miercuri, 22 august 2012

STATUL DE DREPT NU E DREPT

Incerc sa-mi explic ERORILE DE DREPT ce s-au putut comite prin lasarea ERONATA, la mana unor indivizi, fie ei si sfinti, soarta unei intregi natiuni fara a exista nicio instanta de apel sau de control a, iata, erorilor de management ale CCR.
Probabil ca similar exista si in TOATE instantele din Romania acelasi viciu acceptat tacit de magistrati si nu numai, fiindca acest VICIU devenit incomensurabil le creaza si le-a creat DEJA IMUNITATEA si INAMOVIBILITATEA chiar si la nivelul unor asemenea decizii discretionare si neloiale fata de popor, fata de 7,4 milioane de DA si, in extensie, fata de 8,5 milioane. Amintesc doar discordanta cu dreptul la pensie al magistratilor, intens dezbatut, fapt ce-i situiaza deasupra legii in mod eronat si intangibil fiindca EI DECID CE E CONSTITUTIONAL PENTRU EI. Iata ca acum nu pot si NU VOR sa corecteze O EROARE pentru propriul lor popor care i-a investit cu putere discretionara. Mai ales cand viata ne arata ca unii dintre magistrati sunt mai josnici decat acel Dinu Paturica din Ciocoii vechi si noi de Nicolae FILIMON. http://www.adevarul.ro/actualitate/social/Magistratul_Cristi_Danilet-dat_in_judecata_de_parintii_sai_0_764923518.html#
TREBUIAU SA PREVINA EROAREA SI NU AU FACUT-O IN NICIO FORMA BA DIMPOTRIVA CHIAR AU INDUS-O PREMEDITAT, IN INTERES DE BREASLA.
Asa ceva este O EROARE DE DREPT fiindca cel putin de MANAGEMENT STATAL este iata vizibila si certa.
Este inadmisibil ca VOTUL CONCRET AL ELECTORATULUI sa fie dat deoparte discretionar de 9 indivizi si sa devenim BIROCRATIC legati de erorile de administrare a listelor.
Culmea este ca s-a acceptat iata NEDEMOCRATIC prin magistatii inactivi, eludand cerinta de decizie IN SLUJBA POPORULUI, sustinand chiar impunerea PRAGULUI combatut insa SI prin recomandarile inteligibil-armonice ale Comisiei de la Venetia.
Ba mai mult. Daca analizam cum s-au interferat UE, SUA si unii lideri afectati de propriile probleme de management statal si unional in treburile interne ale Romaniei, fara o baza stiintifica, legala si democratica asa cum clameaza zilnic ca au ca tinte acestia, vom observa ca DEMOCRATIA REALA ESTE O MIREASA ILUZORIE in fapt, iar in drept, desi ar trebui sa fie validat mariajul, observam ca imaginea miresii se estompeaza pe zi ce trece tocmai din cauza avarismului institutional si deciziilor GRESITE de management din UE si SUA vizavi de realitatile din Romania. Au vizat NUMAI INTERESUL LOR atacand dur si neavenit democratia noastra REAL exprimata prin VOT.
Problema este INEVITABILA, cum pot sa consiliez, pana la decizia de divort, acest derapaj institutional, daca mariajul este afectat de ADULTERUL constitutional si democratic tocmai de cei chemati si INVESTITI sa-l apere. Este o dilemma suplimentara in dezastrul economic din UE sau SUA ce au indus criza lor in lume fiind creata institutional si gestionata vizibil ERONAT de acesti decidenti iresponsabili cu economia lor, populatia si bugetele si iata SUBIECTIVI notorii si la extern si nu PRINCIPIALI IN DREPT asa cum clameaza ca si drepturi intangibile.
Personal consideram ca o decizie a CCR, subiect dorit ca si organ suprem de echilibru decisional, nu poate fi sub nicio forma, PARTIZANA sau DISCRETIONARA in fata unor IDUBITABILE ACTE DE VOINTA POPULARA EXPRIMATE PRIN VOT.
Odata ce acesti indivizi de la CCR NU SUNT ALESI DE POPOR si au o componenta decizionala POLITICA si SUBIECTIVA, ar fi fost normal si legal compensator ca in caz de eroare in primul rand ei sa ACCEPTE un ALT organism democratic care sa VERIFICE si sa CORECTEZE DEMOCRATIC o decizie atat de controversata iata doar POLITIC.
Este absolute NORMAL si ma inscriu in aceasta masa de nemultumiti, ca cei care au votat SA SOLICITE PUBLIC CORECTAREA DEMOCRATICA A UNEI ERORI JUDICIARE CU IMPACT NATIONAL.
Este dreptul intangibil al celor 8,5 milioane de votanti care iata ca in mod REAL reprezinta MASA ACTIVA decizionala democratic din Romania. Nu pun la indoiala DREPTUL oricarui roman de a vota. Au avut sansa sa se exprime. Asazisul insa BOICOT este o gaselnita ce tine de sofisme politice.
Daca am cerceta masa care nu a participat la votare vom vedea, chiar si cu instrumentele stiintifice descriese in EPISTEMOLOGIA VALIDARII REFERENDUMULUI, articol postat mai jos pe blog, ca sofismele CCR si ale pdl nu sincronizeaza deloc cu rezultatul acestei cercetari si ca proportia din esantionul votantilor REALI se sxtinde cu o probabilitate dezarmanta si la esantionul celor ce nu au votat.
De aceea consider ca DECIZIA CCR ESTE FUNDAMENTAL GRESITA, NEDREAPTA SI REPREZINTA O EROARE JUDICIARA de care va trebui in mod OBLIGATORIU sa tina cont PARLAMENTUL ROMANIEI singurul IN DREPT sa elucideze discordanta enorma dintre vorbele si faptele CCR.
FUNDAMENTUL LEGAL, DEMOCRATIC AL ACESTEI DECIZII A PARLAMENTULUI este dat de votantii cu DA respectiv cei 7,4 milioane de votanti, mai multi decat votul pentru alegerea parlamentarilor.
SOLICIT IN MOD PUBLIC USL SI PARLAMENTARILOR SA DISPUNA MASURILE DE CORECTARE A DECIZIEI CCR FIINDCA NU REPREZINTA VOINTA IN FAPT REAL A POPORULUI.
CERCETATI STIINTIFIC GRUPAREA GRAVITATIONALA A CELOR CE NU AU VOTAT SI VETI OBSERVA IN MOD CERT TENDINTELE ACESTUI ESANTION CE ESTE SUBIECT DE SOFISME.
CERCETAREA FACUTA CU SPECIALISTI IN STATISTICA SI ANALIZA SAU SONDAJ VA INTARESTE CU SIGURANTA CONVINGEREA CORECTITUDINII NECESITATII DE CORECTIE A DECIZIEI CCR PENTRU A NU SE AJUNGE LA UN RAZBOI CIVIL POTRIVIT LUI MACOVEI SAU ACTE DE TERORISM CHIAR SI INSTITUTIONAL CUM SE CONTUREAZA AZI LA PICCJ SI NU NUMAI.
Romani nu cedati dreptul vostru de vot unor subiecti incerti de drept decizional.
DEMOCRATIA VOTULUI SI PARLAMENTUL SUNT SINGURII SUPREMI SUVERANI AI DEMOCRATIEI ROMANIEI, CONSTITUTIONAL.
Orice alta forma de incercare a eludarii DEMOCRATIEI este neconstitutionala. Nu va lasati pacaliti de interesele externe intereselor Romaniei si STRAINE dorintelor noastre democratice.
Iar daca eu gresesc iata parerea unor specialisti in drept FRDD de care CCR a refuzat in mod cert sa tina cont dar acum au ajuns sa se denunte intre ei pentru votul lor irational, contra-romanilor, extrem de controversat din TOATE punctele de vedere.
http://www.frdd.ro/sistemul-electoral-in-statul-de-drept/
Lt.col.retragere
Ioan CEPALIGA

duminică, 19 august 2012

VREAU O TARA NEGUVERNABILA !

A GUVERNA INSEAMNA A IMPOZITA, A TAXA ! citeam recent un titlu utilizat insidios de Money-Channel in descrierea masurilor fiscale actuale propuse de USL. Daca ne opunem taxarii inseamna ca ne opunem GUVERNARII ? RECIPROCA O FI LA FEL ? CINE NE DEMONSTREAZA ?
Perfect adevarat zic io, in mare parte, deoarece politicile fiscale, oricare ar fi alea îs, îs de râs si de cele mai multe ori puternic criticate de mediul de afacere fiindca orice impozitare reprezinta in fond un ATAC fie la veniturile firmei fie ale cetateanului de cele mai multe ori. De aceea orice opozitie sau pozitie sau ite la impozitare inseamna o opozitie sau ite la guvernare, adica suntem cu atat mai putin guvernabili cu cat ne opunem mai puternic la introducerea de taxe si impozite.
Romania, se afirma de foarte multe ori-ori ca, tinde a fi o tara NEGUVERNABILA ceeace in logica simpla inseamna cred O-POZITIA sa excesiva in a ACCEPTA noi taxe si impoz-ite. Adica romanul stie sa faca fite, ite si codite cu iglita lui desteapta de s-a dus vestea de cat de complicata e guvernarea adica scuze impozito-taxa-rea de la noi. De aceea o hi asa multa haiducie?
Personal, in aceasta logica simpla pot spune serios ca asta este si DORINTA DIN MEDIUL DE AFACERE fiindca in Romania sunt cele mai multe taxe si impozite calculate la o statistica MONDIALA acesibila probabil si matale guver-nule. 
Firmele din Romania chiar si in 2012 trebuiau sa plateasca, anual, nu mai putin de 113 taxe. Suntem pe locul 2 la nivel mondial, dupa Ucraina, care are 135 de taxe, releva datele studiului "Doing Business 2012", realizat de Banca Mondiala. Daca in 2010 ne aflam pe locul 151 dintr-un numar de 183 de economii ale lumii (in lume sunt 191 de state recunoscute), dupa usurinta cu care o firma se poate achita de obligatiile fata de stat ATENTIE !!! in 2012 Romania DEJA a coborat in clasament pe locul 154 din 183 de tari.
Asadar avem dece sa spunem CU FERMITATE ca NU MAI VREM SA FIM GUVERNABILI? Cel putin sub aspectul TAXELOR impuse de aceste GUVERNE IRESPONSABILE si care iata NU STIMULEAZA ECONOMIA SI CULMEA NICI IN ANII DE CRIZA ECONOMICA NU SUNT CAPABILI SA REDUCA TAXA-REA.
Statistica arata ca toate economiile din Europa de Est si Asia Centrala si-au modificat legislatia, pentru a fi mai "prietenoasa" cu intreprinzatorii, dar in Romania basesciana, situatia a fost iata CONTRARA impunand aberant, fara negocieri, filozofia germana a cancelarului Merkel de austeritate IMPUSA si de crestere NESTIMULATIVA a veniturilor la buget intr-o fiscalitate controlata si prin Pactul fiscal semnat tot de Basescu fara a consulta Parlamentul. Si asta cand numarul mediu in Europa este de 17 taxe, moment cand Romania are incredibil o crestere spre 117 taxe platibile intr-un an, cu patru taxe mai mult deja fata de statistica "Doing Business 2012", realizata de Banca Mondiala.
NU CRED CA A FOST BINE DOMNULE (chestor) BASESCU SI MAI ALES DOMNULE BOC-UNGUREANU? MI SE PARE CA EU, (electoratul), V-AM NUMIT! Dom-le Basescu and compania sau ... batalionul.
PARDON EU PERSONAL NU V-AM MAI NUMIT IN AL DOILEA MANDAT ! In primul m-ati pacalit !
De aceea criticati actualul guvern, fiindca va fuge pamantul de sub picioare cand se scot la iveala STATISTICILE ADEVARATE? Iata de unde si cum s-a furat in nestire de pdl si guvernarea penala Boc-Ungureanu, prin statistici nereale, umflate penal mai ceva ca la Ceausescu. Banii aferenti acestor date de personal, UMFLATE "STIINTIFIC", oare cine i-a utilizat si tocat domnilor de la DNA? Nu cumva se muleaza pe o subminare premeditata a economiei nationale cu o frauda compozita inca de neimaginat si cu efecte ramificate in toate domeniile si nivelele? O fi greu de inteles pentru domniile voastre ce va pretati la influente politice si simpatii de bloger cu amicitii in jacuzzi, ca de oameni sunteti, nu mobilier e(r)go-nomic ci Ego or SuperEgo, ca de, fiindca va e vital necesara puterea Ego sum qui sum dumneavoastra stiind ca Homo homini lupus est.
In fapt mediul social, cel putin conceptual, indus de cerbicia dumneavoastra tintita va seamana leit. E fructu arbor cognoscitur.
Asa ca, imperativ, am ajuns si eu sa spun raspicat VREAU O TARA NEGUVERNABILA !
INS a ajuns sa fie si in ROMANIA o institutie MINCINOASA (semnalata iata si de EUROSTAT) la fel ca si cea din GRECIA si asta numai si numai PENTRU A PROTEJA ACELE INTERESE POLITICE MESCHINE DUPA CUM REZULTA SI DIN DATELE STATISTICE ALE POPULATIEI, CU FOARTE MARI ABATERI, ACOPERIND PREMEDITAT INFRACTIONALITATEA DE LA REFERENDUM IN LOC SA URGENTEZE CALCULELE DE LA RECENSAMANT.
IATA DECE VREAU SA FIM O TARA NEGUVERNABILA !
IN PRIMUL RAND PENTRU CA SA FIE REDUSE TAXELE, CEL PUTIN PANA LA NIVELUL EUROPEI.
Si chiar mai mult in sensul reducerii lor ca si VALOARE.
CNIPMMR solicita imperativ chiar si in ianuarie 2012 reducerea cu 25% a taxelor si tarifelor PARAFISCALE argumentand ca SE SUFOCA ECONOMIA. Sistemul de taxe din România, este iata al doilea ATENTIE !!! CEL MAI COMPLICAT DE PE PLANETA. MAI E OKAY?
S-a solicitat permanent si reducerea TVA, cel putin la alimentele de baza, dar si fiscalitatea salariala precum si stimularea investitiilor si multe alte propuneri economice proactive, refuzate iata insa in mod SISTEMATIC de guvernele Boc-Ungureanu care au mentinut insa PRETURILE ca in Europa dar SALARIILE ca intr-o COLONIE a Europei.

ESENTA "ACETEI" INTERVENTII PE BLOG ESTE ASADAR DE A SENSIBILIZA ELECTORATUL IN A INTELEGE DECE VREAU SA AVEM O TARA NEGUVERNABILA DAR IN CARE SA FIE RESPECTATA LEGEA CU TINTA SA FUNDAMENTALA CALITATEA VIETII, PROTECTIA SI BUNASTAREA ELECTORATULUI.

Aceste derapaje inadmisibile ale institutiilor statului, ACESTE ABUZURI FARA PRECEDENT asa cum sunt vizibile acum si in aceasta TRACASARE a CELOR CU DIZABILITATI, cu anchete lipsite de celeritate juridica-procedurala, UMANA, dar cu o tendinta spre un stat politienesc si nu de oricere tip ci EXCESIV, sunt cauza solicitarii unei actiuni civile unitare pentru O TARA NEGUVERNABILA.
CNSC si toate fortele civice proactive sunt obligate sa cenzureze guvernarea daca dorim O TARA NEGUVERNABILA adica una care sa NU ne impuna cate-n luna si in stele ca pana acum IMPOTRIVA VOINTEI NOASTRE a celor care i-am ales.
Mentionez doar ca normele spre exemplu ale notarilor publici specifica faptul ca NOTARUL ESTE OBLIGAT sa se deplaseze la domiciliul celui aflat in imposibilitate de deplasare pentru incheierea actelor notariale. Ori pentru faptul ca un handicapat a solicitat urna mobila ACASA sau in spital, azil, sanatoriu pentru a vota, acum, la investigatiile de identificare a cazurilor de infractiune, se solicita ca acestia sa se prezinte la sediile unor institutii chiar si din alte localitati. Nu militez pentru nesanctionarea celor VINOVATI de vot multiplu sau oricare alta infractiune dar MA INGROZESTE ACEASTA LIPSA DE UMANISM SI ABUZ PROCEDURAL din partea unor INSTITUTII PLATITE DIN BANI PUBLICI pentru a APARA CETATEANUL si DEMOCRATIA CONSTITUTIONALA si nu pentru a executa comenzile politice sau ineptiile de management ale unor incompetenti din magistratura sau partide politice, fie ele si de la guvernare.
IATA DECE VREAU O TARA NEGUVERNABILA !!! IN CARE SA NU MAI POATA FI EMISE NICI-O-DATA ASEMENEA ACTE SAU DECIZII IMPOTRIVA POPORULUI CARE-I PLATESTE.
SI, ATENTIE !!! NU UTILIEZEZ NICI SLOGANUL VREAU O TARA CA AFARA FIINDCA OBSERV CAT DE FALSE SUNT SI ACOLO ACESTE DECIZII ACTUALE EMISE FARA TEMEI INTELECTUAL SAU JURIDIC FIIND PUTERNIC DEFORMATE SI DEFORMANTE DE O POLITICA ABUZIVA.

ROMANI, VOI DORITI O TARA NEGUVERNABILA ?!

Lt.col.retragere
Ioan CEPALIGA

joi, 16 august 2012

DREPTUL LA DEMOCRATIE

Derularea evenimentelor din ultimele zile imi intareste convingerea ca Romania nu mai conteaza in UE si NATO din cauza ineficientei guvernantilor nostri si suntem utilizati doar ca o baza de desfacere a fortelor si intereselor lor diametral straine de interesele noastre ca STAT SUVERAN SI INDEPENDENT.
Se vede de la o posta si cu ochiul liber al novicelui ca votul a peste 8,5 milioane de cetateni din care 7,5 au spus PLEACA presedintelui penal este eludat DIRECT PROPRTIONAL cu interesele de grup dar mai ales subiective ale fiecarui lider activ din aceste organizatii aparent moderne si democratice de top dar, in fapt, de o perfidie si imoralitate exacerbate de imediatele lor interese. Acest stil dictatorial al UE si SUA induce partizan si in institutiile romanesti o verva de servilism si cosmopolitism exagerat prin incalcarea flagranta a normelor firesti de democratie si constitutionalitate.
Sustinerea cu atata vehementa si lipsa de diplomatie sau echidistanta fireasca in relatia dintre state atat de UE cat si de NATO via SUA este deja de o impertinenta si o violenta de imixtiune de neimaginat pentru o societate moderna. Si toate aceste derapaje doar pentru atingerea intereselor lor meschine. Ma simt de parca as fi in epoca antebelica sau intr-un regim colonial excesiv de cosmopolit din mileniul trecut sau, mai vechi, din epoca sclavagismului grec si roman, care promova ideea asazisei „cetatenii universale”, conceptie potrivit careia patria e lumea intreaga, iar omul, cetatean al ei ceeace incuba, in mod FALS, legitimitatea AMESTECULUI unor autoritati externe in treburile interne ale altui stat suveran.
Aceasta admiratie exagerata, manifestata fata de tot ce e strain ca si democratie, ridicand in slavi un stat sau altul de pe alte meleaguri duce la grave deviatii REALE de democratie interna ca urmare a unor preluari ce nu sunt adaptabile prin mecanismele mimetice.
Actiunile deviante ale presedintelui suspendat, in acest context viciat, DECLANSATE IMPOPTRIVA PROPRIULUI POPOR dar mai ales LIPSA DE REACTIE SI EFICIENTA a presedintelui interimar in plan extern pentru contracararea actiunilor acestui presedinte, de acum penal, vizibil in mod public, vor ramane emblematice in istoria Romaniei.
Ma ingrijoreaza insa mai ales INEFICIENTA DE REACTIE A GUVERNULUI aflat in legitimitatea sa executiva OBLIGAT SA ASIGURE PROTECTIA DEMOCTATIEI dar care, iata, are un stil de management defetist si fara eficienta fiind vizibil INHIBAT de rectiile violente cu publica amenitare ale presdintelui suspendat.
Lipsa ca si oportunitate de reactie induce in masa de votanti ce a dovedit un puternic spirit civic si democratic, o LEHAMITE si un DEZGUST puternic amplificate de actiunile concertate ale unor institutii ce ar trebui sa vina in SPRIJINUL ELECTORATULUI, SA-L APERE DEMOCRATIC si sa EXPLICE imediat si in mod direct actiunile de descurajare ale FURTULUI ELECTORAL practicat deja de peste 23 de ani in Romania si care TREBUIE STOPAT SI CONDAMNAT CU O ASPRIME PE MASURA.
Daca PICCJ ar face cercetarile de rigoare ar constata cu siguranta ca nu mai este necesar a VALIDA referendumul actual deoarece inscaunarea lui Basescu in al doilea mandat a fost facuta prin FRAUDA, frauda cunoscuta si simtita deja de electorat dar NERECUNOSCUTA si eludata in mod IRESPONSABIL de PICCJ si organismele decizionale electorale de la acea vreme. Acum efectul de echilibru devine imposibil datorita numeroaselor acte si legi ce devin NULE DE DREPT prin demonstrarea FURTULUI sub care s-au adoptat.
Cum in prezent INTERESELE IMENSE atat ale UE cat mai ales ale SUA (NATO) in zona din nordul Africii si acut in Orientul apropiat sunt puternic presate de timp, este aparent „normal” dar nu si „democratic si diplomatic”, ca ele sa sprijine un presedinte servil in loc sa accepte o lunga perioada de incertitudine pentru o riscanta conditie de refacere a relatiilor lor cu o impunere a comportamentului nostru statal vizavi de interesele lor.
Se vede asta de orice cetatean in aceste zile de COSMAR PRELUNGIT si pentru romani, zile in care atat ambasadorul SUA la Bucuresti cat si emisarul american  Philip Gordon, subsecretarul de stat al SUA pentru Afaceri Europene si Eurasiatice au sustinut inabil si cu totala lipsa de diplomatie punctele de vedere ale UE si lista solicitarilor formulate de Barosso-Merkel intempestiv formulate la cererea Macovei-Basescu deoarece intarzierea reactiilor lor in Siria si iata acum si in Iran (vezi Israel) preseaza mai mult ca oricand.
CCR a dorit o intarziere a deciziei fiindca incerca o escaladare a momentului aruncand greutatea deciziilor catre executiv si Parlament.
Halucinantele lor escaladari insa, inclusiv cu inegalabila in istorie, a ERATEI la o decizie din plen care sa schimbe fundamental si diametral opus o decizie a plenului, demonstreaza imixtiunea oculta a intereselor prezentate mai sus pentru a mentine ACTIVA baza miltara din Romania in conjunctura lor de interese.
Cum un nou referendum ar fi de neimaginat in aceasta conjunctura, dar nu si o noua suspendare, este clar ca AGONIA lui Basescu se prelungeste nedefinit dar, NU ARE SORTI DE IZBANDA fiindca reactia de respingere a electoratului creste cu fiecare noua nedreptate si abuz al institutiilor de stat aservite acestui lacheu abominabil.
PARLAMENTUL, singurul REAL reprezentant al POPORULUI roman dupa cum prevede si CONSTITUTIA inca in vigoare, este VEHEMENT chemat sa faca DEMOCRATIC lumina in acest HATIS de infractiuni derulate abil de o MAFIE antrenata iata de peste 23 de ani cum sa fure voturi si increderea decizionala legitima. Si asta in ciuda PROPRIILOR derapaje de la democratie.
Lectia romaneasca de democratie poate CONTAMINA ceva similar precum era pericolul Islandei de contaminare prin referendum, si de aceea UE si SUA (NATO) sunt in alerta vizibila de influentare a proceselor democratice romanesti.
Sa nu ne imbatam cu apa rece crezand ca ne va fi usor sa contracaram aceste imixtiuni flagrante dar, trebuie sa fim CONVINSI ca, NUMAI POPULATIA REVOLTATA SI VOTANTA ajutata insa de PARLAMENT poate contracara direct si ireversibil aceasta mascarada de democratie europeana si americana dictata doar de interesele lor. Va reamintesc doar expresia putin sesizata de presa a emisarului Philip Gordon „Am auzit ceea ce speram sa aud” adica explicit, a auzit cum dorea SUA gandind daca-i sunt afectate relatiile romano-americane vizavi de interesele directe AMERICANE, fiindca de romani nu-i intereseaza dupa cum se vede. De aceea si ambasadorul SUA a facut o vizita imediat dupa instalare la presedintele interimar si apoi la Ponta in momentul in care au aparut indicii de cadere a acceptarii intereselor lor economice si strategice (vezi si Hidroelectrica si nu numai).

In CONCLUZIE consider ca ROMANIA si mai ales ROMANII sunt obligati sa nu abdice de la lupta lor iar PARLAMENTUL este obligat sa reactioneze oportun si cu fermitate pentru APARAREA INTERESELOR ROMANILOR.
Si ca sa nu fiu chiar distant fata de democratia americana le raspund cu un citat din propria lor democratie
Thomas Jefferson: “Guvernele exista pentru interesul guvernatilor, nu al guvernantilor.”

Si iata ca si Constitutia noastra, asa limitata cum o vad ei, consacra explicit aceasta suveranitate:
ARTICOLUL 2
(1)    Suveranitatea naţională aparţine poporului român, care o exercită prin organele sale reprezentative, constituite prin alegeri libere, periodice şi CORECTE (domnilor !!!), precum şi prin referendum.
iar la ARTICOLUL 61
(1)    Parlamentul este organul reprezentativ suprem al poporului român şi unica autoritate legiuitoare a ţării.

In consecinta CCR consider ca a adaugat la lege prin stabilirea PRAGULUI de la referendum fiindca NU A DEFINIT ACEST PRAG avut in vedere POTRIVIT LEGISLATIEI IN VIGOARE.
Restul este deja ISTORIE si SOCIETATEA trebuie sa reactioneze DEMOCRATIC, AUTORITAR, SUVERAN fiindca tot CONSTITUTIA impune:

ARTICOLUL 1
(1) România este stat naţional, SUVERAN şi independent, unitar şi indivizibil.
(2) Forma de guvernământ a statului român este REPUBLICA.
(3) România este stat de drept, DEMOCRATIC şi SOCIAL, în care demnitatea omului, drepturile şi libertăţile cetăţenilor, libera dezvoltare a personalităţii umane, dreptatea şi pluralismul politic reprezintă valori supreme, ÎN SPIRITUL TRADIŢIILOR DEMOCRATICE ale poporului român şi idealurilor Revoluţiei din decembrie 1989, şi sunt GARANTATE.

Cum se GARANTEAZA aceste VALORI de democratie, daca CSM spune ca PARLAMENTUL nu poate ANALIZA si cere explicatii de la un magistrat, iar CCR nu poate fi controlata de nici o instanta? Ne transformam cred in STAT in STAT fiecare cu GALCEAVA si AUTONOMIA specifica de invocare de imunitate si inamovibilitate in loc sa existe CONTROLUL INCRUCISAT facut de FORUMUL SUPREM DE DEMOCRATIE, PARLAMENTUL?
Cred ca aici democratia noastra SCHIOAPATA si lasa loc la interpretari si abuzuri ce nu pot fi ERADICATE din varii elemente de protectie GRESIT INTELESE dar mai ales APLICATE.
Singura putere reprezentativa ALEASA de popor este PARLAMENTUL. Celelate doua puteri JUDECATOREASCA si EXECUTIVA sunt fie numite PARTIAL la executiv fie INTEGRAL NUMITE sau alese de BREASLA si implicit TREBUIE fie CENZURATE fie numai CONTROLATE de PARLAMENT. Dar asa cum spune CSM ca magistratii nu pot fi CONTROLATI de PARLAMENT mi se pare STAT in STAT.
Dovada stau recentele actiuni de forta si dictat din partea unor indivizi de top cu o interpretare ABUZIVA a INDEPENDENTEI lor, a fiecarei puteri in parte.
Eu, cetateanul X, cum pot cenzura aceste institutii daca PARLAMENTUL nu-i poate CONTROLA? De votat nu am votat pe niciunul din Puterea Judecatoreasca. Pentru celelate doua puteri am votat inclusiv pentru Puterea Executiva adica pentru unii primari si Consiliile de conducere.
PUTEREA JUDECATOREASCA TREBUIE SI EA CONTROLATA DE ELECTORAT INTR-O FORMA BINE GANDITA. POATE DOAR DE PARLAMENT DAR TREBUIE CONTROLATA!
Este cred un subiect EXTREM DE URGENT de MEDITATIE a celor trei puteri si de DEFINIRE a INTELESULUI separatiei lor chiar la sedinta CSM din 20 aug 2012. Este imperativ necesar sa definim CONTROLUL INCRUCISAT pentru a nu ajunge DEASUPRA CONSTITUTIEI SI IMPOTRIVA ALTOR PUTERI si a evita ABUZUL mai ales cand se constata incalcari flagrante ale drepturilor fundamentale cum ar fi de exemplu si PENSIA DE STAT in calitate de ofiter a subsemnatului IMPOSIBIL de ACTUALIZAT cu tragerea la raspundere a VINOVATILOR pentru derapajele comise.
In acest mod NE FURAM SINGURI CACIULA cu utilizarea AGRESIVA a unor sofisme si argumente care mai de care cu FALSA DEMOCRATIE.
Intrebarea FUNDAMENTALA este, PE MINE CETATEANUL SIMPLU CINE MA APARA DE ACESTE ABUZURI? Momentan NIMENI in FAPT desi in DREPT exista acoperire teoretica. Statul este inversat in cazul Puterii Judecatoresti fiindca ea, de la sine putere, NECENZURATA DE NIMENI ma intercepteaza si-mi incalca dreptul la intimitate ca un singur exemplu notoriu. E normal domnii mei?

Cu profunda consideratie si devotament pentru poporul roman, puternic incercat in aceste momente, popor din care am onoarea sa fac parte

Lt.col.retragere
Ioan CEPALIGA

vineri, 10 august 2012

MEDITATIE INFIORATOARE

Marturisec ca am fost INCANTAT de decizia CCR pentru verificarea listelor de la referendum deoarece este deja notoriu faptul ca in acesti 23 de ani s-a depreciat CONTINUU legalitatea procedurilor electorale ale AEP dar si celeritatea deciziilor BEC deoarece niciodata nu au fost finalizate reclamatiile de frauda. Politicul a erodat in profunzime aceste structuri si legalitatea proceselor functionale administrative si juridice. Aceasta situatie a degenerat cu fiecare etapa noua de furt electoral ceeace a permis derapajul masiv catre situatia actuala in care, cu sisteme informatice de exceptie SA NU SE DOREASCA DE NIMENI AFLAREA ADEVARULUI.
INS intarzie flagrant furnizarea datelor statistice, primariile, structurile MAI si MAE dar si AEP si Birourile Electorale Judetene dar mai ales BEC cat si celelalte institutii administrative obligate sa vegheze asupra bunei functionari sistemice sunt astazi dependente politic si traiesc sub TEAMA avalansei de invective NEDEMNE de evaluare loialitate sau neloialitate POLITICA si nu profesionala.
Aceasta situatie exceptionala se desprinde si din recentele conversatii la varf din MAI la persoane acuzate de infractiunea de abuz in serviciu.
Personal am fost INCANTAT de autosesizarea PICCJ si inceperea verificarilor desi personal poate sunt in contradictie cu alte structuri in interpretarea LEGALITATII actiunilor PICCJ. Si asta fiindca am vazut permanent ASPECTUL POZITIV al actiunilor.
Ca sa ne schimbam si sa determinam o RESPONSABILITATE CORECTA SI LEGALA a tuturor institutiilor statului nostru ERA ABSOLUT NECESAR sa se produca DESCURAJAREA oricarei tendinte de fals si uz de fals, de neglijenta criminala si abuz institutional. Salut aceste actiuni daca ele nu devin desuete prin finalitate.
Cine credeti ca putea interveni daca nu PICCJ atat de hulit in present?
Personal spun ca puteti vedea in postarile de pe acest blog faptul ca am dece sa fiu nemultumit de unele din deciziile PICCJ, de sistemul juridic romanesc si mai ales de deciziile unor magistrati influentati atat de profund POLITIC si subiectiv de liderii de la putere.
Am sesizat pe blog si am transmis catre SCMD si CNSC solicitarea de a CENZURA democratic si actiunile USL deoarece timp de 23 de ani clasa politica NU A REUSIT SA SE ADAPTEZE JOCULUI DEMOCRATIC si a derapat de fiecare data sub presiunile SPONSORILOR si GRUPURILOR DE INTERESE.

Iata insa ca SPERANTELE MELE s-au deteriorat pana la LEHAMITE deoarece pana si CCR a ajuns sa fie EXCESIV DE POLITIZATA si nu mai poate emana incredere si celeritate decizionala. As spune ca personal am fost afectat si de deciziile ei ABERANTE cu privire la pensile militare vizavi de ale magistratilor dar si de lipsa de receptivitate la TOATE semnalele venite din societate vizavi de FRAUDELE de calcul a pensiei, inclusiv si contributia la sanatate a pensionarilor pe care ulterior a scaldat-o ambiguu.
In aceste conditii rog ELECTORATUL SI PE TOTI OAMENII DE BINE sa-si retraga sprijinul pentru USL care iata acum a dat mana cu UNPR al carui lider penal este cel care si-a batut joc de ofiterii de cariera intr-un mod barbar si inuman. Exemplific doar cu faptul ca inca din 2006 ma chinui sa-mi actualizez pensia cu cei peste 10 ani de munca lucrati si-n viata civila dar, INERTIA INSTITUTIONALA si lipsa TOTALA de respect pentru un ofiter superior cu 30 ani vechime ma dezgusta profund. Lipsa de respect fata de un ofiter care si-a naruit sanatatea in slujba tarii, sub drapel, restrictionat de juramantul de credinta si numeroasele privatiuni implicite, ofiter care a contractat in timpul si din cauza serviciului militar o maladie cu invaliditate de gradul II definitiva si ireversibila este ABJECTA si DEGRADANTA.
Aceasta situatie INACCEPTABILA ma face sa nu-l pot absolvi de vina nici pe Basescu, nici pe Boc si mai ales nici pe Oprea.
USL a promis ca va actiona pentru remedierea acestor mari si zdrobitoare nedreptati ce sunt similare unui GENOCID INSTITUTIONAL dar iata ca ACUM sub cerintele aliantelor politice perpetuate similar timp de 23 de ani a semnat PACTUL cu UNPR tradand in mod FLAGRANT promisiunile facute intrand pe PANTA MINCIUNILOR DE NECESITATE POLITICA ce au DISTRUS de fiecare data statul de drept. Oprea in loc sa fie tras la raspundere, USL lasa sa cada alte CAPETE NEVINOVATE si iata ca “SALVEAZA” infractori de drept comun fata de care am facut suficienti ofiteri plangere penala. PICCJ a musamalizat aceste sesizari la fel ca si CSM si am deci REAL dece sa fiu nemultumit, PROFUND de aceste institutii.
Cu toate acestea trec peste interesele mele si AFIRM CU TARIE faptul ca in acest moment PICCJ a procedat corect iar numirea de catre USL a doamnei magistrat Pivniceru este o mutare EXCEPTIONAL de buna pentru ca JUSTITIA sa devina REAL INDEPENDENTA. Doamne ajuta !

Sunt insa CONTRADICTII institutionale si POLITICE extrem de profunde si opuse ca si finalitate.
Solicit pe aceasta cale FERMITATE SI CELERITATE atat PICCJ cat si CCR pentru a se armoniza si aduce in fagasul NORMALITATII STATUL DE DREPT. Daca RATEAZA acum aceasta ocazie, ROMANIA TOATA SE DESTRAMA si vom disparea din istoria popoarelor guvernabile si cu spirit civic real.
Este absolute necesar ca de la primar si pana la presedintele Romaniei sa fie FERM constientizati asupra necesitatii RESPECTARII LEGILOR, a CONSTITUTIEI, a DECIZIILOR JUDECATORESTI si mai ales sa fie DESCURAJATI pentru a nu se mai repeta aceste nebunii spre care a degenerat societatea romaneasca.
Nu vreau sa mai aud replici de la PRESEDINTELE MEU de genul “Orice decide CCR bani nu sunt” si multe altele ce sunt postate pe acest blog, si ATENTIE !!! sa nu poata fi tras la raspundere de nimeni fiindca este protejat de imunitate.

INFRACTORII de orice rang social ar fi NU TREBUIE PROTEJATI si trebuie imediat sanctionati, chiar mai aspru decat oricare alt cetatean. Trebuie DESCURAJATA PREVENTIV orice nebunie politica sau grupare mafiota-institutional cu efecte incalculabile pentru intreaga Romanie.
Va rog cititi cu atentie si celelalte postari si veti observa ca un ofiter, inferior sau superior dar mai ales un general nu poate face politica de partid ci doar POLITICA POPORULUI SI A PATRIEI SALE. Cititi atent si postarile de pe situl SCMD si veti vedea ca se confirma unitatea conceptuala, atitudine unitara care-l accepta public pe Alexandru Gheorghe ce si-a sacrificat cariera.  Iata ca USL nu l-a reabilitat nici acum din cate cunosc. E o alta dovada de TRADARE conceptuala.
Oprea a deformat aceasta calitate sacra a armatei si a instituit AVANSARILE LA APELUL BOCANCILOR. Un ofiter de cariera nu-si poate primi dreptul de pensie LEGALA dar civili fara nicio legatura cu cariera militara au fost avansati la colonel si general intr-o veselie. Actul lor demential de profanare fara precedent a uniformei si a drapelului de lupta sub care s-au jertfit atatia eroi ai nemului romanesc este de neiertat.

Personal INCETEZ a mai sprijini oricare din structurile USL si rog SCMD si CNSC sa-si manifeste PUBLIC dezacordul cu aceasta alianta oricate argument politice ar aduce USL deoarece Oprea este un infractor de drept comun potrivit argumentelor de mai sus si de pe blog.
Daca SCMD nu ia atitudine ma vad nevoit sa nu mai fac parte din aceasta structura pe care am venerat-o ca si tenacitate si verticalitate comportamentala, civica si militara. Mai ales am un respect deosebit fata de presedintele SCMD care a dovedit o rezistenta exceptionala la presiunile aberante ale TUTUROR institiilor romanesti ajunse in disolutie flagranta si chiar fata de tradarile din interior. Insemna ca interesele politice au patruns si in structura SCMD si nu mai poate reprezenta interesele ofiterilor sindicalisti.

Lt.col.retragere
Ioan CEPALIGA

marți, 7 august 2012

MULŢAM DE INVITAŢIA LA RĂZBEL !

"BĂTĂI" CU APĂ ... CHIOARĂ http://www.hotnews.ro/hotreporter-2012-08-12959697-batai-apa-3.htm unde ... am "interdicţie" şi nu pot posta comentarii. Nu-i bai ! Ich lieb dich nicht !
Dar iată pozele explicative ale MARII BĂTĂLII DIN VARA FIERBINTE A ANULUI DE GRAŢIE 2012


Şi pentru că am fost "provocat" pe HotReporter iată răspunsul meu ADAPTAT LA TEATRUL :-) DE OPERAŢII !!! Nu mai ştiu, operații Estetice sau Juridice ! Sau ambele ?
Cu siguranță aș fi intrat în "RĂZBEL" fiindcă mă mâncau ... STRATEGIILE dar trupele mele sunt într-o aplicație continuă de supravieţuire ca-n "Afganistan" şi am rămas doar eu la comandă. Eu ministru ... eu puşcaş marin eu ... strategul din Benin :) după replica suspendatului marinel.
Nici "Beretele" nu au fost acasă şi a trebuit să solicit un armistițiu până mi se întorc trupele din ... concediu medicinal :), neplătit.
Total nepregătiți am fost, RECUNOSC și mi-e teamă de decizia CSAT privind starea OPERATIVĂ necorespunzătoare a armatei mele. REFORMATE !
http://scmdineu.blogspot.ro/2012/07/da-ajutati-l-sa-plece.html
Noroc de CCR care a schimbat neMA-cazul și a lăsat ... APA să curgă :) pentru această BĂTĂLIE DECISIVĂ  în care se bălăcăresc mini-beligeranții galățeni, ÎN PUBLIC după cum se vede și în ... poznele ZILNICE.

Okay? Ce bun ar fi acum un duș ... RECE ... tuturor și „TUTULOR”, beligeranților și suporterilor.
Noi când mai avem voie să și muncim?

Lt.col.retragere
Ioan CEPALIGA

joi, 2 august 2012

SOLICIT IMPERATIV PUBLICAREA PE INTERNET A LISTELOR CERUTE DE CCR

Ma bucura imens decizia CCR. Doamne ajuta ! E momentul sa facem ce trebuia facut de mult, de peste 20 de ani cu aceste FURTURI DEMENTIALE !!!
Este o oportunitate ISTORICA decizia CCR ca sa facem ORDINE si sa impunem RESPONSABILITATE ferma si CERTA in functionarea institutiilor statului roman. Cei care au produs acest prejudiciu IMENS, juridic si FINANCIAR prin ACCEPTAREA unor date FALSE in liste sa plateasca PENAL.
TOATE LISTELE CE SE INTOCMESC ACUM SA FIE POSTATE PE INTERNET pentru ca fiecare cetatean sa se poata VERIFICA.

ESTE SINGURA METODA SI DREPT CETATENESC DE CONTROL PENTRU A COMBATE ORICE NOUA INCERCARE DE FALSIFICARE !!! PUBLICAREA LISTELOR PE INTERNET DESCURAJEAZA TENDINTELE NOI DE FURT SI AJUTA CCR IN DECIZIA EI !!!

Personal am deja cel putin doua cazuri pe care doresc sa le verific.
Nu este permis unui functionar public si mai ales unei AUTORITATI PUBLICE ELECTORALE IN SPETA sa accepte FALSURILE fie in listele de votare, fie in listele de pensii, fie in listele de ajutoare sociale si oriunde se misca BANI si INTERESE. E momentul a le STOPA !!!
Intreaga clasa politica ESTE VINOVATA de aceasta harababura de neimaginat.
Si pentru o demonstrare similara citeste postarea recenta http://www.zf.ro/eveniment/cea-mai-mare-incertitudine-statistica-a-romaniei-nu-este-numarul-de-votanti-ci-numarul-de-salariati-9915690 unde se poate usor vedea ca sunt "SALARIATI" sau "PENSIONARI" care sunt doar FICTIVI. La fel si unele ajutoare sociale.
Intrebarea este fireasca CINE INCASEAZA ACESTE SUME SI DECE SE PERMITE ACEST FALS IN BANII PUBLICI ?!?!
Solicit PUBLIC institutiilor abilitate sa se sesizeze si sa actioneze PENAL impotriva celor care MAI PRODUC FALS IN ACTELE PUBLICE, in speta si in LISTELE VOTANTILOR.
Suntem in era informaticii, a societatii informatizate si 30 de zile sunt deja PREA MULT pentru validarea listelor. Doresc sa ma pot verifica pe internet in LISTELE NOI POSTATE IN BAZA CERERII CCR si sa pot sesiza deficientele sau FALSURILE.

Este dreptul meu de cetatean al acestei tari care am votat sa-mi verific persoanele cunoscute si inscrise in aceste liste dar constata acum si CCR ca AUTORITATILE care trebuiau sa-si faca datoria NU SI-AU FACUT-O.
La vot mi s-a interzis verificarea existentei sau inexistentei unor persoane pe liste.
Este MOMENTUL ca LEGEA SA DEVINA LEGE si sa instituim RESPONSABILITATEA SI AUTORITATEA LEGITIMA A STATULUI DE DREPT.

Rog pe toti cei care citesc acest mesaj sa procedeze la solicitarea verificarii lor in LISTELE CE SE INTOCMESC. Mai ales ca urmeaza alegeri parlamentare ce trebuie sa se incadreze si cerintelor referendumului de reducere a numarului de parlamentari.
Sunt profund revoltat pentru ca NU SE MAI PUBLICA LISTELE VOTANTILOR LA FIECARE SECTIE DE VOTARE.
Rog a se posta cel putin ACUM, PE INTERNET, pe judete si sectii de votare aceste liste, inclusiv cu procedura de sesizare legala pana la decizia CCR, a erorilor ce mai pot aparea si CORECTAREA lor.
http://www.dcnews.ro/wp-content/uploads/2012/08/Hot-nr.34.pdf

Lt.col.retragere
Ioan CEPALIGA