duminică, 14 iulie 2019

EXPERIMENT DE ZIUA ... BASTILIEI

 Am PROVOCAT un EXPERIMENT pe care să-l vedeți TOȚI.
De ziua Franței și a TRANSMISIONIȘTILOR am provocat FURIE să vedeți cum reacționează ADEVĂRAȚII bolnavi, și cine-i CRIMINALUL, TRĂDĂTOR, fără judecată.
E durere cum se schimbă omul și cum își TRĂDEAZĂ LIDERUL. PSD e în top, iar Dragnea a fost sacrificat. De ce? Sofisme parșive dar din TRĂDARE.
#Șîio am văzut cu ochii mei și simțit pe pielea mea TRĂDAREA chiar a camarazilor, nu doar a „puliticienilor” PARȘIVI. Doamne câtă mârșăvie... ROMÂNI DE CĂCAT.
Eu, nebunul artistic, am zis că le „bâzâie musca” și că îi pute muștei a rahat de TRĂDĂTORI.
Agitați, isteric, s-au uitat după ... MUSCĂ și au văzut că s-a așezat și pe ... „furunculul” meu, HOPAAA... să-l omorâm, cu tot cu muscă, Dragnea e mic copil. Io o fac ... ARTISTIC.
http://icepaliga.blogspot.com/2019/03/cantati-prohodul.html
Ca să nu vadă nimeni MUSCA venită la rahatul LOR au dat REPEDE cu LOPATA, de infanterie, să o omoare exact pe furunculul BUCLUCAȘ, ca probă a DAMFULUI meu nu a RAHATULUI LOR.
Fără pic de JUDECATĂ au lovit cu PUTERE fără să priceapă că, LOVITURA, împrăștie infecția în tot corpul și provoacă septicemie, CRIMĂ bre, CRIMĂ de camarad.
Ei ziceți voi acum, CINE-I FĂRĂ JU-DE-CA-TĂ și cu SPERJUR camaradersc? 
Cine-i CRIMINALUL TRĂDĂTOR bre? Dragnea?
Abandonarea camaradului, de la SOLDAT la comandant, mai ales a comandantului suprem, e
SPERJUR bre, SPER-JUR și chiar
TRĂ-DA-RE !!!
Pricepeți dragii mei „trădători” de PROFESIE, inclusiv din PSD?! Românii și-au TRĂDAT și UCIS liderii. Cine i-a corupt, nu se vede? BANUL bre, BANUL, OPORTUNISMUL și CRIMA din ADN-ul lor. ISTORIA e plină de jigodii. De aia se tem de AI (Inteligența Artificială) și scot MONȘTRI OM-ANIMAL, și experimentează GENETIC, mercenarul perfect.
Ați priceput ce am făcut?  Voi dragi români ați văzut MASCA PSD și a FALȘILOR LIDERI aglutinați de globalism?
http://icepaliga.blogspot.com/2019/02/cetateni-atentie.html
Acum #șîio vă doresc VOUĂ, să vă ajungă sănătatea mea, batjocorită,  și să primiți judecata VOASTRĂ de camarad trădător.
E corect? Dinte pentru dinte dar, eu, sunt creștin, ORTODOX, și mă rog și pentru voi să vă ierte Dumnezeu că TRĂDAREA și sperjurul nu vă duc în Rai.
Iartă-i Doamne pe românii și pe camarazii mei că nu știu ce CRIME au comis și ÎNCĂ mai comit!
Își TRĂDEAZĂ pentru BANI FALȘI și false virtuți și mama și copii și rudele și românii și cred că-s #rezist.
LA MULȚI ANI CU SĂNĂTATE ȘI IUBIRE DE CAMARAD!


Niciun comentariu: