joi, 26 februarie 2015

IMINENTA CIOCNIRE A GALAXIILOR SOCIALE !!!

NU PRIVIȚI SUPERFICIAL DECLARAȚIILE LIDERILOR. DAR NICI PROGNOZELE. NU E NEBUNIE CI REALITATE ÎNFIORĂTOARE. 
ANALIZAȚI CUM COMBATEM ȘI NE APĂRĂM NOI DE NEBUNIA LIDERILOR?

Voi, cei mai tineri cu siguranță veți asista la o formă NOUĂ de guvernare ce se experimentează și abia acum veți dori să vă etalați REAL încărcătura cunoștințelor dar și armonizare bio-socială apelând chiar și la acest mod românesc al exploziei hazului de necaz pentru a păși în viitoarea societate/nație globală. 
Nu înțelegeți că se demonstrează persuasiv, pas cu pas, că noi NU NE PUTEM GUVERNA? E deja programată concluzia după ținta globală a stăpânilor și ne trebuie O NOUĂ EXPERIENȚĂ de guvernare? 
N.O.M. sau Noua Ordine Mondială (SUA) nu mai poate aștepta fiindcă „SPIRALA MORȚII” este deja LEGICĂ din punct de vedere economico-financiar și acum se caută soluții rapide de RESETARE a lumii. 
România a fost cobaiul FMI dar cum ei sunt limitați intelectual se caută soluții NOI de criză. CUM RESETĂM OMENIREA ?!
Citiți vă rog o minimă sinteză, cea publică firește, din http://sputniknews.com/analysis/20150225/1018756078.html această prognoză STRATFOR și, poate, veți desluși și voi VIITORUL OMENIRII care se încearcă a fi măsluit după cum vor unii, favorabil doar lor. 
Analizați doar afirmația de ÎNGENUNCHERE A RUSIEI ! Efectiv poate fi realizată cu lansarea pe piață a ENERGIEI LIBERE tocmai fiindcă Rusia se bazează pe resursele sale ENERGETICE. 
Apoi prognoza de amplificare a CORUPȚIEI în UE, Europa (principalul concurent al SUA, UE fiind lovită financiar-apocaliptic), și nu în ultimul rând căderea Chinei (inclusiv zona APEC). 
Și toate astea prognozate de STRATFOR pentru menținerea SUA ca cea mai mare putere globală. 
Iohannis pentru N.O.M. nu e așadar decât un simplu pion INSTALAT în această etapă de experiență nouă ce se face pe spatele nostru. Iohannis nu mai este marinarul abil care manevrează nava România dar este AVID de putere și de orgoliul învingătorului uitând vizibil flagrant de România și de acest popor.
Adevărul este că, nici americanii NU ȘTIU încă ce să facă cu forța de muncă în cazul trecerii la aplicarea descoperirilor științifice uluitoare ca și impact al viitorului. 
De aici ideea că vom merge doar 3 zile să lucru săptămânal. URAAA... ce distracții vom avea, nu? E captivant social pentru neștiutori.
Și de aceea avem nevoie și de un sistem administrativ bazat pe elemente de FORȚĂ fie ele și militare dar preponderent coercitive (să experimentăm ceva gen puterea DNA, etc. dar de ale Justiției fie ea și de Poliție militară) care să preia ȘOCUL SOCIAL al ȘOMAJULUI MASIV ce urmează (exemplu șomajul produs după lansarea energiei libere care deși induce doar circa 1% - vizibil mincinos 1%, din impactul schimbărilor dar și acest 1% este DEVASTATOR, ca și efect de șomaj). 
O altă variantă deja cunoscută omenirii este reducerea populației (la maxim 1,5 miliarde) până la capacitatea de absorbție a șocului managementului INVENȚIILOR descris chiar și în Congresul american, exemplu ca rezultat controlabil prin înfometarea globală sau pandemie. De aici și ideea cu Legea Big Brother pentru a stăpâni masele, cele viitoare, înfometate, decimate și mai ales înfrânarea din fașă a avântului colosal al forței intelectualității, românești, SINGURA FORȚĂ SOCIALĂ (creștină, ortodoxă) capabilă să gestioneze efectiv, coerent, civilizat, aceste tehnologii de torsiune ce se vor experimenta și la noi. Restul populației (desigur doar cea care mai rămâne, pentru muncă) va merge fie în agricultură dar și aici vor fi schimbări inimaginabile de tehnologie aplicată fie la ... serviciile de salubritate. 
„Învățați, învățați, învățați” era totuși un slogan fezabil omenirii, nu? Celor neștiutori, cuminți, aerieni dar potențial CAPABILI.
Dragi camarazi, bucurați-vă și voi fiindcă în curând NU VEȚI MAI SUFERI, veți cere singuri EUTANASIEREA în locul unei vieți de extremă marginalizare, inumană. 
Doamne ajută-i pe români oriunde s-ar afla! 
E decriptat scenariul acesta nu de mine ci de STRATFOR. Această „Apocalipsă” sau „Revelație” după impactul iminent al liberalizării tehnologiilor futuriste este inevitabil lansată. Sunteți pregătiți?
Suntem cu un picior ... ajuns deasupra capului în această iminentă „Ciocnire a Galaxiilor” și ea, ciocnirea, este extrem de avansată în derularea programului țintelor activate.
Trierea noastră a început de câțiva ani buni și unii suntem deja marcați „fezabil” pentru cele două cete, una „de smintiți” și alta „de mișei”. 
Ciocnirea Galaxiilor Sociale a început dragii mei camarazi! Voi unde-mi sunteți?
Rugați-vă să nu fiți arondați proiectului de purificare, ca UTILITATE în restructurarea pentru N.O.M. 
Și asta doar pentru a savura și voi, fiecare, REAL, intuiția voastră doctă de comandanți „fără portofel” dar cu mintea „brici” tocit chiar de puturoșenie dacă nu de indiferență, de ghiocel și cămilă. E dur dar ... prea adevărat?!
Voi sunteți urmașii Romei ... ?
Ooo... dragii mei poeți vizionari, câtă virtute ne-a mai rămas? Voi tineri învățăcei ce viață v-ați ales? 
Dumnezeu fie cu voi dragii moșului că noi ... ne-am terminat bateriile. 
Veți avea nevoie de multă abilitate ca să existați futurologiei de management INTERGALACTIC fiindcă ne sosește ... „TEHNICA GREA” să mascheze în fapt ... altceva.
Fiți CINSTIȚI cu VOI și nu fiți „mucea” cu acești noi manageri NOM fiindcă și voi aveți cunoștințe excepționale, de olimpici dar nu și ... mintea împrumutată de la „sfatul bătrânilor”. Vă veți crea iminent „SFATUL OLIMPICILOR” pentru a intra și voi, după puterile tinereții voastre în OLIMP.
Sunteți VOI urmașii Romei ...? 
Fiți deci VOI urmașii DACIEI ... GALACTICE!!!



REMEMBER FINANCIAR CA ȘI CLARVIZIUNE CONFLICTUALĂ

Destul de recent, președinții Rusei, Kazahstanului și Belarus au anunțat oficial că Uniunea economică formală vamală a Uniunii Eurasia vor fi accelerate și obiectivele finalizate până ... în 2015, iar aceasta va adopta o nouă monedă Altyn. 
Iată așadar primul motiv exacerbat de îngrijorare a lumii occidentale.
Vladimir Putin a anunțat ca Altyn, ca nouă monedă a Eur-Asiei, era planificată să fie introdusă abia în 2025 dar, datorită sancțiunilor SUA/UE împotriva Rusiei aceasta va apare în maxim 3-5 ani (declarație din 2014). Noul sistem rusesc va fi legat la sistemele de plăți suverane chinez dar și japonez, care este acceptat deja în peste 70 de țări. Acest sistem de plată va fi adoptat în cele din urmă de către Uniunea Eur-Asiatică. 
Uniunea Eur-Asiatică ar putea deveni și UNIUNE MILITARĂ, ca un contra-răspuns la acțiunile NATO de apropiere de granițele ruse. 
Inițiativa de a crea o noua monedă a venit din partea președintelui atenție!!! kazah, Nursultan Nazarbayev încă din 2012 iar Vladimir Putin a fost imediat de acord cu ideea. 
Altyn înseamnă aur. Cuvântul este de origine turcă. Familia de limbi turcice include limbi vorbite și de popoarele siberiene, tătari, mongoli și kazahi. Rusia a fost întotdeauna o țară multinațională, iar limbile turcice au fost unele din cele mai vorbite în țară. În timpurile antice și medievale, rușii au avut schimburi economice si legături foarte strânse cu Asia și Orientul Mijlociu. Drumul Mătăsii și alte rute comerciale importante din Est treceau prin Rusia. Rusii medievali vorbeau curent limbile turcice ca și limba lor maternă. 
Aceste proiecte economice, proiecte ce sperie occidentul sunt atent MASCATE pentru a avea câștig de cauză vizavi de susținerea acțiunilor NATO și CIA oriunde în întreaga lume.
Prin aceasta monedă de aur, Altyn, Uniunea Eur-Asiatică, împreună cu China (Yuanul), trimite un semnal puternic prin care se vizează RELUAREA standardului de aur, care probabil va duce la dispariția dolarului ca monedă de rezervă mondială.
Rusia este unul dintre cei mai mari producători de aur. Recent a deschis o nouă exploatare auriferă în Munții Urali. În același timp împreuna cu China sunt și MARI importatori de aur. 
Rusia recunoaște oficial rezerva sa de aur la doar 1000 de tone, dar sigur este de câteva ori mai mare. China la rândul său a anunțat că și-a crescut rezerva de la 1000 de tone la aproximativ 3000 tone. În fapt înmulțiți cu 2 sau 3 această cantitate pentru a vă apropia de realitate. India este de asemenea un mare depozitar de aur. Kazahstanul deține rezerve considerabile de aur pe lângă cele de petrol și gaze precum și terenuri fertile.
Astăzi la ora 17:10 - 26.02.2015, guvernul indian ne comunică faptul că a dat undă verde pentru participarea sa la capitalul de înființare a Băncii Noi de Dezvoltare a BRICS cu un capital total de 100 de miliarde de dolari pe data de 25-02-2015, ratificând acordul. Propunerea de ratificare a fost aprobată miercuri, la o întâlnire a Cabinetului, prezidată de prim-ministrul indian Narendra Modi.
Banca NDB este de așteptat să înceapă să funcționeze până la sfârșitul anului 2015. Și Duma de Stat, camera inferioară a parlamentului rus, a ratificat acordul încă de la 20 februarie 2015. Acordul privind crearea Băncii Noi de Dezvoltare (NDB) a fost semnat la 15 iulie 2014 în Fortaleza, Brazilia de membri BRIC - Brazilia, Rusia, India, China și Africa de Sud în timpul unui summit BRICS. 
Potrivit lui Paul Craig Roberts dar și alți analiști, rezervele de aur ale SUA au fost împrumutate dealerilor, care au vândut însă aurul, cu scopul de a ține iluzia prețurilor mici la aur, dolarul fiind astfel stabil și economia americană solventă; pe scurt s-a acționat pentru a amâna căderea dolarului ca monedă de rezervă mondială. 
O mare parte din rezerva de aur a SUA a trebuit sa fie livrată la cererea Chinei pentru a acoperi obligațiunile de acum 50 de ani în urmă (vestita înțelegere de la Breton Woods). 
SUA a fost însă de mult timp suspectată de lipsa aurului, dar ACUM este recunoscut acest fapt de majoritatea observatorilor fiduciari inclusiv de Fort Knox (unde se ținea rezerva de aur a SUA) care recunoaște că visteria este goală. 
Public s-a anunțat că ar deține cca. 8000 de tone de aur dar, nu știe nimeni nimic real pentru că simplul fapt că auditul rezervei de aur a SUA nu este permis NIMĂNUI. Comparați cu sintagma din 1971 a americanilor cum că „dolarul e mai bun ca aurul” dând frâu liber la tipărit HÂRTIA numită dolar!
Se crede că dezastrul bancar din Cipru s-a petrecut și datorită faptului că Rusia și China derulau contractele de tranzacții ale aurului pe piața mondială prin această țară jucând abil și pe derivatele americane.
Occidentul (SUA) a dus premeditat (se pare că și prin atac cibernetic) Cipru în faliment pentru a lovi în Rusia și China. 
Se apreciază că SUA au reușit să încetinească temporar achizițiile de aur ale Rusiei și se apleacă acum asupra ATENȚIE!!! a Indiei pentru a încetini și aici importurile de aur. Populația Indiei este considerată cel mai mare deținător și cumpărător de aur din lume. Se estimează că deținătorii privați ar deține în această țară un total de cca. 25.000 de tone de aur (vezi de aceea și pericolul BRICS unde sunt concentrate țări cu mari rezerve de aur și pietre prețioase unele și petrol și gaze). 
Deoarece în ultimii ani SUA și-a folosit cea mai mare parte din rezervele sale de aur pentru a crea o iluzie a solvenței dolarului, SUA a trebuit să găsească mai mult aur în altă parte, mai ales atunci când China și-a cerut rezerva și a mai și început simultan livrări exigente pe contractele sale de aur, protectiv pentru a nu exista manevre bursiere susceptibile de speculă. 
Se avea încredere în rezerva de la FED din New York, dar curând s-a demonstrat că aurul SUA ... NU EXISTĂ mai ales după ce și Germania și-a cerut aurul înapoi. România este o țară atipică politicii pe aur și renunță irațional și la multe din creanțele sale istorice.
Din cele 1500 de tone ale Germaniei stocate la FED-NY, nemții au cerut doar 400 de tone înapoi, cantitate ce nu a putut fi livrată. 
ATENȚIE !!! Nici această minimală cantitate nu a putut fi pusă la dispoziție în termeni rezonabili. Germania a făcut atunci o CONCESIE pentru a nu declanșa catastrofa, spunând că acceptă restituirea în tranșe pe parcursul a 7 ani, la o rată de 50 de tone pe an. În primul an SUA a putut da înapoi Germaniei doar … 5 tone...!! 
Aceasta situație nouă a declanșat neîncrederea mondială la adresa SUA.
Acum însă a sosit ceasul sau cel de pe urmă ! 
Când acest sistem (rezerva de aur a SUA) s-ar prăbuși ar trebui făcut rapid și-n liniște. SUA însă nu va face asta. Va încerca perfid, prin orice mijloace să tragă după ele pe oricine în abisul său întunecat, în „Spirala morții”. 
Nu este vorba despre capitalism vs socialism, acesta nici nu a existat vreodată real, totul a fost făcut doar pentru controlul lumii ! 
Povara datoriei SUA și a statelor UE crește exponențial, economia lor se clatină și astfel SUA devine tot mai disperată și a încetini progresul modelului alternativ Eur-Asiatic de dezvoltare, motiv justificat pentru crearea unor zone fierbinți în jurul Rusiei și al Asiei. Inclusiv APEC, BRICS și EurAsia și oriunde e necesar.
Numai anul trecut (2013) SUA au suferit lovituri umilitoare ca urmare a scandalului NSA/Snowden dar și fiasco-ul din Siria. 
Crearea alternativei garantate cu aur și/sau garantate cu resurse naturale și economii, iată că sunt juxtapuse de SUA cu monedele de hârtie fără valoare (emitere nelimitată de noi dolari). Dar și alte monede din Vest inclusiv euro sunt scoase din sistemul economic real, monedele fiind în prăbușire și jonglate prin corupție să-și mențină valoarea. 
Procesul va continua. 
Pana la urma criza Ucraineana nu a făcut decât accelerarea procesului de colaps al economiei occidentale în același timp cu cristalizarea prin URGENTARE a noii economii Eur-Asiatice și a contrabalansarea polilor de putere planetară, dar cu un alt scop și statut decât cel de monopol uzitat de NOM.
CONCLUZIE RAȚIONALĂ
Banca de Reglementări Internaționale (BIS - Bank of International Settlements) din BASEL, ELVETIA controlează DIRECT finanțele mondiale (vezi criza francului elvețian neînțeleasă deloc de politic). 
Sunt suficiente informații pentru a crede că ea este adevărata BANCĂ MONDIALĂ, din umbră, a celor care controlează lumea financiară. 
Cât timp Rusia și China sunt ÎNCĂ printre cei 60 de membri ai BIS, nu prea îți poți face iluzii despre apariția unui alt sistem financiar mai … CINSTIT. Multă lume știe deja că aceasta este o altă bancă înființată de Rotschild, Wartburg ... etc. încă din 1930 și care a consolidat neutralitatea Elveției. Șefi ai băncilor centrale membre (precum barosanul nostru Isărescu) merg aproape bi-lunar la Basel ca să-și confirme dările și completarea depozitelor de aur ale băncii, să-și ridice extrasele de cont, inclusiv ale conturilor personale, și să-și coordoneze "politicile financiare", adică să fie toți pe aceeași frecvență în ceea ce privește controlul "turmelor de fraieri" escrocați acum și cu fluctuația controlată și impusă a francului elvețian, escrocare făcută chiar de bănci și nu de piață.
Iată de ce vom asista la o OFENSIVĂ fără întoarcere pentru consolidarea liderilor NOM (SUA) și se derulează în România experiențele unei noi forme de guvernare prin coerciție DNA, ANI, ICCJ, CSM, CCR și revigorare a armatei ca și garant al lansării unor ȚINTE UTILITARE devastatoare cum ar fi cele legate de ENERGIA LIBERĂ care va pulveriza Rusia și economiile bazate pe resurse de petrol și gaze.
Când se va produce? Nu o știu decât liderii N.O.M. dar, putem estima că, va fi FOARTE CURÂND după prognozele STRATFOR.
SURSA: O sinteză din presă.

miercuri, 18 februarie 2015

ATENȚIE SPORITĂ DRAGI CAMARAZI

OCHII CÂT CEPELE LA CAII TROIENI MODERNI

Vă fac o sinteză de crochiu a ceea ce militarii activi nu pot spune. 
Fiți scutul de nădejde al României, scut VOCAL (cel puțin) și demonstrați că liderii și populația vă datorează respect! 
Fiți și voi VULTURI PROFESIONIȘTI AI ROMÂNIEI dragi camarazi!
Dacă mai sunteți militari în suflet și simțiri, veți sesiza repede că ROMÂNIA ESTE DEJA ÎNCONJURATĂ de țări activ simpatizante, pro-ruse care aștern deja covorul roșu pentru ieșirea rușilor la Mediterana și revenirea lor în Comisia Dunăreană, spre inima Europei.
NU FIȚI MIOPI !!!
În rezervă, dar cu avans vizibil, rușii negociază acum bazele militare din Cipru și abia așa vedem cât de AVANSAȚI sunt în ofensiva lor spre Europa conform Testamentului lui Petru cel Mare deseori hulit de contemporanii cu capul în nori ca fiind o fabulație. 
Iată un paragraf din Testament (linkul de mai sus)
Atunci, profitând de un moment decisiv, Rusia ar tăbărî trupele sale concentrate mai dinainte asupra Germaniei. În acelaşi timp, două flote considerabile ar pleca una din Azov şi cealaltă din portul Arhanghelsk încărcate cu trupe asiatice, sub convoiul flotei armate ale Mării Negre, ale Balticei. Înaintând prin Mediterană şi prin Ocean, ele ar inunda Franţa de o parte şi Germania de altă parte şi aceste două ţinuturi biruite, restul Europei ar trece lesne sub noi, fără a mai da o lovitură de puşcă. Astfel se poate şi trebuie să fie supusă Evropa.
Politica lor de înzestrare a armatei ruse cu armament STRATEGIC predilect ofensiv și achiziționarea de armament NATO pentru studiu și contracarare (vezi Mistral), armonizate cu politica de alianțe spre Asia-Pacific nu este de neglijat stimați camarazi.
Grecia, membră NATO, achiziționează și ea armament rus (cauza Cipru), Turcia la fel dar ei sunt vizibil mai pragmatici, ca afaceriști. 
Amintesc cazurile Transnistria, Găgăuzia, parțial Moldova, Ucraina ce este fragmentată iar Marea Neagră intens asaltată. 
Urcând spre țările de la Baltica, Rusia are deja un statut extrem de avansat spre țintele sale imperiale și de penetrare spre Europa ca mare putere glabalistă. 
Germania și Franța fac joc comun pentru ca împreună cu Rusia să refacă TROICA europeană a dictatelor din interes. 
UE, atenție, nu are încă un Comandament militar integrat care să le dea forță independentă dar TROICA actuală este mai periculoasă ca niciodată.
Iată de ce ROMÂNIA trebuie și este OBLIGATĂ de conjunctură să-și revizuiască PROFESIONIST poziția sa în NATO tocmai pentru a nu cădea PRADĂ acestor dorințe extreme, de dominație și refacere ATENȚIE!!! a IMPERIILOR, atât cel asiatic dar și cel EUROPEAN, cu lider ... Germania. 
Voi ca militari trebuie să fiți mai receptivi în a face și analiza repede raportul de forțe și a vedea IMINENTA NECESITATE a sporirii locului României în NATO și mai ales de refacere RAPIDĂ a capacității noastre de război ca singură alternativă viabilă. 
ORICARE altă opțiune ne aduce în anii istorici de dictate și agresiuni imperiale când, paradoxal, de fiecare dată am fost surprinși cu o armată inexistentă operațional și fără capacități profesionale fezabile de negociere. Citiți aici pe blog desele mele intervenții în articole către profesioniști dar și sinteza asta de conjunctură http://icepaliga.blogspot.ro/2015/02/crochiu-analiza-de-conjunctura.html
Doamne ocrotește-i pe români oriunde s-ar afla, că mare este mila ta și multe suferințe și umilințe au îndurat.
Lt.col. retragere
Ioan CEPALIGA

luni, 16 februarie 2015

CROCHIU-ANALIZĂ DE CONJUNCTURĂ

Dragii mei, observați cât de fragmentată este populația noastră și cât de greu este percepută poziția noastră în alianța NATO?
De ce? Simplu ca bună ziua. 
Observăm, semnalăm, inclusiv eu cu umilele mele resurse parțial și justițiabile (iată) 
că, aberant, chiar de la nivel statal, ministerial și județean, trădarea, oportunismul și jaful au proliferat. 
Suntem uluiți cum corupția și lipsa TOTALĂ de dragoste de țară au produs un cataclism, echivalat cu efectele unui război pierdut dar, la aceste anomalii, „aliații noștri” NATO-UE nu au făcut decât să protejeze aceste hiene, dromaeosauridae ce produc o idiosincrazie socială acută, vezi și votul a 7,4 milioane de cetățeni pentru suspendarea președintelui Băsescu. http://icepaliga.blogspot.ro/2012/07/etapa-treia-acerintelor-mesajului-din.html 
Iată așadar cum acel vis al expresiei noastre „vin americanii” a devenit peste noapte „vin jefuitorii”.
Și totuși iată că în conjunctura actuală nu pot să nu COMPAR jaful rus cu jaful aliaților, inclusiv al veneticilor.
Dacă privim în istorie avem și unele elemente pozitive de la ruși dar, pe fond și imperiul rus a fost și încă este un jefuitor mult mai rapace. Dau exemplul speculațiilor economice și energetice vizavi de România deși aici este mâna nefastă a lui Băsescu care permanent a eludat diplomația și a atacat orice afirmație în relația cu rușii.
Dar să nu intrăm în prea multe amănunte cu rușii fiindcă situația lor este deja cunoscută, ei nu au dat nimic României ci doar au subjugat și fracturat subtil și România fie în CAER fie în Tratatul de la Varșovia.
Să mă refer la relația cu SUA și UE pentru a înțelege NECESITATEA unei atitudini ferme de obținere a unui parteneriat REAL și o colaborare loială care să ne ducă la o poziție de protecție reciprocă, nu de vasalitate și spoliere.
Reamintiți-vă cum Japonia a beneficiat după război de accesul LIBER la managementul american și a preluat rapid ideile manufacturiere și a adaptat acest succes la nevoile lor. Unde au ajuns? La „miracolul” japonez și apoi al asiaticilor dezvoltând ideile de management cum ar fi cazul excelent de la „Toyota” dar mai ales apariția „managementului holonic”.
Am explicat suficient de larg aceste exemple aici în articolul „Ce-i de făcut pentru țară” http://icepaliga.blogspot.ro/2014/05/ce-i-de-facut-pentru-tara.html
Rețineți că avem și noi specialiști și savanți de excepție care însă au fost și sunt marginalizați în loc să fie scoși în prim plan pentru o cooperare fructuoasă. Un savant de excepție apare odată la 100 de ani și doar dacă are mediul asigurat. Noi însă în loc să-i protejăm i-am izolat și decădem ca și parteneri loiali prin cedarea fără limită a secretelor tehnice și comerciale fără să negociem inteligent, eventual la paritate partenerială (vezi proiectul de lasere (noi aveam și masere) de la Măgurele sau proiectul avionului românesc IAR ce putea deveni un avion multirol excelent, dar care a ajuns însă pe mâna israelienilor).
Suntem prea expuși fără un parteneriat echivalent chiar și în serviciile secrete. Oamenii deosebiți doresc o afirmare a profesionismului lor dar managementul nostru este de rahat fiindcă NU AVEM NICI O INIȚIATIVĂ recunoscută ca fiind de interes NAȚIONAL. Am cedat extrem de ușor Schengenul, viza SUA, recuperarea unor sume istorice inclusiv creanța externă de dinainte de 89, am distrus cu bună știință industria, rezervele de stat ale solului și subsolului și nu am CONSTRUIT nimic de durată și cu efecte economice deosebite.
În consecință suntem OBLIGAȚI să dezvoltăm parteneriatele actuale dar trebuie să realizăm o poziție mai fermă de parteneriat la reală reciprocitate. Nimeni nu dă nimic GRATIS și atunci de ce profesionismul nostru să nu PROTEJEZE interesele României când până și STRATFOR ne spune verde-n față că nu știm să ne impunem INTERESUL NAȚIONAL.
Jaful a fost și este posibil DIN VINA NOASTRĂ și de aceea este necesar să curățăm România de aceste dromaeosauridae.
Cunosc din experiență proprie, practică, la fața locului, într-o firmă germană cum tratează nemții pe cei ce muncesc la ei și disprețul lor față de angajații de altă cetățenie. Nemții sunt extrem de FIXIȘTI în ceea ce privește procedurile și respectarea standardelor. Sadici la propriu cu forța de muncă.
Sunt uluitor de meticuloși vizavi și de elemente LEAN și six-sigma ce sunt ferm implementate. Comercial însă sunt afoni în comparație de exemplu cu turcii, grecii, sau chinezii.
Americanii sunt foarte direcți și persuasivi pentru a-și atinge interesul. Am rămas mut și realmente stupefiat (prin 2003) să aud cum un partener american, căruia i-a plăcut vesta mea foto, cu numeroase buzunărele și buzunare de depozitare a multor componente sau accesorii, pe care a comparat-o cu vesta lui (el era îmbrăcat însă lejer în haine civile) să îmi confirme că și el este ofițer, atenție, precizare făcută doar când colegul meu a spus că sunt ofițer și de aia îmi plac vestele militare. El îmi subliniază și spune că este și el fost ofițer, dar CIA (chiar așa? Ei taci !) venit acum cu misiuni economice la noi. Am adus atunci în discuție, intenționat, elemente strict economico-financiare, greoaie dar să știți că era foarte bine pregătit și ne studiase în amănunt firma. 
Am întrebat atunci cam ce-l interesează și ca ofițer și mi-a spus direct că are nevoie de Planul localităților unde sunt notate denumirile străzilor și obiectivele administrative și economice (detalii de planimetrie). I-am promis că-i voi da ce găsesc și i-am arătat pe laptop planul Bucureștiului digitizat care nu exista încă pe internet dar pe care-l utilizam frecvent pentru marketingul local. Atunci mi-a recomandat să verific și eu aplicația Google Earth unde mai apar și destule planuri (atenție în 2003). Astăzi iată că sunt digitizate detaliile de planimetrie exemplu a străzilor (omulețul) și te poți „juca” cu aceste detalii. Doar că atunci, acele „hărți” aveau nevoie de numele și locația unor elemente economice și administrative fiindcă la ei cartografierea exista deja, din satelit, iar local era filmată si foto-panoramată de agenții lor tehnici.
Am menționat experiența asta directă pentru a înțelege că putem avea un PARTENERIAT foarte bun dacă știm să NEGOCIEM și să includem și managementul nostru, de interes național.
Rușii niciodată nu ne-au considerat parteneri și nimic nu au oferit la reciprocitate, nici în Tratatul de la Varșovia și nici în CAER. Am exemple destule și cu tragerile cu rachete din poligoanele lor. Și totuși astăzi americanii furnizează tehnică foarte actuală dar decuplabilă, ea fiind BLOCATĂ funcțional din satelit când au indicii de utilizare contrară intereselor americanilor. Rușii au trecut însă la liberalizarea utilizării rachetelor sau tehnicii complementare motiv pentru care grecii și turcii s-au orientat la astfel de achiziții deși sunt membri NATO. De ce? http://sputniknews.com/politics/20150211/1018111141.html#ixzz3RWBQsNyX 
Noi avem iată o armată puternic rămasă în urmă fiindcă managementul a fost orientat doar spre art.5 din Tratat și nu au fost capabili de negocieri directe, ca și acest fost ofițer CIA, pentru interesul nostru național subliniind impactul economic, la reciprocitate.
Sper să vă fi trezit interesul decidenților de a COMPARA în conjunctura actuală cele două variante de PARTENERIAT iar tinerii să caute singuri dovezile de comparare și înțelegere a poziției noastre specifice. 
Eu subliniez că NU AVEM CALE DE ÎNTOARCERE cum se vehiculează astăzi ideea referendumului bulgar de strângere de semnături pentru ieșirea din NATO.
România trebuie să demonstreze LOIALITATE PARTENERIALĂ și să gândească FORMELE de tratare preferențială ca și parteneri dar VALORIFICÂND parteneriatul și pentru INTERESUL NAȚIONAL mai ales că ne-o spun chiar americanii prin STRATFOR că suntem fraieri.
Avem nevoie de un management militar STRICT bazat pe indicatori ECONOMICI de parteneriat fiindcă americanii au un nivel TEHNIC și TEHNOLOGIC net superior rușilor, avantaj ce nu a fost valorificat suficient de noi, românii. Nivelul tehnologic se vede și in zona civilă având unele elemente de performanță superioară rușilor. Uitați-vă în comparație la chinezi și veți sesiza cred viteza cu care COPIAZĂ nivelele de vârf ale tehnologiilor dar au și parteneriat avansat cu germanii de exemplu de la wolkswagen pe cercetarea de avangardă din domeniu dar noi ne lăsăm purtați de valul corupției.
Românii iau mereu premii la olimpiade, premii la invenții și inovații, premii la multe zone de cultură dar VALORIFICAREA lor este deplorabilă.
România trebuie să CONFIȘTE mai urgent TOT ce se poate recupera din jaful de până acum iar banii să fie alocați acestei DEZVOLTĂRI privind cercetarea aplicată și absorbția ei pentru dotarea unei armate puternice pentru a deveni un lider zonal deloc de neglijat. 
Rușii niciodată nu vor putea oferi ce au americanii. De noi depinde cum știm să devenim parteneri REALI și EGALI, preferențiali.
Istoria jafului a devenit ISTORIE și România trebuie să meargă ÎNAINTE cu o Strategie de țară foarte bine accentuată pe zona INTERESULUI NAȚIONAL antrenând TOATE resursele pentru acest obiectiv de importanță covârșitoare dacă vrem să mai existăm ca și stat la masa tratativelor. Viteza de globalizare este colosală și ori devenim o entitate cu pondere în viitor ori ne pierdem în derizoriul neinteresanților ca și viitor al omenirii. Avem și o spiritualitate creștină ce s-a dovedit și istoric pozitivă și conciliantă spre năzuința umanitară a maselor și trebuie să INVINGEM decadența liderilor noștri deveniți ghiocei oportuniști.
Doamne ocrotește-i pe români oriunde s-ar afla!
Lt.col. retragere
Ioan CEPALIGA

sâmbătă, 7 februarie 2015

WE MUST REMEMBER !!!

Pornind de la conceptul absolut NOU de „MIȘCAREA DE SPIN SOCIALĂ” pe care l-am lansat și susținut încă din Academia Militară prin anii 1975-1976, concept pe care doream să-l includ și în lucrarea mea de diplomă ca și un moto filozofic al elaborării conceptelor mele doctrinare de apărare, dependente intrinsec și de viteza de mișcare a fizicii moderne care schimbă radical structura mijloacelor de luptă dar mai ales relațiile interumane prin înțelegerea Cosmică a OMULUI, constat astăzi cu surprindere că acele concepte, respinse apriori ca fiind neconforme cu ideologia vremii, apostrofate dur ca fiind excesiv mecaniciste, devin abia astăzi extrem de vizibile și apreciate și în alte disertații științifice. 
Faptul că suntem LUMINĂ din LUMINĂ este de acum o CERTITUDINE a savanților și prin faptul că printre noi există REAL oameni ce se HRĂNESC numai și numai din LUMINĂ, din LUMINA DIVINĂ. Am scris despre aceste cazuri.
Și pentru a nu divaga prea mult vă invit să citiți în ordinea de mai jos și unele din detaliile mele conceptuale. Dacă vă prinde efluviul spiritual al dorințelor de cunoaștere atunci veți realiza și simți imensitatea valorică a necesității unificării științelor spre acea CONSTRUCȚIE UMANĂ compatibilă integrării în Conștiința Universală, în împărăția lui Dumnezeu.
Este momentul să sesizați cum spectrul energetic negativ are o reacție de zbucium fără precedent fiindcă este atât de aproape momentul în care OMUL se va descătușa de imbecilitatea obscură a existenței de până acum.
Ura, invidia, crima, pițipoancele, snobismul, războiul, dezbinarea, corupția, INCULTURA și încă o paletă de imensitate comportamentală negativă, aproape infinită, este SPECIAL indusă oamenilor pentru a MICȘORA potențialul nostru de INĂLȚARE a speciei umane și contopire firească, reală cu civilizațiile Cosmice în LUMINĂ și RESPONSABILITATE Universală.
Suntem o specie creată, aflată în acest INCUBATOR – PĂMÂNTUL, destinat creșterii și dezvoltării unei noi generații de însămânțări Cosmice. Elitele cunosc variantele de triere, preponderent morale și mai ales INSTRUITE pentru a putea utiliza TEHNOLOGIILE și apoi dezvolta alte capacități creative în Universurile Multiversului.
Locurile pentru INĂLȚARE sunt LIMITATE exact cum prevede și Biblia.
Da domnilor, ”suntem LUMINĂ din LUMINĂ„ și este absolut necesar să înțelegem LOCUL și ROLUL nostru în Univers.
Nu este ușor deloc și istoria umanității confirmă numeroasele variante de accedere spre CONȘTIINȚA UNIVERSALĂ și integrare în acest imens flux informatic, flux de torsiuni, ce schimbă radical percepțiile noastre existențiale.
Este așadar ABSOLT NECESAR ca să acordăm atenție INSTRUIRII NOASTRE, COMPLEXE și PROFUNDE, pentru a putea APLICA apoi direct și pozitiv aceste capacități inimaginabile ale OMULUI, ale minții sale.
Societatea în dinamică,  este similară mecanicii cuantice și acel spin descris electronului se regăsește ca o mănușă și în societățile istorice, prezente și viitoare.
Saltul social nu este posibil fără acumulări energetice, SPIRITUALE, care să confere capacitatea de înălțare spre LUMINA cu nivele energetice, spectrale superioare și de îngemănare cu fotonii Dumnezeiești, cu LUMINA DIVINĂ.
Cine nu crede să nu citească. Este dreptul fiecăruia de a ALEGE. De a alege inclusiv CUM se hrănește, animalic sau DIVIN.
HOW TO GET UP IN THE SPIRIT OF THE UNIVERSE?
WE MUST REMEMBER !!!

vineri, 30 ianuarie 2015

CAZ REAL - CUM SE RESPECTĂ LEGEA DE CEI PUȘI SĂ APLICE LEGEA

Deoarece am suspiciunea că cineva a mai votat utilizând numele sau CNP-ul meu am solicitat să mi se trimită un răspuns LEGAL pentru ca în cazul în care se constată o singură fraudă să fac plângerea penală necesară.
Credeți că LEGEA se aplică? Eu nu.
Priviți faxul transmis în data de 27 noiembrie 2014 http://1drv.ms/1CI53Zq la faxul lor 0213101387, apoi reamintirea faxlui din 05-ianuarie-2015 după mai bine de 30 zile din cauza sărbătorilor și iată expirarea celor peste 60 de zile a termenului maxim de răspuns legal (nu 45 cât prevede legea) pentru caz de cercetare și documentare trimis în 28-ianuarie-2015.
Citiți vă rog și constatați modul cum RĂSPUND cei de la Autoritatea Electorală Permanentă la care m-am adresat în baza Legii Nr.677/2001.
Poate, citind cineva aici pe blog sau pe facebook acest caz, să existe cu ajutorul dumneavoastră și al lui Dumnezeu o cale, neștiută de mine, de sesizare și intrare în legalitate vizavi de dreptul meu fundamental de a vota fără ca votul să-mi fie cumva fraudat prin cine știe ce metode gestionate poate chiar intenționat FRAUDULOS.
Este notorie de acum campania de înjosire a electoratului prin ANULAREA de CCR a votului celor 7,4 milioane de alegători și validată acțiunea prin TĂCEREA PARLAMENTULUI (vezi cazul Ioan GHIȘE).
Cum au reacționat autoritățile se știe dar vă reamintesc doar cazurile în care au fost umiliți cei chemați la parchete să dea explicații de cum au votat.
Deoarece am precedentul unui răspuns de adresare la CSM vizavi de o plângere penală, nu mai știu cum să mai acționez și să corectez, eu un simplu cetățean al electoratului român, INDIFERENȚA și totala sfidare a legii chiar de către cei chemați să o aplice.
Este deja notoriu și scandalul votului pentru președințiale. Pe facebook am făcut destule trimiteri dar și aici pe blog vizavi de necesitatea de schimbare și în justiția noastră. http://icepaliga.blogspot.ro/2012/07/nevoia-de-schimbare-si-in-justitia.html
Altfel după cum vedeți NIMENI nu ne mai poate însănătoși societatea, putregaiul fiind deja ajuns la vârf, de prea mult timp și pute.
Voi posta răspunsul de la AEP, dacă va exista vreodată un răspuns, până nu mor, fiindcă ei sunt în vacanță 365 de zile pe an și în a 366 zi din 4 în 4 ani mai lucrează și ei pentru popor, pe 29 februarie. La fel ca și avocatul poporului care a devenit doar un nume și o poză.
DOVADA SFIDĂRII LEGILOR.
Astăzi 5 februarie 2015 nici un răspuns.
Voi actualiza această dată până mă voi plictisi dar vreau să vedeți concret ADEVĂRATA FAȚĂ A JUSTIȚIEI din România.
Acest stat în stat al celor ce sunt puși să aplice legea. STATUL SUNT EU, vă este cunoscut sloganul? Menționez că am trimis sesizarea și la ICCJ-secretariatul general dar și la CSM pentru verificare și corectare.
Nimic până astăzi de la NIMENI.
ATENȚIE LA RĂSPUNS !!!
Cererea mea a fost înregistrată abia în 28 ianuarie 2015 doar fiindcă astăzi am repostat date despre ÎNTÂRZIERILE lor. Am primit acest răspuns astăzi din care vă redau doar elementele de dată și înregistrare.
Când voi avea și date concrete voi informa și pe cei interesați vizavi de acest drept fundamental. Ceva încă este „putred în  Danemarca” fiindcă abia dupa șase luni de zile îmi poate da un răspuns legal.
Ce s-ar întâmpla dacă cei să zicem 7,4 milioane ar solicita și ei confirmarea votului LEGAL?
AȘTEPT !!! Dar dacă mor până atunci listele se actualizează tot după șase luni?

miercuri, 28 ianuarie 2015

PĂŢANIILE UNUI BIET PENSIONAR SUB EFECTUL LEGII BIG BROTHER

Pentru a evita orice conversaţie cu acei Gică Contra docţi care îşi satisfac zilnic plăcerile morbide şi contestă orice afirmaţie doar doar doar  vor fi şi ei (aceşti incompetenţi din naştere sau ghiocei slugarnici ai lumii) băgaţi în seamă de public fac următoarele precizări pentru a înţelege că nu scriu fiindcă vreau şi eu să mă bag în seamă şi am ceva experienţă în baza căreia scriu aceste rânduri ca ajutor pentru ceilalţi:
1.               Personal sunt profesional conştient de NECESITATEA sporirii capacităţilor de supraveghere şi mai ales de prevenire şi în final de anihilare a oricărei forme de agresiune, inclusiv a celor teroriste descrise sub efectul legii 535 din 2004 dar mai ales a formelor de agresiuni armate de tipul războaielor, am scris aici http://icepaliga.blogspot.ro/2015/01/aprofundati-intelegerea-crimei-de.html
2.               Menţionez că sunt ofiţer superior, de carieră, în retragere, cu studii echivalate ca inginer în electronică şi telecomunicaţii, absolvent şi al Academiei Militare Generale fiind licenţiat în ştiinţe militare, stat major, arma transmisiuni. Aceasta îmi conferă capacitatea exersată de peste 30 de ani de analiză şi sinteză a tipurilor de războaie şi managementul lor vizavi de evenimentele politico-militare, inclusiv de geopolitică. În baza acestei experienţe am scris unele articole şi aici pe blog ca spre exemplu http://icepaliga.blogspot.ro/2014/12/crochiu-pentru-schimbarea-doctrinei.html unde veţi găsi (în articol) suficiente linkuri şi spre alte subiecte de specialitate pe aceiaşi temă profesională
3.               Sunt şi economist, licenţiat al ASE Bucureşti, Facultatea REI, specializat în management-marketing cu durata aprofundată de cinci ani (licenţa în 1998) şi, suplimentar, specializat în comerţ exterior prin PERCOMEX Bucureşti cu durata de opt luni de zile în paralel cu facultatea ceea ce îmi conferă o experienţă suplimentară acumulată în munca mea de management civil de peste 16 ani la firme preponderent mijlocii şi mari în calitate de consiliere şi expertiză complexă de management pe care o puteţi accesa aici http://icepaliga.blogspot.ro/2013/10/prezentarea-generala-ofertei-mele-de.html - inclusiv CV-ul cu link din acest articol
4.               Am şi o experienţă directă în partea operativă a activităţii SRI privind elementele de transmisiuni şi informatică – tehnică operativă şi aplicaţii software. În CV am trecut doar avizul Ministerului Comunicaţiilor pentru toate tipurile de centrale PBX şi PABX iar ca specialitate militară am cunoştinţe şi pentru alte modalităţi şi tipuri de exploatare, întreţinere şi protecţie tehnică şi informativă a complexelor de comunicaţii cu fir, radio, radioreleu inclusiv combinate, bazate pe sisteme sau dispozitive de management şi comandă de la distanţă, fie grupate specific cu o repartiţie adecvată de frecvenţe fără interferenţe fie individuale, dispersate.
5.               Şi nu în ultimul rând am experienţă practică în armonizarea cercetărilor de piaţă şi eficientizarea financiar contabilă a afacerilor dar şi a managementului ... militar.
Şi, pentru a vă lămuri deplin vizavi de competenţa afirmaţiilor mele verificaţi datele despre mine pe blog, google sau din cunoştinţele colegilor mei.
Vă voi împărtăşi un caz din experienţa trăită recent, în această campanie de emitere şi invalidare repetată a Legii Big Brother intersectată şi cu demisia directorului SRI pentru a trage şi singuri concluziile necesare.
Şi eu am fost frecvent verificat, atacat direct atât cu ingerinţe insidioase în intimităţile personale, răsuflate, cu emailuri gen fishing, XXX dar şi forme de şantaj şi ameninţare directă inclusiv cu pistolul de un jegos politician gomos din Dolj, atenţie!!! chiar în prezenţa unui şef al Inspectoratului de Poliţie Dolj la una din firmele răposatului Cătălin Chelu, Dumnezeu să-l ierte, expert în variante de corupţie etc. etc. fiindcă nu i-am permis utilizarea unui spaţiu privat la Celule Electrice Băileşti fără a plăti. Eram aici director general adjunct atunci, cunoscut sub numele de Ioan Popa.
Am fost asaltat deseori şi cu propuneri insidioase de corupere sau afacere financiară gen inginerii financiare, cu forme clare de fraudă fie comercială fie fiscală. 
Vezi şi descrierea de aici cu „instrucțiuni de fraudă bancară”
http://icepaliga.blogspot.ro/2013/12/frauda-bancara-instructiuni.html
Am fost aşadar uns, în activitatea mea, cu toate alifiile mediului infracţional dar am reuşit, cu puţinele instrumente puse la dispoziţie, să contracarez fraudele şi să protejez firmele la care lucram sau pentru care asiguram consiliere.
De aceea pot afirma cu certitudine că şi Legea Big Brother are două componente direct atacate. Prima vizavi de COSTURI şi a doua vizavi de FACILITĂŢILE necesare unei foarte bune activităţi operative şi de contracarare a acţiunilor criminale, inclusiv informatice sau cibernetice. Unele din ele le-am descris explicit aici http://icepaliga.blogspot.ro/2015/01/aprofundati-intelegerea-crimei-de.html
Dar - vorba lungă sărăcia omului. Iată acum ce mi s-a întâmplat recent.
Cunoaşteţi faptul că au fost sparte serverele multor instituţii şi tot recent şi ale firmei Sony. Cum eu am un laptop Vaio cu toate softurile şi aplicaţiile necesare unei producţii media specifice, de la fotografie, grafică, printuri şi până la clipuri publicitare dar mai ales suporturi publicitare şi de promovare a firmelor şi produselor lor nu îmi puteam permite să am softuri piratate mai ales având şi profilul deja conturat de ofiţer superior al armatei române.
Sâmbătă, pe 24 Ianuarie 2015, mă trezesc în timp ce lucram că îmi apare o fereastră de la Microsoft care îmi solicită să reconfirm autenticitatea sistemului meu de operare Windows Vista instalat. Cum toate datele produselor Sony le am sub liceţă şi unele înregistrate şi pe situl Sony România de la care am primit şi destule aplicaţii soft de actualizare, am relansat CHEIA de licenţă şi … ATENŢIE!!! Surpriză: Cheia este considerată acum INVALIDĂ (adică … PIRATATĂ) şi apare o altă fereastră cu indicaţia să iau legătura cu reprezentanţa Sony ca să obţin O ALTĂ CHEIE. Până luni 26-ian-2015 fereastra de reintroducere a unei chei valide se repeta ENERVANT, la câteva minute şi insidios la pornirea laptopului. 
Am verificat din nou actele ca să ştiu exact cine mi-a vândut laptopul, ce legături are cu Sony, dacă Sony mai are înregistrările mele cu seria produsului şi istoricul ofertelor lor de aplicaţii pentru a fi pregătit pentru ziua de luni în legătura telefonică ce urma să o iniţiez fiindcă emailul transmis este foarte greu citit atât de cei de la support cât şi de cei de la reprezentanţă.
Luni 26-01-2015 la ora 09:10 am şi sunat la Sony.
Constat stupefiat că ei din start încearcă să mă ducă cu zăhărelul afirmând că din aprilie 2014, odată cu renunţarea de către Microsoft la întreţinerea sistemelor XP s-ar fi renunţat şi la Windows Vista când în fapt eu cu doar câteva zile (2-3) am avut real actualizări de sistem şi de protecţie pe Vista primite chiar de la Microsoft.
Era clar O MINCIUNĂ. Văzând că sunt mai înfipt şi nu mă poate păcăli îmi spune că am ieşit din garanţie (cei doi ani) şi că trebuie să mă prezint la service-ul din Bucureşti Sony pentru reparaţii contra-cost. Ei nu zău? O cheie literală de activare nu se poate da telefonic cum scrie în service-ul din fişa de garanţie şi, contrar bunelor maniere, trebuie să mă deplasez şi la Bucureşti. Atunci în mod firesc i-am luat şi eu mai tare fiindcă era şi proba de înregistrare a convorbirii şi le-am spus că mă voi adresa atât Comisariatului de Protecţie a Consumatorilor dar, ca să nu pierd prea mult timp fiindcă îmi produce şi pagube, voi face şi o plângere penală.
Culmea tupeului însă la Sony România. Îmi spune că e mai bine să cumpăr un soft actualizat, Windows 8.1 sau cel puţin Windows 7 ca să scap de probleme. Am rugat să se uite pe supportul acordat anterior şi a confirmat că ştie că am trecut pe Windows 7 la o altă ofertă tot a lor însă a trebuit să revin la Vista fiindcă Sony nici astăzi nu are toate driverele acceptate de Microsoft pe sistemele Windows 7 şi 8. Ştia dar ... asta e situaţia.
Concluzie: Fie este o afacere spot a firmei Sony cu intenţia de a scăpa de neînţelegerile cu Microsoft şi recomandă renunţarea la Vista ceea ce implică şi ieşirea din garanţie (cum mi-au oferit ei Windows 7 promoţional cu atenţionarea că ies din garanţie) fie există presiuni Microsoft cu interese financiare vizibile ca să se alinie OMENIREA la un singur tip de soft şi implicit CONTROL, al lor, pe care s-au dezvoltat toate aplicaţiile comerciale şi aplicaţiile Big Brother ale SUA.
Adevărul acesta a ieşit la iveală când am reinstalat Vista cu cheia F10 care are partiţia protejată pe hard încărcată din fabrică cu licenţa Vista. Instalarea şi ACTUALIZĂRILE de sistem nici acum nu s-au încheiat complet fiindcă mai pierd din aplicaţiile suplimentare instalate. De ce? Fiindcă oferta lor cu Windows Essentials unde am şi Windows live aparţine de Microsoft şi nu de Sony.
După ce am reinstalat Vista pentru a putea apoi trece la Windows 7 cu CD-ul lor de upgrade ce le aveam, observ că nu mai puteam reinstala o sumedenie de aplicaţii ce aparţin de Microsoft - Google crom, facebook light pe care am contul de facebook, unele din aplicaţiile media ale Sony prin colaborare cu Microsoft şi nici chiar internet explorer 9, emailul Windows live cu care vine aplicaţia de descărcare a conturilor de email diferite, inclusiv Gmail, accesările de validare a Office licenţiat prin Sony etc.etc.
Ce să fac? Accept oferta ce-mi apare de la Microsoft (dovadă că ei nu sunt străini de situaţia conflictuală) şi preiau validarea şi instalare acum de la ei a Windows Vista însă doar dacă accept şi ofertele de CONTRACT de utilizare, CU PLATA, la Luxemburg în baza facturilor trimise de ei.
Accept să pot citi oferta comercială şi să pot vedea REALITATEA de marketing.
Mă îngrozesc când citesc însă condiţiile contractuale impuse şi supuse jurisdicţiei SUA printr-o firmă reprezentativă din Luxemburg. Dar contractul apare doar după descărcarea aplicaţiilor din PACHETUL de ofertă, odată cu instalarea, unde erau şi foaie de calcul Google, editor de documente Google, un gen de prezentare ceva mai stilizată de cât Power Point, sincronizarea Claud a documentelor şi întregului spaţiu de pe laptop (un fel de Backup sincron)  şi o grămadă de alte şmecherii de marketing.
Dacă nu aş fi fost pensionar şi mi-ar fi oferit GRATIS aceste facilităţi acceptam că doar nu am nimic de ascuns, eu fiind cinstit şi cu onoare de ofiţer de carieră de stat major.
Dar, când am început dezinstalarea observ cât de greu se făcea ştergerea din sistem a aplicaţiilor de monitorizare chipurile comercială şi mi-a luat circa două ore ca să dezinstalez doar unele schimbări de sistem. Faceţi o comparaţie dacă aţi mai instalat şi dezinstalat aplicaţii să vedeţi ce înseamnă acest timp şi câte aplicaţii secrete s-au instalat pe laptop fiindcă şi anti-virusul mi-a semnalat că aplicaţiile sunt potenţial periculoase dar … erau de pe situl Microsoft, de încredere. Exact cum am păţit cu Java care mi-a virusat calculatorul, nu?
CONCLUZIA FINALĂ
Există clar un interes excepţional din partea SUA prin Microsoft de a omogeniza mediul informatic dar PE BANII NOŞTRI încântându-ne cu oferte sau acolo unde nu se mişcă omul cu asemenea ATACURI ŢINTITE de eliminare a concurenţei (vezi Sony firmă Japoneză) şi evitarea costurilor pentru analiza driverelor ce pot ascunde şi comenzi mascate greu de identificat fără cheile de acces autorizat.
Acum pot spune că metoda este atât financiar cât şi economic extrem de inteligentă fiindcă le permite, fără efort investiţional, dezvoltarea unor industrii specifice oferind noi locuri de muncă, le asigură securitatea sporită a intereselor globaliste şi le mai şi curg sume uriaşe din comercializarea acestor ... oferte.
Cum Cloud-ul este gestionat tot de ei iată cum bazele de date de pe TOATE dispozitivele de stocare devin accesibile fără alte probleme juridice, nu? Şi asta pe banii noştri care le asigură TOATE costurile plus dezvoltarea sistemului. Genial nu?
Intel de exemplu are obligaţia prin decizia Congresului SUA să accepte instalarea pe CIP şi a cheii lor de securitate şi acces. China şi ruşii cunosc situaţia şi de aia pe tehnica lor militară au NUMAI componente naţionale iar băncile sunt deja expuse prin asemenea utilizări de componente hard sau soft.
Eu, fiindcă nu mai posed telefon mobil şi utilizez numai pe cel fix iată că am intrat mai repede în formele de monitorizare globală prin atacul la laptop sau tabletă?
Concluzia de viaţă trageţi-o voi fiindcă eu am fost deja pus la muncă cu costuri suficiente dar şi costuri VIITOARE impuse.
E drept? E moral? E parteneriat NATO?
Ce pot să concluzionez acum?


marți, 13 ianuarie 2015

APROFUNDAȚI ÎNȚELEGEREA CRIMEI DE AGRESIUNE ȘI TERORISM!

Revin cu aceste probleme pe care le-am semnalat de foarte multe ori și vă prezint o selecție în sinteză.
Astăzi, după evenimentele de la Paris de terorism, subiectul capătă noi urgențe, îndeosebi internaționale, pentru a reglementa UNITAR și ECHILIBRAT normele juridice vizavi de CRIMA DE AGRESIUNE DEFININD ACTUALIZAT AGRESORUL ȘI AGRESIUNEA ȘI O MAI BUNĂ FOCALIZARE ȘI PE TERRORISM.
Am citit și acum destule documente actualizate vizavi de aceste subiecte pentru a fi concis și la subiect în acest articol.
CONVENȚIA PENTRU DEFINIREA AGRESIUNII ȘI A AGRESORULUI (Londra, 3 iulie 1933).
Proiectul definiției a fost formulat prin următoarele: „Agresor, în scopul prezentului articol, este STATUL care PRIMUL A COMIS una din următoarele acțiuni: (rețineți, doar STATUL nu și individul sau entitatea organizațională care intră la categoria TERORISM unde însă poate fi și statul)
1) Declararea războiului unui alt stat :52
2) Invadarea cu propriile forțe armate, cu sau fără declararea războiului, a teritoriului unui alt stat;
3) Atacarea cu ajutorul forțelor terestre, maritime și aeriene, cu sau fără declararea războiului, a teritoriilor, vaselor sau navă aeriană ale altui stat; (vezi romanul din Brăila ucis pe nava petroliera)
4) Blocada maritimă a coastelor și porturilor altui stat;
5) Acordarea de sprijin pentru formațiunile militare, formate pe teritoriul său, care au invadat teritoriul unui alt stat, sau refuzul, în pofida cererii statului invadat, de a întreprinde pe propriul teritoriu, a tuturor măsurilor necesare care sunt în puterea sa de a lipsi aceste formațiuni de toată asistența și protecția.”[107, p. 262]
Așadar TOATE noțiunile conduc către STAT și ARMATA.
Vezi și lucrarea de doctorat „Raspunderea internațional a statelor pentru incalcarea normelor imperative ale dreptului international” coordonator prof.univ.dr. Raluca Miga-Beșteliu și doctorand Nichifor F. Adina Laura care îmbină armonizat și aceste infracțiuni. Dar pentru aprofundare vezi și alte lucrări de doctorat, inclusiv a lui V. Ponta.
Atât Convenția din 3 iulie 1933, cât și propunerea delegației SUA din cadrul Conferinței de la Londra din 1945 include în sine doar O LISTĂ A ACTELOR CARE POT FI CALIFICATE DREPT ACTE DE AGRESIUNE și nimic în plus.
Art. 2 al Convenției de la Londra din 3 iulie 1933 stabilește că “…agresor va fi considerat statul care primul va comite următoarele acțiuni…”.[81]
Raportul Comisiei de Drept Internațional  (CDI) către Adunarea Generala  a ONU cu privire la lucrările efectuate în cadrul celei de-a treia sesiuni (16 mai – 27 iulie 1951)) au fost prezentate patru propuneri de definiții ale agresiunii. Toate patru includeau în sine agresiunea INDIRECTĂ.
Nici până astăzi nu sunt definite complet, unitar și explicit elementele de CRIMĂ DE AGRESIUNE care să fie preluate ACTIV de CURTEA INTERNATIONALA DE JUSTITIE (CIJ) aplicabile concret prin Statutul CURȚII PENALE INTERNAȚIONALE (CPI), adoptat la Roma la 17 iulie 1998.
Romania prin Legea nr. 111 din 13 martie 2002 ratifică însă Statutului Curții Penale Internaționale și își armonizează normele juridice, atâtea câte există.
Curtea își are sediul la Haga, în Olanda (statul gazdă).
Haideți să vedem totuși care este
REGIMUL ȘI COMPETENȚELE JURIDICE ALE CURȚII
    1. Curtea are personalitate juridică internațională. Ea are, de asemenea, capacitatea juridică necesară pentru a-și exercita funcțiile și îndeplini misiunea.
    2. Curtea poate să își exercite funcțiile și competențele, potrivit prezentului statut, pe teritoriul oricărui stat parte, iar printr-o convenție în acest scop, pe teritoriul oricărui alt stat.
Formele concrete ale răspunderii politice se prezintă în diverse moduri:
1)  condamnarea și alte luări de poziții de dezaprobare;
2)  moțiuni și rezoluții ale organizațiilor internaționale care pot merge până la decizia de suspendare sau de excludere din organizație a statului autor;
3)  încetarea sau suspendarea totală sau parțială a tratatelor pentru încălcările lor substanțiale;
4)  întreruperea relațiilor economice și a comunicațiilor;
5)  ruperea relațiilor diplomatice;
6)  folosirea forței armate aeriene, navale sau terestre în scop demonstrativ sau chiar operații militare în baza deciziei Consiliului de Securitate.
  CRIMELE CARE INTRĂ ÎN COMPETENȚA CURȚII
    1. Competența Curții este limitată la crimele cele mai grave care privesc ansamblul comunității internaționale. În baza prezentului statut Curtea are competență în ceea ce privește următoarele crime:
    a) crima de genocid;
    b) crimele împotriva umanității;
    c) crimele de război;
    d) crima de agresiune.
    2. Curtea își va exercita competența în ceea ce privește crima de agresiune când va fi adoptată o dispoziție (din 2017 probabil, ne fiind definite nici până acum elementele constitutive ale crimei de agresiune) conform art. 121 și 123, care va defini această crimă și va fixa condițiile exercitării competenței Curții în ceea ce o privește. Această dispoziție va trebui să fie compatibilă cu dispozițiile pertinente ale Cartei Națiunilor Unite.
CONFERINȚĂ DE REVIZUIRE A STATUTULUI CURȚII PENALE INTERNAȚIONALE (CPI), de la Kampala (Uganda), în 2010 doar REIA cele circa 7 acte calificate ca ACTE DE AGRESIUNE din Convenția pentru definirea agresiunii și a agresorului (Londra, 3 iulie 1933) ce sunt transferate către CPI.
Primul act se referă la "invadarea sau atacarea de către forțele armate ale unui stat a teritoriului unui alt stat sau orice ocupare militară, chiar și temporară, rezultată dintr-o astfel de invazie sau atac sau orice anexare prin forță a teritoriului unui altui stat", în timp ce al doilea vizează "bombardarea de către forțele armate ale unui stat a unui teritoriu al altui stat sau folosirea oricărui fel de arme de către un stat împotriva teritoriului unui alt stat". Al treilea act de agresiune este reprezentat de "blocarea porturilor și coastelor de către forțele armate ale unui stat", iar al patrulea este definit ca "un atac pe uscat, pe mare sau pe cale aeriană de către forțele armate ale unui stat împotriva flotei marine sau aeriene a unui alt stat".
Dupa cum observati nu s-a schimbat NIMIC din cele stipulate in Convenția pentru definirea agresiunii și a agresorului (Londra, 3 iulie 1933).
Au apărut acte complementare însă care definesc spre exemplu crima informatică sau unele elemente de încălcare a normelor imperative de drept internațional dar, NU EXISTA aplicabilitate practică în Justiția acestor încălcări de norme (vezi cazul Kosovo, Crimeea, Ucraina etc.).
Se iau doar măsuri POLITICE de condamnare și de presiune.
În privința crimei de terorism România este chiar mai avansată normativ-juridic decât multe din statele ce se declară cu democrații superioare și susțin aberant politic MCV-ul.
A fost emisa Legea 535 din 2004 care definește crima de terorism și pare a fi armonizată cu acele Definiții ale terorismului în Codul SUA.
Dacă citim definițiile crimei de terorism observam definiția generală din (Legea 353/2004 care are incluse și sancțiunile aplicabile fapt ce a determinat SCOATEREA din NOUL COD PENAL a acestei infracțiuni definite pe larg aici)
    Art. 1 Terorismul reprezintă ansamblul de acțiuni și/sau amenințări care prezintă pericol public și afectează securitatea națională, având următoarele caracteristici:
    a) sunt săvârșite premeditat de entități teroriste, motivate de concepții și atitudini extremiste, ostile față de alte entități, împotriva cărora acționează prin modalități violente și/sau distructive;
    b) au ca scop realizarea unor obiective specifice, de natură politică;
    c) vizează factori umani și/sau factori materiali din cadrul autorităților și instituțiilor publice, populației civile sau al oricărui alt segment aparținând acestora;
    d) produc stări cu un puternic impact psihologic asupra populației, menit să atragă atenția asupra scopurilor urmărite.
    Art. 4 (Legea 353/2004)
    În sensul prezentei legi, termenii și expresiile de mai jos au următoarele înțelesuri:
    1. entitate teroristă - persoană, grupare, grup structurat sau organizație (observați că este eliminat STATUL, de ce credeți?) care:
    a) comite sau participă la acte teroriste;
    b) se pregătește să comită acte teroriste;
    c) promovează sau încurajează terorismul;
    d) sprijină, sub orice formă, terorismul;
    2. terorist - persoană care a săvârșit o infracțiune prevăzută de prezenta lege ori intenționează să pregătească, să comită, să faciliteze sau să instige la acte de terorism;
    3. grup structurat - un grup care nu este format aleatoriu pentru săvârșirea imediată a unui act terorist, nu presupune un număr constant de membri și nu necesită stabilirea, în prealabil, a rolului acestora sau a unei structuri ierarhice;
    4. grupare teroristă - grup structurat mai mare de doua persoane, înființat de o anumită perioadă de timp și care acționează concertat pentru comiterea de acte teroriste;
    5. organizație teroristă - structură constituită ierarhic, cu ideologie proprie de organizare și acțiune, având reprezentare atât la nivel național, cât și internațional și care, pentru realizarea scopurilor specifice, folosește modalități violente și/sau distructive;
    6. conducerea unei entități teroriste - îndrumarea, supravegherea, controlul sau coordonarea activităților unui grup structurat, ale unei grupări sau organizații teroriste;
    7. acțiuni teroriste - pregătirea, planificarea, favorizarea, comiterea, conducerea, coordonarea și controlul asupra actului terorist, precum și orice alte activități desfășurate ulterior comiterii acestuia, dacă au legătură cu actul terorist;
    8. resurse financiare - fondurile colectate sau realizate, direct ori indirect, precum și conturile aparținând persoanelor fizice sau juridice ori depozitele bancare ale acestora;
    9. resurse logistice - bunuri mobile sau imobile, deținute cu orice titlu, mijloace de telecomunicații, mijloace de comunicare în masă standard sau speciale, societăți comerciale, mijloace de îndoctrinare, instruire și antrenament, documente de identitate contrafăcute sau eliberate în baza unor declarații false, elemente de deghizare și mascare, precum și orice alte bunuri;
    10. factori umani specifici - persoanele incluse direct în mecanismele funcționale politogene (cuvânt inexistent în DEX) ale entității-țintă, respectiv demnitari, militari, funcționari, precum și reprezentanți ai unor organizații internaționale;
    11. factori umani nespecifici - persoanele incluse indirect în mecanismele politogene ale entității-țintă, în general populația civilă;
    12. factori materiali - factorii de mediu, culturile agricole și șeptelul, alimentele și alte produse de consum curent, obiectivele de importanță strategică, militare sau cu utilitate militară, facilitățile de infrastructură ale vieții sociale, facilitățile de stat și guvernamentale, sistemele de transport, telecomunicații și informaționale, simbolurile și valorile naționale, precum și bunurile mobile sau imobile ale organizațiilor internaționale;
    13. facilități de stat și guvernamentale - mijloacele de transport permanente sau temporare, folosite de reprezentanții unui stat, membrii guvernului, ai autorității legislative sau judecătorești, funcționarii, angajații unui stat sau ai oricărei alte autorități publice ori ai unei organizații interguvernamentale, în legătură cu actele lor oficiale;
    14. obiective de importanță strategică - obiectivele forțelor armate sau cele de importanță deosebită pentru apărarea țării, activitatea statului, economie, cultură și artă, localurile misiunilor diplomatice sau ale unor organizații internaționale, precum și facilitățile de infrastructură sau locurile de utilitate publică;
    15. loc de utilitate publică - acea parte a unei clădiri, teren, stradă, cale navigabilă, loc comercial, de afaceri, cultural-sportiv, istoric, educațional, religios, de recreere, precum și orice alt loc care este accesibil publicului;
    16. facilități de infrastructură - utilitatea publică sau privată care asigură sau distribuie servicii în beneficiul populației, precum: apă și canalizare, energie, combustibil, comunicații, servicii bancare și servicii medicale, rețele de telecomunicații și informaționale;
    17. sistem de transport - toate facilitățile, mijloacele de transport și instrumentele publice sau private, folosite în sau pentru serviciile publice, pentru transportul de persoane sau de mărfuri;
    18. criza teroristă – situația de fapt creată anterior sau în urma săvârșirii unui atac terorist, prin care:
    a) sunt întrerupte sau afectate grav o serie de activități economice, sociale, politice sau de altă natură;
    b) sunt puși în pericol factori umani, specifici și nespecifici, sau factori materiali importanți;
    c) siguranța populației sau a unei colectivități este expusă la riscuri majore;
    d) este necesar a se acționa prin măsuri defensive ori ofensive pentru înlăturarea amenințărilor generate de situația de fapt creată;
    19. profit al entității teroriste - orice bun care reprezintă, parțial sau total, direct ori indirect, un beneficiu obținut în urma săvârșirii actelor teroriste sau a desfășurării unor activități conexe terorismului;
    20. intervenție antiteroristă - ansamblul masurilor defensive realizate anterior producerii unor atacuri teroriste iminente, folosite pentru reducerea vulnerabilității factorilor umani, specifici și nespecifici, și a factorilor materiali;
    21. intervenție contra-teroristă - ansamblul măsurilor ofensive realizate în scopul capturării sau anihilării teroriștilor, eliberării ostaticilor și restabilirii ordinii legale, în cazul desfășurării ori producerii unui atac terorist.
CAP. 2
    Realizarea activității de prevenire și combatere a terorismului
    SECTIUNEA 1 (Legea 353/2004)
    Sistemul național de prevenire și combatere a terorismului - SNPCT
    Art. 5 Prevenirea și combaterea terorismului se realizează în conformitate cu PREVEDERILE CONVENȚIILOR INTERNAȚIONALE privind reprimarea terorismului, la care Romania este parte, precum și cu respectarea reglementarilor internaționale și a legislației interne referitoare la DREPTURILE OMULUI.
    Art. 6 (1) La nivel national activitatea de prevenire și combatere a terorismului se organizează și se desfășoară în mod unitar, potrivit prezentei legi.
    (2) În acest scop cooperarea în domeniu se realizează ca Sistem Național de Prevenire și Combatere a Terorismului, denumit în continuare SNPCT, la care participă următoarele autorități și instituții publice:
    a) Serviciul Roman de Informații, cu rol de coordonare tehnică;
    b) Ministerul Administrației și Internelor;
    c) Ministerul Apărării Naționale;
    d) Ministerul Afacerilor Externe;
    e) Ministerul Economiei și Comerțului;
    f) Ministerul Agriculturii, Pădurilor și Dezvoltării Rurale; (vezi actele de terorism prin defrișările infracționale)
    g) Ministerul Mediului și Gospodăririi Apelor;
    h) Ministerul Transporturilor, Construcțiilor și Turismului;
    i) Ministerul Sănătății; (vezi încălcările Constituționale de neasigurare a sănătății populației)
    j) Ministerul Comunicațiilor și Tehnologiei Informației;
    k) Ministerul Finanțelor Publice;
    l) Ministerul Integrării Europene;
    m) Ministerul Justiției; (vezi lipsa de celeritate în pedepsirea marilor infractori)
    n) Serviciul de Informații Externe;
    o) Serviciul de Protecție și Pază;
    p) Serviciul de Telecomunicații Speciale;
    q) Parchetul de pe lângă Înalta Curte de Casație și Justiție; (vezi și plângerea mea penală de genocid și abuz în serviciu)
    r) Banca Națională a României;
    s) Agenția Națională de Control al Exporturilor;
    t) Oficiul Național de Prevenire și Combatere a Spălării Banilor;
    u) Comisia Națională pentru Controlul Activităților Nucleare.
    (3) În structura Serviciului Roman de Informații - ca autoritate națională în domeniu - se înființează Centrul de coordonare operativă antiteroristă, denumit în continuare CCOA, prin intermediul căruia Serviciul Roman de Informații asigură coordonarea tehnica a SNPCT.

OBSERVAȚIA FUNDAMENTALĂ CE DETERMINĂ NEMULȚUMIRILE
Deși România este în avanpostul combaterii crimei de agresiune (vezi definițiile de la terorism care poate să completeze și agresiunea condamnând persoanele care sunt prinse pe teritoriul național ca și … teroriști) și terorism, dar și extrem de numeroasele entități administrative naționale ce colaborează și uneori NU ACȚIONEAZĂ, iată că LEGISLAȚIA INTERNAȚIONALĂ este extrem de mult rămasă în urmă din cauza INTERESELOR ce roiesc în jurul acestor structuri de drept internațional, LĂSÂND PORTIȚE LIBERE pentru forme și acțiuni extrem de complexe duse la limita legii sau chiar cu încălcarea normelor de drept internațional sau ale Consiliului de Securitate și ale ONU.
De aceea pentru unii, politic, legea e „muma” iar pentru alții „ciuma” vizavi de CRIMELE ce se comit inclusiv de entitățile chemate să aplice legea.
În loc să APLICĂM și să definim agresorul și agresiunea extrem de clar și complet aducem în actualitate alte forme subsidiare de URMĂRIRE și încălcare a intimității cetățenilor pentru a clama și arăta doar iluzoria lor competență.
NU SE VREA A SE APLICA UNITAR LEGILE EXISTENTE.
Iată cum pană și MCV-ul sunt doar presiuni POLITICE fără rost, doar ca să se simtă bine boșii UE intrați în letargia inamovibilității.
Noi nu avem nici azi viza SUA deși suntem în NATO și UE dar nici în spațiul Schengen nu intrăm fiindcă le este LENE unor lideri să muncească și să definească acele NORME JURIDICE UNITAR ACCEPTATE, norme pe care să le și RECUNOASCĂ după modelele emise.
Chiar și dacă sunt UNITARE, ele din obișnuință se aplică PREFERENȚIAL, după cum visează noapte liderii că doar ei sunt LEGEA și nu sistemul și normele juridice.
De aceea ROLUL entităților de LEGIFERARE trebuie strict și foarte bine stimulate să contraatace fiindcă NUMAI legile pozitive și UNANIM RESPECTATE duc către CONCORDIA dorită.
România trebuie să condamne urgent pe toți cei ce au profitat de achiziția sistemelor de securitate sporită la granița noastră și a UE dar și pe cei ce au FRAUDAT cu bună știință economia națională.
Și nu în ultimul rând important este a se concepe și aproba de CSAT o Doctrină Națională de Securitate integrată într-o Doctrină Națională de dezvoltare durabilă, de lungă și foarte lungă durată astfel încât să nu mai fie bâjbâite de executiv și politicieni în variantele lor superficiale de program, fiind clar reglementate cel puțin în acest domeniu.
Lt. Col. retragere
Ioan CEPALIGA