joi, 16 august 2012

DREPTUL LA DEMOCRATIE

Derularea evenimentelor din ultimele zile imi intareste convingerea ca Romania nu mai conteaza in UE si NATO din cauza ineficientei guvernantilor nostri si suntem utilizati doar ca o baza de desfacere a fortelor si intereselor lor diametral straine de interesele noastre ca STAT SUVERAN SI INDEPENDENT.
Se vede de la o posta si cu ochiul liber al novicelui ca votul a peste 8,5 milioane de cetateni din care 7,5 au spus PLEACA presedintelui penal este eludat DIRECT PROPRTIONAL cu interesele de grup dar mai ales subiective ale fiecarui lider activ din aceste organizatii aparent moderne si democratice de top dar, in fapt, de o perfidie si imoralitate exacerbate de imediatele lor interese. Acest stil dictatorial al UE si SUA induce partizan si in institutiile romanesti o verva de servilism si cosmopolitism exagerat prin incalcarea flagranta a normelor firesti de democratie si constitutionalitate.
Sustinerea cu atata vehementa si lipsa de diplomatie sau echidistanta fireasca in relatia dintre state atat de UE cat si de NATO via SUA este deja de o impertinenta si o violenta de imixtiune de neimaginat pentru o societate moderna. Si toate aceste derapaje doar pentru atingerea intereselor lor meschine. Ma simt de parca as fi in epoca antebelica sau intr-un regim colonial excesiv de cosmopolit din mileniul trecut sau, mai vechi, din epoca sclavagismului grec si roman, care promova ideea asazisei „cetatenii universale”, conceptie potrivit careia patria e lumea intreaga, iar omul, cetatean al ei ceeace incuba, in mod FALS, legitimitatea AMESTECULUI unor autoritati externe in treburile interne ale altui stat suveran.
Aceasta admiratie exagerata, manifestata fata de tot ce e strain ca si democratie, ridicand in slavi un stat sau altul de pe alte meleaguri duce la grave deviatii REALE de democratie interna ca urmare a unor preluari ce nu sunt adaptabile prin mecanismele mimetice.
Actiunile deviante ale presedintelui suspendat, in acest context viciat, DECLANSATE IMPOPTRIVA PROPRIULUI POPOR dar mai ales LIPSA DE REACTIE SI EFICIENTA a presedintelui interimar in plan extern pentru contracararea actiunilor acestui presedinte, de acum penal, vizibil in mod public, vor ramane emblematice in istoria Romaniei.
Ma ingrijoreaza insa mai ales INEFICIENTA DE REACTIE A GUVERNULUI aflat in legitimitatea sa executiva OBLIGAT SA ASIGURE PROTECTIA DEMOCTATIEI dar care, iata, are un stil de management defetist si fara eficienta fiind vizibil INHIBAT de rectiile violente cu publica amenitare ale presdintelui suspendat.
Lipsa ca si oportunitate de reactie induce in masa de votanti ce a dovedit un puternic spirit civic si democratic, o LEHAMITE si un DEZGUST puternic amplificate de actiunile concertate ale unor institutii ce ar trebui sa vina in SPRIJINUL ELECTORATULUI, SA-L APERE DEMOCRATIC si sa EXPLICE imediat si in mod direct actiunile de descurajare ale FURTULUI ELECTORAL practicat deja de peste 23 de ani in Romania si care TREBUIE STOPAT SI CONDAMNAT CU O ASPRIME PE MASURA.
Daca PICCJ ar face cercetarile de rigoare ar constata cu siguranta ca nu mai este necesar a VALIDA referendumul actual deoarece inscaunarea lui Basescu in al doilea mandat a fost facuta prin FRAUDA, frauda cunoscuta si simtita deja de electorat dar NERECUNOSCUTA si eludata in mod IRESPONSABIL de PICCJ si organismele decizionale electorale de la acea vreme. Acum efectul de echilibru devine imposibil datorita numeroaselor acte si legi ce devin NULE DE DREPT prin demonstrarea FURTULUI sub care s-au adoptat.
Cum in prezent INTERESELE IMENSE atat ale UE cat mai ales ale SUA (NATO) in zona din nordul Africii si acut in Orientul apropiat sunt puternic presate de timp, este aparent „normal” dar nu si „democratic si diplomatic”, ca ele sa sprijine un presedinte servil in loc sa accepte o lunga perioada de incertitudine pentru o riscanta conditie de refacere a relatiilor lor cu o impunere a comportamentului nostru statal vizavi de interesele lor.
Se vede asta de orice cetatean in aceste zile de COSMAR PRELUNGIT si pentru romani, zile in care atat ambasadorul SUA la Bucuresti cat si emisarul american  Philip Gordon, subsecretarul de stat al SUA pentru Afaceri Europene si Eurasiatice au sustinut inabil si cu totala lipsa de diplomatie punctele de vedere ale UE si lista solicitarilor formulate de Barosso-Merkel intempestiv formulate la cererea Macovei-Basescu deoarece intarzierea reactiilor lor in Siria si iata acum si in Iran (vezi Israel) preseaza mai mult ca oricand.
CCR a dorit o intarziere a deciziei fiindca incerca o escaladare a momentului aruncand greutatea deciziilor catre executiv si Parlament.
Halucinantele lor escaladari insa, inclusiv cu inegalabila in istorie, a ERATEI la o decizie din plen care sa schimbe fundamental si diametral opus o decizie a plenului, demonstreaza imixtiunea oculta a intereselor prezentate mai sus pentru a mentine ACTIVA baza miltara din Romania in conjunctura lor de interese.
Cum un nou referendum ar fi de neimaginat in aceasta conjunctura, dar nu si o noua suspendare, este clar ca AGONIA lui Basescu se prelungeste nedefinit dar, NU ARE SORTI DE IZBANDA fiindca reactia de respingere a electoratului creste cu fiecare noua nedreptate si abuz al institutiilor de stat aservite acestui lacheu abominabil.
PARLAMENTUL, singurul REAL reprezentant al POPORULUI roman dupa cum prevede si CONSTITUTIA inca in vigoare, este VEHEMENT chemat sa faca DEMOCRATIC lumina in acest HATIS de infractiuni derulate abil de o MAFIE antrenata iata de peste 23 de ani cum sa fure voturi si increderea decizionala legitima. Si asta in ciuda PROPRIILOR derapaje de la democratie.
Lectia romaneasca de democratie poate CONTAMINA ceva similar precum era pericolul Islandei de contaminare prin referendum, si de aceea UE si SUA (NATO) sunt in alerta vizibila de influentare a proceselor democratice romanesti.
Sa nu ne imbatam cu apa rece crezand ca ne va fi usor sa contracaram aceste imixtiuni flagrante dar, trebuie sa fim CONVINSI ca, NUMAI POPULATIA REVOLTATA SI VOTANTA ajutata insa de PARLAMENT poate contracara direct si ireversibil aceasta mascarada de democratie europeana si americana dictata doar de interesele lor. Va reamintesc doar expresia putin sesizata de presa a emisarului Philip Gordon „Am auzit ceea ce speram sa aud” adica explicit, a auzit cum dorea SUA gandind daca-i sunt afectate relatiile romano-americane vizavi de interesele directe AMERICANE, fiindca de romani nu-i intereseaza dupa cum se vede. De aceea si ambasadorul SUA a facut o vizita imediat dupa instalare la presedintele interimar si apoi la Ponta in momentul in care au aparut indicii de cadere a acceptarii intereselor lor economice si strategice (vezi si Hidroelectrica si nu numai).

In CONCLUZIE consider ca ROMANIA si mai ales ROMANII sunt obligati sa nu abdice de la lupta lor iar PARLAMENTUL este obligat sa reactioneze oportun si cu fermitate pentru APARAREA INTERESELOR ROMANILOR.
Si ca sa nu fiu chiar distant fata de democratia americana le raspund cu un citat din propria lor democratie
Thomas Jefferson: “Guvernele exista pentru interesul guvernatilor, nu al guvernantilor.”

Si iata ca si Constitutia noastra, asa limitata cum o vad ei, consacra explicit aceasta suveranitate:
ARTICOLUL 2
(1)    Suveranitatea naţională aparţine poporului român, care o exercită prin organele sale reprezentative, constituite prin alegeri libere, periodice şi CORECTE (domnilor !!!), precum şi prin referendum.
iar la ARTICOLUL 61
(1)    Parlamentul este organul reprezentativ suprem al poporului român şi unica autoritate legiuitoare a ţării.

In consecinta CCR consider ca a adaugat la lege prin stabilirea PRAGULUI de la referendum fiindca NU A DEFINIT ACEST PRAG avut in vedere POTRIVIT LEGISLATIEI IN VIGOARE.
Restul este deja ISTORIE si SOCIETATEA trebuie sa reactioneze DEMOCRATIC, AUTORITAR, SUVERAN fiindca tot CONSTITUTIA impune:

ARTICOLUL 1
(1) România este stat naţional, SUVERAN şi independent, unitar şi indivizibil.
(2) Forma de guvernământ a statului român este REPUBLICA.
(3) România este stat de drept, DEMOCRATIC şi SOCIAL, în care demnitatea omului, drepturile şi libertăţile cetăţenilor, libera dezvoltare a personalităţii umane, dreptatea şi pluralismul politic reprezintă valori supreme, ÎN SPIRITUL TRADIŢIILOR DEMOCRATICE ale poporului român şi idealurilor Revoluţiei din decembrie 1989, şi sunt GARANTATE.

Cum se GARANTEAZA aceste VALORI de democratie, daca CSM spune ca PARLAMENTUL nu poate ANALIZA si cere explicatii de la un magistrat, iar CCR nu poate fi controlata de nici o instanta? Ne transformam cred in STAT in STAT fiecare cu GALCEAVA si AUTONOMIA specifica de invocare de imunitate si inamovibilitate in loc sa existe CONTROLUL INCRUCISAT facut de FORUMUL SUPREM DE DEMOCRATIE, PARLAMENTUL?
Cred ca aici democratia noastra SCHIOAPATA si lasa loc la interpretari si abuzuri ce nu pot fi ERADICATE din varii elemente de protectie GRESIT INTELESE dar mai ales APLICATE.
Singura putere reprezentativa ALEASA de popor este PARLAMENTUL. Celelate doua puteri JUDECATOREASCA si EXECUTIVA sunt fie numite PARTIAL la executiv fie INTEGRAL NUMITE sau alese de BREASLA si implicit TREBUIE fie CENZURATE fie numai CONTROLATE de PARLAMENT. Dar asa cum spune CSM ca magistratii nu pot fi CONTROLATI de PARLAMENT mi se pare STAT in STAT.
Dovada stau recentele actiuni de forta si dictat din partea unor indivizi de top cu o interpretare ABUZIVA a INDEPENDENTEI lor, a fiecarei puteri in parte.
Eu, cetateanul X, cum pot cenzura aceste institutii daca PARLAMENTUL nu-i poate CONTROLA? De votat nu am votat pe niciunul din Puterea Judecatoreasca. Pentru celelate doua puteri am votat inclusiv pentru Puterea Executiva adica pentru unii primari si Consiliile de conducere.
PUTEREA JUDECATOREASCA TREBUIE SI EA CONTROLATA DE ELECTORAT INTR-O FORMA BINE GANDITA. POATE DOAR DE PARLAMENT DAR TREBUIE CONTROLATA!
Este cred un subiect EXTREM DE URGENT de MEDITATIE a celor trei puteri si de DEFINIRE a INTELESULUI separatiei lor chiar la sedinta CSM din 20 aug 2012. Este imperativ necesar sa definim CONTROLUL INCRUCISAT pentru a nu ajunge DEASUPRA CONSTITUTIEI SI IMPOTRIVA ALTOR PUTERI si a evita ABUZUL mai ales cand se constata incalcari flagrante ale drepturilor fundamentale cum ar fi de exemplu si PENSIA DE STAT in calitate de ofiter a subsemnatului IMPOSIBIL de ACTUALIZAT cu tragerea la raspundere a VINOVATILOR pentru derapajele comise.
In acest mod NE FURAM SINGURI CACIULA cu utilizarea AGRESIVA a unor sofisme si argumente care mai de care cu FALSA DEMOCRATIE.
Intrebarea FUNDAMENTALA este, PE MINE CETATEANUL SIMPLU CINE MA APARA DE ACESTE ABUZURI? Momentan NIMENI in FAPT desi in DREPT exista acoperire teoretica. Statul este inversat in cazul Puterii Judecatoresti fiindca ea, de la sine putere, NECENZURATA DE NIMENI ma intercepteaza si-mi incalca dreptul la intimitate ca un singur exemplu notoriu. E normal domnii mei?

Cu profunda consideratie si devotament pentru poporul roman, puternic incercat in aceste momente, popor din care am onoarea sa fac parte

Lt.col.retragere
Ioan CEPALIGA

Niciun comentariu: