joi, 16 august 2012

DREPTUL LA DEMOCRATIE

Derularea evenimentelor din ultimele zile imi intareste convingerea ca Romania nu mai conteaza in UE si NATO din cauza ineficientei guvernantilor nostri si suntem utilizati doar ca o baza de desfacere a fortelor si intereselor lor diametral straine de interesele noastre ca STAT SUVERAN SI INDEPENDENT.
Se vede de la o posta si cu ochiul liber al novicelui ca votul a peste 8,5 milioane de cetateni din care 7,5 au spus PLEACA presedintelui penal este eludat DIRECT PROPRTIONAL cu interesele de grup dar mai ales subiective ale fiecarui lider activ din aceste organizatii aparent moderne si democratice de top dar, in fapt, de o perfidie si imoralitate exacerbate de imediatele lor interese. Acest stil dictatorial al UE si SUA induce partizan si in institutiile romanesti o verva de servilism si cosmopolitism exagerat prin incalcarea flagranta a normelor firesti de democratie si constitutionalitate.
Sustinerea cu atata vehementa si lipsa de diplomatie sau echidistanta fireasca in relatia dintre state atat de UE cat si de NATO via SUA este deja de o impertinenta si o violenta de imixtiune de neimaginat pentru o societate moderna. Si toate aceste derapaje doar pentru atingerea intereselor lor meschine. Ma simt de parca as fi in epoca antebelica sau intr-un regim colonial excesiv de cosmopolit din mileniul trecut sau, mai vechi, din epoca sclavagismului grec si roman, care promova ideea asazisei „cetatenii universale”, conceptie potrivit careia patria e lumea intreaga, iar omul, cetatean al ei ceeace incuba, in mod FALS, legitimitatea AMESTECULUI unor autoritati externe in treburile interne ale altui stat suveran.
Aceasta admiratie exagerata, manifestata fata de tot ce e strain ca si democratie, ridicand in slavi un stat sau altul de pe alte meleaguri duce la grave deviatii REALE de democratie interna ca urmare a unor preluari ce nu sunt adaptabile prin mecanismele mimetice.
Actiunile deviante ale presedintelui suspendat, in acest context viciat, DECLANSATE IMPOPTRIVA PROPRIULUI POPOR dar mai ales LIPSA DE REACTIE SI EFICIENTA a presedintelui interimar in plan extern pentru contracararea actiunilor acestui presedinte, de acum penal, vizibil in mod public, vor ramane emblematice in istoria Romaniei.
Ma ingrijoreaza insa mai ales INEFICIENTA DE REACTIE A GUVERNULUI aflat in legitimitatea sa executiva OBLIGAT SA ASIGURE PROTECTIA DEMOCTATIEI dar care, iata, are un stil de management defetist si fara eficienta fiind vizibil INHIBAT de rectiile violente cu publica amenitare ale presdintelui suspendat.
Lipsa ca si oportunitate de reactie induce in masa de votanti ce a dovedit un puternic spirit civic si democratic, o LEHAMITE si un DEZGUST puternic amplificate de actiunile concertate ale unor institutii ce ar trebui sa vina in SPRIJINUL ELECTORATULUI, SA-L APERE DEMOCRATIC si sa EXPLICE imediat si in mod direct actiunile de descurajare ale FURTULUI ELECTORAL practicat deja de peste 23 de ani in Romania si care TREBUIE STOPAT SI CONDAMNAT CU O ASPRIME PE MASURA.
Daca PICCJ ar face cercetarile de rigoare ar constata cu siguranta ca nu mai este necesar a VALIDA referendumul actual deoarece inscaunarea lui Basescu in al doilea mandat a fost facuta prin FRAUDA, frauda cunoscuta si simtita deja de electorat dar NERECUNOSCUTA si eludata in mod IRESPONSABIL de PICCJ si organismele decizionale electorale de la acea vreme. Acum efectul de echilibru devine imposibil datorita numeroaselor acte si legi ce devin NULE DE DREPT prin demonstrarea FURTULUI sub care s-au adoptat.
Cum in prezent INTERESELE IMENSE atat ale UE cat mai ales ale SUA (NATO) in zona din nordul Africii si acut in Orientul apropiat sunt puternic presate de timp, este aparent „normal” dar nu si „democratic si diplomatic”, ca ele sa sprijine un presedinte servil in loc sa accepte o lunga perioada de incertitudine pentru o riscanta conditie de refacere a relatiilor lor cu o impunere a comportamentului nostru statal vizavi de interesele lor.
Se vede asta de orice cetatean in aceste zile de COSMAR PRELUNGIT si pentru romani, zile in care atat ambasadorul SUA la Bucuresti cat si emisarul american  Philip Gordon, subsecretarul de stat al SUA pentru Afaceri Europene si Eurasiatice au sustinut inabil si cu totala lipsa de diplomatie punctele de vedere ale UE si lista solicitarilor formulate de Barosso-Merkel intempestiv formulate la cererea Macovei-Basescu deoarece intarzierea reactiilor lor in Siria si iata acum si in Iran (vezi Israel) preseaza mai mult ca oricand.
CCR a dorit o intarziere a deciziei fiindca incerca o escaladare a momentului aruncand greutatea deciziilor catre executiv si Parlament.
Halucinantele lor escaladari insa, inclusiv cu inegalabila in istorie, a ERATEI la o decizie din plen care sa schimbe fundamental si diametral opus o decizie a plenului, demonstreaza imixtiunea oculta a intereselor prezentate mai sus pentru a mentine ACTIVA baza miltara din Romania in conjunctura lor de interese.
Cum un nou referendum ar fi de neimaginat in aceasta conjunctura, dar nu si o noua suspendare, este clar ca AGONIA lui Basescu se prelungeste nedefinit dar, NU ARE SORTI DE IZBANDA fiindca reactia de respingere a electoratului creste cu fiecare noua nedreptate si abuz al institutiilor de stat aservite acestui lacheu abominabil.
PARLAMENTUL, singurul REAL reprezentant al POPORULUI roman dupa cum prevede si CONSTITUTIA inca in vigoare, este VEHEMENT chemat sa faca DEMOCRATIC lumina in acest HATIS de infractiuni derulate abil de o MAFIE antrenata iata de peste 23 de ani cum sa fure voturi si increderea decizionala legitima. Si asta in ciuda PROPRIILOR derapaje de la democratie.
Lectia romaneasca de democratie poate CONTAMINA ceva similar precum era pericolul Islandei de contaminare prin referendum, si de aceea UE si SUA (NATO) sunt in alerta vizibila de influentare a proceselor democratice romanesti.
Sa nu ne imbatam cu apa rece crezand ca ne va fi usor sa contracaram aceste imixtiuni flagrante dar, trebuie sa fim CONVINSI ca, NUMAI POPULATIA REVOLTATA SI VOTANTA ajutata insa de PARLAMENT poate contracara direct si ireversibil aceasta mascarada de democratie europeana si americana dictata doar de interesele lor. Va reamintesc doar expresia putin sesizata de presa a emisarului Philip Gordon „Am auzit ceea ce speram sa aud” adica explicit, a auzit cum dorea SUA gandind daca-i sunt afectate relatiile romano-americane vizavi de interesele directe AMERICANE, fiindca de romani nu-i intereseaza dupa cum se vede. De aceea si ambasadorul SUA a facut o vizita imediat dupa instalare la presedintele interimar si apoi la Ponta in momentul in care au aparut indicii de cadere a acceptarii intereselor lor economice si strategice (vezi si Hidroelectrica si nu numai).

In CONCLUZIE consider ca ROMANIA si mai ales ROMANII sunt obligati sa nu abdice de la lupta lor iar PARLAMENTUL este obligat sa reactioneze oportun si cu fermitate pentru APARAREA INTERESELOR ROMANILOR.
Si ca sa nu fiu chiar distant fata de democratia americana le raspund cu un citat din propria lor democratie
Thomas Jefferson: “Guvernele exista pentru interesul guvernatilor, nu al guvernantilor.”

Si iata ca si Constitutia noastra, asa limitata cum o vad ei, consacra explicit aceasta suveranitate:
ARTICOLUL 2
(1)    Suveranitatea naţională aparţine poporului român, care o exercită prin organele sale reprezentative, constituite prin alegeri libere, periodice şi CORECTE (domnilor !!!), precum şi prin referendum.
iar la ARTICOLUL 61
(1)    Parlamentul este organul reprezentativ suprem al poporului român şi unica autoritate legiuitoare a ţării.

In consecinta CCR consider ca a adaugat la lege prin stabilirea PRAGULUI de la referendum fiindca NU A DEFINIT ACEST PRAG avut in vedere POTRIVIT LEGISLATIEI IN VIGOARE.
Restul este deja ISTORIE si SOCIETATEA trebuie sa reactioneze DEMOCRATIC, AUTORITAR, SUVERAN fiindca tot CONSTITUTIA impune:

ARTICOLUL 1
(1) România este stat naţional, SUVERAN şi independent, unitar şi indivizibil.
(2) Forma de guvernământ a statului român este REPUBLICA.
(3) România este stat de drept, DEMOCRATIC şi SOCIAL, în care demnitatea omului, drepturile şi libertăţile cetăţenilor, libera dezvoltare a personalităţii umane, dreptatea şi pluralismul politic reprezintă valori supreme, ÎN SPIRITUL TRADIŢIILOR DEMOCRATICE ale poporului român şi idealurilor Revoluţiei din decembrie 1989, şi sunt GARANTATE.

Cum se GARANTEAZA aceste VALORI de democratie, daca CSM spune ca PARLAMENTUL nu poate ANALIZA si cere explicatii de la un magistrat, iar CCR nu poate fi controlata de nici o instanta? Ne transformam cred in STAT in STAT fiecare cu GALCEAVA si AUTONOMIA specifica de invocare de imunitate si inamovibilitate in loc sa existe CONTROLUL INCRUCISAT facut de FORUMUL SUPREM DE DEMOCRATIE, PARLAMENTUL?
Cred ca aici democratia noastra SCHIOAPATA si lasa loc la interpretari si abuzuri ce nu pot fi ERADICATE din varii elemente de protectie GRESIT INTELESE dar mai ales APLICATE.
Singura putere reprezentativa ALEASA de popor este PARLAMENTUL. Celelate doua puteri JUDECATOREASCA si EXECUTIVA sunt fie numite PARTIAL la executiv fie INTEGRAL NUMITE sau alese de BREASLA si implicit TREBUIE fie CENZURATE fie numai CONTROLATE de PARLAMENT. Dar asa cum spune CSM ca magistratii nu pot fi CONTROLATI de PARLAMENT mi se pare STAT in STAT.
Dovada stau recentele actiuni de forta si dictat din partea unor indivizi de top cu o interpretare ABUZIVA a INDEPENDENTEI lor, a fiecarei puteri in parte.
Eu, cetateanul X, cum pot cenzura aceste institutii daca PARLAMENTUL nu-i poate CONTROLA? De votat nu am votat pe niciunul din Puterea Judecatoreasca. Pentru celelate doua puteri am votat inclusiv pentru Puterea Executiva adica pentru unii primari si Consiliile de conducere.
PUTEREA JUDECATOREASCA TREBUIE SI EA CONTROLATA DE ELECTORAT INTR-O FORMA BINE GANDITA. POATE DOAR DE PARLAMENT DAR TREBUIE CONTROLATA!
Este cred un subiect EXTREM DE URGENT de MEDITATIE a celor trei puteri si de DEFINIRE a INTELESULUI separatiei lor chiar la sedinta CSM din 20 aug 2012. Este imperativ necesar sa definim CONTROLUL INCRUCISAT pentru a nu ajunge DEASUPRA CONSTITUTIEI SI IMPOTRIVA ALTOR PUTERI si a evita ABUZUL mai ales cand se constata incalcari flagrante ale drepturilor fundamentale cum ar fi de exemplu si PENSIA DE STAT in calitate de ofiter a subsemnatului IMPOSIBIL de ACTUALIZAT cu tragerea la raspundere a VINOVATILOR pentru derapajele comise.
In acest mod NE FURAM SINGURI CACIULA cu utilizarea AGRESIVA a unor sofisme si argumente care mai de care cu FALSA DEMOCRATIE.
Intrebarea FUNDAMENTALA este, PE MINE CETATEANUL SIMPLU CINE MA APARA DE ACESTE ABUZURI? Momentan NIMENI in FAPT desi in DREPT exista acoperire teoretica. Statul este inversat in cazul Puterii Judecatoresti fiindca ea, de la sine putere, NECENZURATA DE NIMENI ma intercepteaza si-mi incalca dreptul la intimitate ca un singur exemplu notoriu. E normal domnii mei?

Cu profunda consideratie si devotament pentru poporul roman, puternic incercat in aceste momente, popor din care am onoarea sa fac parte

Lt.col.retragere
Ioan CEPALIGA

vineri, 10 august 2012

MEDITATIE INFIORATOARE

Marturisec ca am fost INCANTAT de decizia CCR pentru verificarea listelor de la referendum deoarece este deja notoriu faptul ca in acesti 23 de ani s-a depreciat CONTINUU legalitatea procedurilor electorale ale AEP dar si celeritatea deciziilor BEC deoarece niciodata nu au fost finalizate reclamatiile de frauda. Politicul a erodat in profunzime aceste structuri si legalitatea proceselor functionale administrative si juridice. Aceasta situatie a degenerat cu fiecare etapa noua de furt electoral ceeace a permis derapajul masiv catre situatia actuala in care, cu sisteme informatice de exceptie SA NU SE DOREASCA DE NIMENI AFLAREA ADEVARULUI.
INS intarzie flagrant furnizarea datelor statistice, primariile, structurile MAI si MAE dar si AEP si Birourile Electorale Judetene dar mai ales BEC cat si celelalte institutii administrative obligate sa vegheze asupra bunei functionari sistemice sunt astazi dependente politic si traiesc sub TEAMA avalansei de invective NEDEMNE de evaluare loialitate sau neloialitate POLITICA si nu profesionala.
Aceasta situatie exceptionala se desprinde si din recentele conversatii la varf din MAI la persoane acuzate de infractiunea de abuz in serviciu.
Personal am fost INCANTAT de autosesizarea PICCJ si inceperea verificarilor desi personal poate sunt in contradictie cu alte structuri in interpretarea LEGALITATII actiunilor PICCJ. Si asta fiindca am vazut permanent ASPECTUL POZITIV al actiunilor.
Ca sa ne schimbam si sa determinam o RESPONSABILITATE CORECTA SI LEGALA a tuturor institutiilor statului nostru ERA ABSOLUT NECESAR sa se produca DESCURAJAREA oricarei tendinte de fals si uz de fals, de neglijenta criminala si abuz institutional. Salut aceste actiuni daca ele nu devin desuete prin finalitate.
Cine credeti ca putea interveni daca nu PICCJ atat de hulit in present?
Personal spun ca puteti vedea in postarile de pe acest blog faptul ca am dece sa fiu nemultumit de unele din deciziile PICCJ, de sistemul juridic romanesc si mai ales de deciziile unor magistrati influentati atat de profund POLITIC si subiectiv de liderii de la putere.
Am sesizat pe blog si am transmis catre SCMD si CNSC solicitarea de a CENZURA democratic si actiunile USL deoarece timp de 23 de ani clasa politica NU A REUSIT SA SE ADAPTEZE JOCULUI DEMOCRATIC si a derapat de fiecare data sub presiunile SPONSORILOR si GRUPURILOR DE INTERESE.

Iata insa ca SPERANTELE MELE s-au deteriorat pana la LEHAMITE deoarece pana si CCR a ajuns sa fie EXCESIV DE POLITIZATA si nu mai poate emana incredere si celeritate decizionala. As spune ca personal am fost afectat si de deciziile ei ABERANTE cu privire la pensile militare vizavi de ale magistratilor dar si de lipsa de receptivitate la TOATE semnalele venite din societate vizavi de FRAUDELE de calcul a pensiei, inclusiv si contributia la sanatate a pensionarilor pe care ulterior a scaldat-o ambiguu.
In aceste conditii rog ELECTORATUL SI PE TOTI OAMENII DE BINE sa-si retraga sprijinul pentru USL care iata acum a dat mana cu UNPR al carui lider penal este cel care si-a batut joc de ofiterii de cariera intr-un mod barbar si inuman. Exemplific doar cu faptul ca inca din 2006 ma chinui sa-mi actualizez pensia cu cei peste 10 ani de munca lucrati si-n viata civila dar, INERTIA INSTITUTIONALA si lipsa TOTALA de respect pentru un ofiter superior cu 30 ani vechime ma dezgusta profund. Lipsa de respect fata de un ofiter care si-a naruit sanatatea in slujba tarii, sub drapel, restrictionat de juramantul de credinta si numeroasele privatiuni implicite, ofiter care a contractat in timpul si din cauza serviciului militar o maladie cu invaliditate de gradul II definitiva si ireversibila este ABJECTA si DEGRADANTA.
Aceasta situatie INACCEPTABILA ma face sa nu-l pot absolvi de vina nici pe Basescu, nici pe Boc si mai ales nici pe Oprea.
USL a promis ca va actiona pentru remedierea acestor mari si zdrobitoare nedreptati ce sunt similare unui GENOCID INSTITUTIONAL dar iata ca ACUM sub cerintele aliantelor politice perpetuate similar timp de 23 de ani a semnat PACTUL cu UNPR tradand in mod FLAGRANT promisiunile facute intrand pe PANTA MINCIUNILOR DE NECESITATE POLITICA ce au DISTRUS de fiecare data statul de drept. Oprea in loc sa fie tras la raspundere, USL lasa sa cada alte CAPETE NEVINOVATE si iata ca “SALVEAZA” infractori de drept comun fata de care am facut suficienti ofiteri plangere penala. PICCJ a musamalizat aceste sesizari la fel ca si CSM si am deci REAL dece sa fiu nemultumit, PROFUND de aceste institutii.
Cu toate acestea trec peste interesele mele si AFIRM CU TARIE faptul ca in acest moment PICCJ a procedat corect iar numirea de catre USL a doamnei magistrat Pivniceru este o mutare EXCEPTIONAL de buna pentru ca JUSTITIA sa devina REAL INDEPENDENTA. Doamne ajuta !

Sunt insa CONTRADICTII institutionale si POLITICE extrem de profunde si opuse ca si finalitate.
Solicit pe aceasta cale FERMITATE SI CELERITATE atat PICCJ cat si CCR pentru a se armoniza si aduce in fagasul NORMALITATII STATUL DE DREPT. Daca RATEAZA acum aceasta ocazie, ROMANIA TOATA SE DESTRAMA si vom disparea din istoria popoarelor guvernabile si cu spirit civic real.
Este absolute necesar ca de la primar si pana la presedintele Romaniei sa fie FERM constientizati asupra necesitatii RESPECTARII LEGILOR, a CONSTITUTIEI, a DECIZIILOR JUDECATORESTI si mai ales sa fie DESCURAJATI pentru a nu se mai repeta aceste nebunii spre care a degenerat societatea romaneasca.
Nu vreau sa mai aud replici de la PRESEDINTELE MEU de genul “Orice decide CCR bani nu sunt” si multe altele ce sunt postate pe acest blog, si ATENTIE !!! sa nu poata fi tras la raspundere de nimeni fiindca este protejat de imunitate.

INFRACTORII de orice rang social ar fi NU TREBUIE PROTEJATI si trebuie imediat sanctionati, chiar mai aspru decat oricare alt cetatean. Trebuie DESCURAJATA PREVENTIV orice nebunie politica sau grupare mafiota-institutional cu efecte incalculabile pentru intreaga Romanie.
Va rog cititi cu atentie si celelalte postari si veti observa ca un ofiter, inferior sau superior dar mai ales un general nu poate face politica de partid ci doar POLITICA POPORULUI SI A PATRIEI SALE. Cititi atent si postarile de pe situl SCMD si veti vedea ca se confirma unitatea conceptuala, atitudine unitara care-l accepta public pe Alexandru Gheorghe ce si-a sacrificat cariera.  Iata ca USL nu l-a reabilitat nici acum din cate cunosc. E o alta dovada de TRADARE conceptuala.
Oprea a deformat aceasta calitate sacra a armatei si a instituit AVANSARILE LA APELUL BOCANCILOR. Un ofiter de cariera nu-si poate primi dreptul de pensie LEGALA dar civili fara nicio legatura cu cariera militara au fost avansati la colonel si general intr-o veselie. Actul lor demential de profanare fara precedent a uniformei si a drapelului de lupta sub care s-au jertfit atatia eroi ai nemului romanesc este de neiertat.

