDEALURILE unei NAȚIUNI, după RECLAMELE
SALE. - Norman Douglas. Azi Romania promoveaza destrabalarea si fufele fardate.
Un PRODUS
BUN este asadar ca o FEMEIE LASCIVA, te incita. “Clientii” ei îi fac
publicitate, GRATIS. – Ioan CEPALIGA
Peter Druker spune cu responsabilitate:
“Daca astazi, cand stim ce stim despre acest produs, nu l-am mai produce, atunci cauta sa renunti cat se poate de repede la el”.
Asa si cu PARTIDELE sau POLITICIENII.
https://icepaliga.blogspot.com/2014/05/ce-i-de-facut-pentru-tara.html
Iată ce ne spunea un expert japonez în mod COLOSAL, KONOSUKE MATSUSHITA, care în anul 1977 a publicat cartea "JAPONIA ÎN SECOLUL XXI" iar trei ani mai târziu, în 1980, a înființat INSTITUTUL DE ADMINISTRARE ȘI MANAGEMENT MATSUSHITA, devenită o școală reputată de management.
În anul 1983, el s-a numărat
și printre inițiatorii Protocolului de la Kyoto asupra schimbărilor globale. Ca
o recunoaștere a meritelor sale incontestabile, în 1987, a fost decorat cu
Marele Colan al Ordinului Soarelui Răsare. Vezi si managementul HOLONIC.
Acest
experimentat manager, Konosuke Matsushita, scria onest occidentului în lucrarea
sa “MESAJ DIN EST” (ulterior exact acest mesaj a stat la baza conceperii
procedurilor de management ale occidentului și introducerii sistemului de
standardizare și apoi de protecție intelectuală care au asigurat procedurile
prin care să se IMPUNĂ regulile occidentului în comerțul internațional).
“Noi
vom câștiga, iar vestul industrial va pierde, noi nu putem face nimic să vă
ajutăm, deoarece cauzele eșecului se află in dumneavoastră înșivă."
Și
asta fiindcă în firmele din occidentul dezvoltat există o delimitare netă, iluzorie, între
manageri și executanți, în sensul că primii gândesc pe când ceilalți numai
execută.
În
firmele japoneze, această separare, ce își are fundamentarea teoretică în
lucrările lui Henry Fayol, nu există. Conducătorii și executanții se implică
laolaltă. În Japonia diferența salarială între un manager și un executant este
de câteva ori, dar, în SUA un manager caștigă și de mii de ori mai mult ca un
executant.
Matsushita
consideră că firmele nipone oferă de 3-4 ori mai multă pregătire salariaților
comparativ cu cele din occident, efort realmente impresionabil, cu CONSECINȚE
POZITIVE asupra tuturor activităților desfășurate. În occident se pune prea
puțin accentul pe TRAININGUL ANGAJAȚILOR și de regulă doar contracost. De aceea
când cineva vine cu o idee, se găsesc imediat alți zece care să DEMONTEZE
inițiativa (pentru a elimina CONCURENȚA) și să “FURE IDEEA” (visul american) pe
care să o certifice el ca și proprietate intelectuală (vezi GAT transformat în
GATS și astăzi în OMC) și de aceea apar și multe organisme de Protecție
intelectuală și înregistrare licențe.
Toate acestea devin DOAR povesti daca nu cunosti profund MANAGEMENTUL.
De altfel management-marketingul este o ARTA in care putini sunt ARTISTI si multi sunt actori copy-paste.
Semneaza,
Mos
Teaca - expert management-marketing
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu