miercuri, 10 noiembrie 2021

Rugăminte transmisă la biroul președintelui Trump.

 Rugăminte transmisă la biroul președintelui Trump. 

Vezi textul, de mai jos, în română. CENZURA de la NOI e incredibilă. „FACEBUCI” spune că e FALSĂ scrisoarea mea!!! OK Verificați voi și pe youtube la comentarii privind cuvântarea lui Trump. De expediat am trimis-o și la BIROUL LUI TRUMP, cu proba răspunsului de primire!!!. Sunt probe irefutabile de autenticitate, dar ... CENZURA din România este cu o incredibilă ingerință în viața și acțiunile noastre FALSIFICÂND ORICE, inclusiv MOARTEA pentru fuga de răspundere! Așa a fost ROMÂNIA mințită și JEFUITĂ, „pas, cu pas”, tocmai de cei chemați să o APERE, „generalii mei”, cei sperjuri. Ca și ACUM în „alianța jafului” iar PSD este mai șmecher ca niciodată în minciuni și justificăriISTORIA, și nu eu, va spune cine a acceptat „monstruoasa coaliție” din 2021.

https://www.45office.com/?fbclid=IwAR3BptWVjhcwqH8cuRneY4Gi87t-_jhGI6G6dvYELWrXU7upoIu451e9ths 

Pentru a RĂSPUNDE CUVÂNTĂRII SALE DIN LINKUL DE MAI JOS, de pe youtube..

A sosit și confirmarea de primire a rugăminții mele pentru români.

Voi ce faceți dragii mei, „popor de idioți?”, cu PSD

Scuzați, dar prea mult vă iubesc, acceptați SCLAVIA? Am scris cu litere MARI ca să fie UN STRIGĂT PUTERNIC și din România vizavi de „GesaraSUA. Vinee...

Nesara” din România ne aparține dacă sunteți cu noi să recuperăm PROPRIETATEA și averea României

LUPTAȚI ȘI VOI PO_PULIME SAU DOAR VORBE ȘI „PLIMBĂRI” ÎN STRADĂ? CE PROGRAM AVEȚI? UITE CARE ERA ȘI ESTE ”PROGRAMUL” DIN SUA.

E falsă informația și când eu am expedierea și confirmarea de primire? PROBAȚI SINGURI. Vedeți postarea mea și pe YouTube UITE CE ZICE „FACEBUCI” „CONTEXT LIPSĂ”

https://www.youtube.com/watch?v=GZ_Rxc8dCL8&t=1598s 

SCRISOAREA:

EXCELENT FOARTE BINE GÂNDIT. DAR CE FACEM CU ROMÂNIA ȘI TIRANIA DE AICI ȘI DIN EUROPA? FIECARE PENTRU EL? E PREA MARE HOȚIA… 

VREAU RESURSELE SOLULUI ȘI SUBSOLULUI SĂ FIE ALE ROMÂNILOR. DERANJEAZĂ

ȘI DRAGII MEI ROMÂNI AU DREPTUL LA CÂȘTIGURILE LOR DIN MUNCA LOR, PE PĂMÂNTUL LOR, ÎN ȚARA LOR ȘI NU CA SCLAVI LA CORPORAȚII

E PREA MARE JAFUL, PESTE 1600 MILIARDE EURO DIN 1989 ȘI PÂNĂ ÎN 2017 CÂND AM FINALIZAT CALCULUL POSTAT ȘI PE BLOGUL MEU. CIA ZICE DOAR DE 400 MILIARDE DOLARI. EU SPUN CĂ SUNT 1000 DE VAGOANE A 50 TONE FIECARE  CU AUR PUR CARE AZI AR FI INCALCULABIL DE VALOROS. E JAF PROGRAMAT! 

PUTEȚI FI CU NOI ÎN ELIBERAREA DIN SCLAVIE

MULȚUMESC ANTICIPAT!

Semnează,

Moș Teacă

Niciun comentariu: