sâmbătă, 28 mai 2016

SE PREGĂTEȘTE UN ATAC BIOLOGIC GLOBAL?

Ce „hazlii” mai sunt și americanii ăștia cu minciunile lor INTENS MEDIATIZATE.
Auzi cică au descoperit o bacterie e-coli rezistentă la TOATE antibioticele. Și ce impact trebuie să aibă „ȘTIREA” preluată cu mare INTERES de toate canalele media vizând subliminal acea PANDEMIE pe care tot am prezentat-o și eu ca fiind doar UNA din armele războiului global ce datează deja de ani buni. Și sunt atât de mulți vectori care sunt CONTROLAȚI de serviciile NOM (New World Order - NWO) încât știrea asta trece chiar neobservată la ... fals.
Oamenii de știință olandezi au creat un mutant al virusului aviar ucigaș H5N1, care se transmite extrem de rapid și este foarte periculos. Acum, SUA cere ca detaliile legate de aceasta cercetare olandeză sa nu fie date publicității.
„Hexi Pharma” ce producea cu cercetările sale biologice de e STRICT SECRET după anunțul CSAT?
La fel și virusul ZIKA era strict secret dar uite se cunoaște deja cine și cum manipulează maladia ca și la gripa aviară. BANUL ESTE ȘEFUL LOR și pandemia e la control. Gripa aviară a făcut „pârjol” printre bietele orătănii ucise de plăcere că așa se cere.

Ia citiți și aici să vă distrați http://icepaliga.blogspot.ro/2015/09/o-monstruozitate-de-iresponsabilitate.html
Din păcate pentru ei și poate salvator pentru români, americanii nu s-au gândit că în lume pot fi CAZURI de excepție. Eu am mai scris despre acest fapt aici ȘI pe facebook și mulți cunoscuți ai mei cunosc EVOLUȚIA MEA încă din 1981 și excepționala mea bătălie cu sistemul pentru a SUPRAVIEȚUI.
Reamintesc așadar acestor cunoscuți și acum și PUBLICULUI LARG faptul că am fost INFECTAT în 1981 la Spitalul Militar Central (culmea MILITAR, nu?) cu un e-coli REZISTENT LA TOATE ANTIBIOTICELE. S-a auzit și în SUA care a descoperit ROATA?
Culmea nici tratamentul cu „COLIMICIN INJECTABIL” (singurul antibiotic „de rezervă”) produs atunci doar de două firme în lume Roger Belone (și el de origine indiană) și o firmă indiană nu a avut NICI UN EFECT.
Disperat, ATENȚIE!!! abia acum, 1983, am aflat de cercetările de la INSTITUTUL CANTACUZINO pe care ai noștri pupincuriști, din 2016, au făcut tot ce au primit ca ordine și au acționat perseverent și l-au falimentat.
La acea dată, 1983, am mers la Institutul Cantacuzino și am fost primit, la etajul șase, de doctorița Georgescu Colette. Mi-a recoltat o probă de urocultură din care mi-a preparat 24 de fiole de autovaccin EXACT PENTRU TULPINA MEA. Mi-a explicat cum trebuie să procedez cu tratamentul (pentru cei interesați pot detalia). După prima serie de 24 de fiole la o lună interval când am continuat și tratamentul cu „Colimicin injectabil”, mi-a mai preparat un set de 24 fiole de autovaccin. Abia la finele tratamentului m-am reinternat la SMC-București unde AM PRODUS UIMIRE mai ales că ei m-au ABANDONAT pentru orice tratament. UROCULTURA ERA COMPLET STERILĂ.
Interesant este faptul că mi s-a recomandat acum să continui cu o fiolă întâi la șase luni și apoi la un an cu CANTASTIM, un vaccin produs tot de Institutul Cantacuzino (amintiți-vă cei mai în vârstă și de POLIDIN un produs de la Antibiotice Iași) care prevenea IEFTIN epidemiile de gripă INDIFERENT DE TULPINĂ. Asociate cu imunoglobulina era un tratament suficient mai ales pentru copii pentru a nu folosi abuziv antibioticele.
Iată ce s-a făcut: S-A DISTRUS CAPACITATEA ROMÂNEASCĂ DE VACCINARE, s-a eliminat astfel o concurență, NU S-A PUS NIMIC ALTCEVA ÎN LOC și producătorii străini (în speță pentru HEXAVALENT, Franța) SPECULEAZĂ la preț livrările PREFERENȚIALE. Este deadreptul CRIMINAL fiindcă scandalul din Franța pentru includerea vaccinului antihepatita B a dat reacții nepermise, cu decese (vezi aici http://reseauinternational.net/coup-de-theatre-sur-le-vaccin-dt-polio/)
Ei acum după circa 30 de ani de la tratament vă spun că NICIODATĂ nu am mai avut acea infecție urinară cu e-coli sau oricare alt patogen.
Aici aveți linkul pentru cauza Institutului Cantacuzino și genocidul generalizat prin falimentre.
http://icepaliga.blogspot.ro/2012/07/genocid-si-prin-sanatatea-profund.html
Am fost și mai sunt încă O ȚINTĂ pentru lovire biologică fiindcă din nefericire pentru mine CUNOSC mult prea multe secrete ale mafiei actuale. Am destule PROBE, demonstrabile pentru afirmațiile mele, ele nefiind poveștile altora ci VIAȚA MEA în conflict cu corupția și crima din sănătate.
Dumnezeu va decide când trebuie să plec din această viață și eu NU MĂ MAI TEM DE NICI UN ATAC, sunt împăcat cu mine și sunt cu Dumnezeu în suflet.
Acum analizați voi ce însemna pentru România Institutul Cantacuzino și ce mizerie este și în spatele afacerii „Sexi Fama” (Hexi-Pharma) care, ATENȚIE!!!, experimenta „bombe biologice” după afirmațiile fostei sale soții și producea și droguri de mare risc după alte surse.
Aveți grijă de sănătatea voastră! Liderii lumii sunt în delir schizofrenic.
Ocrotește-i doamne pe români oriunde s-ar afla.

Niciun comentariu: