luni, 29 august 2016

LECȚIA DE CHIMIE

Recomand trupelor NBC să ia aminte și împreună cu trupele de cercetare electronică și nucleară să verifice sursele de poluare pentru ca DNA să nu mai acționeze „în orb” sau duși de nas de aceste elemente deosebit de poluante care au transformat societatea într-un „laborator de chimie” și experimentări de poligon.
Să mă explic pentru a nu crea o diversiune ce poate conduce la o explozie de ... inteligență.
Să analizăm pentru început SITUAȚIA DE MEDIU în care se scaldă politicienii docți plecați în vacanțele lor de „coșmar”.
Organizația Națiunilor Unite și Organizația pentru Interzicerea Armelor Chimice (OIAC), alarmate de nepăsarea liderilor aflați în vacanța binemeritată, sau în campania de imagine, va continua iată activitatea „Mecanismului de investigație mixt” instituit pentru a verifica exact SURSA, cine și cum a sărit pârleazul și a UTILIZAT ARMELE CHIMICE (recent și în Siria și Irak) fiind deja CERTE peste 127 de lovituri chimice executate din decembrie 2015 și până azi, 29 august la „Tăierea capului Sfântului Proroc Ioan Botezătorul”. Din cele 127 de lovituri 13 au fost cu Sarin, 12 cu Iperită, 41 cu VX și 61 cu „Alți compuși” chimici.
Există așadar pericolul REAL ca să se continue cu încălcarea acordurilor de interzicere și să se extindă utilizarea armelor chimice în orice alt conflict sau loc public (gen metrou la Tokio) și mai ales în atacurile teroriste din Europa și ... țările NATO.
În consecință, gândind la LECȚIA DE CHIMIE, servită cu atâta patos revoluționar de renumitul expert mediator al conflictelor, Adrian Severin, care a condamnat ferm neglijența cu poluarea apei din București, cu 66% hidrogen (dar săracul avea dreptate că apa are H și OH, vezi Apa Vie Kangen),
în prezent patronată și de superba doamna Firea, am tras câteva concluzii de rutină, a ineptului de votant ce cu onoare chimică îl reprezint cel dintâi.
Domnul nostru, Adrian, nume consacrat elitei, de la Copilul Minune și până la Năstase adept al lui Severin dar nu de la Turnu, fiindcă locul e ocupat de Frunză Verde al Paradisului Pierdut, are perfectă dreptate. Încă din antichitate „Focul, Aerul, Apa și Pământul” au fost elementele fundamentale ale filozofiei ... electorale. Cum putea Severin să neglijeze esențele filozofice?
H2O este esența vieții și de partid și pentru a nu fi apă chioară să analizăm cazul.
Iată cum se face conversia. Aerul cuprinde Oxigen dar și urme fine de Hidrogen, nu? Atunci de ce este în proporție de 2/3 în apă? Era normal să avem Oxigen 2 sau chiar 3 și să tindem politic spre o apă nobilă, cu deuteriu și tritiu ca și rezerve energetice de partid, colosale, ale fuziunii prin alianțe electorale nucleare, sau neclare mai degrabă.
Între timp însă a mai apărut un element după unii „catalizator” pentru ca societatea să nu rămână și ea dor apă chioară. Este vorba despre acel element „S” (nu de la Soros, nuuu... e pură întâmplare că își fac și ei partid).
Și acest element „S” a cam agitat apele rezultând un H2SO, rapid stabilizat către H2SO3 cu mențiunea „ozonizat de partid” dar din păcate a rezultat, prin aerele lor docte, doar un „Aer” de ouă clocite. Alarma s-a declanșat și imediat a fost apostrofat să mai bage oxigen că pute a „S” și electoratul de la ruși l-a exclus din societate că puțea prea tare. Noi mai democrați am mai adăugat Oxigen că e aerul democrației. Din păcate a rezultat H2SO4, un acid extrem de coroziv care va măcina societatea până la dispariție. Atenție așadar politruci de valoare, scoateți din sertare bagheta magică a Proiectului de țară, chimia electorală. Aveți urgent nevoie de o BAZĂ ideologică sănătoasă care să anihileze acest acid groaznic ce se instalează. Dar adepții „S” susțin că fără acid în baterii nu avem nici curent politic.
Ori bateriile trebuie să fie cu plumb, cel mai greu partid de pe eșicherul social finanțat de „S” cu un frumos Fes Roșu, de Crăciun, pentru alegeri.
Până un alta, Baza se va găsi dacă vrem să nu ne corodăm ireversibil fiindcă acest „S” vine de la sclavie, sau schizofrenie. Dar atenție, tratamentul cu o Bază solidă, caustică, produce o reacție termică ce agită soluția și sar stropi și caustici și acizi care agită electoratul dar distrug și „mâna” dreaptă și pe cea stângă și ce e mai grav pot să-ți sară în ochi dar ... te orbesc dacă nu folosești echipament de protecție. Tratamentul este așadar foarte sensibil și se poate anula toată chimia rezultând doar o SARE (Pământ) pe care Cioloș o dorea deja vândută.
SAREA însă e ceva nou care ține de .. Pământ. Iată așadar cum Aerul, Apa, Focul alegerilor și Pământul străbun ne duc de unde am plecat, că toți suntem o Apă și un Pământ Doamne.
EPILOG:
Pe lângă sare rezultă și apă, dar e o apă toxică, APĂ MOARTĂ care e mai toxică decât Apa chioară (APA NEUTRALĂ a lui Severin).
APA VIE a fost descoperită tot de un român, descoperită nu creată. Iată că un român agită întreaga planetă și toți liderii caută acum secretul din APA VIE.
Suntem buni la chimie, nu? Dar ... atât de slabi la sociologie și democrație.
Unii mai isteți au găsit-o recent în APA VIE a „GHEȚARILOR ALBAȘTRI” dovadă că ea a existat din cele mai vechi timpuri (în poveștile copilăriei) dar societatea și partidele de cercetători (în fapt, la noi, de cerșetori) au fost afoni la MUZICA apei.
Numai din APA VIE, existentă și în natură, se nasc și structurile reticulare formidabil de interesante, divine, fulgii de nea care au structura externă solidă iar la interior pulsează VIAȚA, cu râuri de apa lichidă, APĂ VIE ce există cât există și fulgul de nea.
Dar asta E ALTĂ LECȚIE ce se învață la ȘCOALA DE PARTID. Ține de Muzica Astrelor și cine nu are ureche muzicală nu înțelege nici chimia filozofiei „Aer, Apă, Foc, Pământ” la fel de veche ca și APA VIE descoperită culmea de un român dar iată însă că societatea nu a progresat. De ce?
Japonezii au lansat „apa vie kangen” ce a ajuns și în România dar politrucii n-au auzit nici de ea cum nici de APA VIE nu au cunoștințe de aplicare și dezvoltare socială.
Cauza? Tehnocăcații ce amestecă aiurea elementele și rezultă H2SO3. Ei habar nu au de elixirul tinereții APA VIE și aplicațiile ei incredibile, sociale.
Poate apare în această ULTIMĂ bătălie cu elementele „S”, parazite, și un PROIECT DE ȚARĂ preluat de CSAT și care să ofere esențe viabile pentru continuitatea noastră pe aceste meleaguri, iată de peste 9000 de ani. Ce ar însemna o AGHIAZMĂ din APA DE GHEȚAR su din APA VIE? Un adevărat și REAL IZVOR AL TĂMĂDUIRII.
Voi trupele NBC ați priceput că e nevoie de o INSTRUCȚIE cu politrucii? Altfel ne trezim cu bombele nucleare sau neclare cum „curg și la cișmeaua din colțul blocului” pe Calea Victorie sau la Cotroceni după filozofia lui Severin. Voi camarazilor ce spuneți? Merge „o concentrare” fie și de forțe pentru un Proiect de Țară fezabil? Să descoperim IZVORUL TĂMĂDUIRII SOCIALE.
Și fiindcă vă trebuie o TEMĂ PENTRU ACASĂ, am lăsat special ca Filozofia FOCULUI să o descoperiți din articolul ADEVĂRUL DIN CUTIA DE CHIBRITURI
http://icepaliga.blogspot.ro/2012/06/filozofia-adevarului-din-cutia-de.html
Doamne ocrotește-i pe români oriunde s-ar afla că APA VIE este creația ta.

joi, 18 august 2016

SCHIMBĂRI STRATEGICE LA MAREA NEAGRĂ ÎN DEFAVOAREA NATO

După eșuarea loviturii de stat din Turcia, întreaga zonă din Asia Mică, Asia Centrală, Transcaucazia dar și în Siria au în derulare schimbări majore de poziție. Marea Neagră își stinge rapid neînțelegerile conflictuale create strategic de NATO și aliații săi.
Dacă privim harta cu estul Europei observăm că se construiește rapid UN ZID de protecție și IZOLARE directă de forțele NATO fapt ce IZOLEAZĂ și România care devine ÎNCONJURATĂ de state pro-ruse, Ungaria, Serbia, Bulgaria, Turcia, estul Ucrainei și acum și statele din Asia Centrală și Transcaucazia care cu siguranță se vor extinde spre est, pe granița Rusă, ceia ce conduce la crearea UNUI NOU ZID al Războiului Rece.
Negocierile diplomatice se derulează cu o viteză uimitoare după lovitura de stat din Turcia care a dărâmat poziția SUA și NATO din zona lumii cea mai bogată petrolifer.
China care din septembrie 2016 are OBLIGAȚIA de a intra ACTIV în coșul valutar al vechiului FMI pentru decontarea tranzacțiilor cu DST, prin echilibrarea cu yuanul, este interesată de DISPARIȚIA PETRODOLARILOR și își va amplifica acțiunile sale de NEGOCIERE cu țările producătoare de petrol din OPEC și din afara OPEC pentru renunțarea la prețul în dolarul american.
Clar, NATO intră într-un impas IMENS acum când CHINA A DECLARAT OFICIAL RĂZBOI în Marea Chinei de Sud contrar deciziei de la HAGA (http://www.anonews.co/china-ww3/).
RĂZBOIUL se precipită exact pe vidul de putere al SUA din campania electorală inclusiv prin incapcitatea sa la lovitura din Marea Neagră..
De aceia, așa cum a mai afirmat, China va fi prezentă ACTIV din acest moment și la ÎMPĂRȚIREA CAȘCAVALULUI din Siria și impunerea yuanului în tranzacții și decontările internaționale și de aici.
Premierul turc, a spus că ATENȚIE! și „Israelul a acceptat ca Turcia să medieze din nou discuții cu Siria și sunt semnale că ele vor evalua favorabil."
Președintele rus, Vladimir Putin, organizează azi 16-08-2016 o întâlnire cu președintele Kazahstanului Nursultan Nazarbayev la Soci, comunică serviciul de presă al Kremlinului.
Și ofensiva continuă pentru supremație și-n Marea Mediterană.
Este O MIZĂ COLOSALĂ care va bulversa profund SUA indiferent cine vine ca nou președinte din ianuarie 2017. Pe acest calapod al NEGOCIERILOR se derulează o ofensivă cu viteză „COSMICĂ” în perioada de VID DE PUTERE AL ALEGERILOR DIN SUA.
"În Baku, negocierile dintre liderii Rusiei, Iranului și Azerbaidjanului de la 8 august 2016 au discutat, după cum deja se știe, nu doar proiecte economice, de cooperarea cu statele caspice, ci și viziunea comună asupra situației din Siria și viitorul Transcaucazian", a declarat Aleksey Martynov directorul Institutului Internațional de State Nou Înființate.
"Situația din Transcaucazia a fost cu siguranță discutată și cu omologii turci."
Întreaga zonă a trecut la renegocierea relațiilor lor iar Rusia este capabilă să transforme o nouă VICTORIE DIPLOMATICĂ într-o pagină GEOPOLITICĂ în istoria unei întregi regiuni din Asia Mică, Asia Centrală și Transcaucazia, caz în care Rusia joacă de azi rolul de lider."
Nu va fi nimeni surprins dacă pacificatorii ruși vor apărea rapid și în Nagorno-Karabah și acest lucru va pune capăt confruntării aparent înghețate. Armenia a oprit și ea complet conflictul la sfârșitul acestui proces de negociere, atunci când președintele său Serzh Sargsyan a purtat discuții cu Vladimir Putin la Moscova.
"La întâlnirea de a doua zi din Sankt Petersburg, la 9 august, liderii ruși și turci nu au discutat firește numai problemele economice", a declarat Martynov.
"Sensul încălzirii amiabile a relațiile dintre Rusia și Turcia nu este conturat doar de POCĂINȚA ACTIVĂ a statului turc (vezi poza cu Erdogan la picioarele lui Putin), cu toate că scuzele au fost pronunțate la un mod extrem de patetic", a spus el. "Succesul este că Rusia a reușit să realizeze înțelegerea altor țări-cheie din regiune, cu privire la NECESITATEA de a căuta un acord de PACE unele cu altele. Parlamentarii turci au aprobat în consecință, recent, un acord care să permită reconcilierea dintre Turcia și Israel, după o ruptură de șase ani pentru uciderea de către Israel a 10 turci.
Viitorul întregii regiuni se află în trilaterala deciziilor Rusia-Iran-Turcia.
Într-o mișcare uimitoare imediată, subliniind legăturile din ce în ce strânse dintre Moscova și Teheran, este acceptul de utilizare a bombardierelor cu rază lungă rusești Tupolev-22M3 și supersonicelor de vânătoare Sukhoi-34 cu operare de pe baza aeriană Hamadan din Iran pentru a lovi o serie de ținte din Siria.
ATENȚIE !!! Se fac experimentări și demonstrații pentru cumpărători cu bombardierele strategice rusești care să urce în stratosferă (la 60000 de picioare) de unde să execute lovituri la punct fix.
Rusia, Siria, Iran și Irak fac astăzi o alianță surprinzătoare care surprins din nou nepregătită diplomația SUA după succesul actelor semnate de Trilaterala Rusia, Turcia și Iran. Siria și Irak savurează succesul și susțin activ Trilaterala ceia ce SCHIMBĂ RADICAL raportul de forțe din zona de interes a SUA. Iată cum Teheranul nu mai poate fi bombardat și nimeni nu-l va mai amenința cu represalii.
"Trilaterala este de azi,16 august 2016, una dintre alianțele cele mai stabile în geometria variabilă a zonei, în care este extrem de clar că nu mai există nici un loc pentru alți actori politici ai lumii, inclusiv Statele Unite ale Americii", a declarat Martynov.
"TRILATERALA A MERS FOARTE, FOARTE DEPARTE. În Turcia, apelurile CLARE pentru a părăsi NATO au fost auzite RECENT la cel mai înalt nivel decizional și politic", a declarat Martynov.
Hopaaa...
ACEASTĂ DECLARAȚIE SUNĂ ȘI CLOPOTELE DE ALARMĂ.
„Pentru prima dată după 25 de ani, Statele Unite, sunt ELIMINATE dintr-un astfel de format într-o regiune pe care o consideră o zonă TABU a intereselor sale strategice."
"Că Turciei nu-i va fi permis să părăsească NATO cu ușurință este o chestiune punctuală, diferită. Aderarea Turciei la alianța este extrem de importantă pentru Statele Unite ale Americii și vor exista presiuni și ACȚIUNI extrem de dure."
"Niciunul nu are impresia că principalele probleme de pe ordinea de zi a TRILATERALEI nu au fost și de DECONTARE A COSTURILOR angajate, armonizate cerințelor siriene, dar și a problemelor de la Marea Neagră și pentru a fi mai precis, a JURISDICȚIEI RUSIEI ASUPRA CRIMEI. Se pare că părțile au semnat deja o înțelegere în acest sens pentru a sigura rolul Rusiei de lider al proiectelor cu petrol."

miercuri, 3 august 2016

VA FI PACE SAU RĂZBOI, ACEASTA-I ÎNTREBAREA?!

Acum se decide SOARTA lumii și poziția NOULUI PREȘEDINTE AL SUA fiindcă se pregătește pentru dezbate BUGETUL pe 2017, în Congres.
Obama a făcut și ÎNCĂ MAI LUCREAZĂ la pregătirea ARGUMENTELOR GLOBALE necesare unui buget militar adecvat.
Pe lângă numeroasele probleme economice excepționale cu care se va confrunta viitorul președinte al SUA, respectiv CRIZA IMENSĂ a bugetului administrației ajuns la FINALUL DEFICITULUI CATASTROFIC al „SPIRALEI MORȚII”, una din cele mai mari provocări o constituie MENȚINEREA la un nivel REZONABIL a BUGETULUI APĂRĂRII.
După cum vă prezentam zilele trecute, ponderea în PIB a bugetului apărării s-a situat aproape constant la circa 4% dar de regulă președinții noi în funcție, au negociat cu Congresul acele suplimentări IMEDIATE pentru a pute continua DOCTRINA DE APĂRARE ȘI SECURITATE a NATO și a forțelor dominante americane în tetrele de operații. Verificați poziția la Arabia Saudită, Israel. Iordania, care u peste 6% dr și statele cu procente peste 2%.


De regulă, la finele unui mandat se fac acele „mișcări”, extrem de riscante, care SĂ PUNĂ CONGRESUL SUA ÎN FAȚA UNUI FAPT ÎMPLINIT, supraevaluând importanța fostului președinte în deciziile globale și obligând NOUL președinte cu o politică deja prestabilită.
Lucrurile ar fi ingurgitabile dacă și ECONOMI SUA ar fi structurată pe elemente de PRODUCȚIE necesare CONSUMULUI INTERN CIVIL, dar economie se sprijină pe PRODUCȚIA DE RĂZBOI.
Ori doctrina de RULETĂ a cursei înarmărilor și necesitatea menținerii SUPREMAȚIEI MILITARE, a poziției de JANDARM MONDIAL obligă administrația prezidențială la CONTRACTE FERME DE LANSARE A PRODUCȚIEI DE ARMAMENT CARE SĂ ASIGURE ȘI FLUXURILE FINANCIARE BUGETARE.
Asta implică IMPUNEREA în cadrul NATO a unor achiziții GARANTATE pe un flux ascendent. Ca să reziști unei asemene provocări, noul președinte „TREBUIE STIMULAT” în a face PAȘII necesari spre menținerea COSTURILOR POZIȚIEI STRATEGICE GLOBALE A SUA.
Asta înseamnă să predai mandatul cu UN RĂZBOI declanșat din vina „AGRESORILOR DE SERVICIU” și să ai justificate CONTRACTE DE ACHIZIȚIE DE ARMAMENT și din partea statelor NATO pentru ca noul președinte să poată susține cu argumente de STRATEGIE ȘI DOCTRINĂ cererea bugetară pentru armata SUA și mai ales pentru PRODUCȚIA de armament la un nivel TEHNIC SUPERIOR față de adversarii globali.
Iată de ce s-a forțat FINALIZAREA pregătirii pentru luptă a F-35, verificat parțial în luptă și în teatrele de operații.
În propunerea de buget pentru 2017 a Pentagonului, se care Congresului, ca Air Force să primească 43 de avioane F-35s. Planurile actuale s-ar amplifica cu ARGUMENTE DIN TEATRELE DE OPERAȚII și ar ajunge la 60 de avioane pe an până în 2021 dacă și numai dacă SITUAȚIA GLOBALĂ AR CERE ACEST NECESAR.
Bani și iar bani, de unde să-i iei dacă nu de la vânzarea vechiturilor către state terțe pentru ca SUA să-și reînnoiască flota? Datele SIPRI confirmă menținerea poziției pe locul UNU a vânzărilor de armament a SUA. http://icepaliga.blogspot.ro/2015/03/raport-sipri-privind-comertul-cu-arme.html
F-35 este așadar "GATA PENTRU RĂZBOI". Acum „Air Force” vrea mai multe avioane noi, și MAI RAPID INTRODUSE în dotarea armatei FIINDCĂ O CERE RĂZBOIUL ȘI ÎNARMAREA RUSIEI ȘI CHINEI.
Cum să obții dotarea FĂRĂ UN BUGET ADECVAT? E nevoie de o „BĂTĂLIE AERIANĂ” care să justifice cererile bugetare și de dotare.
Nici un președinte nu poate solicita Congresului o asemenea cerere când ECONOMIA SUA se prăbușește și CRIZA CREDITULUI SUVERAN a devenit acea piatră de moară IMPOSIBIL DE ROSTOGOLIT spre noi generații de plătitori.
Cum ar putea să accepte congresmenii REDUCEREA VENITURILOR LOR și ale administrației, așa cum a mai încercat și Obama să provoace CRIZA DIN ADMINISTRAȚIE pentru a forța creșterea deficitului bugetar spre noi limite demențiale, imposibil de rectificat fără a reporni TIPARNIȚA DE HÂRTIE.
S-a tot rostogolit această BULĂ A CREDITULUI SUVERAN solicitat mereu prin argumente militare și doctrinare de NECESITATE existențială a SUA ca putere globală, dar finalul „SPIRALEI MORȚII” este atât de presant încât orice gândire logică te duce la CATASTROFĂ.
CUM POȚI ȘTERGE DATORIILE SUA?
Simplu, printr-un RĂZBOI MONDIAL în care creditorii SUA să devină DATORNICII deficitului bugetar.
În aceste condiții FMI și TOATE instituțiile anexă LUPTĂ să determine țările lumii să se ÎNDATOREZE ELE în necesarul SUA de sprijinire a poziției sale de JANDARM MONDIAL.
Iată de ce UE, conștientă de pericolul unui RĂZBOI MONDIAL, se agită și forțează nota de FEDERALIZARE pentru ca războiul să nu o prindă fragmentată, în state INDEPENDENTE.
Este în joc poziția Germaniei, Franței și în general a vechilor state ale Comunității europene.
Celelalte state TREBUIE SĂ SE SUPUNĂ și argumentele se CLOCESC în laboratoarele colonialiste.
SIRIA și migrația musulmană sunt un veritabil ARGUMENT dar este necesar să fie ÎNCONJURATĂ CEREREA de alte conflicte declanșate care să oblige statele JANDARM DE PACE să-și sporească acea CONTRIBUȚIE DE RĂZBOI.
Libia a devenit, ca și Irak sau Turcia elementele de șah strategic.
Ce va urma ... este imposibil de neglijat fiindcă necesarul sau CEREREA DE PIAȚA DE ARMAMENT trebuie să fie MAI MARE DECÂT OFERTA astfel încât să existe GARANȚIA INVESTIȚIEI.
Iată cum scenariile APOCALIPTICE se îngemănează către o ipoteză DEMENȚIALĂ, bazată pe un RĂZBOI TOTAL astfel încât să forțeze fluxurile financiare de SALVARE A OMENIRII, adică omenirea prăbușită prin CREDITELE SUVERANE, orchestrate abil de FMI și camarila organizațiilor globale afiliate doctrinar politicilor SUA.
UNDE SE SITUEAZĂ ROMÂNI PE ACEASTĂ MARE TABLĂ DE ȘAH?
Administrația celor „Trei Putori” este prinsă ireversibil în JOCUL DE TEATRU al spectacolului absurd de „SUVERANITATE FĂRĂ SUVERANITATE” în care ca și INTERESUL NAȚIONAL al lui Oprea a dat faliment la examenul de doctorat al „președintelui pas cu pas” spre PASUL SUPREM, sclavia ireversibilă.
România oricât s-ar zbate, cu orientarea actuală a liderilor politici, nu face decât să se afunde în MLAȘTINA SCLAVIEI fiindcă nimeni și nici o forță din țară nu mai este NAȚIONALISTĂ și care să ofere „CRACA” de care să se agațe România aflată în mocirlă.
Bine că și-au pecetluit salariile și indemnizațiile TOȚI LIDERII astfel încât în caz de RĂZBOI să primească DUBLUL lor așa cum prevede legea. În schimb majorarea a fost aprobată de UE și FMI contra fonduri europene ZERO ABSORBȚIE ca să fie pentru nevoile lor STRATEGICE.
Restul românilor devine NUMAI CARNE DE TUN și se joacă doar INTERESUL NAȚIONAL AL PROPRIETARULUI DE SCLAVI.
Care ar fi soluția? Priviți în jurul României și nu mai este necesar să argumentez eu.
Sunt STATE care știu exact ce urmează și vor să se salveze, NAȚIONALIST, din SCLAVIA ce se pregătește. Culme chiar în Germani NAȚIONALISMUL explodează.
Marea Britanie s-a retras din joc, cele șapte state grefate pe alianța de la Visegrad (Czech Republic, Hungary, Poland and Slovakia) se opun deciziilor UE de federalizare și SCLAVAGIZARE fără drept de apel.
În fapt ACTIVAREA TRATATULUI DE LA LISABONA, prin capitolele sale secrete de PREDARE BENEVOLĂ ca și SCLAVI ai UE se află în plin proces de IMPUNERE.
Toate acțiunile EUROPEI sunt însă conectate la deciziile SUA de subordonare necondiționată și a UE.
În cazul în care viitorul președinte va prelua funcția in ianuarie, el sau ea va fi cu ochii pe un termen de maxim 254 de zile pentru a negocia fie un acord de buget cu Congresul sau PRĂBUȘIREA urmărind reducerile automate bugetare inclusiv la bugetul militar.
"Cred că PROIECTUL DE BUGET este, probabil, cea mai mare provocare cu care DEJA administrația următoare se v confrunt, și nu doar bugetul pentru apărare", a declarat Todd Harrison de la Centrul pentru Studii Strategice și Internaționale. LUMEA GLOBALĂ DEPINDE DE DECIZIILE SUA.
Marți (ieri) s-a marcat a cincea aniversare a ACTULUI DE CONTROL BUGETAR, 2011, aprobat prin LEGEA de reducere progresivă a deficitului, care a pus capac creșterilor pe BUGETUL FEDERAL pentru un deceniu. Restricțiile sale au trecut invariabil spre proiecția fiscală 2021, care să cuprindă aproape întreaga durată de patru ani a următorului președinte. În aceste CONDIȚII LEGALE trebuie să intervină O CAUZĂ EXCEPȚIONALĂ care să schimbe cursul evenimentelor stabilite deja prin lege.
Pentagonul a susținut mult timp că nu poate funcționa în mod eficient la aceste niveluri. Propunerea sa actuală pentru bugetul pe 2017, aflată în prezent în dezbaterea de către Congres, a solicitat deja un total de 113 MILIARDE $ PESTE LIMITA NORMALĂ pentru anii 2018 și 2021.
"Oricine administrație ar fi câștigătoarea alegerilor, va fi astfel OBLIGATĂ să depășească aceste limite", a spus Harrison. Argumentele se creează iată în laboratoarele dominației globale astfel încât decizia să fie cu un singur sens, DE APROBARE. "Echipa noului președinte va fi pusă în aceeași situație ca și administrația Obama care a fost SILITĂ și a trebuit să ajungă la un acord cu Congresul." Congresul? Care Congres? TOTUL este strict delimitat de BANI și iar BANI și doar UN RĂZBOI mai poate SCHIMBA cursul evenimentelor de planificare a globalizării fiindcă ROSTOGOLIREA CREDITULUI SUVERAN a devenit fantezistă fără O SCHIMBARE GLOBALĂ DE PERCEPȚIE A DATORIILOR.
Administrația Obama a reușit (uraaa...) să ajungă la un acord bugetar pe termen lung de abrogare a LEGII DE CONTROL BUGETAR, deși a susținut două Legi mai mici, pe doi ani, care a permis o creștere a bugetului de la Pentagon și aparent o scădere de cheltuieli non-apărare. Ultima dintre aceste „găselnițe” va expira la sfârșitul anului fiscal 2017 - adică 01 octombrie 2017, în mandatul NOULUI PREȘEDINTE. Fain, nu?
Mai trebuie însă și ARGUMENTE DIN TEATRELE DE OPERAȚII.
Asta înseamnă că o administrație Clinton sau Trump se va afla în fața unui TERMEN LIMITĂ de doar 254 de zile de la depunerea jurământului funcționarilor prezidențiali din 20 ianuarie 2017.
PENTAGONUL este deja avertizat de reduceri probabile care vor veni și la armată în cazul în care se va aplica LEGEA DE CONTROL BUGETAR ȘI REDUCERE A COSTURILOR așa cum a fost inițial adoptată.
REPUBLICANII au controlat ambele camere ale Congresului începând cu anul 2015. În timp ce DEMOCRAȚII ar putea câștiga controlul Senatului, aceștia însă nu sunt de așteptat să câștige cele 60 de locuri necesare pentru a trece legislația în aceste zile de dezbateri agresive.
În concluzie, REPUBLICANII probabil vor reuși să-și păstreze controlul asupra Casei Albe, a declarat și Todd Harrison de la Centrul pentru Studii Strategice și Internaționale.
Pentagonul a folosit TOTĂ oferta bugetară pe termen scurt din buget, precum contul de buget de război, FĂRĂ LIMITE datorită „operațiunilor de urgență” de peste mări și țări. Acum este într-o CRIZĂ ACUTĂ DE BUGET și aprobare de suplimentare sau VA INTRA ÎN „OFF-ACTION”.
Iată cum presiunile BUGETARE din ceste ZILE DE FOC, prefigurează deja BOMBA ce va EXPLODA în noul mandat prezidențial. Amorsarea ei se face ACUM.
VA FI RĂZBOI SUNT ȘI PREDICŢII ŞOCANTE FĂCUTE DE FOSTUL SECRETAR DE STAT AL SUA HENRY KISSINGER, ÎN ACESTE ZILE DE FOC, SUBLINIIND IMINENȚA CELUI DE AL TREILEA RĂZBOI MONDIAL!
Analiză politico-militară
Lt. col. (rtr)
Ioan CEPALIGA

duminică, 31 iulie 2016

CITIȚI CA SĂ SUPRAVIEȚUIȚI - COLAPSUL ECONOMIEI SUA

Motto:
„Cine controlează PETROLUL, controlează națiunile; Cine controlează MÂNCAREA, controlează oamenii. Dacă nu auziți tobele RĂZBOIULUI, înseamnă că sunteți surzi„
Henry Kissinger

FIRMA DE PREDICȚII / PROGNOZE a lui Bill Bonner's
http://pros.bonnerandpartners.com/1606BBLFALLDWN19/PBBLS718?_ga=1.42807843.727755043.1469883737&h=true 

Iată câteva din EVENIMENTELE deja notorii ale prognozelor sale.
1. CĂDEREA UNIUNII SOVIETICE.
2. PRĂBUȘIREA PIEȚEI DE VALORI JAPONEZE.
3. PRĂBUȘIREA PIEȚELOR BURSIERE CARE TRANZACȚIONEAZĂ CU "DOT COM (.COM)"  ÎN ANUL 2000. Înainte de 10 martie, 2000, orice stoc cu "dot com (.com)",  în numele său, a pariat pe prăbușire, avertizând public că este un pariu sigur. Era epoca anunțului "Pets.com" Super Bowl și IPO - uri-record. Același grup din Baltimore a avertizat, pe 10 martie, 2000, că mai există dor o "zi de luarea în considerare", la îndemâna jucătorilor, fiindcă stocurile „tech” ... se prăbușesc.
In acea zi de 10 martie, s-a marcat exact începutul prăbușirii stoc-Dot Com. Dovadă și NASDAQ cre a pierdut 77% din valoarea sa.
4. A FĂCUT PREDICȚIA PRĂBUȘIRII CELOR DOUĂ TURNURI GEMENE  9/11. Calculând tendințele fiindcă în 1993, un terorist ce a sosit în New York City dându-se drept un refugiat irakian. Imigrația din SUA i-au permis să se stabilească în New Jersey, în timp ce aștepta audierea pentru azil.
Acolo el a confecționat o bombă cu 1.500 de livre pe care a plasat-o într-un camion ce l-a parcat sub Turnul de Nord al World Trade Center. Explozia, credea teroristul, că va distruge Turnul de Nord, trimițându-l spre prăbușire peste Turnul de Sud. Erau CALCULE de rezistență nu ale unui amator. Peste 8 ani s-a produs distrugerea turnurilor.
5. A prezis în consecință ASCENSIUNEA TERORISMULUI MUSULMAN.
6. COLAPSUL FINANCIAR MOBILIAR DIN 2008 confirmând și predicțiile lui Nouriel Roubini, un economist american și profesor universitar la „New York & Stern School of Business” din cadrul Universității din New York care a prezis Criza economică mondială din 2007–2010 încă din anul 2005.
7. Astăzi prezice COLAPSUL ECONOMIEI SUA, iminent, cea MAI MARE CRIZĂ, inclusiv cu foamete în SUA și implicit în lumea globală.
EPICENTRUL următoarei mari schimbări mondiale va fi chiar aici în America.
Citez:
”În urmă cu aproximativ 35 de ani, am adunat un grup de analiști - inclusiv fostul șef al BBC, și un savant Oxford ... pentru a cerceta, expune, si chiar anticipa schimbările masive ale lumii.
Vă recomand să citiți "THE GREAT COLAPSUL CREDIT AMERICAN", înainte de orice discuție contradictorie sau apreciere neavizată.
Nu veți fi capabil să găsiți lucrarea la nici o librărie. De fapt, nici eu măcar nu mai pot obține volumul de la editorul meu de carte.
Scriu în prezent acest lucru (PRĂBUȘIREA ECONOMIEI SUA) de la o fermă de munte, de vite, cu priveliște spre Rhode Island ...
Sunt la 9,247 picioare deasupra nivelului mării... locație ce necesită o călătorie de șase ore, cu un vehicul cu 4 roti tractoare, pornind de la cel mai apropiat oraș...
Lucrez cu un laptop care rulează pe energie solară. Atunci când satelitul care mă conectează la lumea exterioară vine peste munți, voi trimite și alte detalii ale predicției la birourile mele din Baltimore.
Suna ciudat, eu știu, și poate că eu sunt un pic excentric.
Și, de fapt, eu nu locuiesc aici, în munți, cu „normă întreagă”. Dar e bine să știți că am un refugiu și recomand ca și voi să aveți un refugiu sigur pe undeva, mai ales că cei șase copii ai mei îmbătrânesc și se îndepărtează de mine cum și la voi cu siguranță este la fel. Pregătiți-le un loc de refugiu, garantat.
Îmi place să știu că și ei au un loc unde să se adăpostească, aici lângă mine, în caz că se întâmplă acel rău inimaginabil, în America.
Noi aici cultivăm propriile noastre legume. Noi avem propria noastră fermă de animale. De fapt, aici, la fermă, am chiar și o vie, așa că pot bea cu copii propriu-mi vin.
Între timp, pentru a ne păstra și banii în siguranță, recomand ca toată lumea să aibă o „pușculiță de aur” pe undeva.
Și, în plus, eu am gestionat, personal, investițiile mele, diversificate în valute străine dar mai ales în întreprinderi străine sau rezerve miniere. Cumpăr și pământ fertil unde se poate (România de exemplu unde-i extrem de ieftin).
Din câte știu eu, noi suntem singurii SPECIALIȘTI care am avertizat în mod constant și zgomotos despre ACEASTĂ CRIZĂ LA NIVEL MONDIAL care vine acum cu epicentru în America.
Istoria confirmă însă că toate calculele mele au fost exacte.
Astăzi urmează economia SUA și mă ÎNSPĂIMÂNT.
Dar, am învățat cu mult timp în urmă că nu poți doar să urmez mulțimea, acceptând ce propagă mas-media manipulatoare.
Doar dolari în numerar aș recomanda să aveți în timpul unei crize și nu numai dolari ci mai multe valute dar TOATE FIZIC fiindcă TOT ce e DOAR pe ecran NU VA AVEA NICI O VALOARE. Am văzut acest lucru în 2001, în timpul colapsul financiar al Argentinei.
Aurul în schimb este ca un depozit excelent de valoare, cum ar fi un cont de economii indestructibil. Și valoarea aurului va crește, exploziv. De fapt, ceea ce devine valoros într-o criză vă va șoca. LUCRURILE MĂRUNTE DIN CASĂ, tranzacționabile,  devin o AVERE incredibilă fiindcă de cele mai multe ori nu există NICI UN TIP DE BANI, care să reziste în urma unui colaps major.
Aceste obiecte mărunte, cu valoare, devin cei mai buni „BANI” la schimb contra produse.
Și, există o mulțime de multe alte exemple. Veți găsi detalii complete în "Ghidul de bani de criză: de ce bani ai nevoie pentru a avea solvabilitate în vremuri de criză."
Doar având propria gospodărie cu propria aprovizionare cu apă și cu alimentele de bază, zilnice, ESTE DE NEPREȚUIT, este mai mult decât oricare sfat financiar ca să poți să trăiești mai bine.
Eu fac ALTCEVA, fac ceva ce toată lumea evită să creadă și am speranța de a obține rezultate diferite pentru SUA și omenire DOAR DACĂ vor fi luate în considerare aceste avertizări.”
NOTĂ: Alături de teoria „Spirala morții” iată că și un grup PRIVAT de prognoză atrage atenția asupra PRĂBUȘIRII ECONOMIEI SUA.
Personal și eu am tot scris pe blogul meu despre aceste prognoze apocaliptice și nu sunt singurul care atrage atenția.
Am scris, ca și domnul Bill Bonner ce ar trebui să facă populația și cei care SPERĂ să supraviețuiască, chiar pe blogul meu, și am recomandat SĂ NU SE VÂNDĂ PĂMÂNTUL SINGURA SURSĂ REALĂ DE SUPRAVIEȚUIRE. 
http://icepaliga.blogspot.ro/2014/06/oameni-buni-treziti-va-nu-vindeti.html
Bill Bonner recomandă exact aceleași proceduri de supraviețuire. Citiți.

duminică, 17 iulie 2016

EXCEPȚIONAL, CIOLOȘ ÎN NEGOCIERI ÎN AFACERILE GLOBALE

Iată informația ce am primit-o ieri, pe TWITER ca știre fierbinte în aplicația „POPULAR IN YOUR NETWORK”: http://government.ru/en/news/23837/ despre al 11-lea Summit ASEM, din Mongolia aflat la împlinirea a 20 de ani de la înființare. http://www.aseminfoboard.org/
CIOLOȘ SUSȚINE CA ROMÂNIA SĂ SE AFILIEZE LA PROIECTELE ORGANIZAȚIILOR ECONOMICE ASIATICE.
ATRAGE ATENȚIA VITEZA CU CARE SE DERULEAZĂ ACORDURILE CE SE SEMNEAZĂ ACUM, PE PROIECTE GLOBALE LUNGI, DE SUTE DE ANI, PENTRU VIITORUL OMENIRII.
NOUL FMI SPRIJINĂ DIRECT ACESTE PROIECTE DE LA CEL MAI ÎNALT NIVEL.
„Reuniunea Asia-Europa (ASEM) a fost stabilită în mod oficial, la primul Summit ASEM în martie 1996, în Bangkok, Thailanda. ASEM are în prezent 53 de parteneri, inclusiv 31 de membri europeni (28 de state membre ale UE, plus Norvegia, Elveția și Comisia Europeană) și 22 de membri din Asia (10 economii ASEAN plus Australia, Bangladesh, China, Japonia, India, Kazahstan, Mongolia, Noua Zeelandă, Pakistan, Rusia, Coreea de Sud și ... Secretariatul ASEAN).
Bienal au loc reuniuni la nivel înalt ASEM ale șefilor de stat și de guverne ce se desfășoară alternativ în Asia și Europa.
Rusia s-au alăturat ASEM, la al optulea summit-ul de la Bruxelles, în octombrie 2010.
Noi, a spus Medvedev la reuniunea din Mongolia, oferim suport pentru armonizarea proceselor de integrare în zona ASEM, care include ATENȚIE!!! - EUROPA, ASIA și ASIA PACIFIC.
Cu un an în urmă, EAEU - care se dezvoltă foarte rapid, a semnat un acord de liber schimb și cu Vietnam (vezi și vizita lui Cioloș în Vietnam și China pentru tatonarea viitorul asociației), iar acum ne consultăm cu privire la acordurile comerciale preferențiale cu mai mult de câteva ZECI DE ALTE ȚĂRI ale lumii (probabil și România?)
China este unul dintre partenerii noștri de frunte în acest sens. Am lansat discuțiile asupra unui acord comercial și economic între EAEU (gestionat de Rusia) și China. De asemenea, lucrăm pentru a dezvolta un parteneriat economic larg, bazat pe inițiativa EAEU și „Silk Road” (Noul Drum al Mătăsii) devenit „Centura Economică a Chinei” cu întreaga lume.
Această idee a fost susținută și de liderii din Asia de Sud-Est (vezi Vietnam), la summit-ul ASEAN-Rusia, care a avut loc la Soci acum două luni. Mai mult decât atât, sa decis ca Organizația de Cooperare Shanghai (OCS), inclusiv a membrilor noi ai acesteia - India și Pakistan să participe nemijlocit și activ la acest proiect GLOBAL „Silk Road”. Efectul acestei cooperări ar fi fost și mai mare dacă și partenerilor noștri din UE s-ar fi alăturat CONSTRUCTIV, pentru pacea globală.”
Să fi fost România mai lucidă și să testeze cooperarea prin vizita de lucru a lui Cioloș? Oricum proiectul lui Ponta se dovedește a fi de viitor chiar dacă pentru UE nu era agreat locul lui Pont în proiectul „tigrul Europei, România” numit astfel de președintele Chinei.
ATENȚIE !!! Premierul Dacian Cioloș a vorbit la Summitul ASEM, care a avut loc în Mongolia, la Ulan Bator, despre rolul României în cadrul proiectelor de interconectare dintre Europa și Asia, potrivit unui comunicat de presă al Guvernului transmis, sâmbătă, unde a prezentat argumentele în favoarea TRANSFORMĂRII ROMÂNIEI ÎNTR-UN PUNCT NODAL pentru proiectele de interconectare dintre Europa și Asia, fie că este vorba despre infrastructura de transport de mărfuri, de energie, despre comunicații sau relații interumane și culturale. Prim-ministrul a evidențiat avantajele conferite de poziția geografică a României și legătura prin fluviul Dunărea cu Europa, până la Marea Baltică.
Interesant dacă vom fi și susținuți financiar de Noul FMI pentru proiectul GLOBAL „Silk Road” având handicap „Tratatul de la Lisabona” prin care DECIDENT este NUMAI UE și CE.
Și șocat de evenimentele din Turcia și Franța, premierul Dacian Cioloș a promovat inițiativa României de înființare a unui Tribunal Internațional pentru condamnarea crimelor terorismului, se arată în comunicatul Guvernului.
Cioloș UITĂ faptul că EXISTĂ un Tribunal Internațional și o Curte Penală Internațională.
Nu știe însă că nici ONU nu a redefinit ÎNCĂ „agresiunea și agresorul” iar TERORISMUL are deja fațete inacceptabile, termenul definind „teroriști buni și teroriști răi” inclusiv la Geneva în negocierile de pace pentru Siria. Atunci mă întreb rezonabil, la ce INSTANȚĂ se referă?
Ce mandat a avut din partea României și mai ales a UE de intră cu bocancii în meandrele unei politici păguboase dictate DOAR de Bruxelles prin CE și UE?
ECONOMICUL are avantajele lui chiar dacă UE joacă FRECVENT la două capete, mai ales Germania. România poate iniția afaceri economice pe principiul Pieței Libere.
Principala problemă a Europei și a occidentului este vizavi de acceptul GESTIUNII în acest proiect de comunicații și infrastructură multimodală a CHINEI „Silk Road” și a organizațiilor de cooperare de mai sus care dețin supremația. De aia și bagă bețe-n roate și minimizează proiectul asiatic.
Mă bucură SURPRIZA creată de Cioloș dar mă tem de „darurile grecești” ale politicienilor.
Sâmbătă dimineață, premierul a participat la o reuniune informală de coordonare între șefii de stat și de guvern europeni aflați la summit privind situația din Turcia.
S-a dus să raporteze ÎNTÂI AICI ce a făcut în Asia? Șeful Executivului, Cioloș, a avut o serie de întrevederi bilaterale cu premierii din Mongolia, China, Kazahstan, Singapore, Polonia și cu președintele Elveției și cel al Comisiei Europene.
În urma acestei reuniuni, a rezultat o declarație comună a președinților Consiliului European, Donald Tusk, Comisiei Europene, Jean-Claude Juncker, și a Înaltului reprezentant pentru politica externă și de securitate a Uniunii Europene, Federica Mogherini. Apoi, Cioloș a avut, de asemenea, discuții informale cu președintele Consiliului European, prim-miniștrii guvernelor din Olanda, Luxemburg, Slovacia, Malta, Rusia, cu vicepreședintele Indiei, precum și cu Federica Mogherini și la final cu secretarul general ASEAN.
O fi primit Cioloș ACORDUL, pentru România, de lansare a afacerilor spre Asia? 
Mă întreb în baza Tratatului de la Lisabona prin care România a fost predată către CE și UE iar Președinția și Guvernul României sunt doar de DECOR în politicile UE.
Ponta fiindcă nu i-a consultat a fost eliminat.
Interesant, nu?
Fiindcă Occidentul are după cum se vede inclusiv în Turcia, conflicte și pentru TRASEIELE de petrol și gaze care tind să devină „rezervorul Europei” dar și al lumii cu originea în Orientul Mijlociu unde s-a implicat militar și Rusia în sprijinul Siriei.

sâmbătă, 16 iulie 2016

LOVITURI DE ... INTERESE

Să lăsăm loviturile de stat care, așa cum vin tot așa uneori și dispar pentru a-și linge rănile și să vedem mai atent TENDINȚELE ECONOMICE care determină și aceste lovituri de ... INTERESE.
Să nu uităm implicare DIRECTĂ a Turciei în jocurile islamiste atât în Siria de unde a beneficiat de resurse aproape gratis și încercarea de intimidare a UE cu puterea sa de decizie asupra fluxurilor migrației islamiste. Nu uitați de incidentele cu Rusia și EȘECURILE scandaloase privind OFENSIVELE ce le pregătea pentru ocuparea Siriei. Nici „Noul Drum al Mătăsii” nu trebuie uitat și nici bătălia prezentă pentru TRASEELE de gaze și petrol dar mai ales a supremației ȘEFULUI care decide gestionare conductelor. Numeroasele atentate teroriste din ultimii ani sunt legate așadar de neînțelegerile celor ce fac cest joc de mercenariat și comenzile primite dar NEONOATE potrivit înțelegerii. Totul, absolut totul este cauzat de BANI și INTERESE foarte mari, foarte foarte mari.
http://icepaliga.blogspot.ro/2016/06/razboiul-vara-asta-se-joaca-la-pro.html
Se crede că membrii acelui "guvern din umbră" ce ar fi declanșat lovitura de stat sunt participanți la mișcarea Hizmet creată de Gulen. Gulen însă ATENȚIE!!! de mai mulți ani trăiește în Statele Unite, în Pennsylvania, în așa-numitul exil auto-impus. Oare ca membră NATO Turcia nu putea cere extrădarea lui Gulen? Care sunt jocurile, mi-e greu să nu gândesc? BANUL este mereu ... vinovat.

Președintele turc Recep Tayyip Erdogan a cerut autorităților germane să-i acorde permisiunea de a intra în țara lor. De ce??? O încărcătură puternică a explodat în Aeroportul Internațional Ataturk din Istanbul, a publicat Reuters. Anterior, CNN canal TV a comunicat că planul Președintele turc Erdogan era să decoleze din aeroportul din Istanbul (după aterizare). "Spațiul aerian este închis. Orice avion va fi doborât la pământ," a declarat prim-ministrul Binali Yildirim. Știrile curg după interese.




Autoritățile turcești au închis și strâmtoarea Bosfor pentru trecerea TANCURILOR PETROLIERE (majoritatea rusești), comunică Reuters referindu-se la declarația operatorului GAC. Pericol de explozie și blocarea catastrofică.
În prezent se comunică faptul că armata a preluat controlul dar nu se știe exact pentru cine deși curg știrile că lovitura a eșuat. Vom vedea și URMĂRILE legii marțiale.
Iată că, în paralel cu Brexitul ce a zguduit vechiul sistem UE, Prim-ministrul rus Dmitri Medvedev și președintele elvețian Johann Schneider-Ammann au discutat despre perspectivele lor asupra unei zone de liber schimb între Uniunea Eurasiatică Economică (EAEU) și Asociația Europeană a Liberului Schimb (AELS) discuții ce au avut loc la summit-ul ASEM în Mongolia unde a venit și președintele elvețian. Vă rog să sesizați cum se REACTIVEAZĂ acest mijloc economic, mai ales pentru Marea Britanie care a și fondat organizația fiind umilită de UE prin deciziile sale inepte și extremiste.
Spre deosebire de UE însă, AELS nu este o uniune vamală, ceea ce înseamnă că fiecare stat membru AELS poate stabili în principiu liber taxele vamale și politica comercială externă privind state terțe (non-AELS).
Azi AELS cuprinde  doar ISLANDA, LIECHTENSTEIN, NORVEGIA și ELVEȚIA. Celelalte state au aderat la UE. Membrii fondatori au fost REGATUL UNIT AL MARII BRITANII ȘI AL IRLANDEI DE NORD, Danemarca, Norvegia, Suedia, Austria, Elveția și Portugalia. Finlanda a devenit membru asociat în 1961 (devenind membru cu drepturi depline în 1966), iar Islanda în 1970. Liechtenstein se alătură AELS în 1991.
Cred că ați sesizat ORIZONTUL ce se prefigurează în NOILE ALIANȚE ECONOMICE ale Europei ATENȚIE sub bagheta Marii Britanii când pupincuriștii o și puneau deja la zid, dar Rusia vrea să devanseze lucrurile.
Personal văd o legătură extrem de fină, PROFESIONISTĂ, între ce se întâmplă în Franța, Europa, Turcia, Siria etc.etc. și așa cum scriam recent  RĂZBOIUL VARA ASTA SE JOACĂ LA PRO-RESURSE și este un război de anvergură GLOBALĂ cu efecte de lungă durată. Vara dar și toamna vor fi extrem de CALDE. http://icepaliga.blogspot.ro/2016/06/razboiul-vara-asta-se-joaca-la-pro.html
Vă mai rețin doar cu știrea că din septembrie 2016, OFICIAL, cu acordul părților FMI, China intră ȘI în jocul valutar al DST-ului vechiului FMI cu yuanul chinezesc. Se pregătește în drept în subsidiar, dar în fapt ... ÎN PRINCIPAL, lansarea noii monede globale a Noului FMI care să fie moneda de rezervă globală la dolarul american ce este în prăbușire.
Să nu credeți că SUA stă ca fazanul și așteaptă să audă pocnitura armei, financiare, cum pleacă.
Am scris destul de mult pentru public referitor la acest subiect pe blogul meu.
Citiți și nu vă înghesuiți că mai este ÎNCĂ activ blogul și cenzura se manifestă în forme tot mai sofisticate și în țară, față de forțele NAȚIONALISTE.
Doamne ocrotește-i pe români oriunde s-ar afla!

duminică, 3 iulie 2016

PUTIN "LUPTA A DEVENIT INEVITABILĂ"

După ce Rusia  făcut publică scrisoare deschisă a unor diplomați, adresată Rusiei, pentru a accepta un ATAC COORDONAT asupra Siriei pentru înlăturarea lui Assad și a armatelor sale în favoarea „opoziției” instruite de CIA și să accepte dezmembrarea țării pe fracțiunile opozante, iată că a venit rândul Rusiei să facă un apel public spre pace.
"Administrația Obama nu vrea pace în Siria. Rușii în cele din urmă recunosc faptul că Statele Unite nu ar coopera sub nici o formă în menținerea efortului de încetare a focului și nu vor un atac coordonat împotriva statului islamic și Al-Qaeda pentru pacea din Siria.
Într-adevăr, după cum a explicat Lavrov, SUA a chemat din nou Rusia să nu bombardeze Al-Qaeda, unde au ei reprezentanți, împotriva chiar a două rezoluții ale Consiliului de Securitate al ONU care cer eradicarea ISIS și fracțiunilor asociate. Mari convoaie, sunt prezentate și video, cum se întorc din Turcia la "rebelii" care, ca de obicei, împărtășesc scopurile Al-Qaida și altor teroriști definiți de ONU."
Este o declarație care ne întoarce la remarcile făcute de președintele Putin la Valdai, încă din 22 octombrie 2015: "ÎN CAZUL ÎN CARE LUPTA ESTE INEVITABILĂ, TREBUIE SĂ NE LOVEASCĂ MAI ÎNTÂI."
Și, Turcia, a lovit Rusia, doborând avionul său din Siria și chiar a amenințat cu alte represalii militare.
Rusia s-a retras însă din Siria când Turcia și Arabi Saudită au pregătit un atac terestru pornind din Turcia fiind o mișcare excelentă care a surprins interesele statelor ce doresc resursele din Siria.
Rusia și-a stabilit propriile interese, oportunitățile și limitele pentru a rezolva problemele și conflictele prin canale diplomatice (Geneva dar și la ONU). Această decizie a devenit pentru unii observatori o greșeală pe care Putin a făcut-o publică. Mai degrabă Putin a vrut să arate lumii atitudinea ambiguă, cu extensie de focar de rea-credință a partenerului său american.
Putin este conștient de faptul că orice RĂZBOI între Rusia și Statele Unite ar fi fatal pentru ambele părți. Cel puțin asta este ceea ce cred și rușii care trăiesc în SUA și în mod special iau cunoștință de natura armelor utilizate, fiecare putând avea un efect devastator.
Deocamdată, renașterea conflictelor prin REVENIREA Rusiei în Siria este motivată de necesitatea de a pune capăt terorismului și pretențiilor Washingtonului care doresc să-și însușească puterile statului sirian în scopuri proprii.
FAZA NEGOCIERILOR S-A TERMINAT, A ANUNȚAT PUTIN.
"Fără război și fără zumzetul amenințărilor pentru intervenție militară în Siria, în această săptămână rușii și-au aterizat FORȚELE TERESTRE ȘI PARAȘUTIȘTI în portul Tartus pentru a sprijini armata Assad cu 3.000 de voluntari ruși trimiși în regiune în ultimele săptămâni și pentru a stimula coordonarea UNITARĂ a armatei siriene cu cea arabă. Surse siriene au declarat că personalul de comandă rus care a coordonat operațiunile de sprijin aerian toamna trecuta a revenit la Hmeimim bază militară în provincia Latakia pentru a începe pregătirea de noi operații."
O atenție deosebită se acordă și luptelor din nordul Irakului care pot contamina regiunea.
Cred că aceste evoluții nu sunt doar circumstanțiale. Este mai mult fiindcă presupusul "partener", și-a pierdut în acest moment toată credibilitatea și a devenit un adversar periculos, care trebuie să fie eliminat. FAZA DE NEGOCIERE ESTE COMPLETĂ. Se presupune că partenerii americani și nu numi nu au făcut pași spre pace și au acționat într-un mod subversiv, pentru a servi cel mai bine, NUMAI interesele sale care rămân aceleași: preluarea controlului asupra Siriei și a tuturor statelor care refuză să se supună hegemoniei aliaților americani.
Președintele rus, Vladimir Putin, adept al unei diplomații deschise, a trimis astăzi 04-07-2016 o telegramă de felicitare președintelui SUA, Barack Obama, cu ocazia sărbătorii federale din SUA - ZIUA INDEPENDENȚEI, a comunicat, azi, luni, 04-07-2016 serviciul de presă al Kremlinului.
Forte interesantă este însă continuarea telegramei: „Statele Unite ale Americii sărbătorește în acest an și o altă aniversare importantă, 240 de ani de la independența Americii față de ... Marea Britanie.
Intrăm într-o strategie în care RĂZBOIUL A DEVENIT INEVITABIL și trebuie să fie câștigat de una din părți. Nu există nici o îndoială că intențiile adversarului principal, Statele Unite și NATO continuă să încerce să preia controlul asupra lumii, inclusiv Rusia, China, Brazilia, India și Africa Sud (BRICS) și nu numai. Obama tânjește după VICTORIE la final de mandat.
ATENȚIE OAMENI BUNI !!! Lunile următoare, vară/toamnă, vor fi DECISIVE pentru VIITORUL UNEI MARI PĂRȚI A OMENIRII. 
"LUPTA A DEVENIT INEVITABILĂ"
Se observă că TOATE mișcările de trupe din teatrele de operații, vizează cooperarea cu forțele de operații care vizează INTERESELE ... DIN SIRIA.
RĂZBOIUL „VARA ASTA SE JOACĂ LA PRO” - RESURSE http://icepaliga.blogspot.ro/2016/06/razboiul-vara-asta-se-joaca-la-pro.html
DEVIN VITALE RESURSELE ENERGETICE. 
ROMÂNIA LE OFERĂ DEGEABA.

vineri, 1 iulie 2016

NOSTALGII DE TRANSMISIONIST

Am citit pe facebook despre un eveniment al transmisioniștilor Centrului 105 Comunicații RMNC https://www.facebook.com/plugins/post.php?href=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2FACMIRR%2Fposts%2F1627834204201550&width=500
Fiind interesat de evoluția Centrului am aflat, ca istorie, că are o tradiție interesantă. Citește!
CENTRUL 105 COMUNICAŢII R.M.N.C.
- 20 IULIE 1969 -
20.07.1969 – a luat fiinţă Batalionul 105 Transmisiuni în baza Ordinului Ministrului Forţelor Armate, transmis de către Comandantul Trupelor de Transmisiuni cu nr. 003180 din 21.07 1969.
03.10.1970 – înmânarea Drapelului de luptă Batalionului 105 Transmisiuni, în baza ordinului ministrului forţelor armate nr. M-42 din 03.08.1970.
14.07.1996 - înmânarea unui nou Drapel de luptă Batalionului 105 Transmisiuni.
01.04.2006 – schimbarea denumirii Batalionului 105 Transmisiuni în Centrul 105 Comunicaţii R.M.N.C. şi intrarea în vigoare a unui nou stat de organizare, ca urmare a operaţionalizării unităţii în baza Ordinului şefului Statului Major General nr. B.5/207 din 30.01.2006 şi a Ordinului comandantului Comandamentului Transmisiunilor, Informaticii şi Electronicii nr. BS-63/RU B-01521/2006.

Și cu ocazia asta am revăzut și evoluția PRINCIPALELOR REPERE ISTORICE ALE TUTUROR UNITĂŢILOR MILITARE SUBORDONATE COMANDAMENTULUI COMUNICAŢIILOR ŞI INFORMATICII.
Era vorba și de viața mea ca și transmisionist, nu?
Cum sunt încă destul de bine conectat la noutățile din sistemele de transmisiuni și informatică, am încercat să-mi fac o idee de sinteză a diferențelor de evoluție a sistemelor operative și civile mai ales că încă de prin 1990 se vehicula vorba că România va deveni unul din cele mai importante noduri de comunicații și informatică militare americane din Europa iar Congresul SUA a probat solicitarea ca pe absolut TOTE procesoarele Intel (Microsoft și nu numai) să fie instalate porți de acces de securitate ale NSA securizate, accesibile oriunde în lume. Era vorba doar de procesor dar astăzi s-a extins gama de acces pentru oricare producător de componente informatice. România era extrem de rămasă în urmă ca și tehnică militară deși eforturile erau colosale obținând unele vârfuri la unele categorii de arme.
Am avut ocazia să lucrez și să cunosc sisteme de transmisiuni de toate tipurile, inclusiv operative, de interceptare sau cum ar fi cele ale comunicaților TO sau Inter C (inter MI) dar și tehnica nouă de prin Taiwan sau Singapore ce fusese inaccesibilă în gama sa largă de utilizări deși au fost soluții de aprovizionare securizate. Dar trecând în retragere în 1995 am fost nevoit să fiu expert pentru tehnica necesară unui management performant și de prelucrare a datelor. Așa m-am menținut în contact cu foarte multe din noutățile explozive ale anilor de după 1989.
Iată câteva repere care trebuie să ne pună în gardă mai ales astăzi.
Multe din firmele care dezvoltă sisteme antivirus au descoperit malware care acţionau chiar și DE ANI DE ZILE PE CALCULATOARELE ŢINTĂ, îndeplinindu-şi misiunea fără să fie descoperite, semnalate şi eventual anihilate.
În aceste cazuri, calculatoarele ţintă erau calculatoare aparţinând organizaţiilor guvernamentale ale mai multor ţări importante. Se poate vorbi de capabilităţi ofensive dezvoltate la nivel de STATE.
Așadar urgentarea creării de STRUCTURI şi politici în domeniul cibernetic, care să ne permită îndeplinirea rolului pe care singuri ni l-am asumat de exemplu în relația de securitate cibernetică cu Ucraina ce devenea vitală. Aafirmam că este necesară dezvoltarea unei „STRUCTURI DE FORŢĂ, OPTIMĂ”, care să facă faţă acestor noi realităţi şi nevoi ce nu sunt DELOC exagerate.
Concepţia presupunea crearea a trei tipuri de forţe cibernetice, fiecare cu roluri şi responsabilităţi specifice: 1. forţe de CERCETARE cibernetică, 2. forţe de RĂZBOI cibernetic şi 3. forţe de PROTECŢIE cibernetică.
Multe țin chiar de cibernetică și robotică și mai puțin de aplicațiile soft utilizate.
Forţele de cercetare şi de protecţie cibernetice se vor ocupa cu ameninţările asupra infrastructurii şi reţelelor DoD (Department of Defense). A treia structură, cea de RĂZBOI, va fi responsabilă de planificarea şi execuţia operaţiilor ofensive şi atacurilor în spaţiul cibernetic.
Crearea acestor structuri presupunea înfiinţarea și a 4000 de funcţii noi de militari şi civili, care se vor adăuga la cele circa 700 existente. Se recunoaşte astfel nevoia și acum de profesionişti în securitatea cibernetică, care să posede abilităţi avansate în domeniu și să nu mai „extrădăm” hakerii noștri. S-au şi creat programe speciale de şase luni de instruire, gândite astfel încât să transmită cursanţilor experienţa acumulată de specialiştii din armată, bănci, FBI şi alte organizaţii.
Se ştie de asemeni că Rusia şi-a înfiinţat prima şcoală avansată încă din 1994. China organizează competiţii şi programe de instruire, care se desfăşoară în fiecare district, cel puţin din 2003. Recentele aplicații comune China Rusia cu scopul de a crea un sistem COMUN, UNITAR de conducere a apărării spațiale OCS sub umbrela rachetelor strategice S-400 și în curând S-500 susținute în management de sistemele integrate C-4 caree sunt extrem de avansate ca și armonizare.

CE ARE ROMÂNIA ÎN CEST MOMENT? 
Deși nu sunt suficient de informat dar sunt suficient de atent ca și comparație a vitezelor publice și militare de transmitere a datelor, îndeosebi în sistemele de apărare aeriană și de lovire cu rachete pot afirma că suntem copilași, nărăvași.
Nu cred că mai sunt specialiști militari care să nu observe că sistemele de comunicații informatice (voce, video, date) CIVILE nu au ajuns deja la viteze de 1Gb/s iar personal lucrez cu 500Mb/s pentru download și 25 Mb/s la upload (vezi foto atașată exact la cest moment) Rețeaua WiFi oferită eu am abandonat-o fiindcă îmi reducea din viteza dorită.
Iată un extras dintr-o publicație militară românească privind COMPARAREA acestor viteze DE MELC realizate de echipamentele militare actule.
Redau exact informația pentru a nu exista dubii și interpretări privind capacitățile comunicațiilor militare prezentate. Numărul de canale și CARDURI de acces la comunicație este o altă problemă a mijloacelor fixe și mobile care-ți pune și CORDUL la bruiaje de contaminare. Informați-vă mai mult de pe situl http://www.cissb.ro sau din postarea mea http://icepaliga.blogspot.ro/2014/10/protectia-la-radiatii-neionizante.html unde abordez problema PROTECȚIEI la radiațiile ne-ionizante.
” Reţeaua de Transmisiuni Permanentă (RTP) este catalogată ca CEA MAI IMPORTANTĂ componentă a REŢELEI MILITARE NAŢIONALE DE COMUNICAŢII (RMNC), asigurând suportul de comunicaţii de voce şi date pentru TOATE (atenție!!! TOATE) categoriile de forţe ale armatei.
Ca orice reţea de comunicaţii, RTP-ul trebuie să răspundă tuturor NEVOILOR UTILIZATORILOR şi, din această cauză, se află într-un continuu proces de modernizare, upgradare.
Dacă în momentul realizării RTP, comunicaţiile de voce reprezentau peste 90% din traficul din reţea (personal am realizat cu mijlocele civile la dispoziție o rețea „birou extins sistem VOIP la costul doar al internetului dar cu o bandă garantată. Acasă am instalat un aparat LAN Phone 201 Welltech și aveam posibilitatea să vorbesc GRATIS ÎN TOATĂ LUMEA pe internet având UN NUMĂR DE APEL UNIC recunoscut în internet. Calitatea depindea de viteza internetului și banda optim alocată. Ulterior cu oferta din piață am trecut la sisteme avansate de management ale firmei).
Treptat, odată cu dezvoltarea comunicaţiilor de date din armată, ponderea comunicaţiilor de voce a scăzut simţitor, ajungând astăzi la max. 20% din traficul din reţea. Acest lucru NU A FOST DETERMINAT DE O SCĂDERE A NUMĂRULUI DE APELURI DE VOCE DIN REŢEA, CARE, PARADOXAL, A CRESCUT, ci de un număr tot mai mare al comunicaţiilor de date pentru diferite APLICAŢII.


În acest moment, RTP asigură suportul necesar de date pentru o serie de programe importante de modernizare şi operaţionalizare a forţelor cum ar fi:
1. Sistemul informatic integrat al MApN, INTRAMAN;
2. Sistemul de asigurare a suveranităţii aeriene, ASOC;
3. Sistemul de SENZORI de radiolocaţie tridimensional, de mare altitudine, FPS-117; A nu se confunda cu FPS-ul care a DISTRUS ECONOMIA NAȚIONALĂ
4. Sistemul de schimb al datelor de zbor, FDEx;
5. Sistemul de difuzare a imaginii aeriene unice recunoscute, STASA;
6. Sistemul meteorologic integrat, SIMIN;
7. Sistemul de control al traficului pe mare, SCOMAR;
8. Sistemul de avertizare şi raportare a situaţiei nucleare, bacteriologice şi chimice, SAR NBC;
9. Conducerea elementelor de POLIŢIE AERIANĂ;
10. Sistemul de coordonare şi planificare a mişcării, SIPLANET;
11. Sistemul criptat de videoconferinţă al M.Ap.N, VTC
12. Sistemul integrat de coordonare a mişcării ADAMS;
13. Sistemul logistic integrat AILS;
14. Sistemul integrat pentru managementul carierei militare;
15. Sistemul de senzori de radiolocaţie tridimensională de medie şi joasă altitudine, GAP-FILLER;
16. Sistemul de Comandă Control Aerian Naţional (SCCAN) integrat în sistemul NATO (ACCS).
Pentru a răspunde acestor nevoi URIAȘE de comunicaţii de date, modernizarea RTP este și acum absolut necesară.
Personal, după ce am instalat sistemul de management al transporturilor firmei prin GPS a trebuit să duc „o bătălie” continuă pentru operaționalizarea CORECTĂ a utilităților și de introducere a indicatorilor de management CONTRAOLABILI. 
În forma sa iniţială, capacitatea maximă a canalelor de date era de ATENȚIE!!! 128Kb/s, prin unităţile de date EDATA. Mai târziu au fost achiziţionate şi alte tipuri de unităţi (MDATA capacitate maximă pe canal 256Kb/s, BRIDGE capacitate maximă pe canal 1Mb/s) sau module (MIU-IP capacitatea maximă a canalului de 1,92Mb/s) pentru canale de date de viteză mai mare. Întrucât echipamentul de bază al RTP, comutatorul digital CD141, nu poate să lucreze decât cu fluxuri de 2Mb/s, capacitatea maximă a unui canal de date pus la dispoziţia utilizatorului fiind de 1,92Mb/s (din cei 64 de sloţi ai unui flux D1, 2 sunt utilizaţi pentru sincronizare şi semnalizări).
Tipurile de CARDURI care se găsesc în compunerea MPS-urilor din RTP sunt următoarele:
A. CARDUL MSM - este cardul de management al MPS, echivalentul TBCU de la CD, cu rolul de management şi control al echipamentului, managementul traficului, sincronizare şi comutaţia celulelor ATM. Poziţiile pe care le ocupă sunt standard, respectiv poziţiile 13 şi 14 (cele orizontale) de la MPS115 şi poziţia 3 de la MPS145.
B. CARDUL ATM MRFEC - este cardul de interconectare între MPS-uri, are 3 porturi, pe fiecare dintre ele putându-se realiza o singură conexiune. Fiecare port se poate seta să lucreze la viteze diferite, în funcţie de tipul de interfaţă a echipamentului la care se conectează. În RTP, în general, se utilizează echipamente cu interfaţă electrică G703, iar vitezele permise sunt standard şi au următoarele valori: 2Mb/s (echipamente radioreleu MH344, MH313x), 8Mb/s (echipamente radioreleu MH344, MH938) şi 34Mb/s (echipamente radioreleu MH544, MH88).
C. CARDUL EURA - este cardul de interconectare dintre MPS şi echipamente de comutaţie sau multiplexare (CD141, CD115 etc) care poate lucra la viteze cuprinse între 256kb/s şi 2Mb/s. Un card EURA are 4 porturi, iar pe fiecare port se poate realiza o singură conexiune cu un echipament de comutaţie sau multiplexare.
D. CARDUL IP10100 - este un card care pune la dipoziţia utilizatorului 8 porturi Ethernet 10/100 Mb/s pentru conectarea cu reţele locale (LAN). Acest card permite transportul frame-urilor ethernet prin reţeaua ATM. De asemenea, permite routarea IP. Pe fiecare din cele 8 porturi pot fi definite una sau mai multe reţele virtuale. cardul FO - este cardul care permite interconectarea cu alte MPS-uri utilizând ca mediu de transmisie fibra optică. Un astfel de card are 4 porturi iar viteza pe fiecare port este de 155Mb/s.
E. și nu în ultimul rând CARDUL ISDN - este cardul care permite tranzitarea transparentă prin reţeaua ATM a fluxurilor cu semnalizare ISDN (prin 2002-2003 personal, am contractat de la fostul RomTelecom fluxuri ISDN pentru extinderea birourilor din țară ale firmei. Problema a devenit imposibil de realizat datorită inexistenței circuitelor de cupru minim 0,4mm care să permită conectarea fluxurilor și am utilizat un mix de comunicații radio, fibră optică, dar și circuite fizice pentru  interconecta locațiile punctelor de lucru ale firmei). Acest card are 4 porturi iar pe fiecare port este realizată o singură conexiune şi este utilizat pentru interconectarea staţiilor de bază TETRA cu centrul de management TETRA.
F. CARDUL MRSER - este cardul care permite conectarea cu echipamente cu interfață de tip serial, la viteze cuprinse între 50b/s şi 52Mb/s.”
SUSA: http://www.cissb.ro
Dacă sunteți curioși puteți găsi pe blogul meu și alte informații privind propunerile mele pentru MApN și perfecționarea Sistemului Național de Securitate.

Lt.col. (rtr) neavansat la colonel prin abuz
Ioan CEPALIGA

NOSTALGII DE TRANSMISIONIST

Am citit pe facebook despre un eveniment al transmisioniștilor Centrului 105 Comunicații RMNC https://www.facebook.com/plugins/post.php?href=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2FACMIRR%2Fposts%2F1627834204201550&width=500
Fiind interesat de evoluția Centrului am aflat, ca istorie, că are o tradiție interesantă. Citește!
CENTRUL 105 COMUNICAŢII R.M.N.C.
- 20 IULIE 1969 -
20.07.1969 – a luat fiinţă Batalionul 105 Transmisiuni în baza Ordinului Ministrului Forţelor Armate, transmis de către Comandantul Trupelor de Transmisiuni cu nr. 003180 din 21.07 1969.
03.10.1970 – înmânarea Drapelului de luptă Batalionului 105 Transmisiuni, în baza ordinului ministrului forţelor armate nr. M-42 din 03.08.1970.
14.07.1996 - înmânarea unui nou Drapel de luptă Batalionului 105 Transmisiuni.
01.04.2006 – schimbarea denumirii Batalionului 105 Transmisiuni în Centrul 105 Comunicaţii R.M.N.C. şi intrarea în vigoare a unui nou stat de organizare, ca urmare a operaţionalizării unităţii în baza Ordinului şefului Statului Major General nr. B.5/207 din 30.01.2006 şi a Ordinului comandantului Comandamentului Transmisiunilor, Informaticii şi Electronicii nr. BS-63/RU B-01521/2006.

Și cu ocazia asta am revăzut și evoluția PRINCIPALELOR REPERE ISTORICE ALE TUTUROR UNITĂŢILOR MILITARE SUBORDONATE COMANDAMENTULUI COMUNICAŢIILOR ŞI INFORMATICII.
Era vorba și de viața mea ca și transmisionist, nu?
Cum sunt încă destul de bine conectat la noutățile din sistemele de transmisiuni și informatică, am încercat să-mi fac o idee de sinteză a diferențelor de evoluție a sistemelor operative și civile mai ales că încă de prin 1990 se vehicul vorba că România va deveni unul din cele mai importante noduri de comunicații și informatică militare americane din Europa iar Congresul SUA a probat solicitarea ca pe absolut TOTE procesoarele Microsoft și nu numai să fie instalate porți de acces de securitate ale NSA securizate, accesibile oriunde în lume. România era extrem de rămasă în urmă ca și tehnică militară deși eforturile erau colosale obținând unele vârfuri la unele categorii de arme.
Am avut ocazia să lucrez și să cunosc sisteme de transmisiuni de toate tipurile, inclusiv operative, de interceptare sau cum ar fi cele ale comunicaților TO sau Inter C (inter MI) dar și tehnica nouă de prin Taiwan sau Singapore ce fusese inaccesibilă în gama sa largă de utilizări deși au fost soluții de aprovizionare securizate. Dar trecând în retragere în 1995 am fost nevoit să fiu expert pentru tehnica necesară unui management performant și de prelucrare  datelor. Așa m-am menținut în contact cu foarte multe din noutățile explozive ai anilor de după 1989.
Iată câteva repere care trebuie să ne pună în gardă mai ales astăzi.
Multe din firmele care dezvoltă sisteme antivirus au descoperit malware care acţionau chiar și DE ANI DE ZILE PE CALCULATOARELE ŢINTĂ, îndeplinindu-şi misiunea fără să fie descoperite, semnalate şi eventual anihilate.
În aceste cazuri, calculatoarele ţintă erau calculatoare aparţinând organizaţiilor guvernamentale ale mai multor ţări importante. Se poate vorbi de capabilităţi ofensive dezvoltate la nivel de STATE.
Așadar urgentarea creării de STRUCTURI şi politici în domeniul cibernetic, care să ne permită îndeplinirea rolului pe care singuri ni l-am asumat de exemplu în relația de securitate cibernetică cu Ucraina devenea vitală. A afirma că este necesară dezvoltarea unei „STRUCTURI DE FORŢĂ, OPTIMĂ”, care să facă faţă acestor noi realităţi şi nevoi nu este DELOC exagerată.
Concepţia presupunea crearea a trei tipuri de forţe cibernetice, fiecare cu roluri şi responsabilităţi specifice: forţe de MISIUNE cibernetice, forţe de LUPTĂ cibernetice şi forţe de PROTECŢIE cibernetice.
Forţele de misiune şi de protecţie cibernetice se vor ocupa cu ameninţările asupra infrastructurii şi reţelelor DoD. A treia structură va fi responsabilă de planificarea şi execuţia operaţiilor ofensive şi atacurilor în spaţiul cibernetic.
Crearea acestor structuri presupunea înfiinţarea a 4000 de funcţii noi de militari şi civili, care se vor adăuga la cele circa 700 existente. Se recunoaşte astfel nevoia și acum de profesionişti în securitatea cibernetică, care să posede abilităţi avansate în domeniu. S-au şi creat programe speciale de şase luni de instruire, gândite care să transmită cursanţilor experienţa acumulată de specialiştii din armată, bănci, FBI şi alte organizaţii.
Se ştie de asemeni că Rusia şi-a înfiinţat prima şcoală avansată încă din 1994. China organizează competiţii şi programe de instruire, care se desfăşoară în fiecare district, cel puţin din 2003. Recentele aplicații comune China Rusia cu scopul de a crea un sistem COMUN, UNITAR de conducere a apărării spațiale OCS sub umbrela rachetelor strategice S-400 și în curând S-500 susținute în management de sistemele integrate C-4 sunt extrem de avansate ca și armonizare.

CE ARE ROMÂNIA ÎN CEST MOMENT? 
Deși nu sunt suficient de informat dar sunt suficient de atent ca și comparație a vitezelor publice și militare de transmitere a datelor, îndeosebi în sistemele de apărare aeriană și de lovire cu rachete pot afirma că suntem copilași, nărăvași.
Nu cred că mai sunt specialiști militari care să nu observe că sistemele de comunicații informatice (voce, video, date) CIVILE nu au ajuns deja la viteze de 1Gb/s iar personal lucrez cu 500Mb/s pentru download și 25 Mb/s la upload (vezi foto atașată exact la cest moment) Rețeaua WiFi oferită eu am abandonat-o fiindcă îmi reducea din viteza dorită.
Iată un extras dintr-o publicație militară românească privind COMPARAREA acestor viteze DE MELC realizate de echipamentele militare actule.
Redau exact informația pentru a nu exista dubii și interpretări privind capacitățile comunicațiilor militare prezentate. Numărul de canale și CARDURI de acces la comunicație este o altă problemă a mijloacelor fixe și mobile care-ți pune și CORDUL la bruiaje de contaminare. Informați-vă mai mult de pe situl http://www.cissb.ro sau din postarea mea http://icepaliga.blogspot.ro/2014/10/protectia-la-radiatii-neionizante.html unde abordez problema PROTECȚIEI la radiațiile ne-ionizante.
” Reţeaua de Transmisiuni Permanentă (RTP) este catalogată ca CEA MAI IMPORTANTĂ componentă a REŢELEI MILITARE NAŢIONALE DE COMUNICAŢII (RMNC), asigurând suportul de comunicaţii de voce şi date pentru TOATE (atenție!!! TOATE) categoriile de forţe ale armatei.
Ca orice reţea de comunicaţii, RTP-ul trebuie să răspundă tuturor NEVOILOR UTILIZATORILOR şi, din această cauză, se află într-un continuu proces de modernizare, upgradare.
Dacă în momentul realizării RTP, comunicaţiile de voce reprezentau peste 90% din traficul din reţea (personal am realizat cu mijlocele civile la dispoziție o rețea „birou extins sistem VOIP la costul doar al internetului dar cu o bandă garantată. Acasă am instalat un aparat LAN Phone 201 Welltech și aveam posibilitatea să vorbesc GRATIS ÎN TOATĂ LUMEA pe internet având UN NUMĂR DE APEL UNIC recunoscut în internet. Calitatea depindea de viteza internetului și banda optim alocată. Ulterior cu oferta din piață am trecut la sisteme avansate de management ale firmei).
Treptat, odată cu dezvoltarea comunicaţiilor de date din armată, ponderea comunicaţiilor de voce a scăzut simţitor, ajungând astăzi la max. 20% din traficul din reţea. Acest lucru NU A FOST DETERMINAT DE O SCĂDERE A NUMĂRULUI DE APELURI DE VOCE DIN REŢEA, CARE, PARADOXAL, A CRESCUT, ci de un număr tot mai mare al comunicaţiilor de date pentru diferite APLICAŢII.

În acest moment, RTP asigură suportul necesar de date pentru o serie de programe importante de modernizare şi operaţionalizare a forţelor cum ar fi:
1. Sistemul informatic integrat al MApN, INTRAMAN;
2. Sistemul de asigurare a suveranităţii aeriene, ASOC;
3. Sistemul de SENZORI de radiolocaţie tridimensional, de mare altitudine, FPS-117; A nu se confunda cu FPS-ul care a DISTRUS ECONOMIA NAȚIONALĂ
4. Sistemul de schimb al datelor de zbor, FDEx;
5. Sistemul de difuzare a imaginii aeriene unice recunoscute, STASA;
6. Sistemul meteorologic integrat, SIMIN;
7. Sistemul de control al traficului pe mare, SCOMAR;
8. Sistemul de avertizare şi raportare a situaţiei nucleare, bacteriologice şi chimice, SAR NBC;
9. Conducerea elementelor de POLIŢIE AERIANĂ;
10. Sistemul de coordonare şi planificare a mişcării, SIPLANET;
11. Sistemul criptat de videoconferinţă al M.Ap.N, VTC
12. Sistemul integrat de coordonare a mişcării ADAMS;
13. Sistemul logistic integrat AILS;
14. Sistemul integrat pentru managementul carierei militare;
15. Sistemul de senzori de radiolocaţie tridimensională de medie şi joasă altitudine, GAP-FILLER;
16. Sistemul de Comandă Control Aerian Naţional (SCCAN) integrat în sistemul NATO (ACCS).
Pentru a răspunde acestor nevoi URIAȘE de comunicaţii de date, modernizarea RTP este și acum absolut necesară.
Personal, după ce am instalat sistemul de management al transporturilor firmei prin GPS a trebuit să duc „o bătălie” continuă pentru operaționalizarea CORECTĂ a utilităților și de introducere a indicatorilor de management CONTRAOLABILI. 
În forma sa iniţială, capacitatea maximă a canalelor de date era de ATENȚIE!!! 128Kb/s, prin unităţile de date EDATA. Mai târziu au fost achiziţionate şi alte tipuri de unităţi (MDATA capacitate maximă pe canal 256Kb/s, BRIDGE capacitate maximă pe canal 1Mb/s) sau module (MIU-IP capacitatea maximă a canalului de 1,92Mb/s) pentru canale de date de viteză mai mare. Întrucât echipamentul de bază al RTP, comutatorul digital CD141, nu poate să lucreze decât cu fluxuri de 2Mb/s, capacitatea maximă a unui canal de date pus la dispoziţia utilizatorului fiind de 1,92Mb/s (din cei 64 de sloţi ai unui flux D1, 2 sunt utilizaţi pentru sincronizare şi semnalizări).
Tipurile de CARDURI care se găsesc în compunerea MPS-urilor din RTP sunt următoarele:
A. CARDUL MSM - este cardul de management al MPS, echivalentul TBCU de la CD, cu rolul de management şi control al echipamentului, managementul traficului, sincronizare şi comutaţia celulelor ATM. Poziţiile pe care le ocupă sunt standard, respectiv poziţiile 13 şi 14 (cele orizontale) de la MPS115 şi poziţia 3 de la MPS145.
B. CARDUL ATM MRFEC - este cardul de interconectare între MPS-uri, are 3 porturi, pe fiecare dintre ele putându-se realiza o singură conexiune. Fiecare port se poate seta să lucreze la viteze diferite, în funcţie de tipul de interfaţă a echipamentului la care se conectează. În RTP, în general, se utilizează echipamente cu interfaţă electrică G703, iar vitezele permise sunt standard şi au următoarele valori: 2Mb/s (echipamente radioreleu MH344, MH313x), 8Mb/s (echipamente radioreleu MH344, MH938) şi 34Mb/s (echipamente radioreleu MH544, MH88).
C. CARDUL EURA - este cardul de interconectare dintre MPS şi echipamente de comutaţie sau multiplexare (CD141, CD115 etc) care poate lucra la viteze cuprinse între 256kb/s şi 2Mb/s. Un card EURA are 4 porturi, iar pe fiecare port se poate realiza o singură conexiune cu un echipament de comutaţie sau multiplexare.
D. CARDUL IP10100 - este un card care pune la dipoziţia utilizatorului 8 porturi Ethernet 10/100 Mb/s pentru conectarea cu reţele locale (LAN). Acest card permite transportul frame-urilor ethernet prin reţeaua ATM. De asemenea, permite routarea IP. Pe fiecare din cele 8 porturi pot fi definite una sau mai multe reţele virtuale. cardul FO - este cardul care permite interconectarea cu alte MPS-uri utilizând ca mediu de transmisie fibra optică. Un astfel de card are 4 porturi iar viteza pe fiecare port este de 155Mb/s.
E. și nu în ultimul rând CARDUL ISDN - este cardul care permite tranzitarea transparentă prin reţeaua ATM a fluxurilor cu semnalizare ISDN (prin 2002-2003 personal, am contractat de la fostul RomTelecom fluxuri ISDN pentru extinderea birourilor din țară ale firmei. Problema a devenit imposibil de realizat datorită inexistenței circuitelor de cupru minim 0,4mm care să permită conectarea fluxurilor și am utilizat un mix de comunicații radio, fibră optică, dar și circuite fizice pentru  interconecta locațiile punctelor de lucru ale firmei). Acest card are 4 porturi iar pe fiecare port este realizată o singură conexiune şi este utilizat pentru interconectarea staţiilor de bază TETRA cu centrul de management TETRA.
F. CARDUL MRSER - este cardul care permite conectarea cu echipamente cu interfață de tip serial, la viteze cuprinse între 50b/s şi 52Mb/s.”
SUSA: http://www.cissb.ro
Dacă sunteți curioși puteți găsi pe blogul meu și alte informații privind propunerile mele pentru MApN și perfecționarea Sistemului Național de Securitate.

Lt.col. (rtr) neavansat la colonel prin abuz
Ioan CEPALIGA