luni, 30 decembrie 2019

ATENTIUNE, ATENTIUNE, transmit un COMUNICAT important pentru TARA!!

Draga POPULIME, va transmit un COMUNICAT important pentru TARA cu :
"Indicativul #ANUL NOU 20 20 EXTREMA URGENTA" !!!
STITI CE AVETI DE #FACUT, NU?!
Anul Nou s-a blocat la Polul Nord fiindca NU STIE bre ce ORA este, la POL!
Transmiteti-i urgent ORA H ca guvernul ne-a facut de #rahat, cu # si la pensii si la salarii si la resurse iar corporatiile au CONFISCAT #ANUL NOU BRE cu colinda MandoLINDA la butoane.
PSD e prins BINEEE... in "buloane" si RESTUL e cu ... EXTREMA LOR URGENTA, excursia de REVELION pe PARALELA X ca PARALELELE iata ca SE INTALNESC doar la partidele #.
D-aia, a omorat la C.ta O_aia si Arafat a fost si EL "remaniat" ca ORA H # n-a comunicat pentru cei de la POL, Polul Noud,
NORAD si Mosul cu Cosul s-a ratacit cand #CORPORATIILE i-au rapit si #COZONACUL parlit.
Recomandarea mea este "extrema urgenta" #:
LA ANU SI LA MULTI ANI NU VOR MAI FI ... BANI, breee...
Vor fi doar BANUTI, ca sa ai si tu ce sa F..ii la PARALELE # bre Mosule Cucosule
LINGE BRE, scuze NINGE BRE doar la cine POATE.
RESTUL asteaptati TESTUL de Eva Luare... adio.
PLUGUSORUL cu brio e azi alt Grigorio.
Ei, la ce ORA vine Anul Nou, la #Polul Nord?
Voi care stiti TAT, da TAT, dati consultatii ca sa stie TATI bre care e ORA H, #
Eu am adunat criptomonedele si mi-am luat #cardul https://www.revolut.com/ro-RO pana CADE si el la Polul Nord.
Semneaza Mos Teaca

Niciun comentariu: