marți, 24 aprilie 2012

A FI ADAPTABIL SAU NEADAPTABIL?

Multumesc Shakespeare. Aceasta-i si astazi intrebarea ! A fi sau a nu fi ... perpetuu pozitionat la continuul calvar social.
A fi adaptabil inseamna oare a fi pasiv la viata din jur si a-ti vedea de propriile interese? Sau pentru a fi in tabara neadaptabililor inseamna a avea mereu ceva de spus si a lupta pentru mediul tau de viata echitabil ca individ?
FALS, cu tarie afirm ca este FALS a absolutiza oricare din variantele dilemei shakespeariene, dilema fiind perpetua si inseparabila. Atunci cand mediul social este ECHITABIL de regula indivizii nu mai sunt vocali si fiecare isi vede de micromediul lui existential. Doar cativa indivizi “mai curiosi” sau mai inadaptabili, "aventuristi", isi pun intrebari filozofice cu privire si la viitorul lor si al societatii aparent echitabile. Vezi incredibila evolutie a acestui grup de “curiosi inadaptabili” ai inceputului existentei SCMD. Iata ca TOTI PENSIONARII si nu numai ei, beneficiaza de actiunile declansate de SCMD.
Interesanta experienta de viata am avut in cei aproape 65 de ani de contradictii de adaptabilitate si cred ca pot spune fara a gresi ca ambele variante sunt validabile existential si astazi. Dilema este vizibila la romani, acesti oameni minunati cu frica doar de Dumnezeu, cei mai buni si deschisi crestini.
Cu ce-mi sustin afirmatiile? Doar cu comparatia directa privind calitatea si viata reala de dinainte de ’89 si cea de dupa ’89. Este avantajul “calatorului in timp” devenit observator involuntar. Asist de mai bine de 65 de ani la acest “joc” de imagine construita abil de propaganda acerba a partidelor din spectrul vizibil fara a intra si in culisele acelui spectru al papusarilor “baieti destepti”.
Am asistat chiar din decembrie ’89 la o propaganda agresiva de demolare a tot ce a insemnat sistem functional rezultat din aceasta batalie existentiala dominata si influentata de propaganda oculta agreata de unii din inadaptabilii vremii fie ca si marionete fie ca si lideri in devenire pentru a ajunge facil la resursele vitale tintite de “papusari”.
Daca incep si fac comparatii statistice, pe paliere, lucrand cu “armele clientului” vizavi de specificul celor doua “epoci” fie denumita “epoca de aur” de propaganda comunista fie “epoca post decembrista” mai actual “epoca basista” identificata de propaganda activa de astazi vom observa fara nicio indoiala dezechilibrele majore ale fiecarei epoci. Ele nu pot fi comparate decat dupa finalitatea efectiva a REZULTATULUI SOCIAL DE BUNASTARE a indivizilor. Restul raman instrumente si accesorii sau doar ... unelte de munca.
Nu vreau sa intru in detalii fiindca nu ma adresez celor ce au trait aceste vremuri si pot face DIRECT pe pielea lor aceste comparatii REALE ci cu prioritate TINERILOR care au fost si sunt mintiti cu numeroasele himere ale asazisului “vis american” al libertatilor maximizate de accesul la resurse dar, de cele mai multe ori ca rezultat al ingineriilor prin artificii intelectuale speculative, fara munca, prin indoctrinarea modelului “baietilor destepti” care au stiut sa fluidizeze un sistem mondial al relatiilor economice transformat din GAT in OMC si de aici prin GATS in “protectie intelectuala”. Din nou evit a intra in detalii pentru a nu cadea in capcana analitica a notiunilor si efectelor lor ce ar estompa tinta de adresare catre masa de tineri si cetateni, multime ce vrem sau nu ea va prelua destinele in propriile costructii sociale.
Poate faptul ca viata mea a fost marcata de un traseu de exceptie ce mi-a permis sa fiu confruntat cu numeroasele fatete ale structuriilor sistemice m-a facut sa fiu mai “special pozitionat” intr-un unghi de vizibilitate convergent asupra dilemei “a fi sau a nu fi ...”.
Cariera militara m-a situat prin natura ei la o pozitie didactica speciala fiind obligat sa ma adresez atat masei de soldati-gradati, TR-isti (viitorii studenti incorporati cu termen redus) cat si corpului de subofiteri maistri militari si ofiteri activi sau in rezerva. La unii repetitiv, prin ciclurile de instructie, la ceilalti prin planurile de pregatire profesionala sau la mobilizare pentru a scoate din varietatea de nivele de apartenenta sociala si capacitati intelectuale, fermi luptatori-operatori capabili a utiliza tehnica de transmisiuni dar si armamentul din dotare in mod armonizat si integrat cu cel al tuturor armelor. Era necesar a cunoaste modul de lupta de la cercetasi, infanteristi, tanchisti la artileristi, genisti sau chimisti si pana la categorii de forte armate terestre, aeriene si navale fluviale si maritime, a trupelor de graniceri in mod flexibil si complex cu tinta permanenta constructia si exploatarea unui sistem de comunicatii valid dinamicii ducerii unui razboi total prin angajarea si a fortelor garzilor patriotice si formatiunilor de rezistenta simultan cu mobilizarea pentru completarea sau infiintarea de noi unitati de lupta. Un antrenament de comunicare si transmitere de informatii si cunostinte asimilabile extrem de complex.
Toata pregatirea aceasta pentru a deveni un expert licentiat si in stiinte militare a insemnat un drum de studii specializate de peste 10 ani plus cursurile specifice care sa permita o capacitate de conducere dezvoltata pana la nivel de arta militara in conditii de “criza” a resurselor.
Mentionez aceste detalii necesare pentru intelegerea nevoilor de formare a deprinderilor specifice profunde unei modalitati de comunicare si comanda cu categorii socio-profesionale eterogene. Abia acum, nu fara a avea o tinta prestabilita, pot afirma din nou cu tarie ca dilema “a fi sau a nu fi ... adaptabil" a fost un stil de viata impus, puternic triabil sistemic, de cadre, care sa pastreze indivizii “docili ca si subordonare” dar cu capacitati tehnice si intelectuale de comanda certa intr-un stat major de gandire novativa in arta militara pentru anumite tipuri de razboi. Firesc varianta moderna de “Mos teaca” a fost, este si va fi intotdeauna specifica oricarui moment istoric unde nivelele de comanda sunt asigurate de aceasta masa eterogena de luptatori si operatori, de la soldat si pana la general. Cati din generalii studiului publicat de SCMD sunt adevarate somitati si cati parveniti din cauze politice si de amestec in profesiunea aceasta extrem de specializata si cu interferente complexe?
Fiecare nivel de comanda isi asimileaza insa liderul dupa principii fie profesionale fie “doctrinare de cadre” principii impuse de reactiile necontrolate de imixtiune ale politicului in structurile executive, profund profesionalizate cum sunt si structurile militare.
CARE ESTE INSA TINTA descrierilor unei astfel de situatii istorice dar cu vizibile valente si in prezent? Ce legatura exista cu adresabilitatea mea catre TINERETUL actual?
Sunt membru al sindicatului SCMD din ianuarie 2012 si sunt surprins de rapiditatea transformarilor ce le-a generat si le vizeaza aceasta structura care prin alianta sa recenta cu CNSC a reusit sa coaguleze O TINTA COMUNA, UN IDEAL ASTEPTAT nu numai de “FOSTII” militari ci iata de mase largi de oameni care au inteles ca UN OFITER PUR A JURAT sa-si apere tara si neamul pana la sacrificiul suprem si acest juramant s-a inradacinat in subconstientul nostru si nu poate fi distrus de farsele papusarilor induse acestei multimi de politicieni corupti si fara coloana vertebrala.
Fac trimitere pentru a fi mai ancorat de evenimente la pozitia APARENT iesita din comun a Locotenentului Gheorghe Alexandru. Dece credeti ca nu a mai putut fi “docil” si “adaptabil” la avalamsa de violente asupra poporului nostru? Impotriva cui s-a revoltat el? Ce l-a determinat sa-si ia soarta in maini si sa faca un gest de solidaritate civica?
Aceste raspunsuri la intrebarile inerente unui gest de real si autentic ofiter roman sunt si argumentele pentru care CNSC trebuie sa devina o VERITABILA "ARMATA" DE ELITA care sa apere impreuna cu profesionistii militari ai SCMD valorile si constructiile structurale necesare unei sistem social nou care sa asigure afirmarea valorii TINEREI GENERATII SINGURA IN MASURA SA DEZVOLTE CONTINUITATEA OBIECTIVELOR STRATEGICE ALE SOCIETATII CIVILE.
La fel cum Locotenentul Gheorghe Alexandru propunea ca ARMATA sa preia conducerea societatii pana la ASANAREA cancerului social dezvoltat de incompetentele cumulate ale liderilor postdecembristi, incapabili sa refuze avantajele comoditatii acceptarii functiilor administrative sau de putere date mita de jaful national al “baietilor destepti” antrenati in aceasta CRIMA DE PROPROTIILE UNUI GENOCID fara precedent, SCMD poate si TREBUIE SA GARANTEZE ALIANTEI CNSC protectia sistemica a constructiei sociale la care s-au angajat si care sa permita reformularea liniilor valorice si criteriilor de promovare a liderilor sociali STRICT PE COMPETENTE CERTIFICATE si dovedite in actul de formare profesionala si de integrare sociala.
NIVELUL EFICIENTEI IN ACTUL DE CONDUCERE SA FIE DAT NUMAI DE CALITATEA VIETII SOCIALE REAL OBTINUTE. EVALUAREA TREBUIE SA FIE PROFUND DEMOCRATICA, PRIN ANTRENAREA DIRECTA A ELECTORATULUI IN PROPORTIA DATA DE CAPABILITATEA SA DE ANALIZA SI SANCTIONARE PRIN VOT IMEDIAT INTERMEDIAR IN CAZ DE ABATERE.
ACTUALUL BLOCAJ DEMOCRATIC a fost creat cu premeditare de predecesorii CONSTITUTIONALI prin care au dorit sa excluda VOINTA SI VOTUL ELECTORATULUI si SANCTIONAREA REZULTATULUI COMPARABIL AL CALITATII VIETII SOCIALE. CNSC TREBUIE IMPREUNA CU SCMD SA ASIGURE PROTECTIA SISTEMULUI SAU DE VALORI SI SA APERE ACUMULARILE AVUTIEI NATIONALE ce trebuie sa fie TINTA OFENSIVEI ALIANTEI CU CNSC. Aici trebuie sa fie antrenate gravitational toate resursele fortelor potential INCORUPTIBILE si cu potential civic constructiv.
DOCTRINA ISTORICA “PRIN NOI INSINE” DAR CU O REALA TENTA NATIONALISTA IMPUSA PANA LA IESIREA DIN ACEASTA CRIZA MONDIALA ARTIFICIAL CREATA SI SCAPATA DE SUB CONTROL DE “BAIETII DESTEPTI” AI OCULTEI ESTE CRED SOLUTIA ACTUALA DE IESIRE DIN MARASMUL ROMANESC. OARE USL CU CEDARILE SALE VIZIBILE POATE FI SOLUTIA? APERENT DA FIINDCA POATE ACOPERI UN SPECTRU LARG OPERATIONAL SI ADMINISTRATIV NECESAR A FI SCHIMBAT CU PROFESIONISTI.
ALIANTA IMINENTA CU ACEASTA SINGURA FORTA ACTUALA DE ACOPERIRE IMEDIATA, EFECTIVA CU EXPERTI A MULTITUDINII DE FUNCTII NECESARE PE INTREAGA PALETA SISTEMICA ADMINISTRATIVA SI DE PUTERI CONSTITUTIONALE TREBUIE CU FERMITATE SPRIJINITA. EXPERTIZA DOVEDITA SI NU APARTENETA POLITICA TREBUIE SA FIE CRITERIUL DE SELECTIE IN FUNCTIILE PUBLICE SI ADMINISTRATIVE.
ULTERIOR INSA, TREBUIE FERM SI DEMOCRATIC REEVALUATA, MONITORIZATA SI SANCTIONATA PRIN VOT DE STRUCTURILE SCMD SI ALE CNSC. SA ASIGURAM ADERENTA PRIN OBIECTIVE SI CONTINUITATE IN VIITOARELE ETAPE EVOLUTIVE DE RECONSTRUIRE A UNEI SOCIETATI IN INTERESUL CETATENILOR EI SI NU AL LIDERILOR DE PUTERE.

Iata asadar sensul necesar al intelegerii nevoii de raspuns la dilema shakespeariana “A FI SAU A NU FI ...” gasind sensul necesar de ADAPTABILITATE SI NEADAPTABILITATE actuala la tendintele noii constructii sociale ABSOLUT NECESARE.

ADAPTATI-VA SI VENITI IN STRUCTURILE ALIANTEI SCMD A CAROR MEMBRI SUNTEM ETERN LEGATI PRIN JURAMANTUL NOSTRU DE CREDINTA FATA DE NEAM SI TARA. IATA CA IMPREUNA CU CNSC NE PROPUNEM CA PRIN SPRIJINUL ACORDAT ACUM USL SA DECLANSAM CONSTRUCTIA NOII SOCIETATI IN INTERESUL REAL AL CETATENILOR SI SA SANCTIONAM CHIAR SI USL-ul DACA ABDICA DE LA ACESTE TINTE ALE PROTESTATARILOR FARA DE PARTID DIN PIATA UNIVERSITATII. LOCUL UNDE SI-A SACRIFICAT PUBLIC CARIERA PENTRU ACEST IDEAL SI LOCOTENENTUL GHEORGHE ALEXANDRU.

“Deşteaptă-te, române, din somnul cel de moarte,
În care te-adânciră barbarii de tirani!
Acum ori niciodată croieşte-ţi altă soarte,
La care să se-nchine şi cruzii tăi duşmani!"

Asa sa ne ajute Dumnezeu !

Lt.col retragere
Ioan CEPALIGA

marți, 21 februarie 2012

PUTIN SI EFECTELE SCUTULUI ANTIRACHETA DIN UE

Raspunsul Rusiei, prin vocea lui Putin care are o prognoza de peste 60% de a fi reales presedinte, cu privire la SCUTUL ANTIRACHETA din Europa pune pe jar si relatiile economice dinte UE si Rusia care pot reintra intr-o noua perioada de RACIRE SEVERA. Principalul efect pentru Romania va fi fireste pretul gazelor de import si vom suporta consecintele similar cu Ucraina. Si nu este singura resursa "vitala" ce ne va afecta.
DECE SE VA INTAMPLA MAJORAREA DE PRET? Simplu: COSTURILE cu masurile de securitate luate de Rusia trebuie acoperite DE CEI CARE O INDEAMNA LA ACEST GEST si atunci TOATE produsele comerciale (vezi si clauzele OMC) vor fi TAXATE ca atare. Iata adevarata fata a efectelor politicii INARMARII UE in relatia cu vecinul nostru INEVITABIL Rusia. Care sunt COSTURILE? Forţele armate ale Rusiei vor primi peste 400 de rachete balistice intercontinentale moderne, peste 100 de aeronave militare şi peste 2.300 de tancuri noi, în următorii zece ani, a anunţat premierul rus Vladimir Putin, favorit în alegerile prezidenţiale de la 4 martie, relatează RIA Novosti 23 de mii de miliarde de ruble (590 miliarde euro) vor fi consacrate în total pentru aceste obiective în următorul deceniu
China facand parte din BRIC si-a anuntat vocal noile “pretentii” vizavi de ajutorarea financiara a UE si ... uite asa continua “lantul slabiciunilor”. Sa nu uitam nicicand faptul ca India face parte din BRIC si, suficient de mascat, prin ArcelorMittal care desi are sediul in UE, va fi controlat vizibil INTERESAT si pretul la otel pe pietele lumii si cum ArcelorMittal nu renunta la piata Chinei (BRIC) cum nu doreste sa o piarda pe cea din UE va juca strategic acest pret. Revedeti cum a cucerit ArcelorMittal Asia Mica si Egiptul ca poarta si a Africii dar si Turcia pentru zona Marii Negre si prin BRIC impreuna cu Rusia si China va intra si pe piata braziliana, cu siguranta, spre America de Sud si, concenrtat, isi va dezvolta ponderea si in America de Nord.
Iata cum JOCURILE STRATEGICE MILITARE conduc imediat catre JOCURI STRATEGICE ECONOMICE. Iata dece suportul ENERGETIC al economiilor se afla si el intr-un nou val de scumpiri. Rusia in aceste JOCURI spera la un CASTIG DE PRET CONSISTENT pe seama UE (si Romaniei) mizand pe necesarului lor de materii prime. Priviti acum avizat si la jocurile din Romania unde rusii domina piata otelurilor speciale si de constructii si ce se va intampla cu viitoarele privatizari. Vedeti si oscilatiile dezastruoase ale proiectelor magistralelor de gaze in acest context si diferenta de luciditate a Bulgariei pentru resursele lor de gaze naturale - similare cu negocierile directe ale Germaniei cu Rusia si nu prin interesul UE vizavi de necesarul de securitate al UE pe gaze. Noi ce resurse in proprietatea Romaniei mai avem? Nimic fiindca urmeaza a se face "cadou" ce a mai ramas.
Comentariu la articolul publicat in ziarul Gandul la adresa:
http://www.gandul.info/international/putin-anunta-o-reinarmare-fara-precedent-a-rusiei-din-cauza-sua-si-nato-cum-va-arata-armata-rusa-peste-10-ani-9250105

vineri, 17 februarie 2012

MEDITATIE FILOZOFICA

PLEDOARIE PENTRU UNIFICAREA STIINTELOR si aici aveti MISCAREA DE SPIN SOCIALA
Iată aici doar un fel de „Motto” la pledoaria mea de unificare a științelor
Iata ca din aceasta conexiune am inceput sa revad si unele filmulete cu Nassim Haramein. 
Si ce sa vezi? SURPRIZA, SURPRIZA INIMAGINABILA care mi-a dat si o deosebita incredere ca teoria mea "MISCAREA DE SPIN SOCIALA" este CORECTA.
INDEPENDENT si fara nici un fel de schimb de opinii intre noi, constat ca ea este fidel exprimata si de ... Nassim Haramein care afirma ca intreaga mecanica energetica a electronului se aplica ... SI LA SOCIETATE.
Am ramas inmarmurit sa constat ca TEORIA mea exprimata inca din anii 1975-1977 in Academia Militara din Bucuresti cand a fost vehement contestata de profesorii de atunci ca fiind doar o abordare simplista, mecanicista, sa constat iata ca dupa aproape 39 de ani Dumnezeu ma ajuta sa vad cum si un SAVANT de renume mondial, GANDESTE LA FEL. Este multumirea mea EVIDENTA in aceste ultime zile de viata ce mi-au fost daruite de Dumnezeu.
Este ceva incredibil pentru mine sa vad ca in toti acesti ani AM AVUT DREPTATE.
Conceptul nu-l veti regasi nici astazi nicaieri pe internet sub denumirea "MISCAREA DE SPIN SOCIALA".
.
Concepția mea o gasiti iata aici, in acest expozeu sinteza unde sustin NEVOIA DE INSTRUIRE SI DE INVATARE, ca singure metode de a ne LUMINA si a deveni o SOCIETATE LUMINATA si ... de ce nu "desteapta" 
http://icepaliga.blogspot.com/2012/02/miscarea-de-spin-sociala_17.html Este linkul către pledoaria mea „MIȘCAREA DE SPIN SOCIALĂ. https://www.academia.edu/24588067/MISCAREA_DE_SPIN_SOCIALA
Acest concept l-am reinviat in urma unor comentarii explicative neintelese de autorul articolului "Ar avea loc România printre “Statele Unite ale Europei”?", Lucian Davidescu si postate aici in comentariile 9 si 15 http://www.romanialibera.ro/opinii/comentarii/ar-avea-loc-romania-printre-“statele-unite-ale-europei”--234757 in 18 aug 2011, concept pe care l-am reluat explicativ-sintetic in postarea "MISCAREA DE SPIN SOCIALA", lucrare finalizata in 18-aug-2011.
Parerea lui Nassim poate fi regasita aici pe youtube  https://www.youtube.com/watch?v=dSUoKxa6WOg filmulet incarcat pe youtube in 18-12-2009.
Va rog sa verificati si dumneavoastra si sa CONSTATATI ca si conceptul meu exprimat si pe blog, SUNTEM LUMINA DIN LUMINA este si el abordat de acest savant de exceptie si in acest filmulet.

CONCLUZIA ESTE UIMITOARE
Conceptele si teoriile exprimate inca din 1975-1977 NU SUNT MECANICISTE cum au fost catalogate atunci si chiar mai mult chiar si teoria sustinuta de mine vizavi de ROLUL fizicienilor, comparativ cu al filozofilor, este SUSTINUTA iata si de acest savant in filmuletul cu linckul de mai sus.
Va recomand din nou cu INSISTENTA sa aprofundati aceste conferinte ale lui Nassim Haramein dar si ale inginerului roman Dan PREDA http://www.thefundamentaluniverse.ro/despre.html
Vizionati integral filmul "Black Whole" a lui Nassim deoarece teoria sa COLOSALA vizavi de faptul ca atentie !!! FIECARE ATOM REPREZINTA O GAURA NEAGRA (vezi si in filmuletul cu linkul de aici partea I-a in romana) se extinde incredibil de inteligent spre o cunoastere fara precedent a UNIVERSULUI si modului in care OMUL este integrat aici.
Vizionare placuta si NU VETI REGRETA ! Va apropiati cu siguranta mai mult de ESENTA rolului nostru pe Pamant si trecere la etapa de iesire in spatiul intergalactic cum sustine si Nassim

FILMUL lui Nassim subtitrat in ROMANA.
Partea 1 si Partea 2-a
Vedeți-le cât mai există fiindcă văd că multe șe șterg probabil din protecție intelectuală și drept de autor. Exact ca în istorie cu „cine a inventat primul”.
Cu stima,
Ioan CEPALIGA

SEMANTICA POLITICILOR SI ASCUNDEREA FAPTELOR

Astazi, de cele mai multe ori in viata publica sunt folosite tendentios, voit sau din nestiinta, deformat si cu ignoranta si infatuare[1] fata de cetateanul auditor o serie de notiuni deformate intentionat fara a verifica semantic[2] si sensurile exacte ale acelor cuvinte. Folosind abil sofismele[3] cu scop precis de a induce in eroare spre elemente neesentiale si derizorii ce nu-l mai culpabilizeaza, politicul de astazi a subordonat abuziv celelalte puteri ce ar fi trebuit sa-i fie partenere de management. Multe din aceste fenomene tin si de sfera drepturilor noastre generale, fundamentale sau speciale, particulare iar unele fenomene sunt puternic deformante, unele retinute si definite si ca infractiuni.
Politicul[4] si politicienii ajunsi iata la rascruce de drumuri in multe tari ale lumii, se asociaza uneori in detrimentul interesului national - cum ne-a spus noua pe sleau si directorul STRATFOR - cu aceste forte carora li se inchina si ploconesc excesiv si, prin abuz si infatuare, cauta insidios[5] a masca sensurile sau efectele faptelor lor cu o aglomerare de “cuvinte argument” asociate cu aceeasi perfidie[6] pe care o insotesc. Scopul vizibil este de a fugi de realitatea sensului ocult al faptelor lor deturnand semantica prin sofisme politice ce schimba volitiv-activ notiunile intr-o interpretare voit deformanta.
De aceea voi “abuza” si eu in acest articol de sensurile explicative de la subsol ale acestor cuvinte cu scopul de a determina cunosterea imediata si exacta a intelesurilor lor corecte apeland cat se poate de des la DEX, Constitutie sau Codul penal spre exemplu.
Cu siguranta etapa viitoare ne va duce spre o cercetare mai profunda a acestor derapaje extraordinare ale perioadei ce o traim si vor fi concluzionate elemente fezabile de corectie preventiva.
Omenirea trece acum printr-o sufocare a populatiei cu aceste politici si guverne iresponsabile si adesea cu practici infractionale care s-au asociat uneori si cu oligarhia financiara. Cum la nivel mondial multe din faptele actuale se incearca a se “spala” cu asa zisele drepturi, masluite de acum aproape infantil cum ar fi chiar si dreptul la razboi si dictatura invingatorului (vezi conflictele armate din ultima suta de ani si nu numai), suntem obligati sa fim foarte atenti si sensibili la definirea valorilor morale si de drept international armonizate cu dreptul nostru constitutional, traditiile si experienta istorica pentru Romania.
Astazi asistam, aparent neputinciosi prin lipsirea noastra abuziva de Drepturi politice (drepturile de participare ale cetatenilor la conducerea treburilor statului) pentru a schimba si corecta politicile potrivit vointei populare, la numeroasele derapaje vizibil amplificate in Romania.
Demonstratiile din peste 60 de orase ale Romaniei care tin de peste 16 zile (16 zile - sambata 28-ian-2012), in mod voit si insolent, nu sunt receptate de putere si abuzul acesta corelat cu dictatura impusa opozitiei parlamentare conduc catre decizii abusive.
Sunt institutii constitutional responsabilizate ale statului roman care devin, prin prefunda lor inactiune si pasivitate, partase la acest genocid.
Benefica si Dumnezeiasca a fost cred iata si interventia locotenentului Alexandru Gheorghe in Piata Universitatii pentru a trezi si acest spirit al RESPONSABILITATII INSTITUTIONALE decazut prin abuzuri politice si intimidare tiranica din parte acestor impostori ajunsi vremelnic in cele mai inalte functii de stat.
Sa vedem insa cum se defineste notiunea de DEMOCRATÍE ~i f. 1) Forma de organizare si de conducere politica a societatii, care proclama suveranitatea poporului. 2) Forma de guvernare a statului, bazata pe separatia puterilor si pe votul universal. 3) Stat caruia ii este proprie o astfel de organizare. 4) Metoda de conducere a unui colectiv, care asigura participarea tuturor membrilor la luarea deciziilor importante. [Art. democratia; G.-D. democratiei; Sil. -ti-e] /<fr. Démocratie.
</fr.
Rasturnarea valorilor la care s-a ajuns printr-o deformare voita a semanticii, chiar a propriilor promisiuni politice abil clamate ajunse prin sofisme politice in profunda dizarmonie cu necesitatile existentiale ale propriilor cetateni, conduce la o deformare si a Democratiei noastre ce iata a devenit prea usor demogogie, ceea ce se intimpla foarte des astazi si in Europa. In acest mod nu se mai asigura posibilitatea - ca si regula - de a da fiecaruia locul care i se cuvine dupa munca, merit, valoare profesionala si morala si a-i garanta puterea de decizie democratica. Instututiile UE sunt din aceeasi cauza tot mai putin credibile in ceea ce priveste eficienta SCHIMBARILOR si, ca urmare a propriilor interese, devin si ele abuzive utilizand ca argumentatie „criza” generata insa tocmai de iresponsabilitatea guvernarii lor. Mereu ALTII sunt vinovatii. Mereu, mereu, mereu altii.
Aceasta deformare excesiva practicata timp de 22 de ani si in Romania de catre toate partidele ce s-au perindat pe la guvernare a dus la o distrugere fara precedent a societatii noastre, a valorilor ei umane prin distrugerea culturii si a educatiei simultan cu distrugerea economiei si vanzarea ei pe „doi lei” dar si mai grav prin vanzarea bogatiilor solului si subsolului lipsindu-ne de drepturile noastre suverane fundamentale ce definesc o NATIUNE[7].
Dintre elementele constitutive ale NATIUNII1. teritoriu de stat, 2. populatia si 3. puterea politica suverana – poate cel mai afectat pentru natiunea noastra este astazi Teritoriul de stat adica spatiul geografic alcatuit din sol, subsol, ape precum si din coloana aeriana de deasupra solului si apelor asupra caruia un stat isi exercita suveranitatea sa exclusiva si deplina indiferent ce „musafiri” avem in prezent sau carui „club” sau organizatie ne-am afiliat.
Asupra intregului sau teritoriu, statul trebuie sa-si exercita o autoritate manifestata sub cel putin trei aspecte generale ca si un ABC de autoritate, FUNDAMENTAL:

              A. plenitudine ;
                   B. exclusivitate;
                  C. opozabilitate fata de orice alt stat sau persoana de drept public sau privat.

   Prin plenitudine intelegem ca Statul isi exercita functiile sale in toata deplinatatea lor pe teritoriul sau (ex.: statul, prin organismele sale specializate, legifereaza, organizeaza si conduce administratia locala, stabileste instantele de judecata, organizeaza si conduce armata, fortele de politie, serviciile secrete etc.).

    In ceea ce priveste exclusivitatea, este general admis ca, pe teritoriul sau, statul exercita singur si in mod liber intreaga sa autoritate, fiind exclusa asadar, interventia sau amestecul altui stat prin orice forma s-ar manifesta ea. Nici UE nu poate sa se amestece in treburile noastre UE nefiind nici federatie si nici confederatie in acest moment al evolutiei sale. Nici NATO, ONU etc. si nici o alta organizatie la care am aderat. Obligarea in a ne respecta angajamentele este data doar de normele clar statuate de aceste tratate care nu pot exclude suveranitatea statala ci doar obliga la aplicarea armonizata a acestor norme asumate prin ratificarea lor de Parlament si nu doar de o persoana sau institutie singulara a statului.

    Analizati acum in cunostinta de cauza cum stau la noi, in acest moment actiunile dictaturii portocalii vizavi de aceste principii de drept.

Aspectul opozabilitatii este conferit, in primul rand de legitimitatea si recunoasterea internationala a constituirii unui stat pe un anumit teritoriu. Cu alte cuvinte, un teritoriu poate apartine unui stat doar in mod legitim si legal. Teritoriul este indivizibil si inalienabil. Prin art. 3 din Constitutie (varianta revizuita) s-a eliminat insa REPETAREA notiunii de indivizibil in mod abuziv deoarece REPETAREA este o INTARIRE a notiunii de indivizibil. Indivizibilitatea este pastrata si definita insa de ARTICOLUL 1 Statul roman, aliniatul (1) Romania este stat national, suveran si independent, unitar si indivizibil. Autonomia locala intr-un stat unitar este numai administrativa si in limitele legii si nu afecteaza teritoriul, in cadrul statului unitar asa cum este definit si prin CONSTITUTIA ROMANIEI.
Retin atentia in mod imperativ asupra art. 54 din Constitutia Romaniei, fidelitatea fata de tara este sacra[8].
Cum este posibil atunci ca de la cel mai inalt nivel, Parlament, Executiv - Guvern si indeosebi Presedintia Romaniei sa nu avem reactii imediate si SUSTINUTE de catre Puterea Judecatoreasca prin autosesizare daca nu si prin sesizare ferma din parte Societatii Civile si nu numai vizavi de toate derapajele de pana in prezent, de toate tipurile de incalcari flagrante, prin actiuni vizibil asimilate unor fapte infractionale prin care s-au eludat prerogativele constitutionale? Amintesc doar imprumuturile financiare exorbitante care au aruncat Romania intr-o „sclavie” de lunga durata fara a solicita avizul Parlamentului. Si faptele pot continua cu numeroase alte exemple devenite notorii.
Asistam iata asa cum spuneam, NEPUTINCIOSI, inca, fiindca ni s-au furat drepturile cetatenesti si politice. ABUZUL corelat cu TRADAREA fata de tara ce conduce la derularea unui adevarat GENOCID, refuzat a fi vazut de cele trei puteri din Romania si de partidul aflat la guvernare, face ca GENOCIDUL declansat sa nu determine Puterea Judecatoreasca SA SE AUTOSESIZEZE desi avem nivele destule de protejare a statului de drept si a natiunii noastre.
Curtea Constitutionala a ajuns sa fie uneori prin deciziile sale mai presus de CONSTITUTIE si, in loc ca impreuna cu CSM si Inalta Curte de Casatie si Justitie sa se autosesizeze asupa acestor derapaje inadmisibile ale acestei puteri portocalii, dar si din istoria celor 22 de ani si asupra celorlalte partide ce s-au perindat pe la guvernare si au distrus elementele definitorii ale natiunii noastre, prin permisivitatea infractionala a noninterventiei ca si putere distincta si garanta a democratiei si principiilor constitutionale ce ne definesc ca si stat national, suveran si independent, unitar si indivizibil, Puterea Judecatoreasca se face PARTASA LA GENOCID si va trebui curatata din temelii de cei direct implicati in aceste erori de management si numeroase nedreptati comise garantandu-i abia apoi independenta si functionalitatea potrivit separatiei puterilor statului.
Cum va apar acum propunerile locotenentului „excentric” sau „paranoic” definit de actualii lachei ai puterii? Exclud vina sa ca si fapta sanctionabila disciplinar insa atrag atentia asupra faptului ca nicio schimbare MAJORA de regim politic nu s-a facut fara a forta unele prevederi ale normelor juridice in vigoare.
Faceti insa comparatia acum cu restrictiile privind protestele populatiei ce ar trebui mai intai „aprobate” si de aici „legalitatea” interventiei in forta a jandarmeriei care chipurile ar trebui sa restabileasca ordinea „de drept”.

A CUI DREPT DACA POPULATIA NU MAI POATE SUPORTA ACEASTA CLICA?

Lipsa de AUTO-sesizare si intervetie activa pentru armonizarea si pastrarea proportionalitatii actului juridic de guvernare si conducere statala de la presedintie pana la administratia comunelor potrivit acestor notiuni fundamentale si principii de exercitare a puterii executive, corelata cu lipsa de sprijin si armonie cu puterea legislativa, a facut ca in prezent PRINCIPALA VINA sa fie in curtea Puterii Judecatoresti, politizata excesiv si imobilizata de criteriile abile de subordonare politicului sau executivului. Fac referire doar la o singura fraza iesita din gura vremelnicului presedinte Traian Basescu: „Indiferent care este rezultatul la Curtea Constitutionala, bani nu exista.” Fraza ce arata modul CLAR de imixtiune a presedintelui in deciziile judecatoresti prin aceasta declaratie vicleana, vizibil insidioasa ce da PUBLIC tonul de nesupunere a executivului si politicii pdl. Fapta a devenit notorie ca si o CERERE PUBLICA fiind si o AMENINTARE INDIRECTA asupra deciziilor Curtii Constitutionale. Si ... ce face Curtea?
Aceste invariabile imixtiuni si infatuarea excesiva a executivului pentru a desfiinta atat puterea legislativa prin abuzul asumarilor chiar si impotriva obiectiilor specialistilor de renume ai domeniului (vezi propunerile Asociatiei magistratilor din Romania) conduce tot invariabil la infractiunea de abuz si subminare a economei nationale[9] coroborate partial si cu infractiunea de tradare[10] avand in vedere iesirile publice partinitoare ale vremelnicului presedinte Traian Basescu fie pentru Rosia Montana fie pentru alte subiecte sau situatii similare precum achizitiile publice si nu numai.
Infractiunea trebuie insa documentata si dovedita de Parchet (deja subordonat ierarhic) ceeace intra in atributiunile Puterii Judecatoresti asupra careia se fac iata presiuni de subordonare administrativa, structurala si decizionala pentru a o determina iminent spre un comportament paralizant, politizat si de subordonare catre executivul de cel mai inalt nivel.

Cu siguranta insa putem vorbi extinctiv de tradare[11] in sensul semantic fata de notiune dar si ca juramant de credinta ca si functionar public prevazuta de Legea nr.115/1999 privind responsabilitatea ministeriala care inca din Art. 1 mentioneaza: Guvernul, in intregul sau, si fiecare dintre membrii acestuia sunt obligati sa isi indeplineasca mandatul cu respectarea Constitutiei si a legilor tarii ... iar la art.7 se mentioneaza: aliniatul (1) Intra sub incidenta prezentei legi faptele savarsite de membrii Guvernului in exercitiul functiei lor si care, potrivit legii penale, constituie infractiuni. Si infractiunile specifice sunt definite in continuarea legii pastrand insa si raspunderea civila si penala comuna.
Am facut aceste trimiteri semantice si juridice pentru a atrage atentia in primul rand CETATENILOR asupra NECESITATII verificarii PERMANENTE si cu foarte mare atentie a declaratiilor la iesirile publice ale reprezentantilor natiunii aflati in functiune in una din cele trei puteri, ale partidelor politice sau organizatiilor reprezentative civile dar mai ales asupra FAPTELOR LOR care in prezent vedem cum conduc iata catre un veritabil GENOCID[12] mai ales daca ne referim la efectele “reformelor” distructive, PRIN ASUMAREA RASPUNDERII, efecte asupra pensionarilor, mamelor, copiilor, cetatenilor aflati in nevoie fie cu dizabilitati fie ca si lipsuri existentiale, profesorilor si oricarei alte profesiuni luate fiecare pe rand in colimator.

Observati va rog ca sunt indeplinite cerintele infractionale potrivit definitiei din Condul penal de supunere a colectivitatii ori grupului la conditii de existenta sau tratament de natura sa duca la distrugere fizica si, extictiv, si la distrugerea intelectuala, educationala, morala privitor chiar si la drepturile politice de participare ale cetatenilor la conducerea treburilor statului fapte ce submineaza profund statul de drept si democratia constitutionala.

CARE CREDETI CA AR FI SOLUTIILE VIABILE PENTRU REVENIREA LA NORMALITATE?

EU CRED CA AR FI:

   1. AUTOSESIZAREA puterilor statului, fiecare pe palierul ei demonstrand imediat derobarea fata de aceste derapaje si actiunea lor ferma si CONCERTATA de eliminare imediata a disfunctionalitatilor de management inclusiv prin plangeri penale sau civile in caz de insolventa corectiva civica si normala pentru a nu se ajunge in final la exprimarea vointei populare prin forme violente. Interesanta cred ca este si propunerea locotenentului Alexandru Gheorghe daca este citita cu atentie chiar si in Comunicatul voit defaimator al MApN daca avem dorinta reala de corectare a derapajelor. In loc sa exagereze tendintele de inculpare si arestare la adresa onorabilului locotenent ar trebui indreptat efortul MApN catre cei care au generat aceste derapaje insuportabile pentru intregul nostru popor. Cum insa la conducerea MApN se afla unul din indivizii ce s-au catarat pe scara ierarhica in mod politic servil, locotenentul nu a dat decat SEMNALUL de SESIZARE pentru cei in drept si masei de militari ce au jurat credinta tarii si nu clicii actuale aflata vremelnic la putere.

    2. Nu sunt de neglijat nici actiunile penale sau civile in nume propriu ale celor alesi UNINIMINAL si care trebuie sa-si exercite mandatul cu fermitate privind apararea legalitatii si ordinii constitutionale. In afara de Tusa Adriana - Diana, in calitate de deputat ales in Colegiul Uninominal Nr. 1 Braila care a facut plangere penala impotriva faptuitorilor BOC EMIL si OPREA GABRIEL pentru spre exemplu savarsirea infractiunii de prezentare, cu rea-credinta, de date inexacte Parlamentului cu privire la activitatea Guvernului sau a unui minister, pentru a ascunde savarsirea unor fapte de natura sa aduca atingere intereselor statului, fapta savarsita in calitate de membru al Guvernului, in exercitiul functiunii, infractiune prevazuta si pedepsita de art. 8, alin 1, lit b din Legea nr.115 din 28 iunie 1999 privind responsabilitatea ministeriala nu cunosc, eu cel putin, vreo alta plangere penala sau civila formultata de vreun parlamentar deputat sau senator vizavi de abuzul asumarii raspunderii in parlament a unor legi de interes general sau vizavi de derapajele de management statal ale executuvului. Si din partea altor lideri, inclusiv din societatea civila, rare sunt actiunile coercitive si de preventie. Afirm acest lucru fiindca personal am cauta sa vad cine si cum s-a manifestat ferm, preventiv si descurajator, cu plangere in justitie, pentru a anihila si a combate aceste derapaje pentru viitor. SCMD a declansat actiunea VAL DE PLANGERI PENALE. Oare SCMD stie concret astazi cate plangeri efective sunt activate pana in prezent? Ale mele spre exemplu, in nume propriu, sunt oare cunoscute si luata in considerare? Ele sunt o forma democratica de preventie prin apel la Puterea Judecatoreasca pentru descurajare si corectarea acestor derapaje inainte de a se ajunge la violentele stradale sau la un razboi civil. Unde este oare si VALUL DE PLANGERI ALE SOCIATATII CIVILE? Cand se va trezi si ea ca sa apere statul de drept prin sesizarile sale?

    3. In caz de esec a primelor doua solutii nu ne mai ramane decat actiunea ferma a populatiei pina la corectarea definitiva a acestor derapaje indiferent pe cine vor desemna revolutionarii sa preia puterea si sa o exercite in numele cetatenilor Romaniei. Cu riscul de a avea alegeri in fiecare an sau semestru. Votul popular este singura forma constitutionala de schimbare pasnica a puterii decazute in fata asteptarilor alegatorilor si tuturor cetatenilor Romaniei. Puterea se teme iata de aceste alegeri anticipate.

Cum insa, asa cum preciza si domnul Victor Alistar, presedinte Transparency International Romania, sunt clare tendintele de santajare a Puterii Judecatoresti prin diferite metode. Ele trebuie aspru sanctionate pentru asigurarea separatiei reale a Puterilor Statului si asta in primul rand prin reactia lor de echilibru si proportionalitate venita chiar din partea acestor Puteri si abia apoi prin compensare de catre sociatatea civila si populatia afectata.

Razboiul, fie el si civil, are INTOTDEAUNA laturile sale de derapaje si „insuccesuri” J condamnabile chiar daca se admite „legitimitatea” lui. Reprezinta insa si RAZBOIUL o ultima alternativa de proportionalitate in nevoia de restabilire a normalitatii statale democratice. Va implor PREVENITI-L inainte de a fi prea tarziu.

Cu stima profunda pentru minunatul popor roman din care am onoarea sa fac parte, inginer electronica si telecomunicatii militare cu studii superioare de lunga durata (6 ani), licentiat in stiinte militare de comanda si stat major si economist (5 ani) licentiat in management-marketing in afacerile economice internationale, membru al SCMD filiala Galati,

Lt.col. in retragere
Ioan CEPALIGA
____________________________________________________
[1] DEX ’98 A SE INFATUÁ mă ~éz intranz. A deveni foarte fudul; a se crede om superior; a se umfla în pene; a se îngâmfa; a se împăuna; a se înfumura. /Infauter

[2] DEX ’98 SEMÁNTIC, -Ă, semantici, -ce, s. f., adj. I. S. f. 1. Ramură a lingvisticii care se ocupă cu studierea sensurilor cuvintelor și a evoluției acestor sensuri; semasiologie, semantism. 2. (Log.) Teoria interpretării unui anumit sistem formalizat prin alt sistem formalizat. II. Adj. Care ține de semantică (I 1), care se referă la sensurile cuvintelor; semasiologic. – Din fr. sémantique.
[3] DEX ’98 SOFÍSM, sofisme, s. n. Silogism sau raționament corect din punct de vedere formal, dar greșit din punct de vedere al conținutului (fiind bazat pe un echivoc, pe utilizarea aspectelor neesențiale ale fenomenelor etc.), adesea folosit pentru a induce în eroare; p. gener. argument, afirmație etc. false. – Din fr. sophisme, lat. sophisma.
[4] DEX ’98 POLÍTIC, -Ă, politici, -ce, s. f., adj. I. S. f. 1. Știința și practica de guvernare a unui stat; sferă de activitate social-istorică ce cuprinde relațiile, orientările și manifestările care apar între partide, între categorii și grupuri sociale, între popoare etc. în legătură cu promovarea intereselor lor, în lupta pentru putere etc.; orientare, activitate, acțiune a unui partid, a unor grupuri sociale, a puterii de stat etc. în domeniul conducerii treburilor interne și externe; ideologie care reflectă această orientare, activitate, acțiune. ◊ Expr. A face politică = a lua parte în mod activ la discutarea și rezolvarea treburilor statului. 2. Tactică, comportare (abilă) folosită de cineva pentru atingerea unui scop. II. Adj. 1. Care aparține politicii (I), care se referă la politică, de politică; politicesc1. ◊ Drepturi politice = drepturile de participare a cetățenilor la conducerea treburilor statului. Nivel politic = grad de pregătire a cuiva în probleme de politică generală; orientare justă în astfel de probleme. Om politic (și, înv., substantivat, m.) = persoană care are un rol important în activitatea politică, care își desfășoară activitatea principală în domeniul politicii (I 1). ♦ (Substantivat, n.) Aspect, element politic (II 1), viață politică. 2. Care are sau care exprimă o comportare abilă; dibaci, șiret. – Din lat. politicus, ngr. politikós, fr. politique.
[5] DEX ’98 INSIDIÓS, -OÁSĂ, insidioși, -oase, adj. Care caută să înșele; înșelător, viclean, perfid, șiret. [Pr.: -di-os] – Din fr. insidieux.Sinonim cu PERFÍD ~dă (~zi, ~de) 1) (despre persoane) Care, sub masca aparent binevoitoare, ascunde gânduri dușmănoase; care înșală încrederea cuiva trădându-l; viclean; insidios. 2) (despre fenomene, acțiuni, lucruri etc.) Care este periculos, fără să pară astfel. /Perfide
[6] DEX ’98 PERFÍD ~dă (~zi, ~de) 1) (despre persoane) Care, sub masca aparent binevoitoare, ascunde gânduri dușmănoase; care înșală încrederea cuiva trădându-l; viclean; insidios. 2) (despre fenomene, acțiuni, lucruri etc.) Care este periculos, fără să pară astfel. /perfide
[7] DEX ’98 NAȚIÚNE, națiuni, s. f. Comunitate stabilă de oameni, istoricește constituită ca stat, apărută pe baza unității de limbă, de teritoriu, de viață economică și de factură psihică, care se manifestă în particularități specifice ale culturii naționale și în conștiința originii și a sorții comune. [Pr.: -ți-u-] [Var.: (înv.) ție s. f.] – Din lat. natio, -onis, it. nazione, fr. nation, rus. națiia.
[8] CONSTITUTIA ROMANIEI CAPITOLUL III Îndatoririle fundamentale ARTICOLUL 54 Fidelitatea fată de ţară (1) Fidelitatea faţă de ţară este sacră. (2) Cetăţenii cărora le sunt încredinţate funcţii publice, precum şi militarii, răspund de îndeplinirea cu credinţă a obligaţiilor ce le revin şi, în acest scop, vor depune jurământul cerut de lege.
[9] CODUL PENAL Art. 165 Subminarea economiei naţionale Fapta de a folosi o unitate din cele la care se referă art. 145 (Public Prin termenul public se înţelege tot ce priveşte autorităţile publice, instituţiile publice, instituţiile sau alte persoane juridice de interes public, administrarea, folosirea sau exploatarea bunurilor proprietate publică, serviciile de interes public, precum şi bunurile de orice fel care, potrivit legii, sunt de interes public), ori de a împiedica activitatea normală a acesteia, dacă fapta este de natură să submineze economia naţională, se pedepseşte cu închisoare de la 5 la 20 de ani şi interzicerea unor drepturi. Dacă fapta prevăzută în alineatul precedent a produs pagube importante economiei naţionale, pedeapsa este detenţiunea pe viaţă sau închisoarea de la 15 la 25 de ani şi interzicerea unor drepturi.
[10] CODUL PENAL Art. 155 Trădarea Fapta cetăţeanului român sau a persoanei fără cetăţenie, domiciliată pe teritoriul statului român, de a intra în legătură cu o putere sau cu o organizaţie străină ori cu agenţi ai acestora, în scopul de a suprima sau ştirbi unitatea şi indivizibilitatea, suveranitatea sau independenţa statului, prin acţiuni de provocare de război contra ţării sau de înlesnire a ocupaţiei militare străine, ori de subminare economică sau politică a statului, ori de aservire faţă de o putere străină, sau de ajutare a unei puteri străine pentru desfăşurarea unei activităţi duşmănoase împotriva siguranţei statului, se pedepseşte cu detenţiune pe viaţă sau cu închisoare de la 15 la 25 de ani şi interzicerea unor drepturi.
[11] DEX ’98 TRĂDÁ, trădez, vb. I. 1. Tranz. A înșela în mod voit și perfid încrederea cuiva, săvârșind acte care îi sunt potrivnice, pactizând cu dușmanul etc. ♦ A fi neloial față de cineva sau de ceva. ♦ A se abate de la o linie de conduită, a dovedi inconsecvență față de o acțiune, de o idee etc. ♦ A comite o infidelitate în dragoste sau în căsnicie; a înșela. 2. Tranz. (Despre facultăți fizice sau psihice) A nu mai funcționa (bine), cauzând dificultăți. Memoria îl trădează. 3. Tranz. și refl. A (se) da pe față; a (se) da de gol. – Din lat. tradere.
[12] DEX ’98 GENOCÍD, genocide, s. n. infracțiune săvârșită în scopul de a distruge deliberat și sistematic, în întregime sau în parte, o colectivitate sau un grup național, rasial, etnic sau politic [Pl. și genociduri] – Din fr. génocide. Iar in CODUL PENAL Art. 357 - Genocidul la punctul c) supunerea colectivităţii ori grupului la condiţii de existenţă sau tratament de natură să ducă la distrugere fizică; se pedepseste cu detentiune pe viatã sau cu închisoare de la 15 la 25 de ani si interzicerea unor drepturi.

MISCAREA DE SPIN SOCIALA

DISERTATIE PENTRU UNIFICAREA STIINTELOR (link - https://www.academia.edu/24588067/MISCAREA_DE_SPIN_SOCIALA
Iată aici doar un fel de „Motto” la pledoaria mea de unificare a științelor
http://icepaliga.blogspot.ro/2014/02/prinde-radacini-conceptul-de-miscarea.html  AICI E CONCEPTUL MEU
Iata ca din aceasta conexiune am inceput sa revad si unele filmulete cu Nassim Haramein.
Si ce sa vezi? SURPRIZA, SURPRIZA INIMAGINABILA care mi-a dat si o deosebita incredere ca teoria mea "MISCAREA DE SPIN SOCIALA" este CORECTA.
INDEPENDENT si fara nici un fel de schimb de opinii intre noi, constat ca ea este fidel exprimata si de ... Nassim Haramein care afirma ca intreaga mecanica energetica a electronului se aplica ... SI LA SOCIETATE.
Am ramas inmarmurit sa constat ca TEORIA mea exprimata inca din anii 1975-1977 in Academia Militara din Bucuresti cand a fost vehement contestata de profesorii de atunci ca fiind doar o abordare simplista, mecanicista, sa constat iata ca dupa aproape 39 de ani Dumnezeu ma ajuta sa vad cum si un SAVANT de renume mondial, GANDESTE LA FEL. Este multumirea mea EVIDENTA in aceste ultime zile de viata ce mi-au fost daruite de Dumnezeu.
Este ceva incredibil pentru mine sa vad ca in toti acesti ani AM AVUT DREPTATE.
Conceptul nu-l veti regasi nici astazi nicaieri pe internet sub denumirea "MISCAREA DE SPIN SOCIALA".
Sinteza mea o gasiti iata aici, in acest expozeu, unde sustin NEVOIA DE INSTRUIRE SI DE INVATARE, ca singure metode de a ne LUMINA si a deveni o SOCIETATE LUMINATA si ... de ce nu "desteapta" http://sdrv.ms/1hGFex8 Este linkul către pledoaria mea „MIȘCAREA DE SPIN SOCIALĂ”.
Acest concept l-am reinviat in urma unor comentarii explicative neintelese de autorul articolului "Ar avea loc România printre “Statele Unite ale Europei”?", Lucian Davidescu si postate aici in comentariile 9 si 15 http://www.romanialibera.ro/opinii/comentarii/ar-avea-loc-romania-printre-“statele-unite-ale-europei”--234757 in 18 aug 2011, concept pe care l-am reluat explicativ-sintetic in postarea "MISCAREA DE SPIN SOCIALA", lucrare finalizata in 18-aug-2011. Regret că au fost șterse/eliminate toate comentariile de pe pagina lor.
Parerea lui Nassim poate fi regasita aici pe youtube https://www.youtube.com/watch?v=dSUoKxa6WOg filmulet incarcat pe youtube in 18-12-2009.
Va rog sa verificati si dumneavoastra si sa CONSTATATI ca si conceptul meu exprimat si pe blog, SUNTEM LUMINA DIN LUMINA este si el abordat de acest savant de exceptie si in acest filmulet.
CONCLUZIA ESTE UIMITOARE
Conceptele si teoriile exprimate inca din 1975-1977 NU SUNT MECANICISTE cum au fost catalogate atunci si chiar mai mult chiar si teoria sustinuta de mine vizavi de ROLUL fizicienilor, comparativ cu al filozofilor, este SUSTINUTA iata si de acest savant in filmuletul cu linckul de mai sus.
Va recomand din nou cu INSISTENTA sa aprofundati aceste conferinte ale lui Nassim Haramein dar si ale inginerului roman Dan PREDA http://www.thefundamentaluniverse.ro
Vizionati integral filmul "Black Whole" a lui Nassim deoarece teoria sa COLOSALA vizavi de faptul ca atentie !!! FIECARE ATOM REPREZINTA O GAURA NEAGRA (vezi si in filmuletul cu linkul de aici partea I-a in romana) se extinde incredibil de inteligent spre o cunoastere fara precedent a UNIVERSULUI si modului in care OMUL este integrat aici.
Vizionare placuta si NU VETI REGRETA ! Va apropiati cu siguranta mai mult de ESENTA rolului nostru pe Pamant si trecere la etapa de iesire in spatiul intergalactic cum sustine si Nassim
FILMUL lui Nassim subtitrat in ROMANA.
Partea 1 http://www.trilulilu.ro/video-diverse/intregul-negru-documentar-partea-intai si Partea 2-a http://www.trilulilu.ro/video-diverse/intregul-negru-documentar-partea-a-doua
Vedeți-le cât mai există fiindcă văd că multe șe șterg probabil din protecție intelectuală și drept de autor. Exact ca în istorie cu „cine a inventat primul”.
Am mai găsit azi 10-09-2016 încă un linck cu un film ce descrie exact aceleași idei privind „matricea” Univesului https://youtu.be/d65qjG0K54Y Vizionați-l cât se mai poate. E titrat în românește.
Cu stima,
Ioan CEPALIGA