vineri, 30 ianuarie 2015

CAZ REAL - CUM SE RESPECTĂ LEGEA DE CEI PUȘI SĂ APLICE LEGEA

Deoarece am suspiciunea că cineva a mai votat utilizând numele sau CNP-ul meu am solicitat să mi se trimită un răspuns LEGAL pentru ca în cazul în care se constată o singură fraudă să fac plângerea penală necesară.
Credeți că LEGEA se aplică? Eu nu.
Priviți faxul transmis în data de 27 noiembrie 2014 http://1drv.ms/1CI53Zq la faxul lor 0213101387, apoi reamintirea faxlui din 05-ianuarie-2015 după mai bine de 30 zile din cauza sărbătorilor și iată expirarea celor peste 60 de zile a termenului maxim de răspuns legal (nu 45 cât prevede legea) pentru caz de cercetare și documentare trimis în 28-ianuarie-2015.
Citiți vă rog și constatați modul cum RĂSPUND cei de la Autoritatea Electorală Permanentă la care m-am adresat în baza Legii Nr.677/2001.
Poate, citind cineva aici pe blog sau pe facebook acest caz, să existe cu ajutorul dumneavoastră și al lui Dumnezeu o cale, neștiută de mine, de sesizare și intrare în legalitate vizavi de dreptul meu fundamental de a vota fără ca votul să-mi fie cumva fraudat prin cine știe ce metode gestionate poate chiar intenționat FRAUDULOS.
Este notorie de acum campania de înjosire a electoratului prin ANULAREA de CCR a votului celor 7,4 milioane de alegători și validată acțiunea prin TĂCEREA PARLAMENTULUI (vezi cazul Ioan GHIȘE).
Cum au reacționat autoritățile se știe dar vă reamintesc doar cazurile în care au fost umiliți cei chemați la parchete să dea explicații de cum au votat.
Deoarece am precedentul unui răspuns de adresare la CSM vizavi de o plângere penală, nu mai știu cum să mai acționez și să corectez, eu un simplu cetățean al electoratului român, INDIFERENȚA și totala sfidare a legii chiar de către cei chemați să o aplice.
Este deja notoriu și scandalul votului pentru președințiale. Pe facebook am făcut destule trimiteri dar și aici pe blog vizavi de necesitatea de schimbare și în justiția noastră. http://icepaliga.blogspot.ro/2012/07/nevoia-de-schimbare-si-in-justitia.html
Altfel după cum vedeți NIMENI nu ne mai poate însănătoși societatea, putregaiul fiind deja ajuns la vârf, de prea mult timp și pute.
Voi posta răspunsul de la AEP, dacă va exista vreodată un răspuns, până nu mor, fiindcă ei sunt în vacanță 365 de zile pe an și în a 366 zi din 4 în 4 ani mai lucrează și ei pentru popor, pe 29 februarie. La fel ca și avocatul poporului care a devenit doar un nume și o poză.
DOVADA SFIDĂRII LEGILOR.
Astăzi 5 februarie 2015 nici un răspuns.
Voi actualiza această dată până mă voi plictisi dar vreau să vedeți concret ADEVĂRATA FAȚĂ A JUSTIȚIEI din România.
Acest stat în stat al celor ce sunt puși să aplice legea. STATUL SUNT EU, vă este cunoscut sloganul? Menționez că am trimis sesizarea și la ICCJ-secretariatul general dar și la CSM pentru verificare și corectare.
Nimic până astăzi de la NIMENI.
ATENȚIE LA RĂSPUNS !!!
Cererea mea a fost înregistrată abia în 28 ianuarie 2015 doar fiindcă astăzi am repostat date despre ÎNTÂRZIERILE lor. Am primit acest răspuns astăzi din care vă redau doar elementele de dată și înregistrare.
Când voi avea și date concrete voi informa și pe cei interesați vizavi de acest drept fundamental. Ceva încă este „putred în  Danemarca” fiindcă abia dupa șase luni de zile îmi poate da un răspuns legal.
Ce s-ar întâmpla dacă cei să zicem 7,4 milioane ar solicita și ei confirmarea votului LEGAL?
AȘTEPT !!! Dar dacă mor până atunci listele se actualizează tot după șase luni?

Niciun comentariu: