marți, 23 septembrie 2014

PREȘEDINȚIALE SAU DEMENȚIALE?

RECENT AM MAI POSTAT ȘI PE FACEBOOK UN COMENTARIU, SPECIAL ZIC EU, ASUPRA ACTUALEI CAMPANII PREȘEDINȚIALE CARE TINDE SĂ DEVINĂ O CAMPANIE DEMENȚIALĂ.
APARENT aveți perfectă dreptate voi, analiștilor eco-No-mici români, privind marketingul politic și managementul de atac din campanie.
Managementul eficient însă se face cu niște ținte clare, cu rezultat AȘTEPTAT calculat și nu fabulat.
Managementul organizațional de aceea poate fi:
a) fie pe CHELTUIELI, ca management anti-fiscal al firmei pentru a ascunde „profitul” în achiziții cu orice preț și a plăti impozite cât mai mici iar la STAT de regulă pentru a îndestula clientela de partid din care se adapă apoi chiar și salariații (exemplu rechizitele, consumabilele, materialele de protecție etc.etc.)
b) fie pe PROIECTE (de regulă obiective, bugete, etc.) în care destinația banilor este STRICT reglementată prin bugetul de stat și indicatorii de management sunt foarte clar și strict dimensionați.
DE ACEEA, ÎN ESENȚA ECONOMICĂ, FALIMENTUL ESTE BENEFIC ȘI REFACE SĂNĂTATEA DE MANAGEMENT!!! AȘA CĂ NU VĂ TEMEȚI NICI DE FALIMENTUL ADMINISTRAȚIEI DE STAT.
La firmele particulare însă ȚINTA este PROFITUL și mai ales RATA profitului după care se calculează și dreptul salariaților de participare la profit iar la STAT se maximizează prin acele PROIECTE DE INVESTIȚII accesul social la noi locuri de muncă, creșterea economică și implicit o frecvență mai bună a încasărilor bugetare, SĂNĂTOASE, nu din mascate sponsorizări, întârzieri la plată care solicită poliție fiscală și atrage corupție clientelară la repartiția de proiecte ale statului.
MANAGEMENTUL are așadar definite ȘTIINȚIFIC câteva variante de conducere funcție de structura organizatorică adoptată, școala de management agreată, tipul predominant de manager, funcțiile active ale managementului clar repartizate în structură ce determină și stilurile de management și capacitatea de CREAȚIE și DINAMIZARE a eficienței chiar și în medii extrem de critice. Focalizarea procedurilor în aceste condiții critice fiind specifică MANAGEMENTULUI HOLONIC care identifică acele puncte gravitaționale, NODURI, ce încheagă sistemul. Vezi și structura de management Hoshin Kanri dar și elementele de armonizare Lean. Pentru unele segmente tehnice de fluxuri nu ezitați să experimentați elementele de terotehnologie sau de terotehnică.
Și nu în ultimul rând fundamentală este FINANȚAREA proprie sau ATRASĂ dacă există încredere în managementul organizațional și capacitate vizibilă de NEGOCIERE a condițiilor optime de finanțare.
CA SISTEME DE MANAGEMENT REȚINEȚI:
1. Managementul prin obiective
2. Managementul prin proiecte
3. Managementul pe produs (sau de țintă socială)
4. Managementul prin bugete
5. Managementul prin excepții
6. Managementul participativ
7. Managementul matricial etc.etc.
În concluzie ca să nu intru în detaliile teoretice un bun administrator sau manager își crează un MODEL de management PERFORMANT ce trebuie însușit de salariați/ministere prin CULTURA/DOCTRINA POLITICĂ de management ce se absoarbe.
MANAGEMENTUL PERFORMANT ÎN EXPERIENȚA MEA PRESUPUNE:
1. Realizarea unui cadru de formare, afirmare și promovare a elitelor și o cercetare exigentă, aplicată, a tendințelor și ideilor noi din domeniu
2. O cointeresare materială și morală puternică a elitelor și a TUTUROR celor creativi
3. Stimularea unui climat de COLABORARE între conducători și conduși (Matsushita)
4. Aplicarea unei strategii coerente, DOCTRINARE, de integrare flexibilă în mediul extern și intern al entității organizaționale
5. Încurajarea remarcabilă, accelerată și permanentă a creativității, inventicii și inițiativei de eficientizare (cutiuța cu idei la firme dar și metode specifice cum ar fi brainstormingul, matricea descoperirilor, etc. etc. iar STATAL prin acele ȚINTE SOCIALE DE ESENȚĂ – familia, educația, sănătatea și creativitatea din cercetarea fundamentală și aplicată)
6. Integrarea relațională a fluxurilor organizației cu feedback-uri de la consumatori, beneficiarii sociali
7. Identificarea în mediu a utilităților și CERINȚELOR noi prin sisteme operaționale cu reale feedbefor și beforback-uri informaționale continuu active
8. Etalonarea și măsurarea statistică exactă a performanțelor de management de la individ și până la vârful organizațional, statal.
9. Capacitate proprie, reală, a MANAGERULUI de utilizare a infrastructurilor performațe de comunicație și continuă informare (certificrea meritocratică a competenței)
10. Reacții rapide și EXACTITATE în analiza evenimentelor și luarea deciziei necesare.
CONCLUZIE
Managementul STATAL impune așadar în primul rând existența unei DOCTRINE POLITICE clare și ARMONIZATE cu doctrinele de palier sistemic care să CONTRIBUIE la punerea în valoare a indicatorilor sociali ai DOCTRINEI NAȚIONALE sincrone cu țintele CONSTITUȚIONALE.
Oricare ar fi doctrina politică ea devine automat asimilată de mase dacă și numai dacă are ȚINTE sociale extrem de clare ca și efecte sociale vizibile, măsurabile.
NIVELUL EFICIENȚEI ÎN ACTUL DE GUVERNARE TREBUIE SĂ FIE DAT NUMAI ȘI NUMAI DE CREȘTEREA CALITĂȚII VIEȚII SOCIALE REAL OBȚINUTE!!!
Așadar este extrem de important ca INDICATORII privind CALITATEA VIEȚII SOCIALE să fie fundamental cunoscuți și explicit repartizați în ierarhia sistemică organizațională. 
Aici intervine rolul de mediere și armonizare al PREȘEDINTELUI pentru a STIMULA COOPERAREA intre cele trei puteri.
Noi astăzi nu avem O DOCTRINĂ NAȚIONALĂ care să contureze cadrul fundamental juridic al CONSTITUȚIEI și să ofere OBIECTIVE ARMONIZATE clare necesare elaborării celorlalte doctrine de palier (doctrina juridică, de politică externă, militară, economică, urbană, etc.etc.) care intrinsec să fie ARMONIZATE cu doctrina fundamentală DOCTRINA NAȚIONALĂ eminamente armonizată constituțional pe termen lung și foarte lung cu DOCTRINELE POLITICE DE GUVERNARE.
Este clar că societatea are nevoie de o REAȘEZARE SĂNĂTOASĂ în fundamentul ei DOCTRINAR în care DIRIJOR trebuie să fie PREȘEDINTELE ROMÂNIEI cu rol de mediator în ARMONIZAREA procedurală a colaborării dintre cele trei puteri, cu focalizare administrativă procedurală, de atingere a țintei CONSTITUȚIONALE, conturate în DOCTRINA NAȚIONALĂ, respectiv armonizarea INDICATORILOR DE MANAGEMENT GUVERNAMENTAL, indicatori clar angajați de partidul sau alianța de la putere dar cu gestiunea de colaborare doctrinară a celorlalte puteri.
Viitoarele etape evolutive de RECONSTRUIRE A UNEI SOCIETĂȚI DEMOCRATICE nu se poate face decât ÎN INTERESUL CETĂȚENILOR EI ȘI NU AL LIDERILOR DE PUTERE, cu o proiecție de management pe termen lung și foarte lung la care să se înscrie orice partid candidat la managementul statal și nu prin concurența în pomeni electorale.
Aici intervine și CURTEA CONSTITUȚIONALĂ care trebuie să fie cerberul armonizării sistemului legislativ cu ținta CONSTITUȚIONALĂ A DOCTRINEI NAȚIONALE.
Căutați să vedeți cum actualii indicatori ce identifică vigoarea noastră socială, statistic monitorizați, arată PRĂBUȘIREA ROMÂNIEI și o inimaginabilă degringoladă generalizată de management.
AMATORISMUL ȘI INCULTURA NOASTRĂ DETERMINĂ RIDICAREA MINCIUNII LA RANG DE VIRTUTE POLITICĂ FAPT CE DISTRUGE ESENȚA VIEȚII DEMOCRATICE ȘI ÎNCREDEREA ÎN CAPACITATEA DE MANAGEMENT A ACTUALELOR STRUCTURI DE PUTERE.
Domnilor și doamnelor candidați la prezidențiale prezentați-vă OFERTA DE MANAGEMENT pentru a nu devia într-o campanie DEMENȚIALĂ de genul dezbaterilor existenței sau nu a ofițerilor acoperiți candidați la președințiale!

DATA: 23-09-2014 ora 08:50
Lt. col. retragere
Ing. și ec. licențiat
Ioan CEPALIGA

luni, 8 septembrie 2014

CAUZELE ȘI CONSECINȚELE DISLOCĂRII CENTRELOR DE COMANDĂ ALE NATO ȘI VIITORUL RĂZBOIULUI TOTAL

Dacă vrem să fim cerebrali și să analizăm cât mai detașat de influențele media parazite efectele recentelor decizii geostrategice ale NATO dar și ale Rusiei, trebuie să privim la un nivel extins țintele urmărite atât în alianța NATO dar și în UE vizavi de BRICS.
Vă reamintesc faptul că Tratatul privind Forţele Armate Convenţionale din Europa (TCFE) a fost semnat la Paris, la 19 noiembrie 1990, de statele-părţi, inclusiv România – vezi preambulul Tratatului aici http://www.romania-actualitati.ro/files/TFCE.pdf
TCFE reglementează cantitatea de armament convenţional din cinci categorii (vehicule blindate, artilerie grea, tancuri, avioane şi elicoptere de luptă) pe care o deţineau statele membre NATO şi cele ale fostului Tratat de la Varşovia. În iunie 1991, Articolul III al TCFE a fost pus în aplicare. În baza acestuia Rusia s-a angajat să distrugă 14500 bucăţi din echipamentul său militar şi a promis să nu FABRICE armament la est de Munţii Urali.
Astfel și România a trecut la distrugerea armamentului său care a ajuns, după tăierea lui ca și afacere, fier vechi prin Turcia și nu la fostul nostru SIDEX. Conținea un otel de calitate râvnit de speculanții de fier vechi.
Zona cu cele mai stricte delimitări includea Belgia, Luxemburg, Ţările de Jos, Germania, Polonia, Slovacia, Ungaria şi Republica Cehă, în timp ce zona a patra, cuprinde întreaga regiune delimitată de Tratat.
Nu existau limite pentru zona de avioane şi elicoptere de luptă!!!
Aveți mai jos cheltuielile de personal, procentual din bugetul militar al statelor.
Apar în consecință tot mai multe tendințe de creare a unei forțe militare unite a UE pentru a armoniza sub o comandă unică obligațiile militare comune, cu tipuri COMUNE de tehnică și armament dar, francezii au respins propunerea de a avea o constituţie a UE prin referendumul din 2005 astfel încât federalizarea UE încetinește vizibil iar trupele NATO capătă indirect o nouă confirmare juridică de consolidare a prezenței sale în Europa. Iată deci cum scutul antirachetă al SUA devine subiect de dispută și în UE ca urmare a tendințelor de blocare ale creierii Forțelor Militare Unite ale UE.
În urma deciziei extinderii NATO (La 29 martie 2004, România a aderat la NATO fiind mai apropiată de SUA decât de UE), Federaţia Rusiei a suspendat la 12 decembrie 2007 aplicarea Tratatului.
Iată cum arată distribuția Bazelor Navale ale Rusiei (mai ales a celor din Marea Neagră) pană la suspendarea Tratatului TCFE.
Submarinul Novorossiysk din proiectul Varşavianka a fost inclus în dotarea Flotei ruse din Marea Neagră.
În total, până în 2016 urmează să fie construite încă 6 submarine din acest proiect. Toate vor face parte din Flota rusă din Marea Neagră.
Submarinele din proiectul Varşavianka au un deplasament de 3.950 tone, viteza de 20 de noduri, adâncimea de scufundare 300 de metri şi cu un echipaj de 52 de persoane. Ele sunt echipate cu 6 torpile de 533 de milimetri, mine şi un sistem de rachete Kalibr.
Submarinele pot să detecteze ţinta la o distanţă de 3-4 ori mai mare decât cea a inamicului fapt ce a făcut ca ele să fie numite de NATO „Gaura Neagră”.
ATENȚIE, CONSECINȚA ACŢIUNII JURIDICE FAPTICE DE SUSPENDARE NEFIIND PREVĂZUTĂ ÎN TRATAT!!!
În consecință și statele semnatare au trecut la încetarea transmiterii de:
a) informaţii Federaţiei Ruse cu ocazia schimbului anual de date (anual la 15 decembrie);
b) încetarea furnizării de notificări Federaţiei Ruse;
c) neacceptarea de inspecţii care ar putea fi solicitate îndeosebi de Federaţia Rusă"
Tratatul a continuat să existe parțial între celelalte state semnatare care încep însă să înghețe aplicarea lui și se trece practic din 2011 la o nouă cursă deschisă a înarmărilor și la o schimbare precipitată a doctrinelor de apărare ale statelor. Germania înclină spre o nouă vitalizare a formării Forțelor Armate Unite ale UE. Culmea România fidelă SUA refuză ofertele de avioane dar și altă tehnică din UE și cumpără F-16 chiar dacă sunt avioane depășite și uzate (la mâna a treia).
Dislocarea de noi forțe și extinderea către est a unor blindate și artilerie NATO a pus definitiv capăt TCFE deși tratatul nu este abrogat.
Rusia declară dezinvolt că ar putea crea propriul său sistem de „Atac GLOBAL Rapid”, însă va ține cont de doctrina de bază a țării – doctrina defensivă a declarat Iuri Borisov, adjunct al ministrului rus al Apărării. 
Și totuși, Rusia se dotează cu drone de atac și își dezvoltă intens rachetele și capacitățile aeropurtate specifice ofensivei și își intensifică și activitățile militare în CSI.
Rusia își construiește și o bază militară permanentă în Arctica. Începând cu această toamnă, un grup de nave din cadrul Flotei Nordice va fi pus în stare de alarmă permanentă în Insulele Novosibirsk.
Iată așadar, extrem de succint, cum s-a trecut la o nouă etapă de ÎNARMARE NATO și a țărilor din Europa dar și Rusia declanșându-se un nou Război Rece și o cursă către un război REAL DE ANTRENAMET ȘI VERIFICARE TEHNICĂ ȘI A CONCEPTELOR OPERATIV MILITARE în acest început de secol 21.
Uniunea economică EUR-ASIA este unul din motivele economice problemă ale actualelor neînțelegeri cu UE și NATO.
"Astăzi creăm împreună un centru puternic de dezvoltare economică, o mare piaţă regională, care va uni peste 170 de milioane de oameni. Uniunea noastră posedă resurse naturale enorme. Ţările care fac parte din această troică (Federaţia Rusă - republică federală semi-prezidenţială, 145.433.700 locuitori, PIB 2.145,764 miliarde USD; Republica Kazahstan - republică prezidenţială, 17.736.896 locuitori, PIB 196.419 miliarde USD; Republica Belarus - republică prezidenţială, 9.503.807 locuitori, PIB 131,201 miliarde USD) au o industrie dezvoltată, o bază industrială şi un mare potenţial uman şi cultural. Poziţia geografică le permite să creeze rute de transport de importanţă nu numai regională dar şi globală", a declarat preşedintele Federaţiei Ruse, Vladimir Putin.
Împreună cu ASIA-PACIFIC, EUR-ASIA au și tendințe de creare a unor Forțe Militare Unite armonizate și cu ale BRICS fapt ce determină schimbări obligatorii și la nivel NATO și UE. Bătălia devine fundamental o bătălie ECONOMICĂ și FINANCIARĂ susținută de evenimente militare excepționale.
Astfel Organizația pentru Cooperare de la Shanghai (abreviat OCS) este o organizație din care fac parte Rusia, China și patru foste republici sovietice din Asia Centrală: Kazahstan, Tadjikistan, Uzbekistan și Kârgâzstan sau Kyrgyzstan. Obiectivul acestei structuri este amplificarea cooperării diplomatice, militare și economice dintre statele membre. Din organizație mai fac parte și Mongolia, Iran, India și Pakistan, care au statut de observatori. MAE rus: Anul acesta (2014), Organizația pentru Cooperare de la Shanghai se poate extinde.
Structura OCS seamănă în multe privinţe, atât cu cea a NATO cât şi cu a Uniunii Europene. Secretariatul îşi are cartierul general în Beijing.
Un acord-cadru pentru a dezvolta cooperarea în domeniul economic a fost semnat de către membrii OCS încă din 2003. La acea întâlnire, primul ministru al Chinei, Wen Jibao a propus obiective mixte cu termen îndelungat și fondarea unei pieţe libere și în aria de responsabilitate a OCS, şi aplicarea unor măsuri imediate de îmbunătăţire a traficului de bunuri în regiune. A urmat un plan cu 100 de obiective şi acţiuni specifice ce a fost semnat un an mai târziu, pe 23 septembrie 2004.
Membrii acestei organizații tind să-și unească forțele politice și economice pentru a putea "scăpa de amenințarea dominației mondiale și a intervențiilor sale ilegale și agresive" se menționează într-o concluzie potrivit BBC. Între China și Rusia mai există un acord de peste un miliard de dolari de cooperare in domeniul nuclear.
SUA este îngrijorată de evoluția rapida a țărilor din OCS și cele de observator, mai ales a Iranului. Cauza este tot economică. Iranul este una din cele mai mari ţări din Occidentul Mijlociu, reprezentând prin poziţia sa geografică, o punte între Marea Caspică, Golful Persic şi Oceanul Indian. În zona adiacentă, cât şi în Iran, există cele mai mari câmpuri petroliere şi rezerve de hidrocarburi de pe glob. De aici şi interesul deosebit al marilor consumatori de energie pentru a avea acces la această bogăţie indispensabilă oricărei dezvoltări în secolul 21.
De aceea OCS considera ca ilegală și agresivă prezenta militară americană în Asia Centrală, OCS cerând SUA să își desființeze bazele militare din Uzbekistan și Kârgâzstan. Uzbekistanul s-a conformat la scurt timp deciziei OCS și a solicitat ultimativ Washingtonului să plece de pe teritoriul sau. SURSA: http://cssas.unap.roropdf_studiifederatia_rusa_elemente_cheie.pdf sau aici direct pe document.
Este știut faptul că, pentru a obţine o legitimitate a prezenţei trupelor militare ruse pe teritoriile altor state a „republicilor secesioniste” nu numai în faţa partenerilor din CSI, ci şi a comunităţii internaţionale, Federaţia Rusă a iniţiat crearea Organizaţiei Tratatului de Securitate Colectivă (OTSC) care a permis juridic și crearea unei Forţe Colective de Reacţie Rapidă (KSOR). În timp de pace, oficial, aceste noi forţe se vor afla sub comanda guvernelor naţionale, dar în timp de criză ele se vor afla sub un comandament comun KSOR, a cărei „componentă armată va fi responsabilă de soluţionarea conflictelor armate la frontierele statelor membre, iar cea de-a doua componentă – trupele speciale (Spetznaz) – va fi utilizată pentru combaterea terorismului şi a traficului de droguri”. Așadar iată pe ce argumente se bazează afirmația NATO privind existența unor trupe în Ucraina.
La reciprocitate, Organizaţia Tratatului pentru Securitate Colectivă (OTSC) şi-a suspendat in 24-04-2014 cooperarea cu NATO ca urmare a divergenţelor apărute în problema Ucrainei. Nikolai Bordiuja, secretarul general al OTSC, consideră că statele occidentale conduc o ofensivă vizibilă împotriva Moscovei. http://www.puterea.ro/externe/otsc-blocul-militar-condus-de-rusia-a-suspendat-cooperarea-cu-nato-90779.html
Iată în concluzie,de ce își propune acum și NATO în urma summitului din 4-5 septembrie 2014 formarea unei entități de reacție rapidă și dislocarea unui centru de comandă și în România.
Observați așadar cum de ambele parți ale taberelor militare se încearcă o congruență a armatelor și doctrinelor, fiecare cu scop economic si financiar zonal foarte bine conturat determinând și schimbări de poziție chiar a unor state NATO. 
În 30 septembrie 2010 aviația militară turcă a efectuat în secret un exercițiu împreună cu aviația chineză, la scurt timp după ce guvernul de la Ankara a refuzat să-și mai deschidă spațiul aerian pentru antrenamentele aviației israeliene.
Și nu uitați nici o secundă că orice alianță are în esență cauze economice (aici conducta de gaze naturale). Reamintesc faptul că, în urmă cu câțiva ani, liderul iranian Mahmud Ahmadinejad a propus Rusiei şi Chinei ca ţări cu drepturi depline în OCS, precum şi Indiei şi Pakistanului, state cu statut de observatori la fel ca şi Iranul, o colaborare pentru exploatarea bogatelor lor resurse energetice. Vladimir Putin a reacţionat imediat interesat, propunând crearea unui „club energetic” în cadrul OCS, un fel de „OPEC al gazelor naturale”. O astfel de organizaţie ar fi putut face cu gazul cum face OPEC cu petrolul: orice reducere a producţiei însemnând automat o creştere a preţurilor.  
Ori bătălia pe fondul CRIZEI MONDIALE ARTIFICIAL CREATE, inițial financiare apoi economice cu efecte sociale imprevizibile iată că are astăzi tendințe de accedere către un RĂZBOI TOTAL ce cuprinde și celelalte segmente existențiale, statale dar și sociale până la nivele individual umane de discordie și ură.
Fiecare aspiră către interesele lui de management globalist. Rusia pe deoparte iar NATO pe de altă parte dar să nu uităm China. Autoritățile chineze au inițiat, în prezent, o anchetă anti-monopol față de companiile americane Microsoft, Qualcomm și Chrysler. Cu probleme asemănătoare se confruntă și companiile europene din China. Este vorba de companiile Audi, AG și Daimler AG. Cauzele sunt complexe dar ... reciproce.
UE își revine se pare și Germania dorește din nou crearea propriilor Forte Armate Unite dar acceptă acum intermediar, o Forță de Reacție Rapidă a NATO și se opune categoric intrării Ucrainei în NATO.
Efortul militar al statelor este însă și așa destul de dezvoltat ca și procent din PIB dar iată procentul din bugetul militar alocat cheltuielilor de echipamente militare
Toate aceste inițiative în speranța că vor penetra decizional prin teroarea războiului tendințele globaliste ale accesului la resurse și ale domeniilor vitale, preponderent financiare alături de cele economice, active, care să le permită accesul specific la celelalte resurse de toate tipurile ale statelor, de la cele naturale la cele umane și de piață ieftină de forță de muncă și inteligență absorbită gratis. Cum Ucraina devine un pod prea îndepărtat pentru așteptările NATO, banii SUA și efortul său se vor muta în altă zonă din jurul Rusiei, probabil Pakistan/India sau … din nou în jurul influențelor Iranului.
Rusia a mai pierdut odată în cursa înarmărilor și a ajuns la destrămarea nepermis de ușoară a URSS.
Acum avem o nouă versiune upgradată a cursei înarmărilor cu pași mărunți dar ȚINTITI, secvențial, și pe paliere aproape SF fiindcă războiul este atât de diferit față de cel clasic încât se scapă din vedere efectul lui devastator. Vechile mijloace sunt doar pentru conservatorii militari aflați în inerția statică a comodității politice și propunerile lor fac deliciul presei de la amenințările cu tancuri, artilerie, rachete, aviație și până la crucișătoare care de regulă sunt utilizate doar pentru transportul tehnicii mobile SF.
În fapt, vizibil devastatoare sunt armele economico-financiare, valutare, speculative combinate cu unele jocuri militare și de destabilizare socială dar și noile acțiuni psihotronice tip zombi, paranormale, armele cu impuls de la tipul electromagnetic la electronic, sofisticat cu laser sau alte radiații silențioase care să asigure o influențare la vârful guvernatorilor numiți dar și asupra comportamentului maselor. 
Toate aceste noi mijloace sunt controlate de arsenalele computerizate ale mulțimii sateliților și dronelor tot mai intens robotizate. Peste toate se suprapun atacurile terorismului decizional, disimulat declarativ, inclusiv prin zombii lideri politici, arme ce sunt de mii de ori mai eficiente decât simplele concentrări de forte terestre, aeriene sau navale care CONSUMA doar RESURSELE și conduc la pierderea financiar-economica a războiului cedând în final accesul agresorului la resurse energetice, minerale, alimentare dar mai ales spre elementele de PIAȚĂ ale învinșilor.
Iată cum în prezent bătălia este extrem de sofisticată și de aceea s-a decis ieșirea la înaintare de către NATO inițial doar cu un centru de comandă și sinteză a războiului SF în Europa. Asistăm la un bruiaj sofisticat multi-secvențial, sistemic, cu lovituri silențioase selectate spre ținte de la vârf, metode ce se încadrează perfect în doctrina "lovește capul și corpul cade inert singur" ceea ce e diferit față de doctrina rusă "esli pole nașe i zaiaț naș" - "Câmpul dacă e al nostru și iepurele e al nostru" ambii gândind însă tot la resursele râvnite. 
Războiul de generaţia a IV-a. Acest tip de conflict armat e gestionat de puterile, chiar statele, care se consideră angajate în apărarea globalizării, conflictul este dus cu forţele, tot mai numeroase, îndeosebi teroriste, care acţionează împotriva globalizării”. Acest „război” ar fi de tipul Open Source (Open Source Warfare – OSW), care foloseşte inclusiv dizidenţele, acţiunile de pe internet, sistemele informaţionale, îndeosebi din cyberspaţiu și o sumedenie de alte acțiuni neconvenționale tot mai sofisticate.
Refacerea URSS, ca proiect, este un pod prea îndepărtat, încă, dar atacul cu "democrația maselor" în definirea administrării, iată că face ca și chiar Scoția să ceară autonomie în sânul NATO.
Și UE este plină de acești revizioniști reactivați și speculați de ambele tabere.
În războiul clasic se folosea desantul sau trupele aeropurtate ca să execute întoarcerea și învăluirea. Iată că aceste „insule” de atac și schimbare a suveranității administrative sunt mai eficiente decât tancurile și asigură o nouă formă de întoarcere și învăluire.
Nu vă întrebați de ce Putin și-a dat mâna cu ungurii și le cântă-n strună iredentismul? De ce în Europa au apărut atâtea focare de autonomie? Interesant că și NATO și implicit SUA sunt interesate de aceste schimbări cât timp le asigură prin destabilizare puterea lor și supremația de conducere și asupra UE.
Înțelegeți acum de ce Merkel, spionată intens de SUA are acea poziție de "debarasare" a prezenței bazelor militare americane din UE și de formare a Forțelor Militare Unite ale Europei? Bătălia nu e cu Rusia în mod special ci, cu UE care poate deveni tot mai INDEPENDENTĂ și reprezintă REAL o formă de autonomie de nivel foarte înalt față de NATO și interesele SUA în Europa.
Putin și BRICS au și ei doctrina lor de INDEPENDENȚĂ financiară și economică dar și de formare a propriilor armate unite, tendințe vizibile prin numeroasele lor aplicații comune tot mai frecvente.

ÎN CONSLUZIE
Asistăm la o noua ERA a unui nou tip de RAZBOI RECE, upgradat, cu subtilități extreme de la fanionul democrației și autonomiei și până la drapelul de luptă al unor BĂTĂLII REALE, pe fronturi mai mult invizibile ale mulțimii formelor noi de războaie activate.
EXISTĂ INTENȚIONAT UN VID NORMATIV JURIDIC în toate tipurile de TRATATE negociate și semnate tocmai pentru a SPECULA acele elemente care PRODUC BANI și de a obliga la conexiuni diverse de la cele financiare, uniuni economice și vamale și până la cele militare.
AGRESORUL și implicit AGRESIUNEA au extrem de multe portițe de eludare a LEGILOR RAZBOIULUI și implicit a TRATATELOR RATIFICATE.
ÎN FAPT NU SE DOREȘTE O REGLEMENTARE NORMATIVĂ ȘI JURIDICĂ FERMĂ, ÎN ESENȚĂ CLARĂ, TOCMAI PENTRU A EXISTA PORTIȚE DE EVAZIUNE ȘI IMPUNERE A INTERESELOR PARȘIVE.
Similar și legile noastre sunt exact la fel de mult șubrezite de interese și suntem obligați prin conexiunile actuale să jucăm cum ni se cântă și culmea tot noi să plătim muzica.

Lt.col.retragere
Ioan CEPALIGA

vineri, 5 septembrie 2014

DIN NOU, CE-I DE FACUT PENTRU TARA?

In data de 04-Mai-2014 scriam un articol similar pe blogul meu pentru a STIMULA, dupa puterile mele, "mintile luminate" ale CSAT in a intelege necesitatea revizuirii URGENTE a Strategiei Nationale de Aparare in contextul evenimentelor internationale rapid schimbabile.
Mai atrageam atentia de la nivelul meu de ofiter in retragere ca in dictionarul militar apar foarte rapid termeni si concepte noi ca "razboi asimetric, hibrid, disimulat, electronic, invizibil etc." terminologie ce dovedeste viteza cu care se schimba executarea actiunilor agresive si aparitia unor razboaie absolut noi in panoplia jurisdictionala aplicabila a Legilor Razboiului.
Agresorul si agresiunea in astfel de situatii devin termeni invechiti in descrierea comuna cu elemente total diferite normelor asimilate in clasicele definitii ce au condus la ... scrierea Legilor Razboiului.
Am propus chiar ca, expertiza multor ofiteri din SCMD sa fie antrenata in pregatirea unor variante sau sectiuni minimale din TABLOUL DE BORD al managementului viitoarei Strategii Nationale de Aparare. 
Iata ce scriam acum cateva luni in urma.
De atunci situatia zonala s-a schimbat extrem de rapid si au aparut forme extrem de fine in gestionarea crizelor si conflictelor si, pe langa NATO, iata ca si Rusia isi schimba conceptele Strategice.
Nu neg si nu diminuiez capacitatea existenta in ARMATA si SERVICII pentru conceperea noii strategii dar desi ea poate fi EXCEPTIONALA daca nu se si aplica este egala cu zero
Si o spun acum extreme de avizat fiindca de peste 14 ani de zile am tot umblat prin firme private in toata tara si in calitate de consilier managemen-marketing, dar si ca ofiter de cariera, am sesizat LIPSA TOTALA de implicare a lor in forme de aparare civila sau de sprijinire a razboiului sau prin obligatii de trecere la productia de razboi. Cat despre rezervisti si obligatiile lor prin departamentele de personal nicaieri nu a existat o simpla obligatie sau cunostinta concreta desi avea si resurse (adaposturi de protectie civila - buncare) destinate conducerii in caz de razboi. Toate au disparut din evidentele militare.
Indiferent de decizia Romaniei vizavi de acceptarea unei structuri NATO pe teritoriul nostru, este OBLIGATORIU ca si noi sa ne reevaluam fortele si sa ne definim o STRATEGIE PE TERMEN MEDIU SI LUNG care sa imcluda TOATE resursele tarii si armonizarea lor intr-o Strategie de Aparare PERFORMANTA capacitatilor noastre STIMULATE FISCAL intr-o crestere armonizata continua.
Ma intreb insa cu acelasi pesimism dat de scrierile anterioare. Oare va citi cineva aceste propuneri? Vom fi intrebati noi rezervistii sau doar vom asista pasivi la un efort subiectiv de CONCEPERE NEARMONIZATA a noii noastre strategii militare ca membri in UE si NATO? 
Vor exista actiuni vizibile de stimulare a elementelor de AUTONOMIE DE LUPTA pentru cel putin primele 10 zile de razboi, in formele moderne ale razboaielor actuale dar si din imediata apropiere zonala? Se vor antrena acele sectiuni de criza pe palierele de lupta cu care suntem agresati?
Stim ca in vechea forma strategica, cercetarea si apararea puternica a spatiului aerian reprezenta conditia PRINCIPALA de a proteja obiectivele si a rezista pana la mobilizarea resurselor de aparare.
Astazi razboiul poate incepe atipic, cu un atac concentrat informatic sau prin blocarea utilitatilor ce definesc si societatea informatizata (energia electrica in principal) dar si destructurarea fluxurilor normale de utilitati care creaza haos, cum ar fi transporturile si nu numai, ceea ce conduce si la IMPOSIBILITATEA COMUNICATIILOR pentru o conducere eficienta indiferent de etapa de razboi.
Romania trebuie sa poata CONDUCE aplicarea procedurilor de trecere GRADUALA sau IMEDIATA la situatia de razboi indiferent de palierul de agresiune al tipului nou de razboi si in principal sa asigure PROTECTIA POPULATIEI la efectele razboiului aparut pentru a evita orice panica si haos.
Dar, ORICE DECIZIE DE COMANDAMENT MILITAR s-ar lua ea trebuie sa fie CONFORMA NORMELOR aplicabile LEGILOR RAZBOIULUI si la vid de legislatie sa fie PERMANET STOCATE SI DOCUMENTATE PROBATORIU ACTELE SI FAPTELE DE AGRESIUNE.
Sper ca SCMD si forta REZERVISTILOR profesionisti sa fie antrenate in crearea "celulelor" zonale de protectie si documentare cel putin a actiunilor ostile ale agresorului, informarea corecta a populatiei cu masurile procedurale necesare de protectie si salvare a bunurilor si vietilor cetatenilor nostri.
Fac apel la intelegerea de INSTRUIRE SPECIFICA a fiecarei resurse cum ar fi de exemplu cele de decontaminare si carantina fiindca exista tot mai mult pericolul unui razboi ascuns, biologic sau chimic, fiindca nuclear este pe langa vizibil imediat dar si imediat condamnabil. 
La fel si actiunile si operatiile militare in acest domeniu se face cu specialisti de exceptie domeniu in care media trebuie sa fie antrenata eficient in aplicarea masurilor de contracarare.
PACEA se apara prin ANTRENAREA PENTRU RAZBOI astfel incat PIERDERILE sa fie minime.
Nu trebuie sa ne temem de aceste exercitii derulate chiar la nivel national fiindca ele reduc pierderile chiar si in caz de CATASTROFE provocate sau naturale.
Economia noastră TREBUIE sa fie repusă pe făgașul CONTRIBUȚIEI la necesarul de RĂZBOI și elaborate legile necesare în acest sens inclusiv cea a rechizițiilor.
Dacă priviți cu atenție evoluția actuală a țărilor lumii, inclusiv BRICS, veți observa TENDINȚA unanimă de a PRODUCE fiecare cât mai mult din armamentul propriu necesar. Conform noii politici de stat chiar ale Indiei, jumătate din volumul total de armament și tehnică militară necesară lor trebuie să fie în următorii ani de producție proprie.
Se aude la CSAT? De producție PROPRIE! Noi astăzi am decăzut atât de mult încât nici MUNIȚIA pentru armamentul de infanterie nu suntem capabili sa ne-o asiguram ÎN TOTALITATE de la intern. RUȘINE CSAT!!!

05-sep-2014
Lt.col retragere
Ioan CEPALIGA

vineri, 22 august 2014

VIBRAȚIA NOASTRĂ, A PĂMÂNTULUI ȘI ACCEDEREA ÎN NOUL UNIVERS

Ce vă mirați atâta domnilor ziariști și duceți spre absurd cauzele actuale ale NEBUNIEI GLOBALE?
CITIȚI CA SĂ VĂ DUMIRIȚI că sunt suficiente surse de TREZIRE LA REALITATE. Eu am făcut doar o mică sinteza aici pentru cei ce citesc mai greu și înțeleg mai puțin știința și filozofia http://icepaliga.blogspot.ro/2012/02/miscarea-de-spin-sociala_17.html dar citiți vă rog ce spun savanții veritabili în fizică de exemplu http://resonance.is sau oricare din Cărțile Sfinte ale oricărei religii milenare. Vedeți va rog și trecutul dacilor noștri și cu siguranță vă veți minuna!
Și toate evenimentele au corespondență în REALITATE prin Legea fundamentală a Rezonanței. Este notoriu deja faptul că Legea Rezonanței este o Lege a interacțiunilor Universale.
Frecvența de rezonanță Schumann sau „Pulsul Terrei” este în esență originea tuturor schimbărilor actuale în ciclul nostru de mișcare prin UNIVERS.  
Este cred deja unanim recunoscut faptul că Pământul a ajuns la finalul unui ciclu, foarte lung din cei 26000 de ani ai rotației sale în Galaxie iar frecvența planetei noastre este în creștere și, odată cu ea, frecvența tuturor celor aflați pe acest Pământ. Frecvența armonică a planetei, frecvența de rezonanță Schumann, crește periodic cu rații previzibile, descrise de șirul miracol de numere Fibonacci. Ultima dată când s-a întâmplat acest lucru a fost acum aproape 13.000 de ani pe planul median și, acum, se întâmplă din nou.
Ea (frecvența) este standard (ca în anii de liniște pana în 1950) de 7,83 Hz dar, pana astăzi, în 2014, a crescut deja la 14,4 Hz ceea ce înseamnă că timpul de 24 de ore se contractă (pare dispărut ;-) de la 24 de ore zilnic devenind de DOAR 13,05 ore comparativ cu ziua de 24 de ore de acum 64 de ani; vezi și experimentele la Montauk pe internet).
Asta înseamnă că „particulele” sunt tot mai încărcate energetic și vibrația lor este mai rapidă decât frecvența standard de 7,83 Hz dar, ele ÎNCĂ NU SUNT SUFICIENT DE ÎNCĂRCATE ENERGETIC cele materiale și ENERGETIC SPIRITUAL cele umane pentru a face SALTUL.
Momentul de trecere de la cele 3 dimensiuni (3D) la 4 dimensiuni (4D) înseamnă trecerea la un ALT UNIVERS unde timpul nu mai este liniar. Momentul este foarte aproape și trece prin acea etapă de ZERO ce marchează fizic pe Terra si momentul de schimbare a polilor Pământului iar pentru noi, oamenii, schimbarea genetică și mărirea numărului de vortexuri (chakre).
CompliceAcum înțelegem poate și de ce sensurile și VITEZA de deplasare a atmosferei sunt perturbate iar VIBRAȚIA ei este afectată de aceste „ANOMALII” de stagnare sau inversare a sensurilor circulației aerului fapt ce determină temperaturi anormale și apariția FURTUNILOR și TORNADELOR. Clima este direct afectată de anomaliile din câmpul magnetic al Pământului, de vibrația sa, dar și de agresiunile electromagnetice ale omului (vezi sistemele HAARP) sau ale erupțiilor solare?
CompliceȘi eu am scris aici pe blog despre faptul ca noi SUNTEM LUMINA DIN LUMINA comparând ființa umană și societatea cu „mișcarea de spin a electronului” http://icepaliga.blogspot.ro/2012/02/miscarea-de-spin-sociala_17.html unde frecvențele genomului uman și implicit ale ADN-ului sunt tot mai înalte, având însă vibrațiile foarte fine. Sunt în fapt vibrații de LUMINA, ceea ce explică și vizibilitatea aurei la zei și sfinți unde frecvența este crescută. 
Astăzi este momentul să trecem de la vibrația 3D la forma congruentă 4D (și timpul) ceea ce ne SCHIMBĂ și CONȘTIINȚA prin percepția, ÎNȚELEAPTĂ, SIMULTANĂ a trecutului, prezentului și a viitorului (datorită buclei timp). Se schimbă și vortexurile centrilor energetici umani de la 7 centri energetici la 12 vortexuri (chakre) doar la cei chemați și curați.
Iată descrisă o modalitate prin care vă puteți CONȘTIENT armoniza, curăța și echilibra rapid chakrele.
Spuneți Rugăciunea Tatăl Nostru concentrându-vă pe fiecare chakră – în mod repetitiv – în funcție de versul rostit – http://www.acumsiaici.ro/2011/chakrele-si-rugaciunea-tatal-nostru/
Suntem ACUM exact în POARTA de trecere spre CONȘTIINȚA SUPERIOARĂ și observăm cum VECHIUL, prin vibrația conservatoare a RĂULUI, a ÎNTUNERICULUI lipsit de excitațiile energetice spirituale din actualul 3D se manifestă tot mai AGRESIV dar, dacă suntem încrezători în darul dat de DUMNEZEU și ne CONTROLĂM VIBRAȚIILE NOASTRE POZITIVE PENTRU A LE ARMONIZA REZONANȚA COSMICĂ (Lege a interacțiunilor Universale) vom putea face conștient SALTUL spre realitatea META-FIZICĂ adică spre acea GEOMETRIE SACRĂ http://resonance.is cu o transcendere spre DIVIN (vezi și despre daci și religia lor dar și esența din TOATE celelalte religii care au același mesaj divin) adică accederea spre CONSTIINȚA UNIVERSALĂ spre RAI spre NIRVANA spre PARADIS etc. http://icepaliga.blogspot.ro/2014/04/unificare-prin-cunoasterea-matriciala.html care are o stabilitate rezonantă și de buclă adică accede spre INFINIT, timpul ne mai fiind liniar.
SCAPĂ AȘADAR NU CINE POATE CI DOAR CINE ÎNȚELEGE METAFORA BIBLICĂ:
„Mai lesne este să treacă o cămila prin urechile acului, decât să intre un bogat în împărăția lui Dumnezeu” (Matei 19, 24).
Cea mai eficienta cale de a rezolva toate problemele, este așadar prin respectarea legii unice,  LEGEA IUBIRII ABSOLUTE ȘI NECONDIȚIONATE și servirea Creației, în beneficiul Creatorului, de a apela la INIMĂ și de a face ceea ce este corect și plăcut lui Dumnezeu ca și ARMONIE VIBRAȚIONALĂ.

IUBESTE-TI APROAPELE CA PE TINE INSUTI !

duminică, 20 iulie 2014

ATENTIE!!! JAVA-ORACLE VIRUSEAZA CALCULATOARELE !!!

ATENTIE!!! JAVA-ORACLE VIRUSEAZA CALCULATOARELE !!! Ca doar e-Razboi, nu?
http://icepaliga.blogspot.ro/2014/04/e-razboi_30.html si efectele se resimt chiar langa noi, la Marea Neagra http://icepaliga.blogspot.ro/2014/03/despre-unele-efecte-ale-razboiului.html
Dar sa vedem si ceva concret. Am primit AUTOMAT solicitarea de update pentru JAVA ORACLE si firesc am acceptat updatarea mai ales ca de ieri 19-iulie-2014 s-a incetinit simtitor viteza de lucru a calculatorului desi l-am scanat si nu avea nici o amenintare sau virus.

Pe parcursul instalarii JAVA am primit de patru ori semnalarea din imagine ca aplicatia este POTENTIAL VIRUSATA cu o varianta de WIN32/Bundled.Toolbar.Ask si ATENTIE! nu putea fi oprita de la instalare motiv pentru care am trecut foarte suparat la procedurile de OPRIRE si DEVIRUSARE proceduri derulate de asemenea vizibil intarziate, incetinite.
Si pentru a nu exista motiv de discutie fara suport de adevar iata si imaginea cu amenintarea pe parcursul INSTALARII.

Sunt pe internet foarte multe aplicatii VIRUSATE insa nu am avut pana acum de la un soft LICENTIAT, pentru care am PLATIT cumpararea si intretinerea cu updateuri sa fie atat de periculos. 
Chiar și astăzi 8 octombrie 2014 situația la instalare nu s-a schimbat. Continuă să aibă secțiuni periculoase la instalare și antivirusul nu-l lasă să fie descărcat, îl plasează în carantină și oprește instalarea.
ESTE REVOLTATOR! http://icepaliga.blogspot.ro/2014/03/despre-unele-efecte-ale-razboiului.html
Asadar evenimentele din Ucraina sunt VIZIBIL o AMENINTARE POTENTIALA si asupra noastra, a civililor, fiindca ORACLE sta la baza tehnicilor militare de supraveghere.
Ma intreb, cu indreptatire spun eu, ca si victima JAVA-ORACLE, nu cumva softul furnizat armatei Ucrainei o fi avut un bag pe secventa de la instalatia de rachete care a declansat necontrolat racheta? E posibil?
Dar asta inseamna in mod logic ca tehnica de scanare si dirijare a rachetelor "rusesti" era ... Ucraineana si adaptata la cerere compatibilitatilor de integrare NATO, cu sprijin SUA? Ce concluzii as mai putea trage? Va las sa speculati acest incident TOTAL DEVIANT de la regulile COMERCIALE de furnizare LICENTA de utilizare software.

Dar ce are insa "sula cu prefectura"? Adica situatia noastra, a civililor neimplicati, si culmea, Romania mai este si ALIAT al americanilor si iata cum protectia noastra este ZERO ca si realitatea efectelor Art.5 NATO.

RUSINE JAVA!!! RUSINE ORACLE!!! RUSINE SUA!!! RUSINE!!!

ACTUALIZARE INFORMATIE DUPA O NOUA SCANARE!!!
Si iata situatia la scanarea din 20-iulie-2014 dupa evenimentul de mai sus postat pe internet.
Cum spuneam NU AM PUTUT STERGE sau sa OPRESC INSTALAREA fiindca nu ma lasa aplicatia JAVA. Abia la procedura de CURATARE am blocat instalarea dar virusul a fost descarcat si a ramas fisierul, fiind plasat in carantina.
Vezi fotografia cu scanarea de dinainte 19-iulie-2014 cand NU ERA VIRUSAT, semnalarea amenintare cu virus si virusul identificat si plasat in carantina la OPRIREA fortata a INSTALARII. Acum voi incerca stergerea acestor fisiere, manual, fiindca doar manual mai pot fi sterse dupa plasarea lor in carantina. 
Si acum ma gandesc sa fac sau sa nu fac si putina reclama la ANTIVURUS ca sa le cresc vanzarile la atacatori? Voi ce ziceti?

Doamne Dumnezeule protejeaza te rog Romania si pe romani, oriunde s-ar afla, ca mare este dragostea ta si netarmurita mila ta!
Amin!

miercuri, 18 iunie 2014

OAMENI BUNI, TREZIȚI-VĂ ! NU VINDEȚI PĂMÂNTUL VOSTRU !

PRIVIȚI CUM EA GENEREAZĂ, ECONOMIC, TOATE ACESTE CONFLICTE ALE LUMII DIN ULTIMII PESTE 40 DE ANI!
Sumele pe care le prezint mai jos sunt susceptibile de a vă șoca. Mai bine NU LE CITIȚI dacă sunteți cardiac.
Ele dovedesc că schema financiar globală - Ponzi (ajunsă și la noi prin creditul cu buletinul și mai ales prin nesăbuința împrumutului guvernului Boc) este mult mai extinsă decât ar îndrăzni cineva vreodată și să-și imagineze.
Valoarea totală a datoriei SUA atinge colosala sumă de 60 trilioane de dolari (adică 60000 de miliarde de dolari = 60.000.000.000.000 dolari). 
Asta înseamnă circa 191144 $ datorie pe cap de locuitor al SUA de la nou născut la cel mai varstnic, datorie care este aruncată în spatele lumii pentru plata bunăstării lor. Unii fură și alții plătesc, nu?
EVOLUȚIA ÎN MILIARDE DOLARI A DATORIEI TOTALE A SUA
ȘI REPREZENTAREA GRAFICĂ A DATORIEI SUA CHIAR DUPĂ DATELE FED ÎN MILIARDE DOLARI
Ea este acum MAI MARE DE TREI ORI DECÂT PIB-UL GLOBAL. 
Populația lumii acum, în data de 18-iuni-2014 ora 07:12 este de 7,240,875,126 http://www.worldometers.info/ și toți aceștia trebuie să plătească, pentru a supraviețui în „spiralei morții” și această datorie parșivă și a SUA pe lângă datoria lor iresponsabilă.
Dacă împărțim DOAR această sumă la populația lumii rezultă o datorie globală, tip SUA, pe cap de locuitor, de la nou-născut la cel mai vârstnic om, de 8287,3 dolari.
Dacă ne gândim la SUPRAVIEȚUIRE înseamnă că o familie, AVÂND bucata de PĂMÂNT de pe care să aibă hrana de subzistență, ar trebui să trăiască FĂRĂ nici un dolar circa 13 de ani după cum am mai scris și calculat, DOAR pentru acoperirea datoriei SUA, a visului american, a nechibzuinței SOCIETĂȚII DE CONSUM, a avarismului lor - http://icepaliga.blogspot.ro/2013/09/pamantul-sub-teroarea-pamantenilor.html și apoi o revenire la cifre.
Cum PĂMÂNTUL AGRICOL este deja o FOARTE, FOARTE, FOARTE !!!!!!! MARE AVERE A CELOR CE-L AU el este râvnit de cei ce vor ȘI CRED CĂ POT să supraviețuiască SIPRALEI MORȚII furând AVEREA de la noi.
Iată una din CAUZELE nesăbuinței noastre în a VINDE pământul romanesc. ESTE CRIMINAL ȘI TOTALMENTE IRAȚIONAL pentru viitorul nostru mai ales că suntem și atât de îndatorați prin nesăbuința triadei BOC-BĂSESCU-ISĂRESCU care au semnat împrumutul, FICTIV, cu FMI pentru a fi chipurile protejați de NATO și integrați în UE. FICTIV și pentru că el NU A CORECTAT NIMIC din necesarul de trai al românilor împrumutul fiind tot pentru ei și camarila lor.
Cu alte cuvinte, dacă am lua fiecare bun și serviciu produs pe ÎNTREAGA PLANETĂ din acest an, anul viitor, și următorul an, ele nu ar fi suficiente pentru a achita toate datoriile. 
Dar chiar și această sumă pălește în comparație cu expunerea pe care MARILE BĂNCI la nivel mondial trebuie să o acopere in contractele derivate (SPECULATIVE) jucate. 
Este greu a spune în cuvinte cât de nesăbuite și avare au fost băncile dar și guvernele corupte cu această speculă. La cel mai scăzut nivel al estimărilor, expunerea totală pe care băncile de la nivel mondial trebuie să o acopere pentru instrumentele derivate lansate este de peste 710 bilioane de dolari. Aceasta este o sumă de necesar aproape de neimaginat. Și realitatea crudă este că NU EXISTĂ în mod real atât de mulți "bani" în circulație astăzi cu toată avalanșa de noi editări de monedă.
De fapt, după cum veți citi mai jos, este doar un pic mai mult de un trilion de dolari americani masa monetară pe care o poate deține de fapt SUA într-o piață reală. Dacă ne-am duce la bănci și am încerca să închidem conturile noastre bancare și portofoliile de investiții, dintr-o dată, s-ar crea AUTOMAT o criză majoră de lichiditate.
ATENȚIE !!! Băncile au început să confiște banii din TOATE conturile inactive. Australia a confiscat deja peste 360 miliarde dolari. http://theeconomiccollapseblog.com/archives/australia-seizes-360m-from-dormant-bank-accounts-and-all-50-u-s-states-are-doing-this-too Și, sistemul de CONFISCARE a sumelor existente în conturile inactive, DE DEPOZIT, a devenit o plăcere și a UE.
Adevărul este că în TOT sistemul mondial financiar există o schemă piramidală GIGANT, care se bazează pe PROMISIUNI, DATORIE ȘI HÂRTIE. Este pur și simplu un miracol că a supraviețuit atât de mult timp, fără a intra deja în colaps. În fapt SUA prin FMI și BM, dar și cu sprijinul statelor lumii, deseori corupte, au promis ajutor F.E.D. să emită la nesfârșit monedă americană, FĂRĂ ACOPERIRE.
Cel mai mare număr pe care, de obicei, americanii îl pot gândi și rumega este DOAR dimensiunea datoriei naționale a Statelor Unite, la peste 17 miliarde de dolari, sumă ce este cu adevărat masivă numai ea singură. 
Iată însă următoarele 12 sume ȘOCANTE (fiecare cifră are un link către sursa ei) cu privire la schema financiară globală Ponzi, care ar trebui să fie analizate și de „creierul tău” ...
- $ 1.280.000.000.000 - Majoritatea oamenilor sunt foarte surprinși când aud despre acest număr care spune că există doar 1280 miliarde dolari moneda SUA în piață.
- $ 17,555,165,805,212.27 - Aceasta este dimensiunea datoriei naționale a Statelor Unite. Ea a crescut cu mai mult de 10 de miliarde de dolari în ultimii zece ani.
- $ 32.000.000.000.000 - Aceasta este suma totală de bani pe care ELITA la nivel mondial a ascuns-o în băncile off-shore (doar suma care se știe).
- $ 48.611.684.000.000 - Aceasta este expunerea totală pe care o are doar Goldman Sachs în contractele cu instrumente financiare derivate (SPECULATIVE).
- $ 59.398.590.000.000 - Este suma totală a datoriei SUA (guvern, corporate, de consum, etc), înregistrată (oficială) în sistemul financiar american (cea subterană, evazionistă nu este inclusă). Acum 40 de ani, această sumă a fost doar un pic peste 2 trilioane de dolari (vezi graficul datoriei).
- $ 70.088.625.000.000 – Suma reprezintă expunerea totală pe care banca JPMorgan Chase o are pe contracte cu instrumente derivate.
- $ 71.830.000.000.000 - Este dimensiunea aproximativă a PIB-ului din întreaga lume (date din documentele oficiale).
- $ 75.000.000.000.000 - Aceasta este, aproximativ, expunerea totală pe care gigantul bancar german Deutsche Bank o are pe contractele cu instrumente derivate.
- $ 100,000,000,000,000 - Reprezintă suma totală a datoriei publice din întreaga lume (datoria suverană – angajată de guvernele corupte). Această sumă a crescut cu 30 bilioane de dolari doar la mijlocul anului 2007.
- $ 223.300.000.000.000 - Aceasta este dimensiunea aproximativă a valoarii totale a datoriilor din întreaga lume. Rezultă o datorie de 30839 $ pe cap de locuitor terestru.
- $ 236.637.271.000.000 - Potrivit guvernului Statelor Unite, aceasta este expunerea totală a primelor 25 de bănci din Statele Unite pe contracte derivate (SPECULATIVE). Dar aceste bănci au o acoperire în active totale doar de aproximativ 9400 miliarde dolari. Cu alte cuvinte, expunerea marilor bănci americane pe contracte cu derivate speculative depășește cu mult totalul activelor lor intr-un raport de aproximativ 25 la 1 (de 25 de ori mai mare este suma datorată).
- $ 710.000.000.000.000 la $ 1.500.000.000.000.000 – Reprezintă estimările din valoarea totală a tuturor contractelor SUA cu instrumente financiare derivate la nivel global, ceea ce reprezintă un raport de expunere derivate la PIB-ul mondial de aproximativ 21 la 1. Adică s-au tranzacționat o sumă de 21 de ori mai mare decât PIB-ul mondial, doar pe derivate financiare.
Cei mai mulți oameni POLITICI au tendința de a crede că, indiferent de cauze, lumea financiară poate stăpâni această criză.
De fapt, valoarea totală a datoriei publice în întreaga lume a crescut cu aproximativ 40% din 2008, și conceptul american cum ca băncile lor sunt "prea mari pentru a eșua" au permis în mod colectiv o creștere cu 37% doar a datoriei SUA.
The Economic Collapse de unde am extras datele spune:
"Autoritățile" noastre nu au rezolvat nimic. Tot ce au făcut a fost să realimenteze balonul și să rostogolească datoria pentru încă o vreme.
DEȘI ÎNCĂ DE ANUL TRECUT SE AFIRMĂ CĂ SUA A INTRAT DEJA ÎN COLAPS IATĂ CĂ SE FACE EFORTUL SUPRAVIEȚUIRII PE SPATELE ALTOR POPOARE.
ASOCIAȚI EVENIMENTELE CONFLICTUALE ACTUALE ȘI EXTRAGEȚI VOI CONCLUZIILE PRIVIND REALITATEA FAPTELOR.

EU AM FOLOSIT AICI DOAR INFORMAȚII ALE FED DE ANALIZA ȘI, NU POT DECÂT SĂ CONSTAT CĂ SPIRALA MORȚII ESTE ÎNSPĂIMÂNTĂTOARE!