marți, 15 septembrie 2015

SE ÎNCING ALERTELE DE RĂZBOI

Să încep cu un pamflet?
Un raționament complet ... tembel. Că este știut, doar ce spun eu este adevărat. Restul este în contradicție cu Normalul.
Cum care? Sistemul meu e NORMAL că doar eu dețin monopolul, restul sunt traficanți pârliți fiindcă NUMAI eu trebuie să fac și să influențez ... piața globală.
Dacă cineva îmi bagă bețe-n roate este terorist, eu definesc termenul, clar?
Și doar ȘTIȚI eu sunt împotriva celor ce nu sunt cu mine, eu mi-s NOM-ul NOM mai NOM decât alt NOM pentru OM chiar și la ONU, oare cine deține președinția?
Eu gândesc, eu vorbesc și tot eu îmi dau dreptate fiindcă doar eu le știu pe toate și definesc conceptele TOATE.
Păi se poate măi nepoate să mă faci de caca maca? Tu ești etern doar cu sapa și numai eu cu mapa, mapa cu lovele că-s emise pe spezele mele iar tu să faci bine să te achiți de ele, cu lovelele tale care sunt tot ale mele.
Ai tu altele? Înseamnă că ești terorist convins de m-ai atins la boașele mele cu ideile tale cu moneda de aur, fals, fals, fals numi eu am originalul.
Taci și-nghite că gulguta e fierbinte.
Ascultă la mine și vezi cine are alte idei decât cei patru evangheliști care au rămas doar trei, eu și ai mei. Pricepuși?
Șo pă ei că sunt niște mișei ce-mi strică afacerea MEA. Cum, e aiurea? Ia tramvaiul 33 și te duc eu la ai mei, să mai vezi și alți mișei.
CONCLUZIE
Președintele rus Vladimir Putin a declarat că Moscova a dat și va continua să ofere asistență militară și tehnică autorităților legitime siriene în lupta împotriva terorismului și a cerut și altor țări, în cuvântul său la reuniunea din capitala Tajikistanului, să se alăture acestui ajutor.
"Noi sprijinim Guvernul Siriei în combaterea TUTUROR amenințărilor teroriste, și vom oferi și continua să-i oferim sprijin și asistența necesară cu armata de specialiști și consilieri în instruirea tehnică. Și cerem de aceea să ni se alăture și alte țări OTSC" – publică "Interfax " solicitarea lui Putin, care a vorbit în Dushanbe la reuniunea extinsă a Consiliului șefilor alianței OTSC.
Au devenit cunoscute lumii detalii ale acordului contractual privind livrările de arme rusești către guvernul Bashar al-Assad, și care au devenit un pretext țintit pentru un război diplomatic între Moscova și Washington.
Rusia a confirmat așadar acordarea de asistență tehnico-militară și a prezenței sale în spațiul sirian cu specialiști și experții militari ruși strict în cadrul prevederilor dreptului internațional"
Cele două părți scrie "Kommersant" afirmă că livrările sunt efectuate "în conformitate cu dreptul internațional, în conformitate cu formalitățile de informare a SIPRI și în cadrul contractelor legale existente" între guvernele Rusiei și cel al Siriei.
Surse "Kommersant", susțin de asemenea că, unele dintre aceste acorduri se realizează pe banii alocați de Damasc ca un avans de plată (aceasta este o sumă de aproximativ 400 milioane $) pentru achiziționarea de sisteme de apărare aeriană de tip S-300PMU-2 și că "Moscova, după consultarea cu autoritățile din Israel a decis să nu le mai dea la aprovizionare".
"Inițiativa președintelui Rusiei privind combaterea Statului Islamic, include ca element esențial de necesitate, combaterea terorismului efectiv PESTE TOT, fără a încerca să stabilească o gradație care "teroriști" sunt buni și care sunt răi deoarece conceptul de terorism este discutabil mai puțin când el UCIDE" - a spus pentru "Kommersant" Ministrul adjunct de Externe Serghei Ryabkov pentru televiziune la expoziția Rusia Arms Expo-2015.
O sursă Reuters afirmă cu privire la cererea Armatei SUA către Moscova de neimplicare, că rușii au trimis în Siria două nave de debarcare și aeronavele sale suplimentare cu echipamente speciale – de ultimă versiune, pentru prepararea urgentă a pistei unui aeroport în orașul-port Latakia, controlată de forțele guvernamentale.
Rusia insistă asupra faptului că trimite avioane în Siria cu "ajutor umanitar", iar acum, când Bulgaria a închis spațiul aerian pentru transporturile sale, Moscova își asumă premizele securizate să survoleze teritoriul Iranului de-a lungul traseului de est. Acest lucru a fost spus ieri (luni 14-09-2015) de atașatul de presă al Ambasadei Rusiei în Iran Maxim Suslov.
http://www.kommersant.ru/Doc/2806540
Acesta este și motivul pentru care Departamentul de Stat al SUA, prin Secretarul american de Stat John Kerry într-o convorbire telefonică cu ministrul rus de externe Serghei Lavrov a declarat că este îngrijorat de faptul că, "O CONSOLIDARE A POZIȚIILOR MILITARE ALE RUSIEI ÎN SIRIA AR PUTEA DUCE LA DECLANȘAREA UNEI CONFRUNTĂRI ȘI CU „COALIȚIA” CARE SE LUPTĂ CU STATUL ISLAMIC."
Reamintesc faptul că atât rușii cât și americanii și aliații săi sunt interesați de puțurile petroliere de aici și de bazele lor militare ce sunt prezente în Siria.
În consecință restul declarațiilor sunt doar de motivare a prezenței lor INTERESATE în zona acestor surse energetice inclusiv a țărilor învecinate.
NIMIC NU SE ÎNTÂMPLĂ ÎN ZONELE DE CONFLICT FĂRĂ INTERESUL ECONOMIC EXPRES AL ACTORILOR.
Doamne ocrotește-i pe români oriunde s-ar găsi că mai blajini ca noi nu vei afla.

Niciun comentariu: