sâmbătă, 20 noiembrie 2021

RĂZOAIE DE LA FACEREA LUMII !?!

Draga mea mamă care îmi spunea „Toma necredinciosul” iată că are ECOURI și în prezent.

Am început „Cariera militară reușind în anul 1961 la Liceul MilitarȘtefan cel Mare” sau cum „codificam” noi , Fane Babanul” iar civilii de aici ne numeau „Năsturei”. 

Viața de aici și-a pus amprenta SUPREMĂ chiar din primul an de liceu prin „evenimentele” care m-au încercat și marcat pe viață.

În 1962 sunt „selectat” să fiu instructor pentru „răcanii” Cantemir-iști de la Breaza, unde s-a reînființat „LICEUL MILITAR D. CANTEMIR”.

Aici mi-am dezvoltat un bagaj de cultură generală care AZI nu se mai practică NICĂIERI

Am sfidat de la început ISTORIA fiindcă se schimba iată VIZIBIL chiar în anii de liceu și se „armoniza” cu interesele vremurilor.

Am fost însă fascinat de ISTORIA ARTEI MILITARE, de astronomie, de geologie (craioveanul Mrazek junior = porecla și a profesorului nostru de geologie) care ne fascina cu lecțiile sale de mineralogie, timpul de succesiune a erelor geologice (Paleozoic, Mezozoic și Cenozoic) și MAI ALES granițele ale EXTINCȚIILOR CATASTROFICE: 1. granița Extincției Permian-Triasic între 2. Paleozoic și Mezozoic și granița Extincției 3. Cretacic–Paleogen între 4. Mezozoic și Cenozoic. Ele fiind CONSECINȚA acelor impacte catastrofale ale METEORIȚILOR care au jucat un rol EXCEPȚIONAL în delimitarea diferențelor dintre epoci. ERAM ÎNGROZIT DE CE AR PUTEA URMA ÎN „CARIERA MILITARĂ” și așa am îndrăgit și ASTROMOMIA mai ales după vizita la „Planetariu din Constanța”. A fost momentul „cheie” în a LEGA involuntar cunoștințele despre FORMAREA Pământului și „CREAȚIEI” darwiniene de evoluție a speciilor cu AGRESIUNILE din ecosisteme cu distrugerile prin mutațiile din lanțul trofic. Originea omului și selecția lui „sexuală” ca și exprimarea EMOȚIILOR omului inclusiv cu DRAGOSTEA omului ȘI pentru animale.

Topografia militară cu cartografia și utilizarea hărților în acțiunile militare dar și de deplasare pe Pământ sau în Univers au fost FASCINANTE, cel puțin pentru mine

Doream (după mama) să urmez o facultate de medicină (cum DOREA ... mama) și atunci BIOLOGIA și FIZICA dar și CHIMIA au devenit materii favorite. FIZICA mi-a „salvat” și „cariera de medic”👀😅 fiindcă după ce am studiat după acel TOM de biologie, circa doi ani, celor de la Breaza ni s-a INTERZIS examenul la medicină spunând că e rândul celor de la Ștefan cel Mare. SÎC minciuna e cât MAREA NEAGRĂ.  Cu două săptămâni înainte de a examen, ca urmare a unor „piloși”, s-a aprobat și de la noi examenul cu AMENINȚAREA că cei care nu reușesc vor merge șa INFANTERIE sau la ARTILERIA TERESTRĂ care erau cele mai nesuferite arme, pentru MINE.

Am ales TRANSMISIUNILE fiindcă FIZICA îmi era foarte dragă. Apoi ... am început LUPTA cu minciunile și nedreptatea.

În „Academia Militară”, București, în stagiul de la CRAIOVA, în 04 Martie 1977, am făcut, ca și „pasiune foto” o mulțime de poze cu CRAIOVA afectată de Cutremur și am intrat la o librărie să-mi reamintesc unele date despre lecțiile lui „MRAZEK” și am dat și peste indicele de proiectare seismică a construcțiilor funcție de ZONELE SEISMICE ACTIVE din România. Imediat s-a și auzit că știu prea multe și cadrele militare ale divizie de aici aveau nevoie de o „prelegereSÎC, (ce calificare peste noapte), despre cutremur și să-i liniștesc. După prelegere (era în bancă în fașa mea, ca intimidare?!) comandantul Divizie, care am văzut că a fost impresionat, mă întreabă de unde am „preferința” ha, ha, ha, asta pentru CATASTROFE? Am replicat că e doar o simplă pasiune pentru CUNOAȘTEREA viitorului OMENIRII, SÎC POC. A decis să merg în toate unitățile și să țin „PRELEGEREA”. Altă minciună fiindcă eu eram în TRECERE pe le ei și deja plecam spre destinația decisă de ACADEMIE, SÎC. Eu nu am uitat scena și am sesizat MULTE, prea MULTE anomalii, abuzuri și nedreptăți. Am fost selecționat de șeful de catedră a armei,  Col. Pop Ciprian, să fac o lucrare de licență cu zonele de anomalii magnetice pentru o rețea națională, radio, gen „GRĂTAR”, de tip american, pentru unde scurte. Aflasem la Craiova că s-a luat legătura din Făgăraș, cu o stație radio R-105, din Calafat, la Dunăre, deși stația radio acoperea o distanță de maxim 12-15 Km cu antena fir înclinat. Am început cercetările și mi-am amintit de harta văzută la librăria din Craiova privind zonele seismice care erau dependente și de tipul solului. Am găsit deci anomaliile magnetice, de la est de București unde nici o stație radio sau radioreleu nu funcționa. Așa am devenit UIMITORUL viitor șef de promoție și urma să fiu încadrat la Comandamentul Trupelor de Transmisiuni așa cum rezulta din informațiile „mele”, aparent neoficiale dar primite „oficiale” ca și acceptare verbală a încadrării viitoare, dar ... șeful sectorului „suflete” generalul Opriță Constantin, proaspătul șef al Direcției de Cadre a M.Ap.N. (1975-1989) a comis una din CATASTROFICELE ABUZURI și mi-a schimbat situația. Eram totuși cu media cea mai mare din an și am rămas al 11-lea pe Academie cu toate scăderile abuzive de la examen ca să nu ies ȘEF de promoție.    https://icepaliga.blogspot.com/2012/11/la-multi-ani-camarazi.html

Am suficiente SCLIPIRI intuitive, dezvoltate în LUPTA cu MINCIUNA, ABUZURILE și JAFUL unor generali ai vremurilor din trecut și de AZI, încât sunt SCÂRBIT de TRĂDAREA lor. https://icepaliga.blogspot.com/2017/06/scrisoare-deschisa-catre-camarazii-mei.html

Am utilizat acest ISTORIC pentru a vă spune DESCHIS de ce nu suport nici AZI acele scene de RĂZBOAIE care abundă și în Vechiul Testament între îngerii care îi ajută pe unii din semințiile CREAȚIEI din poporul ALES. Corelând acum cu cele STUDIATE și pasiunea mea pentru CUNOAȘTERE sper să analizați și voi APOCALIPSA CA UN NECROLOG și noile concepte privind ADN-ul uman și  IMPLICAREA ÎNGERILOR și în prezent în evoluția BIBLICĂ, completă sau incompletă.

Nu sunt un erudit în studiul Bibliei, și nu am dreptul să fac EU, un păcătos teribil al carierei militare, pe care și mama mea iubită, Dumnezeu să o ierte, mă alinta cu apelativul „Toma necredinciosul” ea știind cel mai bine ce suflet aveam, și solicit AJUTOR de la cei în drept.

Iată că AZI vă rog să-mi explicați VOI, cei cu studii aprofundate ale BIBLIEI, cum este cu aceste RĂZBOAIE nesfârșite și de va exista vreodată PACEA de 1000 de ani. Vă băgați?

Eu cel specializat în RĂZBOAIE și UCIDEREA ÎN MASĂ iată că mă revolt AZI, chiar și pentru RĂZBOATELE biblice. Sun așadar un PĂCĂTOS iremediabil?! Doamne iertă-mă! Ai grijă, te implor, și de „poporul meu, alesROMÂNII și România că e mult prea blând, blajin și inofensiv. RĂZBOINIC sunt doar eu? În lanțul meu trofic? VOI? Cum salvați România?

Semnează,

Moș Teacă, 

după UE BOU, dar și VACĂ. Ce să mai înțeleg?

DECLAR RĂZBOI INTERGALACTIC CĂ FEDERAȚIILE GALACTICE SUNT PREGĂTITE! DUMNEZEU OARE CU CINE VA FI PROTECTOR?

Un CATACLISM ne duce urgent la o nouă EXTINCȚIE și eră geologică?! Lanțurile trofice sunt deja afectate de aceste intervenții cu ACEST CRISPR ce schimbă definitiv ADN-ul. Economic iată că ”Spirala morții”, financiare ca nucleu, conduce la finalul celei de a patra civilizații. De ce? Fiindcă luxul megalopolisurilor corporatiste, nemunca băieților deștepți”, lenea cu obezitatea și împreună cu totala cădere a educației copiilor și tineretului, analfabetismul ACCEPTAT, au condus la PRĂBUȘIREA SPIRITUALITĂȚII DATĂ DE IUBIREA FĂRĂ LIMITE, a EMPATIEI și mai ales ÎNVĂȚĂTURILE lui Hristos au făcut ca societatea inepților, cu tupeu MEGA IDIOT, să impună tot mai puțin VIRTUȚI cum sunt DRAGOSTEA față de ȚARĂ unde PATRIOTISMUL este azi INFRACȚIUNE. JAFUL VIZIBIL PROGRAMAT a distrus și România și CIVILIZAȚIA e falimentară.

Ce va mai fi, CATASTROFIC, Dumnezeu știe! Vizibilă este NEIMPLICAREA celor care vor fi condamnați la dispariție. E inevitabil, NU AVEM UN LIDER ALFA care să fie cu dragoste față de „haita lui” precum lupul aflat în topul lanțului trofic. VOI, CEI ACTIVI ȘI SĂNĂTOȘI, VEȚI FI CRIMINALII VOȘTRI ȘI AI VIITORULUI VOSTRU DACĂ STAȚI PASIVI.

Un comentariu:

Ioan CEPALIGA spunea...

Ce va mai fi, CATASTROFIC, Dumnezeu știe! Vizibilă este NEIMPLICAREA celor care vor fi condamnați la dispariție. E inevitabil, NU AVEM UN LIDER ALFA care să fie cu dragoste față de „haita lui” precum lupul aflat în topul lanțului trofic. VOI, CEI ACTIVI ȘI SĂNĂTOȘI, VEȚI FI CRIMINALII VOȘTRI ȘI AI VIITORULUI VOSTRU DACĂ STAȚI PASIVI.
Publicat de Ioan CEPALIGA la sâmbătă, noiembrie 20, 2021

Un comentariu:
Ioan CEPALIGA spunea...
LUPUL ALFA ȘI HAITA SA !!!

Citește, sau mai ușor VIZIONEAZĂ și acest clip pentru a pricepe lanțul trofic și schimbările inepților ce-l distrug.
https://www.youtube.com/watch?v=U1biDq33dYo
Eu, un firicel de praf, DECLAR RĂZBOI INTERGALACTIC TUTUROR FEDERAȚIILOR GALACTICE CE SUNT PREGĂTITE SĂ NE DISTRUGĂ!?! DUMNEZEU OARE CU CINE VA FI PROTECTOR?!
https://www.youtube.com/watch?v=ix6zUVnE5Ns
Cei în drept, cu conștiință PLANETARĂ, tac vinovați?! De ce?!
Un CATACLISM ne duce urgent la o nouă EXTINCȚIE și eră geologică?! Lanțurile trofice sunt deja afectate de aceste intervenții/ingerințe cu ACEST CRISPR ce schimbă DEFINITIV ADN-ul. Dar Economic, iată că ”Spirala morții”, financiare ca nucleu, conduce la finalul celei de a patra civilizații. De ce? Fiindcă vă atrage luxul megalopolisurilor CORPORATISTE, nemunca „băieților deștepți”, lenea cu obezitatea și împreună cu totala cădere a educației copiilor și tineretului, analfabetismul ce-l ACCEPTAȚI, au condus și la PRĂBUȘIREA SPIRITUALITĂȚII DATĂ DE IUBIREA FĂRĂ LIMITE, ❤, a EMPATIEI și mai ales ÎNVĂȚĂTURILE lui Hristos au făcut ca societatea inepților, cu tupeu MEGA IDIOT, să dorească și impună tot mai puțin VIRTUȚI cum sunt DRAGOSTEA față de ȚARĂ unde PATRIOTISMUL este azi INFRACȚIUNE. JAFUL, VIZIBIL PROGRAMAT, a distrus și România și CIVILIZAȚIA GLOBALĂ e falimentară.
https://www.youtube.com/watch?v=PwAfGj0EAZk
Ce va mai fi, CATASTROFIC, Dumnezeu știe! 👀
Vizibilă este NEIMPLICAREA celor care vor fi condamnați la dispariție. E inevitabil, NU AVEM UN LIDER ALFA care să fie cu dragoste ❤ față de „haita lui” precum lupul aflat în topul lanțului trofic. VOI, CEI ACTIVI ȘI SĂNĂTOȘI, VEȚI FI CRIMINALII VOȘTRI ȘI AI VIITORULUI VOSTRU DACĂ STAȚI PASIVI. https://icepaliga.blogspot.com/2021/11/razoaie-de-la-facerea-lumii.html
20 nov. 2021, 18:49:00