marți, 20 iulie 2021

PREȘEDINTELE TRUMP NU A ABDICAT NICIODATĂ

DOAMNEAzi este 20-Iulie-2021, ziua Sfântului și slăvitului Proroc Ilie Tesviteanul.

TRUMP este încă președinte în funcțiune, juridic, real!!! Și, uite că potrivit datelor furnizate, așa cum a promis,  președintele Trump, și cei care devoalează JURIDIC imensele daune din JAFUL de la alegeri unde China are o imixtiune de peste 60% din FRAUDĂ, se confirmă. Urmează încă muuulte dezvăluiri...

Iar executivul este chiar într-o proporție mai mare aservit și supus chinezilor, a celor avizi de putere.

Se dezvăluie și cu elemente ÎNGROZITOARE faptele decăzuților dependenți de adrenocromul și ritualul spectacolului demențial, satanic, cu actori ai Hollywood-ului, vrăjitoarele care-i țin în subordine cu droguri și canibalism + pedofilie și sex schizofrenic ce a ajuns până la cele mai înalte nivele ale STATULUI SUA dar … și din Europa și Asia. Cenzura unora e falimentară... fiindcă ADEVĂRUL CRIMELOR comise îi lovesc ”de le sună apa în cap”, nu mai pot judeca și se deconspiră SINGURI. Uite că din nou sunt șterse clipurile, chipurile de cel ce a postat. ABUZ sau FRICĂ?

https://www.youtube.com/watch?v=8wCMgxiF3Lc&t=2s clipul e ”șters” tot abuziv.

Îmi este atât de SCÂRBĂ și am o intoleranță de idiot și de Moș Teacă ce nu o mai suport.

Pe lângă aceste descrieri horror apar însă și speranțele unei REVENIRI a omenirii după cum ARMATA SUA a perluat judecarea TRĂDĂTORILOR și a AGRESORILOR externi. Nimic din ce se petrece acum nu este întâmplător. După nesara și uite că și gesara (semnată cu acord și de România) ele se petrec aproape simultan. Vedeți terminologia și chiar faptul că NESARA GESARA au fost deja Activate de la 1 Iunie 2021. În următoarele 90 de zile va fi CURĂȚENIA globală, GESARA, https://www.youtube.com/watch?v=YJvEhvBZ9ps. și următorul clip e ”șters” tot abuziv. https://www.youtube.com/watch?v=cYGhrmfwvnk&t=2s 

Dumnezeu este cu ADEVĂRUL, oricât de dureros este el acum și furibund cenzurat, El nu acceptă crimele, inclusiv cu modificările genetice și vaccinarea.

Ceva se petrece cu TOATĂ lumea care se trezește la REALITATEA conștiinței planetare și eliminarea sclavagismului neomarxist modern, genetic. Oricine ar fi câștigătorul în această RESETARE, absolut TOȚI au interesul de a DOMINA lumea prin acel ID unic ce va duce la controlul prin telefoanele inteligente a ATACULUI asupra conștiinței noastre. Aici e ... alegerea noastră, pentru care din acele schimbări va produce mai puțină afectare a LIBERTĂȚII, FAMILIEI și CREDINȚEI în Dumnezeu. Și uite așa se ȘTERG, freneticinformațiile cere îi lovesc de ”le sună apa în cap”, dar adevărul CURGE ca apa unui râu către MAREA împărăție a lui Dumnezeu. Aveți grijă de sufletele voastre și ale copiilor atacați din cele mai tenebre interese.

Prea multe se petrec deodată și, culmea, chiar de la vârful celor care au dominat lumea prin agresiunile lor demențiale, globale. Se spune în clip, DIRECT că acest război meteo este dedicat curățirii buncărelor și tunelurilor ocupate de acești CRIMINALI ai lumii.

Sunt FAPTE peste puterile mele de înțelegere. Doream, m-am rugat pentru acest gen de POTOP și, îngrozit, azi, îmi fac ruga către Dumnezeu văzând că am greșit și că sunt și prea mulți oameni cu sufletul curat victime colaterale, și mă doare și de toate animăluțele și plantele ce suferă și ele acest POTOP și PÂRJOL al Domnului

https://icepaliga.blogspot.com/2020/03/doamne-dumnezeule-drag-te-rog-te-implor.html

Azi, de ziua Sfântului Ilie, vizionând aceste imagini, mă sperie cât de PERFECTĂ este legătura DIVINĂ și trierea în ”ARCA” anului 2021 în dreapta judecată a Domnului.

Știu că și eu am păcătuit și cred că TREBUIE ca să fiu judecat de Domnul, fiindcă dreapta lui judecată depășește înțelegerea mea, de fost ateu, atâția ani sub dominația JURĂMÂNTULUI MILITAR. Eu nu am comis nici o crimă, nici din greșeală, dar iată că Dumnezeu FACE DREPTATENu mă tem de moarte ci, mă îngrozește DREAPTA LUI JUDECATĂ. Poate aceste suflete, colaterale, jertfite, care mă fac să sufăr și, cu lacrimi amare mă rog pentru a fi iertați sper, și poate că ei vor fi în RAI. Mă mai alină speranța.

Eu nu sper și la ÎNVIERE fiindcă știu că, nu am fost, peste 50 de ani din viața mea, un creștin ortodox perfect, așa cum văd pe mulți alții cu suflete mai curate ca ale unui fost ateu ca mine, botezat ortodox și îndrumat de mama mea care îmi spunea Toma necredinciosu.

Ocrotește-i Doamne pe TOȚI cei cu suflet curat fiindcă VIITORUL este clar, al lor. Așa sper.

Semnează,

Moș Teacă.

 

 

Niciun comentariu: