marți, 7 august 2012

MULŢAM DE INVITAŢIA LA RĂZBEL !

"BĂTĂI" CU APĂ ... CHIOARĂ http://www.hotnews.ro/hotreporter-2012-08-12959697-batai-apa-3.htm unde ... am "interdicţie" şi nu pot posta comentarii. Nu-i bai ! Ich lieb dich nicht !
Dar iată pozele explicative ale MARII BĂTĂLII DIN VARA FIERBINTE A ANULUI DE GRAŢIE 2012


Şi pentru că am fost "provocat" pe HotReporter iată răspunsul meu ADAPTAT LA TEATRUL :-) DE OPERAŢII !!! Nu mai ştiu, operații Estetice sau Juridice ! Sau ambele ?
Cu siguranță aș fi intrat în "RĂZBEL" fiindcă mă mâncau ... STRATEGIILE dar trupele mele sunt într-o aplicație continuă de supravieţuire ca-n "Afganistan" şi am rămas doar eu la comandă. Eu ministru ... eu puşcaş marin eu ... strategul din Benin :) după replica suspendatului marinel.
Nici "Beretele" nu au fost acasă şi a trebuit să solicit un armistițiu până mi se întorc trupele din ... concediu medicinal :), neplătit.
Total nepregătiți am fost, RECUNOSC și mi-e teamă de decizia CSAT privind starea OPERATIVĂ necorespunzătoare a armatei mele. REFORMATE !
http://scmdineu.blogspot.ro/2012/07/da-ajutati-l-sa-plece.html
Noroc de CCR care a schimbat neMA-cazul și a lăsat ... APA să curgă :) pentru această BĂTĂLIE DECISIVĂ  în care se bălăcăresc mini-beligeranții galățeni, ÎN PUBLIC după cum se vede și în ... poznele ZILNICE.

Okay? Ce bun ar fi acum un duș ... RECE ... tuturor și „TUTULOR”, beligeranților și suporterilor.
Noi când mai avem voie să și muncim?

Lt.col.retragere
Ioan CEPALIGA

Niciun comentariu: