joi, 24 mai 2018

SECRETOMANIE, ABUZURI ȘI FALSURI

Dacă vrem să fim corecți cu noi înșine ar trebui să sprijinim TOATE instituțiile de forță create pentru siguranța națională și a cetățeanului.
VIITORUL E NUMAI INTELIGENȚĂ, INFORMAȚIE ȘI DECIZIE ÎN TIMP REAL!





Ei uite că tocmai SCOPUL și MISIUNEA lor au fost deturnate CHIAR de aceste entități dornice de PUTERE și mai ales de BANI, cât mai mulți.
Nu există individ, entitate sau partid/grupare ce compune cele TREI PUTERI care în relaționarea lor instituțională să nu dorească INFORMAȚII cursive pentru a-și atinge SCOPURILE.
Ca ofițer am fost PERMANENT AHTIAT după informații de TOATE CATEGORIILE care să-mi ușureze munca și înțelegerea situațiilor operative și existențiale. Și NU AM GREȘIT, fiindcă situațiile CRITICE le-am evitat cu succes deosebit, și nu mă laud fiindcă e certitudine deja.
Cotitura socială din decembrie 1989 m-a găsit ANTRENAT (zi de zi) și experiența acumulată m-a făcut să nu greșesc și să nu devin SPERJUR și CRIMINAL spre deosebire de foarte mulți din camarazii mei.
Și culmea e că, deși eram invalid gradul 2 și la acea dată, am fost ARUNCAT în situații extrem de complexe unde TREBUIA să-mi „rup gâtul” cu certitudine, pentru interesele OBSCURE ale unor inepți. Dacă nu aveam PROPRIUL CONCEPT PROTECTIV cu respectarea întocmai a JURĂMÂNTULUI cu siguranță CLACAM.
În aceste condiții nu am tras însă NICI UN SINGUR CARTUȘ în nebunia DEZINFORMĂRILOR din 1989 și nici în „CONFRUNTAREA” mea directă cu instituțiile de FORȚĂ din județul Brăila și, prin misiunile diviziei din care făceam parte, implicit și din toată țara.
Concret, am primit SCRIS ordinul de a prelua și dezangaja operativ TOATĂ tehnica SECURITĂȚII JUDEȚULUI (singur fiind) angajat „distrugător” prin ordin scris contra unor structuri operative complexe începând cu compartimentele operative specializate (A,B,C,D,...F,...R,...T,...S...110,.. 454, Anti-tero etc.etc. https://1drv.ms/b/s!AvrZiblaERiUtQPuwNVFJHR5Y520) și până la cele pur tehnice inclusiv inter C, TO, poșta specială, arhiva etc.etc. și de sprijin operativ (rețea, case consprirative, depozite etc.).
A fost ceva de ordinul SF ca un biet transmisionist, invalid, fie el și inginer, să poată, SINGUR, face față unei instituții specializate, de profesioniști ce au fost arestați și duși la închisoare în decembrie 1989. Puteam iminent să comit FACTORIAL de n la puterea n greșeli COMBINATE deși aveam ORDIN SCRIS, dar extrem de general, pe 1/2 din A4.
NIMENI nici nu putea BĂNUI cu ce „anomalii” mă puteam confrunta.
Și mulțumesc lui Dumnezeu că am încheiat misiunea cu MAXIME REZULTATE POZITIVE personal fiind deja antrenat cu managementul haosului unei lupte.
În Academie eram poreclit „GePizu” fiindcă uimeam prin soluțiile de apel la GP (Gărzile Patriotice) dar și de identificare și combinare cu sistemele de comunicați ale „Paștei și telecomunicațiilor”, transporturilor feroviare, fluviale/hidrografice, maritime și aeriene, radio amatorilor, agricole/irigații și până la super secretizatele „Formațiunile de Rezistență” și ale securității și miliției.
E un capitol de viață ce poate constitui un roman (palpitant pentru novici) dar captivant pentru specialiști.
Am contribuit apoi la crearea Secției de informați Brăila a SRI fiind apoi „rejectat” de fostul director SRI Virgil Măgureanu în anul 1992. Unul din motive refuzul de a semna ca fiind distruse documente ce existau sustrase de persoane nominalizate. Am fost scos din comisie și ulterior pus la dispoziția M. St. M la CMJ-Brăila.
Acestea fiind zise ca „mediu” specific al experienței de concluzionare vă pun următoarele ÎNTREBĂRI?
1. Sunt bune colaborările SRI cu instituțiile și entitățile din cele Trei Puteri și CINE și CUM EXPLOATEAZĂ INFORMAȚIILE CULESE?
2. CARE sunt REZULTATELE MUNCII SRI etc. etc. pentru public, numeric și VALORIC (procentual public) din raportul COSTURI/BENEFICII iar pentru Comisiile Parlamentare în clar ca și pentru CSAT?
3. Care ar trebui să fie PROTECȚIA și CONTROLUL LEGALITĂȚII MANAGEMENTULUI cu sublinierea IMPACTULUI CONCRET pentru INTERESUL NAȚIONAL al instituțiilor de informații?
4. Ce RELAȚIE de PARTENERIAT CONSTITUȚIONAL vedeți cu cetățenii și entitățile sociale pentru SUCCESUL CERT al „Programului de țară” implicit GUVERNAMENTAL și CREȘTEREA PROGRESIVĂ a Avuției Naționale”?
5. Care credeți că este CONTRIBUȚIA SRI, etc. etc. pe entități de informații la diminuarea și RECUPERAREA din JAFUL a peste 1600 miliarde euro?
6. Dacă SRI a denunțat PROTOCOALELE de ce nu sunt ABANDONATE OFICIAL și INTEGRATĂ legal și instituțional COOPERAREA cu publicarea ȚINTELOR de protecție și creștere a AVUȚIEI NAȚIONALE?
7. Ce VIITOR LEGAL vedeți în explozia luptei cibernetice și informatice altfel decât hulitul „Big Brother”?
Cine se încumetă stimați camarazi și politicieni? Nebunia e deja acută!
Lt.col.retragere
Licențiat științe militare (transmisiuni), 
Ing. și Ec. licențiat Management Marketing la REI, ASE

Niciun comentariu: