marți, 23 decembrie 2014

CROCHIU PENTRU SCHIMBAREA DOCTRINEI NOASTRE NAȚIONALE DE SECURITATE ȘI APĂRARE

Sub ochii noștri acoperiți brutal de propaganda „beligeranților politici”, tendințele mondiale de reașezare geopolitică determină agresiv RETRASAREA zonelor de influență, Linia Roșie sau Cortina de Fier a noului Război rece ce poate exploda oricând în AL TREILEA RĂZBOI MONDIAL care de altfel, pentru profesioniști, este vizibil deja ca fiind activat. http://icepaliga.blogspot.ro/2014/11/ne-jucam-cu-inevitabilul-razboi.html
Și iată cum istoria se repetă, ciclic, și în această perspectivă, s-au desenat și fundamentat deja doctrine militare specifice, vedem cum s-au antrenat și se antrenează intens, zi de zi, trupe speciale și ofițeri de stat-major cu planuri elaborate doct, de atac și contra-atac, de ofensivă și contraofensivă și s-au creat în teren facilitățile necesare pentru a justifica chipurile necesitățile de APĂRARE pentru forțelor armate proprii sau de intervenție ale alianțelor de securizare a teritoriului.
Apar ca ciupercile organizații paramilitare special antrenate în vederea unei eventuale invazii sau pentru presiuni zonele specifice unei politici de retrasare a teritoriilor.
Ambele tabere, bipolare sau multipolare, încearcă să vadă cât de eficientă le este doctrina elaborată de structurile lor de comandă și decizie politică și derulează acțiuni cât mai aproape de „linia roșie” subiectiv impusă și agresiv motivată dar juridic imposibil de documentat și condamnat ca și agresiune.
„...Departamentul Apărării afirmă că misiunea politică și militară a SUA în epoca de după Războiul Rece va fi să se asigure că nu se va permite apariția nici unei supra-puteri rivale în Europa occidentală, în Asia sau în teritoriile fostei URSS.”
Sursa: DEFENSE PLANNING GUIDANCE, Departamentul pentru Apărare al SUA, 1992 (condus atunci de Dick Cheney, devenit vice-președinte al SUA în perioada președinției lui George Bush Jr.)
Acest document, strict confidențial, era în favoarea ideii preconcepute a unei lumi unipolare ... Se sugerează că SUA-NATO își pot extinde interesele și  angajamentele lor de export de securitate către țările Europei de Est și de Vest, asemănător celor oferite Arabiei Saudite Kuweitului și celorlalte state arabe din Golful Persic dar și în multe alte zone ale lumii. Vezi și agrementul pentru Deveselu din 13-Sep-2011 în engleză și română de aici
Rusia era considerată ca fiind incapabilă de reacție după destrămarea URSS și că a rămas captivă unei doctrine și unei tehnici militare învechite. De aceea și surpriza apariției unei Rusii active și bine dotate ce a surprins nepermis de profund comandamentele NATO și liderii SUA. 
Incidentul submarinului Șciuka din 2012 este chiar emblematic pentru a înțelege deruta creată în lume și apoi chiar cu efectele Crimeea. La ripostă s-a creat invariabil problema Ucrainei, în coasta Rusiei, dar problematică ca și securitate pentru estul Europei prin conflictul activ și mai ales prin tendințele de schimbare a statutului Mării Negre. 
http://icepaliga.blogspot.ro/2014/09/cauzele-si-consecintele-dislocarii.html
La o zi după anexarea Crimei, Serghei Lavrov, ministrul de Externe al Federației Ruse, a afirmat că Rusia va continua să protejeze cu toate puterile sale interesele conaționalilor săi de oriunde s-ar afla ei. Nu a populațiilor de origine sau limbă rusă, ci a conaționalilor, termen care presupune recunoașterea automată a unei cetățenii ruse care le dă dreptul la o protecție extinsă și care, în caz de referendum, poate justifica acceptarea unei cereri de reunificare cu patria-mamă.
Vă sună cunoscută doctrina asta clamată și în sânul Europei chiar în preajma României? Europa se schimbă prin precedentele juridice create de Occident în Serbia (Kosovo), în Italia, în Spania în Germania etc.etc. dar și Transnistria și Găgăuzia.
România, în termen de șase luni de la alegerea noului președinte trebuie să emită „Doctrina de securitate națională” sau după alți autori „Politica națională de securitate”
DEFINIȚIE: Politica națională de securitate (PNS) este cadrul în care este descris modul cum o țară asigură securitatea statului şi a cetățenilor și se prezintă adesea sub forma unui document structurat. 
Definiție preluată din DCAF Backgrounder-„Politica naţională de securitate”.
Uneori, PNS face obiectul unei legislații specifice. 
De exemplu, în Statele Unite președintele trebuie să prezinte anual Congresului o strategie națională de securitate, deși în practică acest lucru nu se întâmplă chiar în fiecare an. 
În Letonia, Parlamentul trebuie să aprobe o PNS scrisă de Cabinet și aprobată de Consiliul Național al Securității în fiecare an. În alte cazuri, inițiativa elaborării unei strategii de securitate aparține executivului. 
În Federația Rusă, de exemplu, Consiliul Național al Securității elaborează strategii de securitate care sunt aprobate de executiv. 
În Austria, Parlamentul a creat în 2001 un Consiliu Național al Securității care are sarcina de a stabili orientarea politicii.
Unele state, cum ar fi Marea Britanie, Franța și China, nu au o PNS ca document unic și structurat, ci se bazează pe politicile de apărare sau cărțile albe care de regulă se concentrează doar pe apărarea națională. Alte state nu dau publicității documentele lor de politică sau nu au politici cuprinzătoare privind securitatea sau apărarea sub formă de documente. 
Și totuși, scolastic, ca regulă generală, PNS este ierarhic superioară POLITIC altor politici de securitate, cum ar fi doctrina militară, strategia de securitate națională sau sub altă denumire.
Așadar, cu atât mai mult cu cât și schimbările geopolitice și militare actuale impun o nouă adaptare a doctrinelor NATO și ale Rusiei la situația de multipolaritate a lumii, România trebuie să-și reevalueze PNS. 
Potrivit unor diplomați și analiști ruși, Moscova speră să consolideze și Organizația de Cooperare de la Shanghai, înființată de China, Rusia, Kazahstan, Kîrgîzstan și Tadjikistan în 1996, pentru a deveni o alianță de securitate mai adaptată necesităților și firesc, mai importantă. http://icepaliga.blogspot.ro/2014/03/semnificatia-rezultatelor-din-crimeea.html
Autoritățile ruse au anunțat în septembrie 2014, cu două zile înainte de deschiderea summitului alianței NATO, în Țara Galilor, că până la sfârșitul anului 2014 își vor readapta „noua doctrină militară”. (O versiune actualizată a doctrinei militare ruse a fost adoptată iată, la 26 decembrie 2014).
Doctrină militară rusă, în vigoare, actualizată din 2010 și acum reactualizată în 26 decembrie 2014, se bazează totuși pe un document aprobat la o sesiune a Consiliului de Securitate la 2 noiembrie, 1993. 
În consecință sub presiunea noilor evenimente internaționale este nevoie de o actualizare stringentă și de aceea doctrina își va schimba conținutul vizavi de factorii de risc după cum a rezultat și din declarațiile lui Putin dar și deciziile Dumei de Stat ale Federației Ruse cunoscută și sub numele de Consiliul Federației Ruse sau Sovietul Federației. Comisiile de specialitate care emit documentul intitulat la ruși "GHIDUL PRINCIPAL PRIVIND DOCTRINA MILITARĂ A FEDERAȚIEI RUSE" sunt Comitetul pentru Apărare și Securitate și Comitetul pentru afaceri externe care au inițiat documentul ce a fost legalizat oficial prin decretul prezidențial Nr.1833 - 02 noiembrie 1993.
Oricare ar fi rezultatul continuării lucrărilor la versiunile revizuite, actualizate, există motive să ne așteptăm ca principalele sale puncte să rămână aceleași dar, în esență, se vor schimba factorii de risc și mula modul de acțiune în gestionarea lor potrivit intereselor reevaluate. 
Deja asistăm și la o nouă rundă de înzestrare în avalanșă cu armament strategic și la o redislocare a acestora după noi Planuri de Apărare și Securitate.
Mai mult, se conturează un război financiar cu totul nou.
În cartea “Războaiele Trezoreriei”, a lui Juan Zarate, excluderea din sistemul financiar internațional centrat pe dolar este descrisă ca o “bombă cu neutroni” utilizată mai curat decât orice altă armă. Când o țară urmează să fie izolată, Departamentul american al Trezoreriei aruncă anatema asupra unor bănci care sunt suspectate că ar fi implicate în activități teroriste sau în spălarea de bani. Juan Zarate, care este arhitectul actualului război financiar mondial și a fost oficial în Departamentul Trezoreriei, spune că această acțiune este mai puternică decât orice armă militară.
"DOCTRINĂ MILITARĂ", reprezintă așadar un agregat sistematizat de opinii fundamentale OFICIALE (de linii directoare), concentrate într-un singur document, cu privire la prevenirea războaielor și conflictelor armate, și ATENȚIE!!! la ruși și cu privire la natura și metodele de salarizare a executanților de toate gradele și din toate serviciile, precum și de organizare a activității statului, societății și cetățenilor (la noi cetățenii sunt obligați și prin Constituție să asigure securitatea militară a României și a aliaților săi NATO).
Cu cât participanții la formularea PNS sunt mai numeroși, cu atât asumarea acestei politici este mai amplă și, ca atare, punerea ei în aplicare este mai eficientă. 
În Elveţia s-a recurs la o abordare specifică, în două etape, pentru elaborarea ultimei PNS: mai întâi s-a organizat o amplă consultare a tuturor factorilor socio-politici, în urma căreia a fost redactat și înaintat guvernului un raport cu caracter ne-angajant, cuprinzând sugestii pentru PNS; apoi, un organism guvernamental a redactat un raport cadru, luând în considerare conținutul primului raport. Documentul a fost apoi aprobat de legislativ.
Vezi și documentația de AICI dar și referințele de AICI
Dar dacă sunteți profesioniști este suficient să postez doar știrea: „NATO îi învață pe piloții polonezi să folosească arma nucleară” și deja am bulversat complet ORICARE din actualele doctrine elaborate FĂRĂ ducerea unui război nuclear. Numai privit sub aspectul protecției populației situația se schimbă radical și am și declanșat alarmele doctrinare.
Doctrina Militară prezintă sintetic rolul autorităților țării în asigurarea instruirii, cooperării, apărării și, dacă este necesar, pregătirea pentru război și ducerea unui război. Vezi și http://icepaliga.blogspot.ro/2014/10/tendinte-actuale-deosebite-in-ducerea.html
Deși o doctrină militară este de regulă o doctrină strict defensivă știința militară ne învață că CEA MAI BUNĂ APĂRARE ESTE … OFENSIVA. 
Atribuțiile autorităților militare și civile și a forțelor armate oficiale sunt descrise în conformitate cu tratatele internaționale semnate și ele trebuie să corespundă pentru diferite scenarii pe timp de pace dar mai ales la un război total. 
Există, de asemenea descrieri ale mediilor în care forțele armate ar putea să funcționeze, potrivit doctrinei, atât acasă, cât și în străinătate, variind de la tulburări civile la conflicte locale și globale și de menținere a păcii internaționale. 
Proiectul oricărei Doctrine Militare listează invariabil, CONCRET, factorii și amenințările cu risc crescut la care se percepe oficial ca fiind amenințări potențiale, atât interne, cât și externe de natură să afecteze securitatea noastră națională și a alianței NATO.
Ceea ce este totalmente neadecvat oricărei doctrine militare este carența inadmisibilă a LEGISLAȚIEI internaționale de definire a AGRESORULUI și a AGRESIUNII, situație cauzată de lipsa nejustificată de interes a organismelor ONU și ale Consiliului de Securitate în a defini CLAR aceste două elemente fundamentale de condamnare a agresorului și constatare a agresiunii. Vidul acesta legislativ duce la amplificarea variantelor actuale de agresori și agresiuni pe o paletă extrem de complexă ce creează și o PIAȚĂ a declarațiilor fără fond și formă care aburesc populația lumii cu păreri și afirmații docte, dar în afara normelor juridice reglementate de organismele internaționale.
Este de reținut că Doctrina Militară a Rusiei are astăzi, actualizat, unele componente specifice ce nu se regăsesc în conceptele NATO.
Doctrina militară rusă este implementată unificat și unitar de sistemul statului centralizat și asigură gestionarea militară dar și economică și de politică externă. Activitățile sunt coordonate în limitele competențelor subsistemelor statale, a tuturor ramurilor și organele de autoritate de stat, asociațiile obștești dar și cetățenești pentru realizarea unui set de politici-diplomatice, economice, sociale, de informații, juridice, militare și alte măsuri menite să asigure securitatea militară a Federației Ruse și aliaților săi.
Sursa: "Ghidul Principal privind Doctrina Militară a Federației Ruse".
Sunt apoi descrise atât elementele de politică externă, cu accente clamate ca defensive, dar și ale fiecărei structuri antrenate în securitatea națională. Pentru cei doritori de cunoaștere aprofundată recomand să citească suplimentar și lucrarea
http://ro.scribd.com/doc/146478416/CURS-POLITICI-%C5%9EI-STRATEGII-DE-SECURITATE-NA%C5%A2IONAL%C4%82#scribd
Mă voi limita la unele situații relativ recente vizavi doar de unele forțe strategice antrenate și în politica externă a Federației Ruse sau a NATO și SUA vizavi și de implicațiile pentru România.
Relativ recent, a făcut vâlvă în spațiul internațional o acțiune ce nu poate fi calificată juridic nicăieri în legile războiului și definirea agresorului și a agresiunii.
Unul (sau mai multe) submarin/e rusești de tipul Șciuka-B (Știuca, în limba rusă) echipat/e cu rachete de croazieră cu raza lungă de acțiune au navigat ATENȚIE!!! o lună de zile în apele Golfului Mexic în largul coastelor SUA. Submarinul a fost detectat doar după ce a părăsit zona indicată, relatează Washington Free Beacon cu referire la surse anonime din Pentagon. 
Submarinul rusesc, multifuncțional, din proiectul 971 Șciuka-B (Akula, potrivit clasificării NATO) a patrulat câteva săptămâni bune în lunile iunie-iulie ale anului 2012 lângă coastele Statelor Unite. Prezența lor în imediata apropiere de țărmul american NU A FOST DETECTATĂ de sateliții americani și nici de senzorii hidroacustici ai NATO respectiv ai SUA. Submarinul a fost observat de americani doar atunci „când le-a arătat „coada” ieșind din imersie”, scrie și Vocea Rusiei.
În timp ce specialiștii ruși se felicitau în legătură cu manevra reușită, structurile militare din Statele Unite au devenit subit îngrijorate de incapacitatea lor de a detecta submarinul, fiindcă nu puteau bănui că defunctul lider al fostei URSS are asemenea capacități operaționale.
Nici în momentul de față nu există comentarii din partea autorităților americane sau a militarilor SUA sau NATO dar a apărut conflictul Ucraina ca și răspuns nedeclarat. Efectul pentru România însă a fost extrem de puternic.
Submarinul Șciuka-B este principalul tip de submarin nuclear, mai vechi dar multifuncțional, cu care este dotată Flota Navală Militară a Rusiei. În total, au fost construite relativ recent 15 asemenea submarine. Unul dintre ele a fost livrat recent și Indiei dar, probabil din cauza unor defecțiuni semnalate, rușii au făcut o demonstrație de forță pentru eventualii săi noi clienți. Așa că, India a luat în leasing de la Rusia pe o perioadă de 10 ani primul submarin nuclear din proiectul 971 Nerpa, în valoare de 980 de milioane $. El a intrat în dotarea Forțelor Navale Indiene în 2012 (India a primit în dotare submarinul în aprilie 2012 și a primit numele Chakra). Forțele Navale Indiene, după demonstrația de forță a rușilor, examinează iată posibilitatea luării în leasing și a celui de al doilea submarin nuclear proiect 971 (Șciuka-B), scria ziarul local Times of India forte recent, în data de 17-12-2014.
Submarinul din clasa Akula după clasificarea NATO (Șciuka-B după clasificarea rușilor) se caracterizează printr-un nivel ridicat de „invizibilitate” și capacitate operațională. Vezi aici caracteristicile.
Submarinul strategic Sciuka-B livrat Indiei are următoarele caracteristici după datele NATO
Rusia are însă în intenție a dota cu nave performante noi și rachete balistice, nucleare, întreaga sa flotă strategică dar cu submarine îndeosebi din clasa 955 Borei renunțând cred la producția celor din clasa Delfinul. Submarinele vor fi prioritar dotate cu rachete Bulava.
Iată caracteristicile noilor submarine, citiți-le cu atenție. Și un filmuleț semnificativ al submarinelor americane TRIDENT pentru comparație https://www.youtube.com/watch?v=TC6rdzBL9qA&feature=youtu.be E titrat în română
Cele trei submarine 955 Borei construite in 2014, respectiv Iury Dolgoruky în gruparea Marinei din Nord și Aleksandr Nevski în Oceanul Pacific iar Vladimir Monomah se va alătura grăpării din Oceanul Pacific celor 6 submarine nucleare 667BDRM Delfin existente. Silențiozitatea lor este dată de sistemul de propulsie.
Pana in 2020 se vor mai construi încă 6 submarine nucleare 955A Borei dar dotate cu rachete suplimentare.
Nu este de neglijat nici proiectul în derulare de dotare cu nave occidentale de tip MISTRAL.
MISTRAL costă 1,2 miliarde euro (cu penalități de 3-10 miliarde euro). In 2015 la început de an este prevăzută livrarea celui de al doilea MISTRAL. Deocamdată Franța va fi acționată în judecată (vezi penalitățile) și nu este prea ușor să renunțe la contract fiindcă numai din penalități rușii își pot cumpăra alte elemente de interes strategic.
Interesant la acest tip de navă sunt sistemele de protecție dar și de lovire pornind de la cele ușoare gen Mbda Simbad systems cu unu la doi operatori sau automatizate.
Clik pe poza pentru marire imagine
Racheta SIMBAD o vedeți aici
iar caracteristicile ei de utilizare le vedeți aici
Ca și elemente de protecție antirachetă rușii erau interesați și de sistemele de rachete ASTER PAAMS / SAAM (vezi aici caracteristicile)
Sistemele Navale de rachete anti-rachetă sunt și ele foarte activ promovate la export:
PAAMS: auto, apărare locală dar și pentru flotă (cu rachete Aster 30 & Aster 15)
SAAM: auto și apărare locală (Aster cu 15 rachete) în serviciu în marinele franceză, italiană și pentru export
PAAMS: oferă principalul mod de Apărare pe navă pentru marinele din Marea Britanie (ca Viper Sea sau tip 45 de distrugătoare), Franța (fregate Horizon) și Italia (fregate Orizzonte)
Aster: asigurarea de autoapărare pe navă pentru noua clasa FREMM de fregate (Franța, Italia și la export)
Și prezentările pot continua cu foarte multe documente de excepție. 
Dar, să nu uităm că astăzi se joacă strategic, din nou, pentru a câta oară, PETROLUL.
Nu doresc însă să fiu prea doct și agasant cu aceste informații relativ publice, cunoscute, ce incită vizibil la un studiu aprofundat pentru cei interesați de emiterea noii noastre DOCTRINE DE SECURITATE ȘI APĂRARE NAȚIONALĂ cu specific țintit - Marea Neagră dar mai ales realizarea CONTRIBUȚIEI economiei noastre și a populației la acțiunile de securitate și apărare națională într-o formă mult mai elaborată.
Dumnezeu să-i ocrotească pe români oriunde s-ar afla.
Lt.col. retragere
Ioan CEPALIGA

sâmbătă, 22 noiembrie 2014

TENDINȚE ACUTE DE HIPERTROFIE URBANĂ ȘI IMPLICIT … UMANĂ

MEGALOPOLISUL
CEA MAI MARE HIPERTROFIE [1] URBANĂ ȘI IMPLICIT … UMANĂ A PLANETEI
ISTORIC ȘI TERMINOLOGIE
Megalopolisurile, termen introdus de geograful Jean Gottman, reprezinta forma cea mai înaltă de hipertrofie urbana, situându-se deasupra celorlalte super organisme urbane, cuprinzând și subordonându-și o serie de conurbații, interurbații și aglomerații, dar și orașe propriu-zise, chiar și unele așezări rurale.
Termenulmegalopolis” – aglomerare urbană, a fost folosit prima dată pentru zona supranumită BosWash din America (Boston-New York-Philadelphia-Washington).
Megalopolisurile au aspectul unor ansambluri de așezări orășenești cu o desfășurare spațială de ordinul sutelor de kilometri, dezvoltându-se preferențial pe anumite axe, favorizate din punctul de vedere al căilor de comunicație (litorale, văi, linii de contact), care pot lăsa intre ele spații mai puțin urbanizate, chiar cu fragmente de terenuri agricole sau de vegetație naturală.
Megalopolisuri există pe tot globul: în Brazilia Rio de Janeiro-Sao Paulo-Belo Horizonte, în Japonia “Tokaido” (ce cuprinde orașele Tokio, Osaka și Kobe), dar mai ales în SUA - ”BosWash” (alcătuit din Boston, NewYork, Philadelphia, Baltimore și Washington), ”ChiPitt” sau Marile Lacuri (cu orașele Chicago, Cleveland, Detroit și Pittsburg) și “San-San” (alcătuit din San Francisco, Los Angeles și San Diego).
În curs de formare sunt megalopolisuri în Europa, India, China și Indonezia.
Dintre toate metropolele urbane, cea mai puternică este aglomerația Tokyo, nucleul politic și industrial al statului și cea mai mare concentrare urbană a Globului (peste 34 mil. loc.)
Megalopolisul Marilor Lacuri, numit și ChiPitts, este megalopolisul format dintr-un grup de metropole nord-americane care înconjoară regiunea Marilor Lacuri. Regiunea include de asemenea o aglomerare industrială și comercială. Orașele din megalopolis sunt legate la un sistem de infrastructură gigantic.
Orașele mari din SUA s-au întins cu periferiile lor tot mai mult în regiunile rurale înconjurătoare. Și de-a lungul șoselelor principale s-au format din ce în ce mai multe orășele lungi. Cu timpul, aceste orășele au ajuns să se atingă între ele, așa de exemplu pe ruta San Francisco - San Diego.
Specific unor astfel de aglomerări ce induc vertiginos haos este managementul holonic ce trebuie să identifice acele „noduri” sau centre de forță gravitațională și să dezvolte direcțional specific întregul complex existențial.

DE CE MEGALOPOLISURI?
Omul este o ființă umană cu puternice tendințe de socializare, dar și cu tendințe extreme de personalitate, de grandomanie ce-l determină să adopte de cele mai multe ori poziții violente de impunere a „crizei sale de personalitate” ce implică și o criză de afirmare a voinței sale.
Aceste tendințe au existat din cele mai vechi timpuri și ele au condus la formarea imperiilor și de aici o explozie a cunoștințelor de MANAGEMENT specific conducerii unor mari mase de oameni. Cum aceste mari aglomerații umane solicită un management foarte divers dar puternic aplicat care să asigure menținerea armonizată a aderenței populației la structura dezvoltată au apărut exploziile de creație a infrastructurilor multivalente de la căile de comunicație, rețele de utilități (vezi apeductele romane), așezări familiale și comunitare integrate dar și proiecții de organizare a zonelor de producție industrială, comercială și agricolă care să satisfacă necesarul existențial al elitelor dar, implicit și al maselor necesare ca și mână de lucru în megalopolis.
Magalopolisurile sunt exteriorizări fizice concrete ale acestor tendințe megalomanice
Ele DISTRUG omenirea prin accelerarea dezvoltării unui mod de viață tot mai standardizat, robotizat, chiar și în cele mai intime segmente de viață socială și chiar sexuală și nu pot fi oprite decât printr-o VOINȚĂ CONȘTIENTĂ fără doar și poate a ... ELITELOR PLANETEI.
Iată cum s-a format necesitatea și gândirea acelei Noi Ordini Mondiale emanată de la aceste elite megalomanice.
Dacă sunteți cu o gândire extensivă și puternic analitică sesizați ușor și foarte repede IMENSELE MEANDRE ale acestor tendințe socio-existențiale DEGENERATIVE cu IMPLICAȚIILE lor formidabile în TOATE domeniile vieții sociale, inclusiv spirituale sau de ... control demografic.
Veți sesiza mai ales sensul profund pozitiv al expresiei sinteză „Există o necesitate violentă, iminentă și urgentă de întoarcere a omenirii la natură și la o viață construită pe armonie” și de abandonare a sistemului bazat doar pe un consum excesiv, ineficient, într-o societate construită pe elemente  patologice, megalomanice ce schimbă ireversibil biocenoza și habitatul planetei noastre.
Iată cum „CIVILIZAȚIA” deși în microclimat este benefică social, în aceste tendințe megalomanice devine un FLAGEL NIMICITOR sub toate aspectele sociale și umanitare de la poluare (gunoaie cu riscul pandemiilor asociate) și până la violențele arhitecturale NECESARE ce distrug habitatul. 
Înțelegeți acum ce BOGĂȚIE IMENSĂ au văzut străinii aici în Romania un teritoriu denumit chiar de papă „Grădina Maicii Domnului”?
Și totuși de ce magalopolisurile?
Pentru MANAGEMENTUL unei colectivități provocările ce le implică aceste megalopolisuri ne pot ajuta în a înțelege în profunzime caracterul lor distructiv și putem învăța a EVITA efectele distructive asociate ce se instalează de la un anumit grad de concentrare urbană. 
Ele ne pot da acele cunoștințe vizavi de necesitatea de protecție oportună față de VIOLENȚA DISTRUCTIVĂ SOCIALĂ ce o induc atât de virulent în societate aglomerațiile urbane. Europa este ASALTATĂ de migrația populației sărace spre aceste centre de civilizație devenite un Eldorado - ținut imaginar din America, pe care cuceritorii spanioli îl credeau bogat în aur și în pietre prețioase.
Multiculturalismul clamat al UE și de fapt al oricărei aglomerări economice ce implică aceste tipuri de entități de la uniunile vamale și până la cele mai complexe, uniuni economice și politice, UE nu are însă decriptat inteligibil și acel MANAGEMENT necesar evitării patologiei degenerative similare megalopolisului pentru evitarea cu excelență a elementelor de violență și disfuncție ce le naște intrinsec orice concentrare socio-umană de la formele economice, urbane și până la cele politice.
Aceste tendințe excesive patologice necesită un studiu intens, aprofundat ca și cercetare multidisciplinară pentru a ne contura și o experiență proprie de management pe care Romania nu o are performant construită nici pentru forme inferioare cum ar fi specificul metropolei București-Ilfov sau unor zone noi cu germeni de megalopolis cum ar fi Brăila-Galați spre exemplu.
Dau doar câteva exemple: Spitale de boli infecțioase, funcționale, în centrul Bucureștiului sau localităților, depozite cu substanțe puternic poluante sau inflamabile în zone intens populate, canalizare neamenajată pentru regenerarea apelor uzate sau deversărilor de la diverse crescătorii de păsări sau ferme de animale și pot continua fiindcă lista este aproape inepuizabilă. Una din condiții este ca Planul general de urbanism să fie conceput pe termene LUNGI de timp astfel încât diferitele proiecte să nu afecteze elementele de sănătate publică sau să prezinte riscuri de poluare sau accidente majore (centrală nucleară, centrală cu cărbune, rafinării, entități economice ce operează cu produse explozive ș.a.m.d.)

TOP 10 MEGALOPOLISURI ALE LUMII
1.Tokio (Japonia). Metropolă cu o suprafață de 13.572 km pătrați a strâns o populație de 34.600.000 locuitori - aproape cât populația Poloniei sau Lituaniei, fiind unul dintre cele mai mari megalopolisuri ale lumii. Pe lângă japonezi aici mai trăiesc și chinezi, coreeni, filipinezi, americani, englezi, brazilieni și francezi.
2.Guangzhou (China). Suprafața acestui megapolis este de 7.434,4 kmp. Aici locuiesc 26.100.000 de locuitori - în cea mai mare parte chinezi, însă există și o comunitate puternică de expați sau emigranți din întreaga lume.
3.Jakarta (Indonezia). În această metropolă trăiesc  25.600.00 de locuitori răspândiți pe o suprafață de 5100 kmp. Aceștia sunt împărțiți în 300 de grupuri etnice, care vorbesc 200 de limbi și dialecte diferite. Comunitatea expaților este f.mare ea incluzând olandezi, cambogieni, portughezi, indieni, arabi și chinezi.
4.Shanghai (China). 25.600.000 de persoane trăiesc în metropola chineză, împărțind 6.340,5 kmp. În afară de chinezi, în Shanghai se găsește și comunități puternice de japonezi, americani și coreeni.
5.Seoul (Coreea de Sud). Pe o suprafață de 5.076 kmp, capitala sud-coreeană a strâns 25.500.000 de locuitori. Cei mai multi expați vin din China și SUA.
6.Ciudad de Mexico (Mexic). 23.400.000 de persoane locuiesc în capitala mexicană ceva mai mult decât populația României, împărțind o suprafață de 1485 kmp. Pe lângă mexicanii get-beget, găsim aici locuitori născuți în mai toate părțile globului: Europa, Asia, Africa, America, America de Sud.
7.Delhi (India). 23.400.000 de indieni trăiesc în Delhi, mai mult decât populația României iar majoritatea dintre ei sunt la limita sărăciei.
8.Karachi (Pakistan). 3.527 km este intinderea metropolei pakistaneze. Pe suprafața ei a adunat 21.900.000 de locuitori, într-o proporție covârșitoare musulmani - 94,45%. Nici nu este de mirare, având în vedere că aici s-au refugiat o mulțime de credincioși islamiști arabi, iranieni, turci, filipinezi, albanezi, bosniaci, libanezi.
9.Manila (Filipine). Capitala filipineză numără 21.700.000 de locuitori - cât populația României și are o suprafață de 1.474,82 kmp. Comunitatea expaților cuprinde europeni, latino-americani, arabi și indieni.
10.New York (SUA). Cea mai eterogenă metropolă, New York este un oraș întins pe 17.884 kmp cu o populație de 22.200.000 locuitoricât toată populația României. 36% din populație este născută în afara SUA, printre aceștia numărându-se afro-americani, chinezi, filipinezi, arabi, evrei, germani, italieni, polonezi, rusi, ucrainieni, irlandezi. Aici exista și o comunitate mare de români, care număra în 2001, 161.900 de locuitori.

CONCLUZIE
Puterile noastre statale, cu managementul lor descentralizat de la structurile locale și până la cele guvernamentale și statale ierarhizate, ale celor trei puteri constituționale, nu au înțeles sau NU VOR să înțeleagă din cauza lașității și evitării RĂSPUNDERII INTRINSECI DE MANAGEMENT, necesitatea calificării SPECIFICE de management. 
Necesitatea viabilizării acestei propuneri ce o repet de peste 25 de ani de a iniția înființarea unei ȘCOLI SPECIALE de instruire și formare a abilităților de MANAGEMENT ale candidaților ce doresc să ocupe, prin alegere, o funcție publică de la nivel de primar din puterea executivă și până la președinte dar, similar și pentru cea judecătorească și legislativă este vitală. 
În fapt TOATE cele trei puteri ar trebui să aibă câte o ȘCOALĂ SPECIALĂ dedicată formării acelei mase de candidați necesari într-o selecție procedurală specifică promovării lor spre structurile din vârful piramidei. 
Astăzi avem „un ghiveci” românesc pe toate palierele formative ce nu corespunde necesarului de școlarizare socială. 
De aceea, astăzi, avem doar absolvenți cu „diplomă” și o masă sufocantă de renumiți „dottore”apăruți pe la pelul de seară al partidelor și nu specialiști formați după necesarul social REAL ca rezultantă a DOCTRINEI NAȚIONALE de dezvoltare durabilă pe termen lung și foarte lung.
Fără oameni PERFECT PREGĂTIȚI pentru MANAGEMENTUL acestor structuri, România nu are șanse să iasă din marasmul amatorismului de management statal al celor trei puteri.
Cu umilele mele capacități de influențare am încercat să ATRAG ATENȚIA pe blog, ziaristic și nu în profunzimea problematică exhaustivă, asupra acestor probleme de management unde sunt calificat și am expertiza de consiliere dar, inerția statică a oprit creativitatea pozitivă a decidenților din cele trei puteri care nu au dorit să se aplece asupra acestor succinte propuneri sintetice. Ele necesită însă o atenție și o analiză specifică prin implicarea unor colective interdisciplinare pentru o soluție armonizată cu necesarul României. 
Acest necesar ideatic și de pregătire de management ar trebui să facă parte din acea STRATEGIE NAȚIONALĂ de dezvoltare durabilă pe termen lung ce o invoc de la momentul 1989 și până în prezent.
O strategie inteligentă, fermă care să devină ȚINTĂ (TARGET) a oricărei echipe de management ajunse în vârful piramidei celor trei puteri statale este absolut necesară. CONLUCRAREA celor trei puteri după o asemenea STRATEGIE UNICĂ ar implica și definirea DOCTRINELOR necesare, integrate prin doctrinele de palier specifice, pentru elaborarea și a unei CONSTITUȚII care să oblige la UNITATEA DE ACȚIUNE a celor trei puteri în vederea derulării unui management statal performant, CONȘTIENT și mai ales armonizat cu cerințele sociale exprimate public prin indicatori fermi, măsurabili, de FERICIRE SOCIALĂ.
E suficient cred ca și semnal de ATENȚIONARE pentru aprofundare, vizavi de evoluția încă dizarmonică a societății noastre.
Doamne ocrotește-i pe români oriunde s-ar afla și adu-ne copii ACASĂ din pribegia lor conjuncturală.
Lt.col.retragere
Ioan CEPALIGA




[1] HIPERTROFIE - DEZVOLTARE EXCESIVĂ în speță urbană, cu o aglomerație umană DIN CAUZA UNUI PROCES PATOLOGIC. – Din fr. hypertrophie.

joi, 20 noiembrie 2014

NU NEGLIJAȚI EXPERIENȚA ISTORIEI !!!

ATENȚIE !!! Nu neglijați experiența istoriei dar NU VĂ ÎNTOARCEȚI ÎN ISTORIE ci mergeți POZITIV spre noi nivele sociale înțelegând profund (link) MIȘCAREA DE SPIN SOCIALĂ.
Legile filozofice, logice și pozitive ale Universului nu pot fi ignorate de nimeni!!! 
Este știut că Universul are ca și „polițist” LEGEA COMPENSAȚIEI - “Precum în Cer, așa și pe Pământ” care asigură fezabil modalitate de echilibrare și armonizare a evoluției. http://esoterism.ro/ro/28legi.php
Dar sunt prea filozofic pentru mulți cititori.
Rețineți vă rog că orice ACȚIUNE determină imediat o REACȚIUNE.
Dacă nu acționează POZITIVISMUL „polițist”, „justițiar” ce trebuie să „amendeze” ACȚIUNEA vom avea permanent o distrugere a ARMONIEI în speță cea socială prin efecte cel puțin de aceeași amplitudine sau chiar mai mare a REACȚIUNII DEZLĂNȚUITE funcție de „contabilizarea” acumulărilor cantitative ale loviturilor adverse.
Iată cum „DREPTATEA PÂNĂ LA CAPĂT” sloganul PSD-USL trece astăzi în mâna opoziției și „dreptatea” poate degenera într-o aprigă vânătoare de vrăjitoare fără precedent. Oare asta dorim? SÂNGE sau decadența sloganului DINTE pentru DINTE? 
Este PERICULOS! FOARTE periculos!
De aceea mult mai importantă astăzi este (link) MEDITAȚIA SPRE INTERIORUL SUFLETULUI NOSTRU pentru a putea crea MEDIUL necesar apariției, valorificării și stimulării unor ACȚIUNI POZITIVE acceptate UNANIM de societate pentru a stabili împreună (link) ȚINTELE SOCIALE DE LUNGĂ DURATĂ indiferent cine urmează și se află la putere. Țintele alese nu trebuie să fie FIXISTE ci foarte FLEXIBILE în funcție de schimbările și cerințele armoniei de tendință ale MEDIULUI INTERN și EXTERN dar fără a minimiza indicatorii ascendenți ai fericirii noastre sociale.
ORICE SCHIMBARE INTEMPESTIVĂ FĂRĂ A FI ARMONIZATĂ CU STRATEGIA INTRINSECĂ DOCTRINEI NAȚIONALE, DOCTRINĂ BAZATĂ PE INDICATORI FERMI DE VIZUALIZARE PUBLICĂ A CREȘTERII FERICIRII SOCIALE, A TUTUROR MASELOR, NU VOM FI NICIODATĂ UNIȚI ȘI FERICIȚI.
(link) LUPTA DINTRE NOI VA CONTINUA LA INFINIT ȘI NU VOM AVEA NICIODATĂ O CREȘTERE FEZABILĂ. VOM TRECE DINTR-O CRIZĂ ÎN ALTA CONTINUU.
ROMÂNI, NU VĂ GRĂBIȚI ȘI PROIECTAȚI-VĂ VIITORUL CU MULT CALM ȘI MULT POZITIVISM ÎN ACȚIUNILE VOASTRE.
FIȚI LUMINĂ DIN LUMINĂ!
http://icepaliga.blogspot.ro/2013/11/suntem-lumina-din-lumina.html

marți, 18 noiembrie 2014

DUPĂ ÎNVERȘUNARE IATĂ ȘI CONSECINȚELE

După această perioadă de ÎNVERȘUNARE a noastră pentru a pedepsi USL, PSD, USL 2.0 dar și candidații impotenți pentru președințiale, a sosit cred momentul unei așezări a spiritului nostru în spațiul unei fezabilități analitice.
O MEDITAȚIE CU SINE CRED CĂ ESTE BINE VENITĂ. 
Citiți vă rog din filozofia existențială actuală a omenirii http://icepaliga.blogspot.ro/2014/10/multiversurile-luminate.html pentru a vă regăsi ARMONIA SUFLETULUI și a redeveni conștienți de nevoia de acțiune SPRE INTERIORUL NOSTRU.
După cum au evoluat faptele, ELECTORATUL A LOVIT CONȘTIENT, cu vigoarea TINERILOR, în toate MINCIUNILE perpetuate practic în acești 25 de ani. http://icepaliga.blogspot.ro/2012/07/etapa-treia-acerintelor-mesajului-din.html
Deși încercam cu ardoare să fac să se înțeleagă nevoia de SPRIJIN A USL fiindcă era necesară o SCHIMBARE profundă a societății http://icepaliga.blogspot.ro/2012/06/gandurile-unui-ofiter-in-retragere.html aceste AȘTEPTĂRI promise cu atâta emfază politicianistă au fost iată FUNDAMENTAL ÎNCĂLCATE de USL. 
Acești politicieni oportuniști și mincinoși nu au reacționat nici chiar la documentările de GENOCID semnalate de ofițerii rezerviști ai armatei române. Dovadă de necontestat sunt întârzierile și continuarea GENOCIDULUI dar și mai vizibil faptul că a rămas până și acum nesoluționată LEGEA pensiilor militare ce nu a fost adoptată. MINCIUNĂ LA RANG DE STAT.
Și MINCIUNA asta s-a manifestat iată și la aceste noi forțe, TINERE, sprijinite de popor care nu au fost capabile să facă față nici la extern vizavi de umilințele la care am fost supuși. http://icepaliga.blogspot.ro/2012/08/dreptul-la-democratie.html
Așa scriam eu, un … nimeni din popor care spera la mai binele ȚĂRII sale, cu dorința sinceră de CORECȚIE urgentă. 
Citez un paragraf: „RECOMAND în consecință ca POPORUL ROMÂN, cei care mai simt și mai doresc LIBERTATEA și binele celor mulți și oprimați, MINȚIȚI și FURAȚI de acești „BĂIEȚI DEȘTEPȚI” AFILIAȚI LA BĂȘCĂLIA cu care am fost tratați de UE, și nu numai, să ia act de TRĂDAREA USL, a UE și a camarilelor post decembriste, a SENATORILOR și DEPUTAȚILOR de astăzi care au trădat votul celor 7,4 milioane de susținători.http://icepaliga.blogspot.ro/2012/08/tradarea-parlamentului.html
Dar, să fim mai pragmatici și să ne apropiem de prezent. 
După fenomenul referendumului din 2012 iată că cel puțin cei 7,4 milioane care au dat un vot de ÎNCREDERE pentru USL au constatat imediat, TRĂDAREA atât a lui Ponta prin Pactul de Coabitare dar și a Parlamentarilor USL care nu au dorit, din politicianism mincinos și oportunism pervers finalizarea votului de la referendum (vezi cazul notoriu deja a senatorului Ioan Ghișe). http://icepaliga.blogspot.ro/2012/09/putregaiul-romanesc.html
Iată că acum SANCȚIUNEA A VENIT și votul a fost FERM ANTIPONTA și USL 2.0 care mai mult a întărâtat electoratul, evenimentul fiind suprapus pe indiferența PSD față de diaspora cărora USL le-a promis 1.000.000 locuri de muncă pentru a putea reveni în țară.
NIMIC domnilor nu se uită de către poporul român atunci când este mințit în repetiție sau suntem tratați cu mizeria dezinteresului politic.
O analiză a noului președinte și CONSECINȚELE alegerii unei persoane NEPROFESIONISTE în această înaltă funcție este un subiect distinct. 
Dar, CÂND s-a procedat în Romania la o PREGĂTIRE SERIOASĂ a viitorilor candidați la președinție sau alte funcții publice? 
S-au preferat avansările la apelul bocancilor și obținerea unor doctorate la ... Cireșica în loc să se asigure în acești 25 de ani o ȘCOALĂ SPECIALĂ de instruire și de VALIDARE a capabilităților eventualilor CANDIDAȚI LA FUNCȚIILE PUBLICE.
S-a permis și STIMULAT sistemul de CORUPȚIE ce a ajuns la apogeu și s-a neglijat INTENȚIONAT o pregătire și selecție a TINERILOR cu înclinații spre funcțiile publice.
Am scris și am tot popularizat conceptul de MIȘCAREA DE SPIN SOCIALĂ doar doar doar vor citi și dezvolta aceste concepte ce implică o serioasă ȘCOLIRE a liderilor viitori.
Cum corb la corb nu-și scoate ochii iată că a crescut numărul generalilor, al parlamentarilor și al doctorilor și doctoranzilor de cartier ce au proliferat în toate instituțiile statului. ECONOMICUL și mai ales STRATEGIA NAȚIONALĂ a devenit un vis mult prea îndepărtat cu asemenea specimene care SUPRIMĂ orice tendință de afirmare a celor cu un potențial real obligați să plece și sunt chiar STIMULAȚI să plece din țară.

ACEASTA ESTE ROMÂNIA DE AZI ȘI, NU AVEM SPERANȚE DE MAI BINE. 
VOTUL A FOST DOAR ANTI-PONTA ȘI USL ȘI NU DE SELECȚIE, DEZVOLTARE ȘI NORMALIZARE A VALORILOR LIDERILOR ROMÂNIEI.
CONSECINȚELE NU S-AU LIMITAT LA ALEGERE. 
ELE VOR CURGE INTENS ÎN ETAPELE CE VIN.
DE CE SIMPLU CÂND SE POATE COMPLICA?! ASTA ESTE ROMÂNIA!

duminică, 9 noiembrie 2014

ROMÂNIA DIN NOU ÎN PERICOL LA ALEGERI

Am rămas profund dezgustat de subtilitățile ȚINTELOR politice comunicate ale creșterii economice vehiculate de C.P. Tăriceanu la emisiunea SECVENȚIAL a lui Ursu de la Antena 3 din aceasta seara 9-noiembrie-2014 pe care o ascultam involuntar navigând pe facebook. Citeam aici o postare de a mea și mă minunam cât este de actuală și acum.
http://icepaliga.blogspot.ro/2012/07/etapa-treia-acerintelor-mesajului-din.html 
Vă rog să înțelegeți că fără a stăpâni ESENȚA UNEI STRATEGII ECONOMICE Johanis nu poate face față unei dezbateri cu Ponta și de aceea campania este doar NEGATIVISTĂ căutând subiecte de cancan și nu de ESENȚĂ pentru țară mai ales pentru a CORECTA relațiile cu UE de exemplu dar și politica externă estică ÎN INTERES NAȚIONAL așa cum ne spunea public chiar STRATFOR. http://icepaliga.blogspot.ro/2014/04/referendum-ca-i-la-moda-chiar-in-ue.html
Dar, de la Tăriceanu, așteptam ca în viitorul său potențial mandat de prim ministru să fie mult mai bine pregătit și mai ales orientat STRATEGIC pentru revigorarea României.
 Afirmația DOAR că vrea să fie a șaptea putere europeana este iată ilogic combătută, fără să-și dea seama, chiar de el când susținea că scade populația României pana în 2050 la circa 15 milioane de cetățeni.
Și, ca să nu fiu negativist ca ei, pot spune că a adus și numeroase teme interesante dar din păcate RUPTE de o STRATEGIE DE DEZVOLTARE DURABILĂ.
ECONOMIC iată că nu a venit cu soluții fezabile de creștere a PIB-ului României. Argumentul său cum că exporturile României în 89 erau de doar 10 miliarde dolari iar acum am ajuns la 50 miliarde EURO și se întrevede anul acesta atingerea unei cifre de 60 miliarde euro este O NEBUNIE MOTIVAȚIONALĂ prin faptul că NU SESIZEAZĂ HEMORAGIA de resurse cu aceste cifre fals interpretate. Politic cred că se vrea, poate, a fi o prostie subtilă ca să poate satisface cererile veneticilor afaceriști la care este și el conectat.
Dumnezeule Doamne cum pot ei să creadă că transnaționalele care dețin controlul industrial în România nu beneficiază TOT ei, integral, de aceste exporturi foarte mult crescute.
În 89 din 10 miliarde dolari TOTATE CELE 10 miliarde INTRAU ÎN ȚARĂ iar PROFITUL firmelor exportatoare rămânea TOT în țară. Astăzi din cele 60 miliarde euro TOATE cele 60 miliarde PLEACĂ la firma mamă INCLUSIV PROFITUL realizat în Romania și sumele sunt folosite de venetici pentru ei și afacerile lor globale și nu de români. Transnaționalele își fac propriile firme de vânzări a exportului, inclusiv prin offshoruri, iar România nu vrea să vadă tehnicile lor de management ce secătuiesc România. Și chiar și Tăriceanu se face că nu pricepe aceste șmecherii de management evaziv.
Oare nici unul nu a înțeles, NICI DUPĂ 25 de ani, că STRATEGIA DE ȚARĂ înseamnă în primul rând VALORIFICAREA ÎN ȚARĂ a excedentului brut din exploatare? Repet ÎN ȚARĂ, pentru reluarea producției și mai ales pentru DEZVOLTAREA DE NOI LOCURI DE MUNCĂ ca esență a indicatorilor BUNĂSTĂRII (FERICIRII) SOCIALE, deveniți tot mai pregnant în lume, indicatori de esență în validarea eficienței de guvernare.
Chiar FMI când ne comunică iată despre China că a depășit SUA analizează PIB-ul Chinei la prețuri comparative ale puterii de cumpărare și concluzionează că au depășit SUA TOCMAI la bunăstarea socială. Și vă rog să rețineți că nu China ne comunică datele ci … FMI.
Sunt sătul de această incultură economică și abuzul la minciunile politice FĂȚIȘE de prostire a populației doar pentru a face lobby de susținere, neloială pentru România, a veneticilor ce stăpânesc economia românească. Și asta doar pentru a avea susținere financiară în campanie.
ROMÂNIA ESTE ÎN PERICOL DIN NOU DACĂ NU AVEM O STRATEGIE CLARĂ, FEZABILĂ, DE ASIGURARE A UNEI CREȘTERI ECONOMICE DURABILE.

sâmbătă, 8 noiembrie 2014

NE JUCĂM CU INEVITABILUL RĂZBOI TERMONUCLEAR?

