duminică, 22 august 2021

SCHIMBĂRI APOCALIPTICE, CINE-I VINOVAT?

CITIȚI dragii Moșului. Doar ăia din capul satului dau verdicte apocaliptice, inepte. Waw... ADEVĂRURI MINCINOASE sau MINCIUNI ADEVĂRATE? Altfel și tu parcă ai dori să dai DECIZII, la dosare, fără să știi ce NUME are, ce cere și ce a pățit, fiindcă tu ... nu ai CITIT

Nu vezi că Soarele și Luna umblă haihui prin Univers și își schimbă POLII ca și LEGEA

 Statelor Unite a adoptat teoria lui Milankovitch drept adevăr, e LEGE. Studiază atent poza.

Dar, în FAPT, BANUL face ca schimbările climatice să fie EXAGERATE ca fiind cauzate DOAR de OM deși nici el nu este … sănătos mintal.

Confirmă și TRUMP cauzele cu ale lui FORȚE STELARE.

Vă rog, dragii de voi, CITIȚI și apoi vorbiți că ... vă vaccinează #reziștii


Aștept din nou comentariul, ”JURIDIC”, după ce citiți și voi … dosarul. Aici e în limba română, o mică parte, cu apostilă. SÎC. https://www.youtube.com/watch?v=zMI--r0yaG0  

Mulțumesc.

Puțini știu că de la +50 grade celsius VIAȚA devine imposibilă.

Africa a trecut prin temperaturi de +66 grade celsius de pe data de 16 august 2018 la ora 14:00 de exemplu. Și săptămâni în șir au fost temperaturi peste +50 grade celsius pe MARI suprafețe.

Azi, (data pozei e 2018) de exemplu la ora 18:00 erau +52 de grade (vezi poza cu harta planiglob). Ați auzit de vreun ajutor? Eu nu, nici pentru animăluțe dragele de ele Este „apocalipsa” termică... și umanăIarna va fi la fel de grea, iar la extrem?

Și iată că acum, în 2021 deja este un an apocaliptic cu arșiță, tornade de foc cu incendii devastatoare și, culmea, plus INUNDAȚII de asemenea apocaliptice. Dacă urmăriți și dezvăluirile recente ale președintelui Trump, care, cu echipa sa și de Forțe Spațiale au detectat cu PROBE irefutabile, punctele fierbinți ale planetei Pământ și, inclusiv, acțiunile HAARP, situația este nașpa ... (https://www.youtube.com/watch?v=S9eypM-nhaU)

Efectele acestui ATAC GLOBA METEO dar și GEOLOGIC, plus cel ASTRAL, cu echipamente spațiale, acum, se cunosc și de NASA. Lumea dă vina însă doar pe emisiile de CARBON, care aduc BANI cu restricții neloiale. În CONCLUZIE, tot OMUL și mizeria sa de prădător de TOP în lanțul trofic este cel care se autodistruge.

În acest fel iată că Dumnezeu face ÎN acest UNIVERS și ”curățeniastricăciunilor umane.

Aceste schimbări climatice și geofizice sunt cauzate și de schimbarea orbitei Lunii. Dar și mai mare este impactul înclinării axei Pământului și schimbarea inevitabilă a POLILOR PLANETEI. Dar și Soarele își schimbă polii și chiar orbita în Calea Lactee. https://www.youtube.com/watch?v=zMI--r0yaG0

Vezi și: Consiliul Național de Cercetări al Academiei Naționale de Științe a Statelor Unite a adoptat teoria lui Milankovitch drept adevărDar, în FAPT, BANUL face ca schimbările climatice să fie EXAGERATE ca fiind cauzate DOAR de OM deși nici el nu este sănătos mintal. Oare eu, mintal, cum sunt? Am grafen în sânge? Sau doar nanoroboți? Ce spuneți, dacă citiți? E nașpa bre... de citiți... Aveți grijă că adormiți, dacă v-ați vaccinat...







SÎC! #ȘÎIO AM MAI MULTE DECORAȚIIMEDALII ȘI ORDINE FIINDCĂ TRUMP MI LE-A TRIMIS CU PLATA RAMBURS, CONTRA ȘAPCA LUI KWI - Ha, ha, ha. 😎 CÎȚU DE AIA SE TEME ȘI E PANICAT BRE... 🤣 ȘTIE CĂ ȘTIU ... CE A FĂCUT, DE LA  FORȚELE SPAȚIALE bre... (VEZI ȘI FEDERAȚIA ASTRALĂ)🕵 EU AM ȘI ȘAPCA LUI CEAUȘESCU ȘI CEI DIN BOTOȘANI (UPSS), ȘTIU, CĂ ACOLO AM CÂȘTIGAT-O, SAU ”CELULE ELECTRICE”, BĂILEȘTI, UNDE I-AM ARĂTAT ȘOFERULUI MEU CERTIFICATUL DE AUTENTICITATE ȘI ... SUNT MARTORI CERȚI, SÎC🤣 CARE POT CONFIRMA. CINE VREA DETALII (CÎȚU) etc. POATE PRIMI INFORMAȚII CLARE DE LA BIROUL PREȘEDINTELUI TRUMP  https://www.45office.com/ Băieții buni LUCREAZĂ, continuu.

Multe se vor precipita și balanța se va înclina, este ca la ruletă... dragii Moșului, dacă lăsăm gluma deoparte... E RĂZBOI 👀💀 Feriți-vă copilașii că atât v-a mai rămas chiar dacă sufletul vi l-ați ”amanetat” ... în disperare.

Semnează,

Moș Teacă

Un comentariu:

Ioan CEPALIGA spunea...

Pentru această postare am căutat, în paralel, informații timp de circa o săptămână.
După cum observ cei mai mulți au ”citit/scanat” în ansamblu și după cinci minute, MAXIM, au adormit.
FAIN! Mă duc și eu să mă culc, poate visez iar ”Universul/Multivers” și-mi găsesc cititorii adormiți... SÎC!
Dar îi las să doarmă, să crească MARI, copilașii ... Ei sunt viitorii parlamentari și guvernanți bre ...
Am dreptate? Numai Moș să nu fii...