duminică, 9 iunie 2019

SUNĂ GOARNA!

Îmi cer SCUZE, PUBLIC, celor ce s-au simțit lezați de postările mele.
SCUZELE sunt importante pentru sufletul meu. 
SCOPUL postărilor l-am ATINS, minunat, v-am „obligat” să CITIȚI (marketing) și implicit SĂ GÂNDIȚI, fiecare după „cyborg-ul” său, cel care vă controlează.
ALGORITMUL iată că a fost fain, nu? Fiecare cu MUSCA lui ce-i bâzâie de la rahat, scuze, schelet.
CONCLUZIE: 
„După minte și învățăminte” unii au înțeles alții ... după alte ȘAPTE VIEȚI vor fi mai buni.
SCUZE deci, după minte și învățăminte.
Voi reveni după alte ȘAPTE VIEȚI în pieptul de aramă dragi CAMARAZI, în ziua de ÎNĂLȚARE,
să număr din nou EROII dintre voi, după cum ați JURAT, drept sau criminal. 😇
Dumnezeu e prezent!
Sănătate și iubire de NEAM și ȚARĂ vă doresc! Țara  căreia i-ați jurat, PRIMA OARĂ ...
Am onoarea să vă salut dragii mei, onoarea-i a mea, după „cyborg”.
Dumnezeu să ocrotească România și pe VOI, dragi români, mult prea blajini !
Lt. col. retragere,
licențiat în științe militare, ing. și ec. licențiat REI, ASE
Ioan Cepaliga

Niciun comentariu: