sâmbătă, 8 iunie 2019

POPOR DE IDIOȚI

 URGIA CUPRINDE ROMÂNIA !

Nu l-am cunoscut NICIODATĂ pe Dragnea și nu am avut relații politice cu nici un pesedist sau alt membru al vreunui partid. Asta ca să vă fie CLAR, POPOR DE IDIOȚI.
Curând vă veți aduce aminte de sufletul său cald, îndrăgostit ca la 16 ani, care, ca orice adolescent ÎNDRĂGOSTIT, nu putea decât să vă iubească POPOR DE IDIOȚI, și să vă dorească BINELE.
Sigur vă veți da palme să vă treziți.
Vreau o țară ca afară. Na că ați căpătat. Voi n-ați făcu NIMIC pentru a-l apăra pe Dragnea, NIMIC, ABSOLUT NIMIC, L-AȚI TRĂDAT, acum primiți ce meritați
DRAGOSTEA E UN DAR DIVIN, cretinilor, care vă face VULNERABILI.
VOI, CRIMINALII DIN ZIUA DE CRĂCIUN, L-AȚI DEMONIZAT PÂNĂ LA SCHIZOFRENIE PARANOICĂ ȘI PE UN ALT ROMÂN AL VOSTRU, CARE VA IUBIT TOT CU SUFLET CALD.
Voi, sperjurilor, trădători de neam și de țară l-ați UCIS nu numai pe Ceaușescu ci și sufletul blajin al TUTUROR românilor ÎNDRĂGOSTIȚI de aceste meleaguri.
Dumnezeu să-i ierte!
Ați demonizat până și MIORIȚA, balada sufletului nostru românesc, l-ați demonizat pe titanul DRAGOSTEI ROMÂNULUI, pe Eminescu, m-ați demonizat chiar și pe mine, OFIȚER CREDINCIOS, care v-am scris DOAR ADEVĂRUL perceput prin LOIALITATEA mea față de neam și țară.
Nu puteam să fiu altfel când un ROMÂN de al meu este demonizat de CĂLĂII săi.
Dragnea, Liviu și ORICARE alt cineva, atins de aripa DRAGOSTEI, care emană doar VISE, și vrea un CĂMIN cald unde să-și crească COPII, să-și însămânțeze NAȚIONALISMUL EMINESCIAN, iar pe voi dragi ROMÂNI să vă IUBEASCĂ, candid, chiar dacă la nunta sa VA CĂDEA CA O STEA, din DRAGOSTEA-I de țară ce IRADIA dar care pe mulți, mulți, prea mulți îi SPERIA.
VOI CĂLĂILOR L-AȚI UCIS PE CEAUȘESCU, AȚI UCIS NU DOAR MII DE COPII ÎN DECEMBRIE 1989 CI PE TOȚI, TOȚI, TOȚI COPIII NOȘTRI LA REFERENDUMUL PENTRU FAMILIE, PĂCĂLIȚI DE IDIOȚI DAR, AȚI ÎNGHIȚIT MINCIUNA CRIMINALĂ A REFERENDUMULUI NEMȚĂLĂULUI FĂRĂ COPII ȘI CU SUFLET DE DEMON NAZIST, ACLAMAT DE FORȚELE SALE DE REPRESIUNE.
RUȘINE VOUĂ TRĂDĂTORILOR, SPERJURILOR ESCROCI.
Of dragii mei români, eu mai am puțin de trăit. Nu mă sperii ci, aștept ca Dumnezeu să mă ia.


