joi, 8 iulie 2021

CRIMELE SATANISTE ALE CABALEI

Vizionați REPEDE acest videoclip că, la fel ca precedentele, se va ȘTERGE. https://www.youtube.com/watch?v=KWJXOCT3M3Q

Veți afla DATE CONCRETE din acest RĂZBOI GLOBAL care nu se vede. Dar corelând cu clipurile anterioare, TOATE ies la LUMINĂ. https://1drv.ms/u/s!AvrZiblaERiU4xfG7_3-tiZIfvdf?e=H78SCJ Salvați-le și apoi vizionați-le ca să stați liniștitți că puteți să le vizionați. Aici, în linkul de mai sus, sunt TOATE clipurile în limba română.

Vedeți ce ascunde Joe Biden despre 4 Iulie 2021 și RĂZBOIUL în curs. De ce șterge cu furie clipurile cu Trumphttps://www.youtube.com/watch?v=jVxzwCDr5N8&t=45s Stim cu toții că NIMIC în lume nu este fără INTERES, inclusiv INTERESUL lui Trump, dar diferența este COLOSALĂ față de staniștii aflați în conflict UCIGAȘ cu creștinii și mai ales ortodocșii, clamând beneficiile  NEOMARXISMULUI chinezesc. Ferească Dumnezeu de LIBERTATEA și beneficiile dictaturii chinezești.

România nu vrea SECURIZAREA sa ci îndatorarea, nu prostească ci CRIMINALĂ. Învățați repede CHINEZEȘTE. E simplu bre...   ”快速学习中文。 这很简单...” Chineza simplificată am folosit-o aici. Nu e CLAR? E simplu! Până diseară sunteți ”doctori” ca Arafat, scuze, doar FELCERI bre... SIMPLU... https://www.youtube.com/watch?v=kiKIkdkBy0o






Semnează,

Moș Teacă

2 comentarii:

EDVANTITA spunea...

Mulțumesc mult pentru furnizarea de informații foarte valoroase pentru puterea mea de înțelegere.In timp ce vizionam filmulețele,mintea îmi era străfulgerată de frânturi de informații și imagini stocate în memorie despre Tesla, Sarmizegetusa, Sfinxul din Carpați și pădurea Baciu.Sunt vârstnic ,și din păcate nu mi-au mai rămas decât aviditatea cunoașterii,reflectarea și rugăciunea.Multumesc Moș Teacă pentru tot!

Ioan CEPALIGA spunea...

M-AM ÎNDRĂGOSTIT. CINE-I FERICIT/A? 😍❤❤
Dragostea lui Iisus bre și de aproapele meu..., EU. SÎC. 🕵 VOI? 👀
Uite un selfie, din ailaltă viață, cu LIBERTATE...😎 Ăstora le-a plăcut că am făcut-o în casă și acum sunt ARESTAT la domiciliu...
MĂ IUBEȘTE bre..., tare mă mai IUBEȘTE Klaus și Arafat. #Șiio îi iubesc,,,
Moș Teacă, în poză bou, și acum... VACĂ bre, cu acte UE... 🤣😢