miercuri, 7 decembrie 2016

CĂTRE TOȚI CEI CE MĂ CUNOSC !!!

FACEBOOK mi-a interzis să mai public ... „poze nud” și mi-a șters „poza”.
Probabil DOAR cei ce DEFILEAZĂ NUD sunt mai interesanți dacă analizez ... MOTIVAȚIA.
Sau plăcerea de a pezenta ȘTIRILE și luarea INTERVIULUI în costumul lui Adam și Eva (vezi televiziunea din Canada) sunt mai DECENTE decât ceastă poză selfie, nud, luată de pe internet, folosită însă ca și „ARGUMENT” măsluit.
Probabil e de la ȘTIRI CANADIENE? Nu știu, era la selfie. O să verific.
GATAAA... Am găsit-o, o veți sesiza în clipul de AICI (click) Eu am găsit-o însă la POZE/selfie nu la filmul/clipul acesta de unde a fost probabil luată.
În consecință o șterg și eu ... din comunitatea lor, fiindcă sunt INDEZIRABIL cu solicitarea de înscriere, a voastră, în LISTA EROILOR NECUNOSCUȚI.
A devenit EXPLOZIVĂ, deja, cu nici 1% din cei 195 de persoane (azi 07-12-2016 orele 06:48) care au accesat „Anunțul” și și-au postat adeziunea. Vezi, atât mai lipseau, amenințările cu moartea, fiindcă s-a redeschis dosarul penal al „Revoluției”?
Deranjează pe cineva LISTA și am fost RECLAMAT ca „dizident periculos”, PROBABIL.
FAPTIC, am fost BLOCAT de facebook pentru aceste „poze”, nud. Nud e și Moș Nicolae? Din listă probabil. Eu nu mai am acces la contul meu.
Urmăriți-mă pe blog că pe FACEBOOK e CENZURĂ, ordin de la STĂPÂNIRE.
Postările mele au devenit PERICULOASE pentru stăpânii țării de sclavi.

Lt.col. (rtr)
Ioan CEPALIGA

Niciun comentariu: