sâmbătă, 2 martie 2019

CÂNTAȚI PROHODUL?

Aduceți și un butoi, sau mai bine o cisternă, cu palincă să vă încălzească „povestea” cu necrologul ARMATEI ROMÂNE în care fiecare ați fost ZMEI și cu ce „putori” decizionale ați „pus în operă” magnificul vostru patriotism sub laurii jurământului militar de credință FALSĂ.
Am citit iar un BOCET:
Subject: ROMANIA LA ÎNCEPUT DE AN (6) ARMATA Va urma JUSTIȚIA de Romulus Haldan.
CITEZ dintr-un veritabil LUP de mare cu profund respect:
„A. ARMATA este elementul maxim de SIGURANȚĂ al unei țări. Atunci când este NAȚIONALĂ.
Să vedem ce înseamnă o armată națională. Și să vedem dacă noi avem o armată națională. În dreptul fiecărui criteriu care definește o armată națională, vom pune DA sau NU. etc. etc. etc.”
O analiză FAINĂ dar fără SOLUȚIE CERTĂ de corecție. PĂCAT.
VORBE, n-am văzut nici o NAVĂ DE LUPTĂ în București sau că a intrat în PARLAMENT.
Așadar ... BOCET.
Nu puteți decât să mă înjurați și să fentați adevărul TRĂDĂRII voastre fie doar și prin neimplicare.
TOȚI CEI VIZIBIL BOCITORI DE PROFESIE, educați „înainte de înainte” când ploua englezește cu câini și pisici. „It's raining cats and dogs” cântau, fără cratimă.
„HAM” făcut, „HAM” făcut, „HAM” făcut,... „MIAU” angajamentul, „MIAU” angajamentul, „MIAU” angajamentul,... - HAM HAM HAM și MIAU MIAU MIAU - și-și dădeau singuri palme de pocneau microfoanele de lătrat și mieunat.
Ați rămas aceiași FARSORI cu rol narativ în necrologul prohodului ce-l cântați „hoitului” îmbălsămat ca rezultat al „carierei” voastre de cerberi drogați ai fostei ARMATE, hulite tot de voi cu sofisme de mari actori ai ARTEI voastre militare de TRĂDĂTORI.
Am prea mult „venin” turnat zi de zi, de VOI, în mine ca să mai tac la bairamul „DEȘTEPȚILOR” cu dor de muncă în HORA JAFULUI. Scuze celor fără muscă.
Voi nu vă temeți de LUPTĂ, sunteți artiști, ȘTIȚI SĂ VĂ FERIȚI DE EA.
Transpiră însă INVIDIA din voi, că ei, fie oricare din cele „Trei PUTORI”, au FURAT și au VALIDAT juridic JAFUL a peste 1600 miliarde euro, calculați și de mine, din AVUȚIA NAȚIONALĂ fără să vă implice în împărțirea „CAIMACULUI”.
Voi sunteți ultimii mohicani treziți să-și revendice „drepturile” de „cerberi”, păcăliți.
Întrebarea mea este DE CE ACUM, DE CE AȚI FOST CU BOTNIȚĂ ÎNAINTE DE 1989 ȘI PÂNĂ AZI?
Deja intrați în al 30-lea an al TRĂDĂRII DE ȚARĂ, și de către VOI, „domniile voastre, doctori ai ARTEI MILITARE”.
Înjurați-mă, ucideți-mă, batjocoriți-mă cum sunteți specializați, fiindcă vă spun PUBLIC că sunteți TRĂDĂTORI și FARSORI nerăbdători să luați un „CIOLAN” din stârvul României.
POLITICIENII v-au mirosit „COMPETENȚELE” și v-au momit  cu MARE plăcere cu stele și tinichele, cu case, terenuri, doctorate și afaceri oneroase care de care mai GRASE.
Da, voi „elita” CITITĂ, educată, azi coruptă, VOI care CUNOȘTEAȚI ADEVĂRUL GLOBALISMULUI de până în 1989, VOI care citeați „Agerpres”-ul, buletinele informative și ale armatelor străine, sintezele privind evoluția geopolitică și militară, cunoșteați și PLANURILE ce trebuiau puse MILIMETRIC în aplicare dar, NU AȚI FOST CAPABILI să conduceți UNITAR integralitatea forțelor de apărare ale întregului popor. Ați făcut pe VOI de frică și ați înghițit hapul adormirii cerberilor chiar de la VÂRF.
PĂCAT de patriotismul și sacrificiul multor, subofițeri maiștri, tineri ofițeri care au domolit năvalnicul VAL DE LUPTĂ al majorității soldaților și gradaților anesteziați de dedicarea lor patriotică neștiind ce TRĂDARE OTRĂVITOARE e la VÂRFUL FORȚELOR ARMATE REUNITE și erau GATA DE SACRIFICIU.
https://www.constantadeazi.ro/amiralul-care-isi-ataca-militarii-soldatii-si-gradatii-profesionisti-sunt-paraziti-mercenari-si-lefegii-vreti-o-armata-doar-din-generali-si-col/?fbclid=IwAR2HIBd_8YvLcb6dOrhGRfIo7wMKQ0KZQ0Zp21VbQU3QDXHbTVFoLDbLMbo
Mai vreți? Am SCRIS și am acționat ANI dar ... fără folos românilor. Nu vreau onoruri nemeritate.
ONOAREA MEA NU CONTEAZĂ!
DUMNEZEU FACE ADEVĂRATA JUDECATĂ. SUFLETUL MEU E ÎMPĂCAT CU DUMNEZEU, VOI?
AJUNGE. Sper că v-am zgândărit „BOCETUL” și cei care PRICEP ce am scris și de ce v-am BEȘTELIT, cei care FIERB de indignare la PROHODUL ROMÂNIEI se vor UNI în al 30-lea an al JAFULUI CONTINUU și vor reuși, SPER, să coaguleze REZISTENȚA ROMÂNĂ (nu cea #rezist) din TOATE STRUCTURILE DE APĂRARE pentru a REVIGORA SCUTUL ROMÂNIEI și reface AVUȚIA NAȚIONALĂ pentru traiul DECENT AL TUTUROR ROMÂNILOR.
VOI AZI sunteți DATORNICII românilor!
Ridicați BLESTEMUL!
Dragii mei camarazi, v-am IUBIT și VĂ IUBESC SINCER.
Nu pot să nu vă spun ce ați greșit și cum să corectați. Atât pot eu acum, scriu. http://icepaliga.blogspot.com/2019/02/cetateni-atentie.html
V-am scris, am făcut greva foamei, am refuzat „Ordinul Meritul Militar Clasa 1-a” am suferit pentru inacțiunile voastre, am făcut plângeri penale, la vârf, am suferit și sufăr tratamente inumane, VOI SUNTEȚI DATORNICI CU DOBÂNDĂ. NU MAI BOCIȚI, LUPTAȚI PÂNĂ LA SACRIFICIU!
EU MI-AM DORIT DREPTUL MEU, CONTRACTUAL, LEGAL, TOATĂ VIAȚA. VOI M-AȚI OTRĂVIT, M-AȚI UMILIT, M-AȚI ÎMBOLNĂVIT, MĂ TORTURAȚI MEDICAL ȘI „GARGARA” VOSTRĂ TOT VENIN RĂMÂNE.
TREZIȚI-VĂ, DUMNEZEU CÂNTĂREȘTE!
ACȚIONAȚI NU MINȚIȚI.
Lt. Col. retragere
Licențiat în științe militare, 
Ing. și ec. licențiat în management-marketing la REI, ASE

2 comentarii:

TUDOR ALEXANDRU spunea...

NEA IOANE ... ANALIZA PE CARE O FACI ESTE PERTINENTĂ DAR ... NU ȘTIU CINE TE VA LUA ÎN SEAMĂ. ȘI ȘTII DE CE CRED EU ACEST LUCRU ??? PENTRU CĂ MULȚI JUDECĂ ”CU INTERESU ... CARE POARTĂ FESUL” ”. SĂ-ȚI DORESC TOT BINELE DIN LUME ȘI POATE ANUL ĂSTA NE VEDEM ÎN GALAȚI ... CONFORM DORINȚELOR ȘI PROMISIUNILOR MELE . CU MULT RESPECT, TUDOR ALEXANDRU.

Ioan CEPALIGA spunea...

MULȚUMESC pentru sinceritate. Restul ... ISTORIA va cerceta ADEVĂRUL. Eu am zis: „Viitorul e o ... VACĂ”. Citiți și vedeți de am dreptate.
Cu stimă...