Personal INCETEZ a mai sprijini oricare din structurile USL si rog SCMD si CNSC sa-si manifeste PUBLIC dezacordul cu aceasta alianta oricate argument politice ar aduce USL deoarece Oprea este un infractor de drept comun potrivit argumentelor de mai sus si de pe blog.
Daca SCMD nu ia atitudine ma vad nevoit sa nu mai fac parte din aceasta structura pe care am venerat-o ca si tenacitate si verticalitate comportamentala, civica si militara. Mai ales am un respect deosebit fata de presedintele SCMD care a dovedit o rezistenta exceptionala la presiunile aberante ale TUTUROR institiilor romanesti ajunse in disolutie flagranta si chiar fata de tradarile din interior. Insemna ca interesele politice au patruns si in structura SCMD si nu mai poate reprezenta interesele ofiterilor sindicalisti.

Lt.col.retragere
Ioan CEPALIGA

marți, 7 august 2012

MULŢAM DE INVITAŢIA LA RĂZBEL !

"BĂTĂI" CU APĂ ... CHIOARĂ http://www.hotnews.ro/hotreporter-2012-08-12959697-batai-apa-3.htm unde ... am "interdicţie" şi nu pot posta comentarii. Nu-i bai ! Ich lieb dich nicht !
Dar iată pozele explicative ale MARII BĂTĂLII DIN VARA FIERBINTE A ANULUI DE GRAŢIE 2012


Şi pentru că am fost "provocat" pe HotReporter iată răspunsul meu ADAPTAT LA TEATRUL :-) DE OPERAŢII !!! Nu mai ştiu, operații Estetice sau Juridice ! Sau ambele ?
Cu siguranță aș fi intrat în "RĂZBEL" fiindcă mă mâncau ... STRATEGIILE dar trupele mele sunt într-o aplicație continuă de supravieţuire ca-n "Afganistan" şi am rămas doar eu la comandă. Eu ministru ... eu puşcaş marin eu ... strategul din Benin :) după replica suspendatului marinel.
Nici "Beretele" nu au fost acasă şi a trebuit să solicit un armistițiu până mi se întorc trupele din ... concediu medicinal :), neplătit.
Total nepregătiți am fost, RECUNOSC și mi-e teamă de decizia CSAT privind starea OPERATIVĂ necorespunzătoare a armatei mele. REFORMATE !
http://scmdineu.blogspot.ro/2012/07/da-ajutati-l-sa-plece.html
Noroc de CCR care a schimbat neMA-cazul și a lăsat ... APA să curgă :) pentru această BĂTĂLIE DECISIVĂ  în care se bălăcăresc mini-beligeranții galățeni, ÎN PUBLIC după cum se vede și în ... poznele ZILNICE.

Okay? Ce bun ar fi acum un duș ... RECE ... tuturor și „TUTULOR”, beligeranților și suporterilor.
Noi când mai avem voie să și muncim?

Lt.col.retragere
Ioan CEPALIGA

joi, 2 august 2012

SOLICIT IMPERATIV PUBLICAREA PE INTERNET A LISTELOR CERUTE DE CCR

Ma bucura imens decizia CCR. Doamne ajuta ! E momentul sa facem ce trebuia facut de mult, de peste 20 de ani cu aceste FURTURI DEMENTIALE !!!
Este o oportunitate ISTORICA decizia CCR ca sa facem ORDINE si sa impunem RESPONSABILITATE ferma si CERTA in functionarea institutiilor statului roman. Cei care au produs acest prejudiciu IMENS, juridic si FINANCIAR prin ACCEPTAREA unor date FALSE in liste sa plateasca PENAL.
TOATE LISTELE CE SE INTOCMESC ACUM SA FIE POSTATE PE INTERNET pentru ca fiecare cetatean sa se poata VERIFICA.

ESTE SINGURA METODA SI DREPT CETATENESC DE CONTROL PENTRU A COMBATE ORICE NOUA INCERCARE DE FALSIFICARE !!! PUBLICAREA LISTELOR PE INTERNET DESCURAJEAZA TENDINTELE NOI DE FURT SI AJUTA CCR IN DECIZIA EI !!!

Personal am deja cel putin doua cazuri pe care doresc sa le verific.
Nu este permis unui functionar public si mai ales unei AUTORITATI PUBLICE ELECTORALE IN SPETA sa accepte FALSURILE fie in listele de votare, fie in listele de pensii, fie in listele de ajutoare sociale si oriunde se misca BANI si INTERESE. E momentul a le STOPA !!!
Intreaga clasa politica ESTE VINOVATA de aceasta harababura de neimaginat.
Si pentru o demonstrare similara citeste postarea recenta http://www.zf.ro/eveniment/cea-mai-mare-incertitudine-statistica-a-romaniei-nu-este-numarul-de-votanti-ci-numarul-de-salariati-9915690 unde se poate usor vedea ca sunt "SALARIATI" sau "PENSIONARI" care sunt doar FICTIVI. La fel si unele ajutoare sociale.
Intrebarea este fireasca CINE INCASEAZA ACESTE SUME SI DECE SE PERMITE ACEST FALS IN BANII PUBLICI ?!?!
Solicit PUBLIC institutiilor abilitate sa se sesizeze si sa actioneze PENAL impotriva celor care MAI PRODUC FALS IN ACTELE PUBLICE, in speta si in LISTELE VOTANTILOR.
Suntem in era informaticii, a societatii informatizate si 30 de zile sunt deja PREA MULT pentru validarea listelor. Doresc sa ma pot verifica pe internet in LISTELE NOI POSTATE IN BAZA CERERII CCR si sa pot sesiza deficientele sau FALSURILE.

Este dreptul meu de cetatean al acestei tari care am votat sa-mi verific persoanele cunoscute si inscrise in aceste liste dar constata acum si CCR ca AUTORITATILE care trebuiau sa-si faca datoria NU SI-AU FACUT-O.
La vot mi s-a interzis verificarea existentei sau inexistentei unor persoane pe liste.
Este MOMENTUL ca LEGEA SA DEVINA LEGE si sa instituim RESPONSABILITATEA SI AUTORITATEA LEGITIMA A STATULUI DE DREPT.

Rog pe toti cei care citesc acest mesaj sa procedeze la solicitarea verificarii lor in LISTELE CE SE INTOCMESC. Mai ales ca urmeaza alegeri parlamentare ce trebuie sa se incadreze si cerintelor referendumului de reducere a numarului de parlamentari.
Sunt profund revoltat pentru ca NU SE MAI PUBLICA LISTELE VOTANTILOR LA FIECARE SECTIE DE VOTARE.
Rog a se posta cel putin ACUM, PE INTERNET, pe judete si sectii de votare aceste liste, inclusiv cu procedura de sesizare legala pana la decizia CCR, a erorilor ce mai pot aparea si CORECTAREA lor.
http://www.dcnews.ro/wp-content/uploads/2012/08/Hot-nr.34.pdf

Lt.col.retragere
Ioan CEPALIGA

marți, 31 iulie 2012

EPISTEMOLOGIA VALIDARII REFERENDUMULUI

Sunt deadreptul siderat (incremenit, impietrit, stupefiat) de inimaginabilele tendinte rauvoitoare de sofism exagerat si vizibil aberant prin insusirea ideii ca multimea de cetateni care nu au votat se insumeaza boicotului incercat de pdl si camarila.
Am o vizibila reactie de idiosincrasie vizavi de aceasta gasca de neaveniti care si acum incearca sa mistifice un ADEVAR zdrobitor pe care si Curtea Constitutionala trebuie sa-l ia in calcul cu celeritate juridica dar mai ales stiintifica si nu sub o influenta politico-doctrinara, cauzata de ingerintele brutale ale unor entitati ce nu au dreptul si calitatea juridica de dictat in treburile democratice ale Parlamentului Romaniei !
Argumentez aceasta teza prin trimiterea la modul in care nu s-a mai rectificat pozitia Consiliului Europei care a cerut firesc opinia Comisiei de la Venetia despre suspendarea presedintelui Traian Basescu.
Dupa cum stim deja si simtim astazi in mod direct complicatiile create de PRAGUL de validare de 50% plus unu din cei inscrisi in listele de alegatori, observam ca a fost si este o GRESEALA in raport cu tezele stiintifice ale PROPORTIONALITATII si SIMETRIEI actelor juridice aplicabile in UE dar mai ales raportat la principiile EPISTEMOLOGICE de cercetare stintifica pornind de la originile, natura si scopurile, metodele si mijloacele cunoasterii de tip stiintific si nu a unei opinii alterate de aceste sofisme si influente politico-doctrinare neconforme unei democratii reale.
Daca privim sub aspect semiotic (al semnelor lui) rezultatele Referendumului si incercam sa extrapolam principiile statistice de ESANTIONARE, putem observa usor ca esantionul votantilor cu DA este considerabil superior unei analize stiintifice de cercetare sociologica sau statistica cu un grad de incredere cu mult peste 95% - grad comun de lucru.
Reamintesc faptul ca ESANTIONAREA este principala metoda a statisticii, folosita evident pentru obtinerea, de la populatia TINTA a unor valori probabile cu un grad ridicat de CERTITUDINE, valori necesare in procesele de luare a deciziilor, cum sunt de exemplu acele evaluari ale proportiei supuse unei impozitari, promovabilitatii la bacalaureat, sau populației care va reactiona intr-un anumit mod la o decizie politica, aici in speta, la referendum sau chiar si intr-o situatie delicata pandemica. Esantionarea conduce la obtinerea datelor medii ale unei populatii, ale dispersiei ei etc. ce tine tocmai de aceste proceduri si metode stiintifice de cercetare.
Exemplul cel mai familiar de esantionare ne este oferit de sondajele de opinie (cu scop de informare politica sau sociala) in care doar o proportie foarte mica a populatiei (intre 1000-1500 de indivizi din totalul de 10-15 milioane) este intervievata.
Cercetarea cunoasterii stiintifice se face preponderent INDUCTIV deoarece fara contributiile oamenilor ce produc stiinta obiectul epistemologiei nu se dezvolta.
In epistemologia generala se procedeaza prin analiza directa, prin analiza logica formalizanta, analiza istorica-critica precum si prin analiza experimental-genetica in cazuri mai profunde de cunoastere a umanitatii.
Se considera insa cunoastere de tip stiintific, acea cunoastere care are urmatoarele cel putin trei insusiri:
1. Se indeparteaza de cunoasterea comuna si de bunul simt.
2. Utilizarea metodelor speciale matematice: modelarea, axiomatizarea, formalizarea etc.
3. Rezultatele sale sunt produse, cunostinte verificabile daca nu verificate.
Este indubitabil pentru un cercetator faptul ca metoda INDUCTIEI MATEMATICE este indispensabila in unele cazuri cum ar fi si cel al Referendumului. Metoda consta in urmatoarele:
O propozitie (afirmatie) oarecare P(n), ce depinde de un numar natural n, este adevarata pentru orice n natural, daca:
1.    P(1) este o propozitie (afirmatie) adevarata;
2.    P(n) ramane o propozitie (afirmatie) adevarata, cand n se majoreaza cu o unitate, adica P(n + 1) este adevarata.
Asadar, metoda inductiei presupune doua etape:
a)    Etapa de verificare: se verifica daca propozitia P(1) este adevarata;
b)    Etapa de demonstrare: se presupune ca propozitia P(n) este adevarata si se demonstreaza justetea afirmatiei P(n + 1) (n a fost majorat cu o unutate).
Cum la Referendum au participat 46,23% din populatia ESTIMATA si nu REALA cu drept de vot, gradul de incredere al inductiei matematice dar si statistice creste exponential fata de un esantion reprezentativ PESTE cel normal ajungand la analiza a 46% din populatie.
Este deadreptul GROSOLANA si ABUZIVA interpretarea puternic deformanta cum ca cei ce nu au participat sunt din grupa celor care l-au sustinut pe presedintele Basescu.
Astfel, din 8.455.336 de cetateni care au votat s-au pronuntat pentru demiterea presedintelui 7.400.508 votanti, iar 943.031 impotriva. Totodata, 111.797 voturi au fost nule, adica 1,32%
Chiar se incearca sa se arate ca cei 7,4 milioane care au votat cu DA reprezinta doar 30% din populatie in loc de 40,46% (fals fiindca trebuia raportat la 18.288.757 inscrisi in liste).
Dar EXACT dupa aceeasi metoda pentru a respecta principiul simetriei cei 943.031 de votanti care au spus NU reprezinta doar 5,1% grad de reprezentativitate.
Atunci care este GRADUL DE INCREDERE al exprimarii optiunilor populatiei vizavi de DEMITERE? Ce incredere mai are Basescu in randul electoratului?
Extragand din datele INS de la recensamantul 2012 numarul persoanelor sub 18 ani din numarul populatiei stabile de 19.042.936, rezulta ca in Romania la ora referendumului numarul persoanelor cu drept de vot era de 16.527.971.

Cvorumul necesar demiterii presedintelui Traian Basescu, jumatate din numarul persoanelor cu drept de vot calculat mai sus este de 8.263.985 de persoane. Cvorum care a fost indeplinit, conform BEC numarul participantilor la votul de duminica fiind de 8 429 265 persoane.
Indiferent care ar fi insa cifra de validitate prin EXTRAPOLAREA rezultatului la populatia care nu a participat la vot rezulta din datele cu care s-a pornit ca cei 9.833.421 care nu au votat se grupeaza proportional astfel (inmultit cu procentele de la rezultatul participarii la la vot 11.15% NU; 87,52% DA si 1,32% NULE) si rezulta: 1.096.426 ar fi votat NU, 8.606.210 ar fi spus DA iar 129.801 voturi ar fi fost nule. Atunci 8.606.210 + 7.400.508 = 16.006.718 ar fi votat DA ceeace reprezita un procent de 87,52% din total electorat iar cei care-l sprijina pe Basescu ar fi 2.039.452 ceeace reprezinta 11,15% incredere pentru Traian BASESCU.
Cum ramane atunci cu decizia Curtii Constitutionale de validare a Referendumului?
Potrivit MOTIVATIEI CCR, intrunirea majoritatii absolute, care consta in jumatate plus unu din numarul persoanelor inscrise in listele electorale permanente, reprezinta o conditie esentiala pentru ca referendumul sa poata exprima in mod real si efectiv vointa cetatenilor, constituind premisa unei manifestari autentic democratice a suveranitatii prin intermediul poporului, in conformitate cu principiul statuat in art.2 alin.(1) din Legea fundamentala arata Curtea Constitutionala a Romaniei (CCR) in motivarea deciziei privind Legea referendumului.
Aceasta in CONDITII NORMALE SI DE DEMOCRATIE AUTENTICA si nu de BOICOTARE a referendumului care capata si valente INFRACTIONALE.
De aceea o apreciere STIINTIFICA in aceste conditii de ANORMALITATE cred ca se impune si pentru CURTEA CONSTITUTIONALA care trebuie sa apeleze la metode stiintifice recunoscute unanim in CALCULELE DE VALIDITATE.

ARGUMENTEZ:
Principiul simetriei formelor.
Mario Livio de la Institutul Stiintific de Cercetare Spatiala Baltimore, SUA, ne demonstreaza faptul ca nu numai formele, dar si legile naturii pot fi simetrice. Simetria prin translatie sau simetrie de reflexie cu alunecare sunt doar doua metode unanim recunoscute. Legile naturii descriu in general un grup de reguli despre care se presupune ca explica absolut tot ceea ce observam in Univers. Simetria legilor fata de orice schimbare de coordonate spatio-temporale necesita existenta ATENTIE !!! a gravitatiei ! Acest fapt explica de ce simetria sta la baza fortelor. Inclusiv la referendum.
Necesitatea existentei simetriei nu da naturii nici o alta posibilitate: gravitatia trebuie sa existe in orice situatie.
Care este GRAVITATIA la referendum? Este data tocmai de aceasta concentrare de atractie gravitationala SPECIFICA spre cele doua situatii DA si NU.
Atractia gravitationala a populatiei este atent studiata iata chiar si de marketing pentru calculul probabilistic de plasare a unor produse si determinarea intentiei de cumparare, ALEGERE, DA si NU.
Pentru a descrie mai elaborat aceasta cerinta de analiza stiintifica fac trimitere si la principiul simetriei, bi-logica si antinomia fundamentala a fiintei umane ce constituie o introducere in teoria lui Ignacio Matte Blanco. Aceasta pentru faptul ca MINTEA SI LOGICA UMANA este in mare parte PARTICULARIZATA de sentimente si experienta de viata. Atunci cum s-ar grupa gravitational cele doua multimi cu DA si NU la referendum?
Amintesc aici doua dintre problemele teoretice pe care le analizeaza Matte Blanco in Inconstientul ca multimi infinite (1975):
1. modelul topic al lui Freud, desi declarat asa doar la figurat, este o descriere a functionarii psihice in termenii spatiului tridimensional si a timpului care se scurge univoc si 2. conceptele energetice utilizate in teoria psihanalitica.
Este o descriere in termenii reprezentarilor constiente, in termenii gandirii normale. Conceptele energetice utilizate in teoria psihanalitica sunt de regula CONFUZE, SUBIECTIVE si nu au condus la o mai buna intelegere a fenomenelor (cazul CARACTERISTICILOR TEMPERAMENTALE DIFERITE ALE POPULATIILOR din diferite zone geografice, etnice sau tari fapt STIINTIFIC ce nu poate impune un PRAG de participare la referendum, caz semnalat de COMISIA DE LA VENETIA pentru ca RECOMANDARILE sa fie ARMONIZATE SI GRAVITATIONAL PROPORTIONALE JURIDIC PE INTREG SPATIUL DE ACTIUNE A RECOMANDARILOR EI).
Pentru a dezvolta teoria psihanalitica, Matte Blanco a renuntat la conceptele energetice si a propus o abordare STRICT logico-matematica. Rezultatul acestei metode a depasit imediat cadrul logicii, concluziile lui Matte Blanco fiind in mod clar de nivel epistemologic si ontologic.
Urmand caile deschise de Matte Blanco au de casigat nu doar teoria psihanalitica, ci si stiinta in intregime.
In plus, se intrevad noi modalitati de intelegere chiar a filozofiei orientale si a religiei.
Iata ca si PSIHOLOGIA MASELOR se impune ca necesar de analizat si la referendumul in cauza.
Curtea Constitutionala are imperativ de apelat la stiinta logico-matematica si nu DOAR la situatia IDEALA descrisa in decizia de impunere a unui PRAG de validitate.
Cauza o constituie exact ANORMALITATEA creata de influentele atat STATISTICE INCORECTE DE CALCUL A ELECTORATULUI REAL LA CARE SA NE RAPORTAM, cat si de RECOMANDARILE COMISIEI DE LA VENETIA CARE NU RECOMANDA PRAGUL DE VALIDITATE TOCMAI DATORITA INFLUENTELOR PSIHOLOGICE SI COMPORTAMENTALE DIFERITE DE LA POPOR LA POPOR.
"Descoperirea fundamentala a lui Freud, spune Matte Blanco, nu este cea a inconstientului, nici macar in sensul lui dinamic, ci aceea a unei lumi - pe care din nefericire a numit-o inconstient - ghidata de legi complet diferite de cele care guverneaza gandirea constienta. El nu a fost primul care a vorbit despre inconstient, asupra caruia se stia deja mult, dar a fost primul care a facut descoperirea fundamentala a acestui straniu «REGAT AL ILOGICULUI» supus, in ciuda modului ilogic de a fi, unor legi determinate pe care le-a descoperit cu o lovitura de geniu." Citeaza Daniel Munteanu in 21 februarie 2001 din lucrarea lui I. Matte Blanco - L'inconscio come insiemi infiniti. Saggio sulla bi-logica. trad. Pietro Bria, Einaudi, Milano, 1981
Acest argument este zdrobitor pentru intelegerea COMPORTAMENTALA a electoratului ce nu a participat la vot.
Consider ca ROMANIA are suficiente somitati in domeniul statisticii, stiintelor matematice si psihologiei ce pot si trebuie sa fie accesate de CURTEA CONSTITUTIONALA in paralel cu expertiza sa juridica in domeniu inainte de a se pronunta pentru validarea acestui referendum.
NECESITATEA FUNDAMENTALA a apelarii la STIINTA o solicita, in mod pragmatic, si COSTURILE unui eventual nou sondaj de opinie in CRIZA MONDIALA ACTUALA si nevoia de „LINISTIRE A APELOR” in aceasta sociatate puternic polarizata de jocurile politice neconforme unei democratii constructive.

Lt.col.retragere
Ioan CEPALIGA