RUSIA știe ce se întâmplă și se pregătește acum pentru RĂZBOIUL TERMONUCLEAR.
Afirmația PUBLICĂ de la Soci de la conferința VALDAI este mai mult decât NĂUCITOARE, este înspăimântătoare pentru OMENIRE.
Extrase:
Toate războaiele lumii sunt de fapt doar războaie economice, create de bancheri.
Rusia nu dorește ca haosul să se răspândească, nu vrea război, și nu are intenția de a începe unul.
Cu toate acestea, azi, RUSIA CONSIDERĂ CĂ IZBUCNIREA RĂZBOIULUI GLOBAL ESTE APROAPE INEVITABIL, Rusia este pregătită pentru el, și continuă să se pregătească pentru un război.
Rusia nu vrea război, dar nici nu se teme de el și nici de amenințări.
SURSA: Discursul lui Putin de la conferința Valdai de la Soci, punctul 7. https://vremuritulburi.wordpress.com/2014/10/30/putin-catre-papusari-timpul-de-joaca-s-a-terminat/
Argumentațiile actuale dar și alte informații publice ce apar tot mai pregnant în presă devin tot mai NĂUCITOARE. Iată câteva:
Udo Ulfkotte a ieșit în față, public, pentru că se teme de un război între Statele Unite, Europa și Rusia.
“Mass-media germană și americană încearcă să aducă războiul în Europa, obligând oamenii prin războiul împotriva Rusiei”, a declarat el pentru RT.
“Acest comportament este un punct fără întoarcere, și am de gând să mă ridic și să spun … că nu este corect ceea ce am făcut în trecut, prin manipularea oamenilor, făcând propagandă împotriva Rusiei, iar ceea ce fac colegii mei nu este deloc corect pentru că ei sunt mituiți să trădeze nu numai poporul german ci și celelalte popoare din Europa. … Mie îmi este foarte frică de un NOU război în Europa, și nu-mi doresc ca el să se întâmple, pentru că războiul nu vine de la sine, există întotdeauna oameni care împing spre război, iar acest lucru este făcut nu numai de politicieni, ci și de jurnaliști… Ne-am trădat cititorii, doar pentru a împinge spre război. … Eu nu mai doresc acest lucru. M-am săturat de această propagandă. Trăim într-o republică bananieră (notă: Germania) și nu într-o țară democratică, în care avem libertatea presei.
”Globalistul Zbigniew Brzezinski cât și Neo-Conservatorul Robert Kagan, au cerut obsesiv un rol mai agresiv în politica externă americană. Ambii au vorbit despre necesitatea realizării unui “nou PEARL HARBOR sau un alt 9/11 Septembrie - 2001” pentru ca opinia publică să-i susțină în acțiunile lor.
Pe 2 Martie 2007, Klark declara dezinvolt: “O să intrăm în 7 țări în următorii 5 ani de zile, începând cu Irak, apoi Siria, Liban, Libia, Somalia, Sudan și terminam cu Iran”. Și urmează susținerea de la iubitorul de război senatorul McCain care vizitează în primăvara lui 2013 „rebelii” din Siria. Cei mai mulți dintre ei sunt de fapt luptători străini, în majoritate mercenari plăți și pușcăriași special formați de către agențiile păpușarilor.
Planul de dominație și ocupare în 5 ani, gândit de Klark nu a fost însă realizat, astfel că președintele Siriei Assad este și astăzi în funcție.
De aceea Hillary Clinton declara supărată: “Rusia și China vor plăti un preț mare pentru sprijinul adus regimului Assad.
Planul a devenit nerealizabil și nereușit datorită faptului că Vladimir Putin a întors spatele Noii Ordini Mondiale și nu mai vrea să facă jocul acesta criminal nici China.
Consecințe:
În primăvara - vara lui 2014, de-a lungul Africii, unde China are o mulțime de afaceri reciproc avantajoase, un “GRUP ISLAMIC”, terorist obscur, cunoscut sub numele de “Boku Haram” apare parcă de nicăieri. Teroriștii atacă și răpească muncitori chinezi în timp ce destabilizează guvernul pro-China / pro-Rusia din Nigeria. După ce Boku-bau-bau se presupune ca a răpit 200 de eleve, McCain solicită, vezi tu, imediat o invazie a SUA!
Din nou, din senin, apare un nou “bau-bau”, cu un nume creativ ce este introdus pentru a speria lumea. Un grup terorist militarizat, cunoscut sub numele de “ISIS” (stat islamic în Irak și Siria), începe să efectueze atrocitățile din Irak și Siria. Grup care derivă din vechea Al Qaeda creată tot de CIA.
Toamna 2014. În cazul în care SUA va începe bombardamentele din Siria, acesta va fi doar o chestiune de timp înainte ca forțele siriene și avioanele americane să intre în conflict.
Ce răspuns va da în mod concret Rusia, Iran și China nu știe încă nimeni.
Acesta poate fi punctul cheie în meciul de șah în care Statele Baltice și piesele din Marea Chinei sunt jucate împotriva alianței Rusia-China.
Cât de bine se potrivesc și apar în același timp aceste 3 mari conflicte, în Europa de Est, în Orientul Mijlociu și în Marea Chinei este deja și la mintea cocoșului!
Singura întrebare care mai rămâne este, de unde va porni marea înfruntare? RĂZBOIUL TERMONUCLEAR.
La scurt timp după ce cartea “Boku Haram” este jucată, vine dintr-o dată ca să vezi EBOLA. Se întâmplă aceste lucruri în mod real, special, pentru că Nigeria este bogată în petrol sau mai ales datorită relațiilor apropiate ale acestora cu China (și, de asemenea, Rusia), sau poate amândouă?
Iată cum conflictul Ucraina și criza din Marea Neagră este doar un preludiu la declanșarea COLOSALELOR exerciții militare ce se desfășoară tot mai intens pe mapamond, unele chiar mondializate.
Cauza acestor politici este tot mai vizibilă astăzi - avarismul tot mai deocheat al bancherilor și dorința de dominație economică atașată.
Un argument pe care nu-l ignoră însă nici Rusia este SUPRAPOPULAREA PLANETEI !!!
Doamne ocrotește-i pe români oriunde s-ar afla!