Acum ÎNJURAȚI-MĂ! Eu sunt „inculpatul” de serviciu la care priviți și mă citiți.
Nu pot însă să nu vă amintesc ce vă așteaptă și văd cum TOȚI CĂLĂII SE ÎNGHESUIE SĂ VĂ MINTĂ iar JUSTIȚIA TACE, CRIMINAL VÂNDUTĂ, cea mai vinovată.
Mai ai răbdare române? Unde e VLAGA ta de DAC și de patriot NAȚIONALIST? Te lași terfelit?
România e iar TRĂDATĂ românul meu drag. Voi din PSD deja v-ați TRĂDAT liderul, nu l-ați apărat și vă veți da SINGURI palme. Dumnezeu veghează.
TREZEȘTE-TE POPOR IDIOT, DAR PREA BLAJIN !!!
Se pregătește justificarea unei găuri de 11,4 miliarde (rotund minim 2.3 miliarde euro) în buget, iar FMI cu corporațiile cer STOPAREA creșterii salariilor voastre, stoparea recalculării pensiilor, clamează CRIZA ca să mai vină un mega-împrumut UCIGĂTOR tip Băsescu cu care să hrănească și FOAMEA opoziției ce se vrea la putere, la JEFUIT bugetul și resursele VOASTRE ROMÂNI.
Nu le ajung cele 1000 de vagoane a 50 tone fiecare cu echivalentul în AUR a JAFULUI de 1600 miliarde euro începând cu 1989 și ... CONTINUĂ. „PIRAMIDA” ne ucide cu prețurile, inflația și ratingul de țară. Restul e CORUL JAFULUI.
Voi DORMIȚI, popor idiot.
UE e iar pe cai mari după „angajamentul” lui V. Dăncilă și pune ștampila VÂNDUT (scuze) DONAT pe gazele, portul C-ța și cea de ANULAT pe Ordonanța 114 etc. etc. etc.
Resursele sunt deja controlate, pământul țării fragmentat, chiar și MORMINTELE din care ne sunt GONIȚI MORȚII NOȘTRI. Copii ne sunt furați. Dormiți și veți fi SCLAVI pe veci. Stați ascunși.
JAFUL e din nou pe ECRAN MARE cu sofisme și îngânfare.
POPOR DE IDIOȚI DE CE VĂ MAI IUBESC? M-AM MOLIPSIT DE LA LIVIU DRAGNEA.
Și la „NUNTA” mea va mai cădea o stea, sau stele, de OFIȚER IDIOT, LOIAL CA UN CÂINE.
Iată-mă la absolvirea ACADEMIEI, 1977, la 100 de ani de la INDEPENDENȚĂ, azi colonie, ÎNDRĂGOSTIT DE VOI, și de ROMÂNIA MARE, în veci.
TREZIȚI-VĂ ROMÂNI !
Dumnezeu să ocrotească România și pe VOI dragi români, mult prea blajini !
Lt. col. retragere,
licențiat în științe militare, ing. și ec. licențiat REI, ASE
Ioan Cepaliga

6 comentarii:

Unknown spunea...

Emoționantă postare! Din păcate, nu pot să omit faptul că îndrăgostitul dumneavoastră nu este decât un hoț dovedit, dar care face pe îndrăgostitul. Schimbați-vă obiectul admirației și atunci vă voi crede pentru că sunt convins că ați scris din inimă aceste cuvinte frumoase. Atenție, domnule Cepaliga, unele icoane pot fi mincinoase și este mai mare păcatul să te inchini Necuratului pe care, din neatenție, îl confunzi cu un sfânt.

Ioan CEPALIGA spunea...

ACEEAȘI ESCHIVĂ CRIMINALĂ. JUDECATĂ DE STRUȚ, BAGĂ CAPUL ÎN NISIP
ROMÂNIA MOARE, DRAGNEA E DOAR UN FIR DE PĂMÂNT ROMÂNESC.

ovidiu spunea...

Corect!

ovidiu spunea...

Corect!

goiceanu migaela spunea...

De parcă nu Draknea o conduce pe dancila și acum. Mare idiot, manipulator e cel care a scris așa ceva

Ioan CEPALIGA spunea...

Acum ÎNJURAȚI-MĂ! Eu sunt „inculpatul” de serviciu la care priviți și mă citiți.
RUȘINE VOUĂ TRĂDĂTORILOR, SPERJURILOR ESCROCI.