marți, 11 mai 2021

O MINCIUNĂ CÂT O ȚARĂ, DIN CEA GLOBALĂ

Îmi cer scuze că nu am mai apărut cu articole. Bătrânețea-mi joacă feste, iar hipertensiunea și cele două înfarct-uri mă secătuiesc de puteri. Am crezut că am scăpat de lumea aceasta hulpavă și cretină și că plec la Domnuldar Dumnezeu văd că mă trimite iar la scris. De sunt neproductiv sper să mă scuzați. Doamne iartă-mă! Voi însă, cei sănătoși și cu suflet curat, CE FACEȚI? Așteptați să fiți uciși?

Prima temă este NOUA RELIGIE MONDIALĂ care trebuia finalizată în 2020 și anul acesta trebuie FINALIZATĂ obligatoriu agenda, așa cum au semnat liderii lumii în 2014 la Bruxelles; de la noi K.W. Ioahannis și primul ministru de atunci al ”primului meu guvern”, Cioloș. E vorba de "Mudana Religio Adunata" = "Noua Religie Planetara" vezi acum și scandalul cu pelerinajul de Sf. Andrei), „Green Deal” și alte asemenea scenarii cu PROGRAME detaliate.

Ați sesizat campania de TEROARE introdusă în mijlocul enoriașilor și abuzurile și de la noi împotriva creștinilor și mai clar împotriva ortodoxiei față de care în extremul orient sau în Canada au existat și CRIME cu premeditare.

Dacă faceți o cercetare amănunțită asupra uciderii unor înalți demnitari (Prințesa Diana - Regretata Prințesă era atât de speriată că putea să i se întâmple ceva rău încât purta după ea provizii de sânge oriunde mergea, pentru a le avea la îndemână în cazul în care ar fi avut nevoie) sau, renunțarea altei prințese la obligațiile regale pe motiv de ”culoare” a urmașilor (Prințul Harry: Tata m-a chinuit. Am suferit, am fost îndurerat. El a adăugat: „Și iată-mă, mi-am mutat întreaga familie în SUA, nu acesta era planul, dar uneori trebuie să iei decizii și să pui pe primul loc familia și sănătatea ta mintală”), și mai ales renunțarea la tron a reginei Angliei după moartea prințului consort, veți sesiza PRESIUNEA agitată pusă pe INSTALAREA rapidă a obiectivelor NOM, de urgență (Marea Resetare) mai devreme de Agenta 2030 (acum 2028) la care regina nu poate sau nu mai vreaparticipe. Așa că iată doar UNA din măsurile incredibile recente ce se iau în Anglia chiar ACUM. Este de un terorism exacerbat, demențional, SCHIZOFRENIC.

https://www.youtube.com/watch?v=iDoIBk_HP6A

Dacă urmăriți acest subiect pe YouTube veți găsi și alți pastori arestați fiindcă au dat afară din biserică poliția sau CRIMELE din China, și state din Asia de sud-est și insulele filipineze unde sunt UCIȘI ortodocșii iar creștinii chinezi țin slujbele ACUM în secret, prin peșterile dorite de Cioloș.

Dar să revenim la oile noastre și să vă prezeint și recenta investigație, AL DOILEA SUBIACT, ”O minciună cât o Țară” pentru a vă dumiri cu privire la ”patriotismul” afișat de lideri care, în fapt, e doar o MARE ȘI SUPER GOGONATĂ MINCIUNĂ cu încălcare vădită a Legilor și Constituției. Vezi și minciuna cu banii UE care, în fapt, nu trebuie să ajungă la noi, fiindcă suntem doar PIAȚĂ de desfacere. DEZASTRELE JAFULUI au cuprins TOATE sectoarele și continuă cu mare sârg cu acest guvern, ”guvernul meu”, MA-FI-OT.

https://www.youtube.com/watch?v=_VeoB8Wpc2Y

Îmi cer scuze că sunt foarte lapidar în comentarii dar mă bazez pe dorința voastră de cunoaștere și mai ales de REACȚIE CLARĂ dacă doriți să fiți LIBERI. Abia atunci veți citi și vă veți documenta, nu de la Radio Erevan. ISTORIA JAFULUI iese la iveală, implacabil, ca uleiul. Vezi https://www.youtube.com/watch?v=FXJVC_pHANI&t=1500s

Pe blogul meu găsiți destule postări încă NECITITE de toți cei cu suflet curat. DAR CE FACEȚI CHIAR DE CITIȚI? Somn ușor po_pulime, MOLUȘTELOR.

Nu uitați de campania împotriva IPS Teodosie și nu numai.

Dezbinarea noastră și uciderea soft a tuturor celor ce intră în regimul de reducere a populației globului se va finaliza ACUM și cu un RĂZBOI nimicitor în acest an. Priviți reaprinderea RĂZBOAIELOR în punctele fierbinți inclusiv acum între Palestina și Israel cu lovituri extrem de dure. Vezi și vecinii lor cum vor reacționa, e demențial. Noi suntem și VOM FI  doar POLIGON DE TRAGERI pentru armele altora. 

Așa că pregătiți-vă de bubuituri mai ceva ca la războaiele mondiale. Dar și cu arme biologice, SOFT, că sunt acreditate de OMS. Când se va derula, foarte curând, GLOBAL, veți fi exact surprinși ca MOLUȘTELE în plasele pescarilor.

Vă las acum fiindcă deja am abosit și mi-a crescut sigur tensiunea. Amețesc și nu mă mai pot concentra. Sănătate și iubire vă doresc.

Ocrotește-i Doamne pe români oriunde s-ar afla.

Semnează,

Moș Teacă

Niciun comentariu: