miercuri, 22 mai 2019

ELECTORALĂ. URMAȘILOR MEI VĂCARI...

URMAȘILOR MEI VĂCARI...
Se pare că generația următoare se formează după 50, 70, 100 de ani după cum sunt protejate SECRETELE ÎNAINTAȘILOR. Condiția CONTINUITĂȚII e să fie CITITE și ÎNVĂȚATE.
Când LOVEȘTI în noii copilași și-i faci TFL-iști, #reziști, „homo Sorosensus”, nihiliști, naziști, drogați etc.etc. nici Văcăreștii mei nu mai au sânge, în instalații.
TOTUL e de vânzare, BANI să fie că OFERTELE sunt fain ambalate. AMBALAJUL e sufletul corupției COMERCIALE. Și păcăliții nu mai CITESC ... moștenirea, ISTORIA SACRĂ, nu contrafăcută.
Și lumea se GRĂBEȘTE și se înghesuie, ÎN TRANSĂ, la OFERTELE SUPERMARKETURILOR corporatiste cu gunoaie, nu contează ce vânează, miel să iasă și să fie și de rasă, din REZERVA GENETICĂ VITALĂ a națiunii.
„Urmașilor mei VĂCĂREȘTI,
Las vouă MOȘTENIRE
Creșterea LIMBII ROMÂNEȘI...”
Da câți mai știu COMORILE DACICE, ale Bunilor, ale Stră-Bunilor.
TOTUL E DE VÂNZARE.
MOȘTENIREA dată, se vinde FRENETIC, cu înghesuială la SUPERMARKETURILE ... coloniștilor.
Și au trecut ABIA 30 de ani, cu o pregătire înainte de încă 20 de ani de trădări, nu a COMUNISMULUI și el în OFERTA CORPORATISTĂ GLOBALĂ ci a MUNCII ACESTUI POPOR, și suntem, DEJA, COLONIE.
Mai puteți să vă amintiți ADEVĂRUL, ESENȚELE LUI ÎN CONTINUITATEA NOASTRĂ?
Eminescu e în demolare, MIORIȚA sufletului nostru e atacată de SATRAPI, ADN-ul contrafăcut, ISTORIA CONTINUITĂȚII pe acest PĂMÂNT SACRU e contrafăcută, FAMILIA distrusă, AVUȚIA NAȚIONALĂ JEFUITĂ, peste 1600 miliarde euro, echivalentul a 1000 vagoane, a 50 tone fiecare, cu AUR doar după 1989.
 MAI VREȚI? MAI AVEȚI MOȘTENIRE? CE VIITOR VOTAȚI?
Da dragii mei VĂCARI... fără cirezi.
REIAU:
„Urmașilor mei VĂCĂREȘTI,
Las vouă MOȘTENIRE
Creșterea LIMBII ROMÂNEȘI
Și a PATRIEI CINSTIRE”
PATRIEI? Ce-i PATRIA că patriotismul e deja umilit. Naționalismul INFRACȚIUNE.
Mai știți ce-i aia NAȚIUNE domnilor generali?
Semnează,
Moș Teacă

Niciun comentariu: